quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
IK HEB ME HBO DIPLOMA GEHAALD! ! !EYYYUEYEEEUUEYEEEEUUUYYYYY
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
ahhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef Min-e het volgende:
"Het universum zal bewegen, de moleculen van je lot zullen op hun plaats vallen en en jouw pad zal spoedig het pad kruisen van van de leermeester die je nodig hebt..."
Goeroe!!!
Nee niet echt. Veel werken...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goedenavond
Iyidir kardes![]()
Nog plannen voor de zomervakantie?
Das toch ook gezellig, misschien wel beter zelfs, geen gedoe bij luchthavens enzo!quote:Op zondag 28 juni 2009 09:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Veel werken...
Misschien een dagje weg met vriendin.
Sen?
Alhumdullilah.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
Civiele Techniek - Waterbouwkundequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen!
![]()
(Studeerde je iets waarbij weleens wiskundige vergelijkingen voorbij kwamen?)
Alhamdullilahi Rabbil Alemin!quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
Heb wel even moeten googelen wat dit was, het zag er best wel stoer uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh ik ga overigens nog wel 3 dagen festival bezoeken in Duitsland (Wacken)
Dit verklaart dus waarom jij mijn nick schreef als een rekensommetje.quote:
Zo heej, kan jij dat joh..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb wel even moeten googelen wat dit was,
Vrouwen moeten nooit vertellen wat ze allemaal kunnen, zo behouden mannen ook hun bestaansrecht.quote:
Waarschijnlijk de TU Delft, Master Civiele Techniekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit verklaart dus waarom jij mijn nick schreef als een rekensommetje.![]()
Ben je al zoekende naar een baan, of ga je eerst genieten van wat welverdiende rust?
Succes!quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de TU Delft, Master Civiele Techniek
Daar liep ik net : )quote:
Jaloezie ..quote:
Kusadasi, Cesme, (bodrum??), Side, Kemer, Didim, Fethiye, Mersinquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
Hey !
Wij willen met een groepje vrienden (gemixt maar ik ben de enige Turk) naar Turkije gaan deze zomer.
Maar welk gebied is leuk?
Ze willen ook een beetje uitgaan maar niet al te veel, vooral gewoon chillen. (uitgaan hoeft van mij helemaal niet maar ik ben ook saai)
Ik dacht aan Ege ? Antalya of Alanya lijkt me zo afgezaagd. Maar Ege is heel breed natuurlijk.
Tips?
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kusadasi, Cesme, (bodrum??), Side, Kemer, Didim, Fethiye, Mersin
Side vond ik zelf niets, maar ben ook niet veel buiten geweest dat jaar
Ligt eraan waar je naar op zoek bent ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.
Ik ging er vroeger ieder jaar heen en vond het toen geweldig. De laatste keer dat ik er ben geweest, is 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik kon het volgens mij al toen ik lid werd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:02 schreef Min-e het volgende:
Hey milletVreemd, ik kan de postgeschiedenis van users zien, zonder dat ik ingelogd ben. Dat kon toch eerst niet?
Kan best hoor. Wie weet, welke functie ik over een jaar ontdek, spannend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik kon het volgens mij al toen ik lid werd.
Goed toch, besteed je je tijd iig nuttig, wat voor werk doe je?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Ayca het volgende:
Ik heb deze week meer gewerkt dan dat ik normaal in een maand doe![]()
62 uur om precies te zijn
En we hebben eindelijk geboekt, 1 aug. gaan we naar fethiye
idd beter dan thuis zitten, ik werk bij mijn vader, doner, lahmacun jwzquote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goed toch, besteed je je tijd iig nuttig, wat voor werk doe je?
En lekker vakantie, ik ben 3 dagen later weg
Lekker, eet je iedere dag op je werkquote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
idd beter dan thuis zitten, ik werk bij mijn vader, doner, lachmacun jwz
vakantie
Mwah bijna elke dag, soms neem ik wat mee van thuisquote:Op zondag 5 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker, eet je iedere dag op je werk?
Morgen wordt mijn eerste werkdag in m'n leven
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan. Ik heb een tijdje "gezond" geleefd (echt maanden lang geen snoep,chocola,chips, iets anders dan water, pizza en al het andere ongezonde en nu ik het weer wel doe, voel ik me gezonderquote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mwah bijna elke dag, soms neem ik wat mee van thuis![]()
Het zal vast niet zo gezond zijn maar boeie
Hmm ja maar het is nogal moeilijk om gezond te eten als je de hele dag tussen de doner zitquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan. Ik heb een tijdje "gezond" geleefd (echt maanden lang geen snoep,chocola,chips, iets anders dan water, pizza en al het andere ongezonde en nu ik het weer wel doe, voel ik me gezonder)
Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak zietquote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ja maar het is nogal moeilijk om gezond te eten als je de hele dag tussen de doner zit![]()
Heb het wel een tijdje geprobeerd door dan gewoon salades met kip ofzo te maken, maar dat was het toch niet helemaal..
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak ziet![]()
Doner zou ik volgens mij wel sneller gek van worden dan lahmacun :p
ZO MAG IK HET HORENquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Elinizin hamuruyla...Terug naar jullie aanrecht.
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
Er staat 'en' hequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
O wee het niet in het gedachtegoed van Atatürk past, degene die natuurlijk de oude Turkse cultuur die duizenden jaren oud is heeft gevormd
waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
Ticket is gereserveerd, half augustus, ga ik ook.
Net even nagekeken, de 22ste begint het toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef ClioSporT het volgende:
Wil je er wel even op attenderen dat je tijdens de ramadan dus in turkije zit : )
Hey,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef ACT-F het volgende:
Hallo lieve Turkjes van me![]()
Groeten uit een regenachtig Tekirdağ
In Tekirdağ? Wees welkomquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef Min-e het volgende:
Hey,
Alles goed? Ik kom ook over een maandje!
Bedankt!quote:
* Terug zwaaitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef Min-e het volgende:
Bedankt!Maar als ik erover heen vlieg zal ik zeker naar je zwaaien.
![]()
7 wekenquote:Hoelang blijf je? Kun je ook meegenieten van het zwarte zee klimaat.
Geen idee..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jammer ben wel voor de bayram weer terug, ben jij dan nog daar?
7 weken?quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Geen idee..
Hoezo eigenlijk, was je van plan m'n handje te kussen ?
Insgelijksquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:06 schreef Min-e het volgende:
Als je zin hebt in een ritje kom je langs?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat we dit jaar naar fethiye gaan heeft dan wel 1 minpunt, ik kan ze niet vers van de bomen plukken![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef Ayca het volgende:
gok eens wat ik nu aan het eten ben
Beter dan het helemaal niet kunnen eten :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat we dit jaar naar fethiye gaan heeft dan wel 1 minpunt, ik kan ze niet vers van de bomen plukken
Ik eet nu seftali
Ik ben een pure Turk.
Is dat je vakantiegevoel hitquote:
Met andere woorden, jij kan dat liedje uit je hoofd..quote:
Dit nummer doet me denken aan een Turkse vriendin van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:44 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel interessant hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.![]()
wetshandhaving in turkijequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef ACT-F het volgende:
Rookverbod my ass hier in Turkije. Zolang de toko gesloten is kun je gewoon roken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
had het ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef ACT-F het volgende:
Rookverbod my ass hier in Turkije. Zolang de toko gesloten is kun je gewoon roken
![]()
![]()
"gewoon"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:57 schreef IHVK het volgende:
Morgenavond in Turkije als alles goed gaat.
Maar wel gewoon Kayseri.![]()
![]()
Vrijdagavond in Turkije
taalgebruik van de jeugd tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Yel het volgende:
Volgend jaar in Turkije....
Kaldik sictigim ulkede.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
taalgebruik van de jeugd tegenwoordig
iemand voelt zich aangesprokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugd
-Rabia Al-Basri![]()
thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg alleen dat ik het begrijpelijk vind
-Rabia Al-Basri![]()
deze begreep ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goed
edit: oh die emoticon?
achja wat is jeugdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef Yel het volgende:
Ik ben geen jeugd meer..
Voel alleen wat frustratie..
![]()
ik zou ook eigenlijk ook niet gaan, maar door omstandigheden ga ik waarschijnlijk komend weekend met een busje richting antalya![]()
heb pas een paar weken mn rijbewijs dus maakt het wel spannend
-Rabia Al-Basri![]()
Ben bile anladim :pquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deze begreep ik niet
edit: oh die emoticon?![]()
![]()
Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
achja wat is jeugd![]()
ik zou ook eigenlijk ook niet gaan, maar door omstandigheden ga ik waarschijnlijk komend weekend met een busje richting antalya![]()
heb pas een paar weken mn rijbewijs dus maakt het wel spannend
![]()
![]()
Jij hoort niet bij de jeugd, jouw hersenen zijn al volledig ontwikkeld. Bij mij zijn de verbindingen niet zo sterk, komt nog welquote:
ga ik ook doen, maar ik ga mee om mijn broer te ontlasten, stond eig helemaal niet in de planning deze tripquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren is
-Rabia Al-Basri![]()
neequote:
-Rabia Al-Basri![]()
oktober? is het dan nog wel lekker weer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Yel het volgende:
Dan niet.... Zaten in oktober zit ik lekker op 'n eiland..
Dan wacht ik dat lekker af!
-Rabia Al-Basri![]()
Goed dat je dit zegt.. Ik ging es goed kijken naar t weer, maar wij zitten daar met het orkaanseizoen en oktober is THE piekmaand...
Nu ja, zal vast niet zo erg zijn...
Ik citeer:
Voor het gehele Caribische gebied geldt een officieel orkaanseizoen van juli tot ongeveer half november. September en oktober zijn hierin de piekmaanden. Jaren van weinig/geen orkanen worden afgewisseld met actieve seizoenen. Ben je op Cuba als er een orkaan over raast, dan bestaat de kans dat je je reis moet aanpassen omdat er bepaalde gebieden niet meer bereikbaar zijn. Houd er rekening mee dat natuurgeweld niet gedekt wordt door een verzekering.![]()
in het orkaanseizoen naar cuba! briljant!![]()
uitstel, afstel zit er zeker niet in![]()
blijf positief denken en misschien zie je zo nu en dan nog de zon tussen de wolken
-Rabia Al-Basri![]()
of wat later in het jaar wintersport
-Rabia Al-Basri![]()
bol şansquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Yel het volgende:
We wagen het er gewoon op........
Cuba it is!
-Rabia Al-Basri![]()
Yel is niet onbelet van vies taalgebruik. De oorzaken zijn bekend (zie aantal topics terug). Ik neem je het niet kwalijk.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Yel, nerdeydin, karanlikta kaldik.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!![]()
![]()
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te sprekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef maartjeh het volgende:
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
-Rabia Al-Basri![]()
lolz, turkse hackers
http://www.ad.nl/multi-me(...)t_hoofd_Wilders.htmlIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik geef nooit meteen op, haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.
M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.![]()
je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik geef nooit meteen op, haha.Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.
M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
![]()
![]()
Ehmmm, nee, maar toch bedankt voor je tip hè!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef marcusa het volgende:
[..]
je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..
![]()
![]()
![]()
succes iigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik geef nooit meteen op, haha.Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.
M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
het is toch knap lastig, omdat het grammaticaal totaal anders is dan de europese talen
-Rabia Al-Basri![]()
Dat heb ik inderdaad ondervonden. En ik maar denken dat Frans al moeilijk was..quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
succes iighet is toch knap lastig, omdat het grammaticaal totaal anders is dan de europese talen
![]()
![]()
wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprakquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
waar zit je in Turkije op dit moment?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprak
![]()
![]()
yalıkavakquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
waar zit je in Turkije op dit moment?
aso...quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
bilmiyorem kan soms lief zijn...quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betraptquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ık probeer gemeen te zıjn. aardıg dat je dıt opmerkt
-Rabia Al-Basri![]()
wel op asoheid hequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betrapt
gemeenheıd komt nog
sarcasme en allesquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel op asoheid he
gemeenheıd komt nog
![]()
wacht vol spanning af dan
-Rabia Al-Basri![]()
zoals ık al zeı, ık heb geen gevoel voor sarcasme (op t ınternet)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
sarcasme en alles![]()
wacht vol spanning af dan
ık laat je nog lekker wachten. ık moet nadenken hoe ık gemeen kan zıjn vıa het ınternet, maar het komt
quote:![]()
ik ga naar Çesme. wat doe je op FOKga lekker naar Hadigari Yettigari Halikarnas Katamaran etc etc..
![]()
![]()
komt doordat ze een fokker in hart en nieren isquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Dan pas? Dan ben ik al bijna weer weg!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.![]()
Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.![]()
Nou ja..... dan blijf je nog maar even.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan pas? Dan ben ik al bijna weer weg!
![]()
![]()
laat het duidelijk wezen, ik reageer niet uit Turkije maar uit Nederland..quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.![]()
Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.
ik op FOK als ik in Turkije ben..
Internet, mobiele telefonie en andere communicatietoestanden
weg ermee
no contact..
![]()
Ah, zo! Dankjewel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:17 schreef Yel het volgende:
Is Turksachtig
Okmi is gewoon Oke met n dikke vette klemtoonZoiets als is het goed?!
Enne, kan iemand me vertellen wat 'bebissiim hadi ya' en 'yavrim heryerindn' betekent?De rest van de tekst die erbij stond waren alleen koosnaampjes als 'askim' en 'canim' en kus in 't Turks.
![]()
![]()
bebisim is letterlijk mijn kleine baby, maar houd het maar op schatjeeeeee, kom opppppp..
Yavrum heryerinden optum was dat zinnetje zeker? Schatje ik kus je overal betekent dat![]()
![]()
Ahh ik dacht al zoiets, maar voor m'n gevoel had bebisim ook 'alsjeblieft' kunnen zijn. Maar dat komt dus een beetje op hetzelfde neer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Yel het volgende:
bebisim is letterlijk mijn kleine baby, maar houd het maar op schatjeeeeee, kom opppppp..
Yavrum heryerinden optum was dat zinnetje zeker? Schatje ik kus je overal betekent dat
![]()
Totale berichtje was 'askim canim bebisim hadi ya 10 minuten yaaavrim optum heryerindn.'
Nogál wat typefouten maar dat ben ik wel gewend van hem.![]()
![]()
laat me raden maartje je hebt je vriend in Turkije ontmoet in een van die badplaatsen (Marmaris of Alanya)..zal wel een Koerd zijn..
![]()
![]()
Neehoor, ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest! Ik ken 'm al 3 jaar en hij woont 10 minuten van me vandaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef marcusa het volgende:
laat me raden maartje je hebt je vriend in Turkije ontmoet in een van die badplaatsen (Marmaris of Alanya)..zal wel een Koerd zijn..
Hij komt oorspronkelijk uit Ürgüp.
![]()
OK dan is het goed..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest! Ik ken 'm al 3 jaar en hij woont 10 minuten van me vandaan.Hij komt oorspronkelijk uit Ürgüp.
want ik heb een hekel aan die Tarkanwannabebarmannen in die badplaatsen waar veel naieve NLse meisjes verliefd op worden..
![]()
![]()
Hij zit nu in Turkije.quote:Hij komt komende vrijdag/zaterdag terug na dik 5,5e week.
Haha het is voor mij ook allemaal nieuw hoor, een Turkse vriend. Is wel 'wennen' op de een of andere manier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef marcusa het volgende:
[..]
OK dan is het goed..want ik heb een hekel aan die Tarkanwannabebarmannen in die badplaatsen waar veel naieve NLse meisjes verliefd op worden..
![]()
dan gaat er waarschijnlijk flink geneukt worden..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij zit nu in Turkije.Hij komt komende vrijdag/zaterdag terug na dik 5,5e week.
![]()
![]()
Tsja weetje.. ach nevermind. Ga ik niets over zeggen hier haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef marcusa het volgende:
[..]
dan gaat er waarschijnlijk flink geneukt worden..
![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja weetje.. ach nevermind. Ga ik niets over zeggen hier haha.
![]()
kom maar op met die sappige details![]()
No juicy details.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
kom maar op met die sappige details
Ik heb je een berichtje gestuurd.
![]()
Duidelijk, ik ben dus niet de enige die moet zien te overleven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:27 schreef marcusa het volgende:
[..]
laat het duidelijk wezen, ik reageer niet uit Turkije maar uit Nederland..ik op FOK als ik in Turkije ben..
Internet, mobiele telefonie en andere communicatietoestanden
weg ermee
no contact..
![]()
Maar de natuur is er dan wel weer buitengewoon mooi.![]()
![]()
Heerlijk! Waar ben je geweest in Turkije?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:52 schreef IHVK het volgende:
Ik had ook maar 1 of 2 dagen internet hoor. Sterker nog ik had een paar dagen niet eens GSM bereik.
![]()
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef IHVK het volgende:
En weer terug in Hollanda.
Oost west, thuis best.
En Yel ookhoe ist?
![]()
Selam Min-e.. Half doodquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?
En Yel ookhoe ist?
![]()
En met jou![]()
![]()
Merhaba! Hoezo dood? Vanwege je voorbereidingen voor je bruiloft? Komt toch wel goed joh, je hoeft alleen maar ja te zeggen, meer is er niet aan.quote:![]()
Met mij wel goed hoor,volgende week ga ik lekker op vakantie heb er zin in!!! Alhoewel 3 weken alleen met mijn moeder best wel een uitdaging kan worden...![]()
Hey Min-e!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?
En Yel ookhoe ist?
Vakantie was leuk. Wel druk en snel.
![]()
Geen rustvakantie in ieder geval.![]()
waar ben je allemaal geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey Min-e!
Vakantie was leuk. Wel druk en snel.
![]()
Geen rustvakantie in ieder geval.
![]()
![]()
Gisteravond heb ik een hele toffe uitgaansgelegenheid ontdekt hier in Istanbul. Gewoon een dakterras op de 5e verdieping ergens in Taksim. Vanavond ga ik er weer heen. En je mag gewoon je eigen sterke drank meenemen. Na betaling van 20TL zijn de niet alcoholische dranken gratis. WTF?![]()
![]()
Halikarnasquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar Çesme. wat doe je op FOKga lekker naar Hadigari Yettigari Halikarnas Katamaran etc etc..
![]()
![]()
ık zıt op fok en bınnen omdat ık al een aantal dagen heel erg mısselıjk ben, ık ben zo weer weg hoor
Nee joh, dat zal jullie band juist sterker makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Merhaba! Hoezo dood? Vanwege je voorbereidingen voor je bruiloft? Komt toch wel goed joh, je hoeft alleen maar ja te zeggen, meer is er niet aan.![]()
Met mij wel goed hoor,volgende week ga ik lekker op vakantie heb er zin in!!! Alhoewel 3 weken alleen met mijn moeder best wel een uitdaging kan worden...
Hoewel jullie elkaar af en toe ook vies aan zullen aankijken :p (spreek uit ervaring...) Nerelere gideceksiniz?
Alleeen ja zeggen! Oldum ja....Wat n geregel!! Wat n gedoe. En nou hebben we ook nog es teveel gasten
Tam Turkish stijl!
![]()
We gaan richting karadeniz (daar komen mijn ouders vandaan).quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:59 schreef Yel het volgende:
[..]
Nee joh, dat zal jullie band juist sterker makenHoewel jullie elkaar af en toe ook vies aan zullen aankijken :p (spreek uit ervaring...) Nerelere gideceksiniz?
Alleeen ja zeggen! Oldum ja....Wat n geregel!! Wat n gedoe. En nou hebben we ook nog es teveel gasten
Tam Turkish stijl!
Turken kijken idd niet op van een gastje meer of minder hoor, hoe meer de beter! Denk aan het goud wat dat oplevert.
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef maartjeh het volgende:
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
De vriend is m'n vriend niet meer..![]()
Maar hoe dan ook ga ik verder met 't leren van Turks.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook ga ik verder met 't leren van Turks......
![]()
![]()
Da's gauw.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook ga ik verder met 't leren van Turks.
![]()
![]()
Ah zo, sorry. Ik ben weer lekker aan 't happen vandaag, pfff.![]()
De mensen om ons heen wisten het ook pas sinds kort van ons. En nu hij afgelopen weekend terug kwam uit Turkije was alles ineens anders..Echt heel jammer.
[ Bericht 5% gewijzigd door maartjeh op 11-08-2009 14:20:35 ]![]()
Wees blij... Volgens mij heeft hij nu een verloofde daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:
Ah zo, sorry. Ik ben weer lekker aan 't happen vandaag, pfff.![]()
De mensen om ons heen wisten het ook pas sinds kort van ons. En nu hij afgelopen weekend terug kwam uit Turkije was alles ineens anders..Echt heel jammer.
![]()
![]()
Ik weet 't niet. 2 weken geleden zei hij nog dat hij met mij verder wilde, vroeg me of ik ons samen zag wonen, bladiebla. Zijn vader is in NL gebleven voor hun zaak, en ik ben nog koffie bij hem gaan drinken. Het lijkt me vreemd als hij daar nu verloofd zou zijn terwijl zijn vader gewoon hier is gebleven?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Yel het volgende:
[..]
Wees blij... Volgens mij heeft hij nu een verloofde daar
Valt ook niet met A. te praten. Hij blijft maar zeggen dat ik dit niet verdien, dat ik beter verdien. Maar echt uitleg.. nee. Misschien komt dat nog wel, maar voor nu niet iig.![]()
Hmm.... Ik heb geen idee.. Het lijkt er iig niet op dat je snel antwoorden zult krijgen. Dat is pijnlijk, want om op een normale wijze door te gaan met jouw leven, heb jij dat wel nodig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. 2 weken geleden zei hij nog dat hij met mij verder wilde, vroeg me of ik ons samen zag wonen, bladiebla. Zijn vader is in NL gebleven voor hun zaak, en ik ben nog koffie bij hem gaan drinken. Het lijkt me vreemd als hij daar nu verloofd zou zijn terwijl zijn vader gewoon hier is gebleven?
Valt ook niet met A. te praten. Hij blijft maar zeggen dat ik dit niet verdien, dat ik beter verdien. Maar echt uitleg.. nee. Misschien komt dat nog wel, maar voor nu niet iig.
![]()
Ik kan wel zeggen dat 't meest pijnlijke aan dit hele verhaal inderdaad het feit is dat ik niet echt een antwoord heb op waarom alles nu ineens anders is. Maakt 't voor mij inderdaad lastig(er) om verder te gaan, maar dat gaat wel goedkomen hoor. Is altijd vervelend, als een relatie over is, punt is alleen dat wij elkaar blijven zien en dat we niet om elkaar heen kunnen. Maar ook dat zal wel een reden hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Yel het volgende:
[..]
Hmm.... Ik heb geen idee.. Het lijkt er iig niet op dat je snel antwoorden zult krijgen. Dat is pijnlijk, want om op een normale wijze door te gaan met jouw leven, heb jij dat wel nodig..
Ik vind 't in ieder geval heel jammer en zonde. We hebben veel tijd en moeite in elkaar gestoken/voor elkaar gedaan en ik was/ben gek op zijn ouders en vond 't fijn om daar thuis te komen.![]()
Idd erg vervelend.. Zou je hem niet kunnen laten weten, dat je echt antwoorden wenst te hebben om dit netjes af te sluiten?![]()
Heb ik gedaan. Heb gevraagd of we dit niet als 2 volwassen mensen met elkaar uit konden praten, omdat dat voor iedereen prettiger zou zijn. Maar er was niets met hem te beginnen. Denk dat ik het voor nu maar gewoon even laat rusten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Yel het volgende:
Idd erg vervelend.. Zou je hem niet kunnen laten weten, dat je echt antwoorden wenst te hebben om dit netjes af te sluiten?
Vriendin van me denkt dat hij even niets beters te zeggen weet en me geen pijn wilt doen, en dat hij daarom zegt dat ik beter verdien, maar 't wel echt meent. Ik weet 't niet, ik voel gewoon dat er iets is met hem.![]()
Hij is wel naar een soort van 'spa' geweest, maar dat was met zijn moeder. Verder trok hij met 2 vrienden van hem op maar is hij ook veel naar familie geweest en is zijn nicht op 2 plaatsen in Turkije getrouwd toen hij daar was.
Denk je dat hij daar toch een meisje is tegengekomen zegmaar?
[ Bericht 5% gewijzigd door maartjeh op 11-08-2009 17:20:22 ]![]()
Ik hoop het niet voor je meis, maar ik vermoed van wel.. Denk niet dat je echt gewild zou zijn in die familie, je bent n buitenlander en dat blijf je altijd...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef maartjeh het volgende:
Hij is wel naar een soort van 'spa' geweest, maar dat was met zijn moeder. Verder trok hij met 2 vrienden van hem op maar is hij ook veel naar familie geweest en is zijn nicht op 2 plaatsen in Turkije getrouwd toen hij daar was.
Denk je dat hij daar toch een meisje is tegengekomen zegmaar?
Zijn ze streng of zgn modern?![]()
Dit hoeft helemaal niet zo te zijn, integendeel, mijn ervaring is dat de Nederlandse schoondochters net zo welkom zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef Yel het volgende:
[..]
Denk niet dat je echt gewild zou zijn in die familie, je bent n buitenlander en dat blijf je altijd...
![]()
In mijn omgeving zie ik het nietDiep in hun hart willen ze toch een Turks meisje zeggen ze altijd.. net of het wat uitmaakt, maar goed. Vooral als ze verdorie nog turks willen leren ook!
![]()
![]()
Wij weten dan ook gelukkig in wat voor omgeving jij leeft, dat scheelt.quote:Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Olm, gancik gibi havlama....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wij weten dan ook gelukkig in wat voor omgeving jij leeft, dat scheelt.
![]()
![]()
Sende istanbul karakoy'de dolasan travestilerdensin sanirim kiz olupta (ki bundan bayagi bi suphe ederim konusmalarina bakilirsa) olm molm konusanlardan olduguna gore..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik jouw reactie even niet heel serieus neem hè, na je voorgaande.quote:
Ik weet het niet, mijn 'ex-schoonouders' waren redelijk gek op me, maar ik zou me ook goed kunnen inbeelden dat zij (zeker zij, omdat zij nog van een generatie eerder dan hun zoon zijn) hun zoon het liefst met een Turkse vrouw samen zouden zien. De cultuur boeit me wel, en ik sta open om dingen te leren/om met bepaalde dingen om te gaan zoals zij dat in hun cultuur doen (uit respect voor zijn ouders maar ook omdat je 'samen' bent met een Turkse man) en dat heb ik ook laten merken, maar ik zal toch altijd een Nederlandse vrouw blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Yel het volgende:
In mijn omgeving zie ik het nietDiep in hun hart willen ze toch een Turks meisje zeggen ze altijd.. net of het wat uitmaakt, maar goed. Vooral als ze verdorie nog turks willen leren ook!
Hij heeft eerder een Nederlands meisje gehad en die was ook welkom daar thuis. De ouders van dat meisje kwamen zelfs geregeld daar om te dineren.
Zijn broer is getrouwd geweest maar ook weer gescheiden, en woont weer thuis. Imo zijn zijn ouders niet héél streng gelovig en zijn ze redelijk modern.
Valt me wel op dat m'n ex zelf soms nogal negatief spreekt over Nederlandse meisjes. Alsof zij 'zomaar' met jan en alleman het bed in duiken omdat de meesten geen maagd meer zijn voor het huwelijk.Ik kan begrijpen dat dat zo op hem overkomt, zeker in de buurt waar hij woont (bepaald type Nederlandse meisjes daar, zegmaar..) maar ik vind 't nogal oppervlakkig bekeken. Alsof alle Nederlandse vrouwen sletjes zijn ofzo.
(Maar hoe moet het dan voor de ex-vrouw van de broer van mijn ex zijn? Zal zij nu aangezien worden als 'slet' omdat zij getrouwd, ontmaagd en gescheiden is? Dat gevoel krijg ik een beetje door mijn ex, alsof zij nooit meer aan een man zal komen zegmaar omdat ze niet meer puur is.)
[ Bericht 3% gewijzigd door maartjeh op 12-08-2009 12:20:42 ]![]()
Verwijderd......... Dit was wel heel onbeleefd.![]()
[ Bericht 80% gewijzigd door Yel op 12-08-2009 14:28:12 ]![]()
Ik kan je 1 ding zeggen, wees blij dat je van zoiets af bent..... Hypocriet gevalletje zeg..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik jouw reactie even niet heel serieus neem hè, na je voorgaande.![]()
[..]
Ik weet het niet, mijn 'ex-schoonouders' waren redelijk gek op me, maar ik zou me ook goed kunnen inbeelden dat zij (zeker zij, omdat zij nog van een generatie eerder dan hun zoon zijn) hun zoon het liefst met een Turkse vrouw samen zouden zien. De cultuur boeit me wel, en ik sta open om dingen te leren/om met bepaalde dingen om te gaan zoals zij dat in hun cultuur doen (uit respect voor zijn ouders maar ook omdat je 'samen' bent met een Turkse man) en dat heb ik ook laten merken, maar ik zal toch altijd een Nederlandse vrouw blijven.
Hij heeft eerder een Nederlands meisje gehad en die was ook welkom daar thuis. De ouders van dat meisje kwamen zelfs geregeld daar om te dineren.
Zijn broer is getrouwd geweest maar ook weer gescheiden, en woont weer thuis. Imo zijn zijn ouders niet héél streng gelovig en zijn ze redelijk modern.
Valt me wel op dat m'n ex zelf soms nogal negatief spreekt over Nederlandse meisjes. Alsof zij 'zomaar' met jan en alleman het bed in duiken omdat de meesten geen maagd meer zijn voor het huwelijk.Ik kan begrijpen dat dat zo op hem overkomt, zeker in de buurt waar hij woont (bepaald type Nederlandse meisjes daar, zegmaar..) maar ik vind 't nogal oppervlakkig bekeken. Alsof alle Nederlandse vrouwen sletjes zijn ofzo.
(Maar hoe moet het dan voor de ex-vrouw van de broer van mijn ex zijn? Zal zij nu aangezien worden als 'slet' omdat zij getrouwd, ontmaagd en gescheiden is? Dat gevoel krijg ik een beetje door mijn ex, alsof zij nooit meer aan een man zal komen zegmaar omdat ze niet meer puur is.)
Ik denk, als ik naar jouw teksten kijk, niet dat het seri was tussen jullie.
Mag ik even: wat n sukkel...![]()
BTW na dit zinnetje ren je toch weg!!!
Valt me wel op dat m'n ex zelf soms nogal negatief spreekt over Nederlandse meisjes. Alsof zij 'zomaar' met jan en alleman het bed in duiken omdat de meesten geen maagd meer zijn voor het huwelijk. Ik kan begrijpen dat dat zo op hem overkomt, zeker in de buurt waar hij woont (bepaald type Nederlandse meisjes daar, zegmaar..) maar ik vind 't nogal oppervlakkig bekeken. Alsof alle Nederlandse vrouwen sletjes zijn ofzo.![]()
Ik begrijp dat de waarheid hard ken aankomen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik jouw reactie even niet heel serieus neem hè, na je voorgaande.![]()
[..]![]()
Ruilen????quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik ben ziek, zit alleen in het hotel en naja 2 weken zonder internet is best lastig :p
![]()
![]()
Ik heb een retourtje Didim in de aanbieding. Vrijgekomen wegens omstandigheden.
Wie wilt voor een weekje mijn sexpartner worden in mijn huisje
Wie wilt een weekje heerlijk genieten van 35 - 40 graden aan de egeische kust..Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Zou geweldig zijn als m'n vakantie niet bijna voorbij was. Ik ben deze vakantie naar Yalikavak geweest en het strand daar was echt niets vergeleken met dat van Didim. Ik wil wel graag terug, maar toch vervangt het Didim niet. Misschien volgend jaar naar huis in Didimquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een retourtje Didim in de aanbieding. Vrijgekomen wegens omstandigheden.
Wie wilt voor een weekje mijn sexpartner worden in mijn huisje
Wie wilt een weekje heerlijk genieten van 35 - 40 graden aan de egeische kust..
Mag je gerust zeggen hoor, dat 't een sukkel is. It's the truth and nothing but the truth.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik kan je 1 ding zeggen, wees blij dat je van zoiets af bent..... Hypocriet gevalletje zeg..
Ik denk, als ik naar jouw teksten kijk, niet dat het seri was tussen jullie.
Mag ik even: wat n sukkel...
Nouja het is iets wat al jaren speelde, maar jammer dat zoiets zo moet aflopen hoe dan ook. Ach, ik ben er klaar mee.![]()
![]()
Ga je vaak naar Didim? Ik herinner me dat je een aantal weken terug rondliep in Didim en nu heb je weer een retourtje Didim?quote:Ik ben een pure Turk.![]()
Ik ben er sinds mei. : )quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je vaak naar Didim? Ik herinner me dat je een aantal weken terug rondliep in Didim en nu heb je weer een retourtje Didim?
Retourtje was voor een vriendin die zou langskomen, maar wegens omstandigheden moest annuleren.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Kom je er al langer? Ik kwam in Didim vanaf de eerste keer dat ik in Turkije kwam, tot hoe ver ik het me kan herinneren. Rond m'n 10e is het gestoptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben er sinds mei. : )
Retourtje was voor een vriendin die zou langskomen, maar wegens omstandigheden moest annuleren.
.
Jaartje of 3..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Waar ging je hiervoor heen? Bevalt Didim je meer dan waar je hiervoor heen ging? En hoe is het nu in Didim, ik hoorde dat er veel minder Turken zijn dan eerst. Waar ongeveer woon je?quote:
Veel vragen he
Dat zijn best veel vragen ja van een vreemdeling.
Onbeantwoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef ClioSporT het volgende:
Dat zijn best veel vragen ja van een vreemdeling.
Koerden in opstand of zo zag ik op TV? Gaan jullie nu massaal emigreren om je vaderland te verdedigen?AFC AJAX![]()
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef msnk het volgende:
Koerden in opstand of zo zag ik op TV? Gaan jullie nu massaal emigreren om je vaderland te verdedigen?
Welke zenderquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef msnk het volgende:
Koerden in opstand of zo zag ik op TV? Gaan jullie nu massaal emigreren om je vaderland te verdedigen?
![]()
altijd leuk opstanden![]()
Volgens mij was het op Kanal D. Maar dat was een paar uur geleden. Mijn moeder zat te kijken en ik ving een glimp op toen ik langsliep.
Stel koerden van de DTP die een demonstratie hielden en er werd groot "APO" geschreven met in brand gestoken.. Ja wat was het, fakkels perhaps
Ook zeiden ze iets over een nieuwe kaart van Koerdistan die morgen vrijgegeven zou worden of zo
AFC AJAX![]()
Aha zoals altijd dus ongeveer..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef msnk het volgende:
Volgens mij was het op Kanal D. Maar dat was een paar uur geleden. Mijn moeder zat te kijken en ik ving een glimp op toen ik langsliep.
Stel koerden van de DTP die een demonstratie hielden en er werd groot "APO" geschreven met in brand gestoken.. Ja wat was het, fakkels perhaps
Ook zeiden ze iets over een nieuwe kaart van Koerdistan die morgen vrijgegeven zou worden of zo
![]()
Geen idee of dat zo is. Ik had in ieder geval het idee dat de nationalistische Turken meteen paraat zouden staan met bajonet en al.AFC AJAX![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:29 schreef xminator het volgende:
Vieze parasieten, er mot een einde aan komen!
mundus vult decipi![]()
Pure ophitsing van Kanal D. Zijn gewoon iets van 20 koerden.. en een paar omstanders er omheen, heel goed opgenomen vanuit verschillende hoeken om het een masse te maken.
Lekker Koerden en Turken tegen over elkaar proberen te zetten. Het eeuwenoude spelletje
Zie Xminator voor het gewilde effect
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Kanal D en Show en consorten zijn de hele tijd aan het ophitsen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef msnk het volgende:
Vind het maar triest, probeer geen Turkse nieuws meer te kijken.![]()
Gebeurt ook niet vaak dat wij het eens zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Burakius het volgende:
Pure ophitsing van Kanal D. Zijn gewoon iets van 20 koerden.. en een paar omstanders er omheen, heel goed opgenomen vanuit verschillende hoeken om het een masse te maken.
Lekker Koerden en Turken tegen over elkaar proberen te zetten. Het eeuwenoude spelletje
Zie Xminator voor het gewilde effect![]()
CELEBRATION I SAY:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet vaak dat wij het eens zijn.
De olifant in kwestie drinkt een non-alcoholische drank en heeft rare ogen sinds geboorteIn fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Of hij was op mijn verjaardagsfeestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
CELEBRATION I SAY:
[ afbeelding ]
De olifant in kwestie drinkt een non-alcoholische drank en heeft rare ogen sinds geboorte
![]()
![]()
Het grappige is ik kijk nooit naar sensatie nieuws, dus geen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Burakius het volgende:
Zie Xminator voor het gewilde effect
sbs6, star, show, kanal d, atv voor mij.
Oftewel ik heb gewoon gelijk.![]()
wanneer beginnen jullie met vasten?
ze zeggen dat het 22 augustus begint, maar de turkse gemeenschap begint op 21 augustus.mundus vult decipi![]()
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Ayca het volgende:
Morgen, doen jullie allemaal mee? In mijn omgeving wordt het elk jaar minder...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Volgens mij had ik een tijdje terug een topic van jouw gelezen, dus je bent getrouwd met je turkse vriendin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezet
![]()
En dat ze niet in de nacht opstaat betekent niet gelijk dat ze niet mee doet![]()
![]()
Tja ze is Aleviet? Of ze komt uit de grote stad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezet
Zwarte schapen zitten er altijd tussen hé.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder nietsIk ben een pure Turk.![]()
niks ernstigs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder niets
fok en youtube, meer heb je niet nodig!![]()
![]()
kon er best mee leven als het wat sneller was ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
niks ernstigs?
fok en youtube, meer heb je niet nodig!
ik wil naar huis, ik mis mn bed en het lekker in de tuin zittenIk ben een pure Turk.![]()
gecmis olsunquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
fok en youtube doen het, verder niets
-Rabia Al-Basri![]()
vannacht 0200 gekomen uit TR met een busje en 2 uur later zat ik te "ontbijten"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Ayca het volgende:
Morgen, doen jullie allemaal mee? In mijn omgeving wordt het elk jaar minder...
de planning was voor ramazan terug zijn en dat hebben we gelukkig last minute toch wel geredondanks een lekke linker achterband gisteren tegen stutgart aan
![]()
hier zijn er ook aardig wat afvallers, helaasIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Iedereen doet mee in mijn omgeving. Weet je .. uiteindelijk sta je zelf voor Allah(c.c.) en daar gaat het om.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
yani...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef Burakius het volgende:
Weet je .. uiteindelijk sta je zelf voor Allah(c.c.) en daar gaat het om.
-Rabia Al-Basri![]()
ty ihvk en slayage
slayage jij bent kort in turkije geweest toch, niet eens 3 weken of wel?
tis nu bezoekuur, eindelijk een beetje minder vervelingIk ben een pure Turk.![]()
klopt ja, 4 augustus die kant op en vannacht alweer terug als ik alle reistijd eraf zou halen, dat ik waarschijnlijk iets van 10 dagen echt "op vakantie" was, ik was heel kort overal, effe antalya, effe isparta, effe sutculer, effe istanbul en nu weer terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ty ihvk en slayage
slayage jij bent kort in turkije geweest toch, niet eens 3 weken of wel?
tis nu bezoekuur, eindelijk een beetje minder verveling
was wel een leuke reis iig![]()
een boek lezen kan misschien helpen tegen de verveling
-Rabia Al-Basri![]()
Getrouwd nee (nog) niet.. wil eerst mijn en haar leven op orde hebben voordat we dat doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had ik een tijdje terug een topic van jouw gelezen, dus je bent getrouwd met je turkse vriendin?![]()
En dat ze niet in de nacht opstaat betekent niet gelijk dat ze niet mee doet
Ze komt uit de grote stad vandaar dat ze het niet doen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komt uit de grote stad vandaar dat ze het niet doen
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.
Overigens, ik zie liever dat men openlijk niet vast, dan dat ze stiekem eten en/of drinken. Wat erg veel gebeurt bij Turken en Marokkanen hier in Nederland.AFC AJAX![]()
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.
Als ik mij niet vergis zijn er veel meer niet-religieuze, meer seculiere, niet op geloof gebaseerde mensen in de grote stad conform de Turkse erfgoed. Dus er 'geen ruk mee te maken hebben' vind ik een beetje overdreven...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.
AFC AJAX![]()
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
V: Waarom vast je niet
A: Ik kom uit een grote stad![]()
V: Waarom vast je
A: Ik kom uit een dorp
Als je het op die manier als reden gebruik klinkt het natuurlijk vreemd. Maar ik maak uit zijn tekst op dat het gewoon minder religieuze mensen zijn als de doorsnee moslim.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
A: Ik kom uit een dorp![]()
Als je het aan zijn schoonmoeder had gevraagd had ze het misschien anders beantwoord, wellicht zoals ik daarnet al aangaf.AFC AJAX![]()
dankjewel Gratau
en Slayage heb je zelf nog veel gereden of dat niet? En als je veel hebt gereden, ging het goed ;p?Ik ben een pure Turk.![]()
thxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
Ramadam mubarak
voor degenen die er aan mee doen. Succes!
![]()
![]()
Mwoah in de "dorpen" zijn ze nou eenmaal religieuzer dan in de stad dat is ook in NL zo!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
A: Ik kom uit een dorp![]()
Maar ze leven net als mij: ik leef niet voor het geloof, ik geloof wanneer het mij uit komt... en het enige wat ik geloof is dat ik met 2 euro meer kan dan met 1 euro.
Niet dat ik gelovigen niet respecteer hoor... veel respect voor die gene die net het ontbijt achter de kiezen heeft (ik kom net van m'n werk af vandaar dat ik wakker ben) maar val anderen, die er niks van doen willen hebben, er niet mee lastig vind ik (geld voor alle religies in mijn opinie).
N/A
Nils7 waar komt je vriendin vandaan? Ik ken genoeg mensen die uit een dorp in Turkije komen en niet vasten en ik ken genoeg mensen die uit een grote stad komen en wel vasten.
Het laatste ben ik het wel mee eens. Val anderen niet lastig als je vast. Er is bij mij een aantal keren eten uit m'n handen getrokken omdat ik at tijdens de ramadan. Ik at toen nog bewust waar niemand bij was, kon er niets aan doen dat er net iemand kwam langslopen. Ik kan gewoon niet lang zonder eten, is nu weer gebleken omdat ik in het ziekenhuis lig. Anderen moeten zich niet bemoeien met of ik wel of niet eet tijdens de ramadan, want ze doen het niet voor mij (en hopelijk weten ze het allemaal).Ik ben een pure Turk.![]()
nee man, broer vertrouwt me nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage heb je zelf nog veel gereden of dat niet? En als je veel hebt gereden, ging het goed ;p?
-Rabia Al-Basri![]()
Mn vriendin komt uit Istanbul Kadikoyquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nils7 waar komt je vriendin vandaan? Ik ken genoeg mensen die uit een dorp in Turkije komen en niet vasten en ik ken genoeg mensen die uit een grote stad komen en wel vasten.
Het laatste ben ik het wel mee eens. Val anderen niet lastig als je vast. Er is bij mij een aantal keren eten uit m'n handen getrokken omdat ik at tijdens de ramadan. Ik at toen nog bewust waar niemand bij was, kon er niets aan doen dat er net iemand kwam langslopen. Ik kan gewoon niet lang zonder eten, is nu weer gebleken omdat ik in het ziekenhuis lig. Anderen moeten zich niet bemoeien met of ik wel of niet eet tijdens de ramadan, want ze doen het niet voor mij (en hopelijk weten ze het allemaal).
N/A
Apart..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man, broer vertrouwt me niet
![]()
ik dacht dat hij je meewilde zodat jij het af en toe kon overnemen van hem (natuurlijk niet als enige reden)Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mwoah in de "dorpen" zijn ze nou eenmaal religieuzer dan in de stad dat is ook in NL zo!
Maar ze leven net als mij: ik leef niet voor het geloof, ik geloof wanneer het mij uit komt... en het enige wat ik geloof is dat ik met 2 euro meer kan dan met 1 euro.
Niet dat ik gelovigen niet respecteer hoor... veel respect voor die gene die net het ontbijt achter de kiezen heeft (ik kom net van m'n werk af vandaar dat ik wakker ben) maar val anderen, die er niks van doen willen hebben, er niet mee lastig vind ik (geld voor alle religies in mijn opinie).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
ik was de navigator zeg maar, met de route beschrijving en de kaart en de gene die de snacks aangafquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Apart..![]()
ik dacht dat hij je meewilde zodat jij het af en toe kon overnemen van hem (natuurlijk niet als enige reden)
-Rabia Al-Basri![]()
is uiteindelijk wel beter dat je niet hebt geredenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was de navigator zeg maar, met de route beschrijving en de kaart en de gene die de snacks aangaf
vind ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is uiteindelijk wel beter dat je niet hebt gereden
-Rabia Al-Basri![]()
Uhuh, leuk hoor.... / c a r e.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:47 schreef Yel het volgende:
Ik vast lekker niet. En Ja, ik ben AleviZo'n vieze zwarte schaap.
Uiteindelijk doet een ieder het toch voor zichzelf.![]()
her koyun kendi bacagindan asilirquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:47 schreef Yel het volgende:
Ik vast lekker niet. En Ja, ik ben AleviZo'n vieze zwarte schaap.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef marcusa het volgende:
net terug uit Turkije..
Russische chicks
___
Fijne Ramadan & succes in ieder geval!
En voor nu afiyet olsun!
[ Bericht 7% gewijzigd door maartjeh op 24-08-2009 23:21:50 ]![]()
Ramadan..quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
___
Fijne Ramadan & succes in ieder geval!
En voor nu afiyet olsun!
ik niet..
![]()
![]()
Marcusa
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Toen kwamen er geen atheisten en alevieten. Misschien een ramadan topic maken ofzo?In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Dat is er al.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:50 schreef Burakius het volgende:
Toen kwamen er geen atheisten en alevieten. Misschien een ramadan topic maken ofzo?
Ramadan 2009
Maar niks mis met atheïsten/alevieten. Alleen vind het jammer dat sommigen anderen belachelijk moeten maken vanwege wel of niet vasten.![]()
Mensen die zulke opmerking meteen naar zichzelf toetrekken. Waar zeg ik dat jij het bent? Nee precies nergens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef marcusa het volgende:
mensen die denken dat je meteen atheist bent als je geen ramadan doet.. Dinsiz satanistler..
Mensen die zulke opmerking meteen naar zichzelf toetrekken. Waar zeg ik dat jij die opmerking maakt? Nee precies nergens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mensen die zulke opmerking meteen naar zichzelf toetrekken. Waar zeg ik dat jij het bent? Nee precies nergens.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: