abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71805142
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef maartjeh het volgende:
Hij is wel naar een soort van 'spa' geweest, maar dat was met zijn moeder. Verder trok hij met 2 vrienden van hem op maar is hij ook veel naar familie geweest en is zijn nicht op 2 plaatsen in Turkije getrouwd toen hij daar was.

Denk je dat hij daar toch een meisje is tegengekomen zegmaar?
Ik hoop het niet voor je meis, maar ik vermoed van wel.. Denk niet dat je echt gewild zou zijn in die familie, je bent n buitenlander en dat blijf je altijd...
Zijn ze streng of zgn modern?
pi_71805730
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef Yel het volgende:

[..]

Denk niet dat je echt gewild zou zijn in die familie, je bent n buitenlander en dat blijf je altijd...

Dit hoeft helemaal niet zo te zijn, integendeel, mijn ervaring is dat de Nederlandse schoondochters net zo welkom zijn.
pi_71806052
In mijn omgeving zie ik het niet Diep in hun hart willen ze toch een Turks meisje zeggen ze altijd.. net of het wat uitmaakt, maar goed. Vooral als ze verdorie nog turks willen leren ook!
pi_71807004
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Yel het volgende:
In mijn omgeving zie ik het niet
Wij weten dan ook gelukkig in wat voor omgeving jij leeft, dat scheelt.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_71811803
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:32 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Wij weten dan ook gelukkig in wat voor omgeving jij leeft, dat scheelt.
Olm, gancik gibi havlama....
pi_71812697
Sende istanbul karakoy'de dolasan travestilerdensin sanirim kiz olupta (ki bundan bayagi bi suphe ederim konusmalarina bakilirsa) olm molm konusanlardan olduguna gore..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_71814303
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef xminator het volgende:
Ja, .
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik jouw reactie even niet heel serieus neem hè, na je voorgaande.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Yel het volgende:
In mijn omgeving zie ik het niet Diep in hun hart willen ze toch een Turks meisje zeggen ze altijd.. net of het wat uitmaakt, maar goed. Vooral als ze verdorie nog turks willen leren ook!
Ik weet het niet, mijn 'ex-schoonouders' waren redelijk gek op me, maar ik zou me ook goed kunnen inbeelden dat zij (zeker zij, omdat zij nog van een generatie eerder dan hun zoon zijn) hun zoon het liefst met een Turkse vrouw samen zouden zien. De cultuur boeit me wel, en ik sta open om dingen te leren/om met bepaalde dingen om te gaan zoals zij dat in hun cultuur doen (uit respect voor zijn ouders maar ook omdat je 'samen' bent met een Turkse man) en dat heb ik ook laten merken, maar ik zal toch altijd een Nederlandse vrouw blijven.

Hij heeft eerder een Nederlands meisje gehad en die was ook welkom daar thuis. De ouders van dat meisje kwamen zelfs geregeld daar om te dineren.
Zijn broer is getrouwd geweest maar ook weer gescheiden, en woont weer thuis. Imo zijn zijn ouders niet héél streng gelovig en zijn ze redelijk modern.

Valt me wel op dat m'n ex zelf soms nogal negatief spreekt over Nederlandse meisjes. Alsof zij 'zomaar' met jan en alleman het bed in duiken omdat de meesten geen maagd meer zijn voor het huwelijk. Ik kan begrijpen dat dat zo op hem overkomt, zeker in de buurt waar hij woont (bepaald type Nederlandse meisjes daar, zegmaar..) maar ik vind 't nogal oppervlakkig bekeken. Alsof alle Nederlandse vrouwen sletjes zijn ofzo.
(Maar hoe moet het dan voor de ex-vrouw van de broer van mijn ex zijn? Zal zij nu aangezien worden als 'slet' omdat zij getrouwd, ontmaagd en gescheiden is? Dat gevoel krijg ik een beetje door mijn ex, alsof zij nooit meer aan een man zal komen zegmaar omdat ze niet meer puur is.)

[ Bericht 3% gewijzigd door maartjeh op 12-08-2009 12:20:42 ]
pi_71818535
Verwijderd......... Dit was wel heel onbeleefd.

[ Bericht 80% gewijzigd door Yel op 12-08-2009 14:28:12 ]
pi_71818641
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik jouw reactie even niet heel serieus neem hè, na je voorgaande.
[..]

Ik weet het niet, mijn 'ex-schoonouders' waren redelijk gek op me, maar ik zou me ook goed kunnen inbeelden dat zij (zeker zij, omdat zij nog van een generatie eerder dan hun zoon zijn) hun zoon het liefst met een Turkse vrouw samen zouden zien. De cultuur boeit me wel, en ik sta open om dingen te leren/om met bepaalde dingen om te gaan zoals zij dat in hun cultuur doen (uit respect voor zijn ouders maar ook omdat je 'samen' bent met een Turkse man) en dat heb ik ook laten merken, maar ik zal toch altijd een Nederlandse vrouw blijven.

Hij heeft eerder een Nederlands meisje gehad en die was ook welkom daar thuis. De ouders van dat meisje kwamen zelfs geregeld daar om te dineren.
Zijn broer is getrouwd geweest maar ook weer gescheiden, en woont weer thuis. Imo zijn zijn ouders niet héél streng gelovig en zijn ze redelijk modern.

Valt me wel op dat m'n ex zelf soms nogal negatief spreekt over Nederlandse meisjes. Alsof zij 'zomaar' met jan en alleman het bed in duiken omdat de meesten geen maagd meer zijn voor het huwelijk. Ik kan begrijpen dat dat zo op hem overkomt, zeker in de buurt waar hij woont (bepaald type Nederlandse meisjes daar, zegmaar..) maar ik vind 't nogal oppervlakkig bekeken. Alsof alle Nederlandse vrouwen sletjes zijn ofzo.
(Maar hoe moet het dan voor de ex-vrouw van de broer van mijn ex zijn? Zal zij nu aangezien worden als 'slet' omdat zij getrouwd, ontmaagd en gescheiden is? Dat gevoel krijg ik een beetje door mijn ex, alsof zij nooit meer aan een man zal komen zegmaar omdat ze niet meer puur is.)
Ik kan je 1 ding zeggen, wees blij dat je van zoiets af bent..... Hypocriet gevalletje zeg..
Ik denk, als ik naar jouw teksten kijk, niet dat het seri was tussen jullie.

Mag ik even: wat n sukkel...
pi_71818951
BTW na dit zinnetje ren je toch weg!!!

pi_71819348
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]
Ik begrijp dat de waarheid hard ken aankomen.....
pi_71829464
groetjes uit het warme fethiye
pi_71830189
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:47 schreef Ayca het volgende:
groetjes uit het warme fethiye
wtf doe je dan op fok???
pi_71830499
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Yel het volgende:

[..]

wtf doe je dan op fok???

ik ben ziek, zit alleen in het hotel en naja 2 weken zonder internet is best lastig :p
pi_71830558
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik ben ziek, zit alleen in het hotel en naja 2 weken zonder internet is best lastig :p
Ruilen????
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:59:12 #216
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_71832223
Turkije met 0 - 3 gewonnen
mundus vult decipi
pi_71832279
Ik heb een retourtje Didim in de aanbieding. Vrijgekomen wegens omstandigheden.
Wie wilt voor een weekje mijn sexpartner worden in mijn huisje

Wie wilt een weekje heerlijk genieten van 35 - 40 graden aan de egeische kust..
pi_71832406
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:59 schreef Gratau het volgende:
Turkije met 0 - 3 gewonnen
oehh nice wie heeft er gescoord?
pi_71854447
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een retourtje Didim in de aanbieding. Vrijgekomen wegens omstandigheden.
Wie wilt voor een weekje mijn sexpartner worden in mijn huisje

Wie wilt een weekje heerlijk genieten van 35 - 40 graden aan de egeische kust..
Zou geweldig zijn als m'n vakantie niet bijna voorbij was. Ik ben deze vakantie naar Yalikavak geweest en het strand daar was echt niets vergeleken met dat van Didim. Ik wil wel graag terug, maar toch vervangt het Didim niet. Misschien volgend jaar naar huis in Didim
Ik ben een pure Turk.
pi_71856869
pi_71857101
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik kan je 1 ding zeggen, wees blij dat je van zoiets af bent..... Hypocriet gevalletje zeg..
Ik denk, als ik naar jouw teksten kijk, niet dat het seri was tussen jullie.

Mag ik even: wat n sukkel...
Mag je gerust zeggen hoor, dat 't een sukkel is. It's the truth and nothing but the truth.
Nouja het is iets wat al jaren speelde, maar jammer dat zoiets zo moet aflopen hoe dan ook. Ach, ik ben er klaar mee.
pi_71859878
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef ClioSporT het volgende:

Ga je vaak naar Didim? Ik herinner me dat je een aantal weken terug rondliep in Didim en nu heb je weer een retourtje Didim?
Ik ben een pure Turk.
pi_71863227
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ga je vaak naar Didim? Ik herinner me dat je een aantal weken terug rondliep in Didim en nu heb je weer een retourtje Didim?
Ik ben er sinds mei. : )
Retourtje was voor een vriendin die zou langskomen, maar wegens omstandigheden moest annuleren.
pi_71867307
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:26 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik ben er sinds mei. : )
Retourtje was voor een vriendin die zou langskomen, maar wegens omstandigheden moest annuleren.
Kom je er al langer? Ik kwam in Didim vanaf de eerste keer dat ik in Turkije kwam, tot hoe ver ik het me kan herinneren. Rond m'n 10e is het gestopt .
Ik ben een pure Turk.
pi_71868230
Jaartje of 3..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')