quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
IK HEB ME HBO DIPLOMA GEHAALD! ! !EYYYUEYEEEUUEYEEEEUUUYYYYY
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
ahhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef Min-e het volgende:
"Het universum zal bewegen, de moleculen van je lot zullen op hun plaats vallen en en jouw pad zal spoedig het pad kruisen van van de leermeester die je nodig hebt..."
Goeroe!!!
Nee niet echt. Veel werken...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goedenavond
Iyidir kardes![]()
Nog plannen voor de zomervakantie?
Das toch ook gezellig, misschien wel beter zelfs, geen gedoe bij luchthavens enzo!quote:Op zondag 28 juni 2009 09:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Veel werken...
Misschien een dagje weg met vriendin.
Sen?
Alhumdullilah.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
Civiele Techniek - Waterbouwkundequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen!
![]()
(Studeerde je iets waarbij weleens wiskundige vergelijkingen voorbij kwamen?)
Alhamdullilahi Rabbil Alemin!quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
Heb wel even moeten googelen wat dit was, het zag er best wel stoer uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Oh ik ga overigens nog wel 3 dagen festival bezoeken in Duitsland (Wacken)
Dit verklaart dus waarom jij mijn nick schreef als een rekensommetje.quote:
Zo heej, kan jij dat joh..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb wel even moeten googelen wat dit was,
Vrouwen moeten nooit vertellen wat ze allemaal kunnen, zo behouden mannen ook hun bestaansrecht.quote:
Waarschijnlijk de TU Delft, Master Civiele Techniekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit verklaart dus waarom jij mijn nick schreef als een rekensommetje.![]()
Ben je al zoekende naar een baan, of ga je eerst genieten van wat welverdiende rust?
Succes!quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de TU Delft, Master Civiele Techniek
Daar liep ik net : )quote:
Jaloezie ..quote:
Kusadasi, Cesme, (bodrum??), Side, Kemer, Didim, Fethiye, Mersinquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
Hey !
Wij willen met een groepje vrienden (gemixt maar ik ben de enige Turk) naar Turkije gaan deze zomer.
Maar welk gebied is leuk?
Ze willen ook een beetje uitgaan maar niet al te veel, vooral gewoon chillen. (uitgaan hoeft van mij helemaal niet maar ik ben ook saai)
Ik dacht aan Ege ? Antalya of Alanya lijkt me zo afgezaagd. Maar Ege is heel breed natuurlijk.
Tips?
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kusadasi, Cesme, (bodrum??), Side, Kemer, Didim, Fethiye, Mersin
Side vond ik zelf niets, maar ben ook niet veel buiten geweest dat jaar
Ligt eraan waar je naar op zoek bent ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.
Ik ging er vroeger ieder jaar heen en vond het toen geweldig. De laatste keer dat ik er ben geweest, is 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Didim, ben je daar geweest? Hoorde dat het leuk was.
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik kon het volgens mij al toen ik lid werd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:02 schreef Min-e het volgende:
Hey milletVreemd, ik kan de postgeschiedenis van users zien, zonder dat ik ingelogd ben. Dat kon toch eerst niet?
Kan best hoor. Wie weet, welke functie ik over een jaar ontdek, spannend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik kon het volgens mij al toen ik lid werd.
Goed toch, besteed je je tijd iig nuttig, wat voor werk doe je?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:14 schreef Ayca het volgende:
Ik heb deze week meer gewerkt dan dat ik normaal in een maand doe![]()
62 uur om precies te zijn
En we hebben eindelijk geboekt, 1 aug. gaan we naar fethiye
idd beter dan thuis zitten, ik werk bij mijn vader, doner, lahmacun jwzquote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goed toch, besteed je je tijd iig nuttig, wat voor werk doe je?
En lekker vakantie, ik ben 3 dagen later weg
Lekker, eet je iedere dag op je werkquote:Op zondag 5 juli 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
idd beter dan thuis zitten, ik werk bij mijn vader, doner, lachmacun jwz
vakantie
Mwah bijna elke dag, soms neem ik wat mee van thuisquote:Op zondag 5 juli 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker, eet je iedere dag op je werk?
Morgen wordt mijn eerste werkdag in m'n leven
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan. Ik heb een tijdje "gezond" geleefd (echt maanden lang geen snoep,chocola,chips, iets anders dan water, pizza en al het andere ongezonde en nu ik het weer wel doe, voel ik me gezonderquote:Op zondag 5 juli 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mwah bijna elke dag, soms neem ik wat mee van thuis![]()
Het zal vast niet zo gezond zijn maar boeie
Hmm ja maar het is nogal moeilijk om gezond te eten als je de hele dag tussen de doner zitquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan. Ik heb een tijdje "gezond" geleefd (echt maanden lang geen snoep,chocola,chips, iets anders dan water, pizza en al het andere ongezonde en nu ik het weer wel doe, voel ik me gezonder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |