niks ernstigs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder niets
kon er best mee leven als het wat sneller was ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
niks ernstigs?
fok en youtube, meer heb je niet nodig!
gecmis olsunquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder niets
vannacht 0200 gekomen uit TR met een busje en 2 uur later zat ik te "ontbijten"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Ayca het volgende:
Morgen, doen jullie allemaal mee? In mijn omgeving wordt het elk jaar minder...
yani...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef Burakius het volgende:
Weet je .. uiteindelijk sta je zelf voor Allah(c.c.) en daar gaat het om.
klopt ja, 4 augustus die kant op en vannacht alweer terug als ik alle reistijd eraf zou halen, dat ik waarschijnlijk iets van 10 dagen echt "op vakantie" was, ik was heel kort overal, effe antalya, effe isparta, effe sutculer, effe istanbul en nu weer terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ty ihvk en slayage
slayage jij bent kort in turkije geweest toch, niet eens 3 weken of wel?
tis nu bezoekuur, eindelijk een beetje minder verveling
Getrouwd nee (nog) niet.. wil eerst mijn en haar leven op orde hebben voordat we dat doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had ik een tijdje terug een topic van jouw gelezen, dus je bent getrouwd met je turkse vriendin?![]()
En dat ze niet in de nacht opstaat betekent niet gelijk dat ze niet mee doet
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komt uit de grote stad vandaar dat ze het niet doen
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.
Als ik mij niet vergis zijn er veel meer niet-religieuze, meer seculiere, niet op geloof gebaseerde mensen in de grote stad conform de Turkse erfgoed. Dus er 'geen ruk mee te maken hebben' vind ik een beetje overdreven...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.
Als je het op die manier als reden gebruik klinkt het natuurlijk vreemd. Maar ik maak uit zijn tekst op dat het gewoon minder religieuze mensen zijn als de doorsnee moslim.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
V: Waarom vast je niet
A: Ik kom uit een grote stad![]()
V: Waarom vast je
A: Ik kom uit een dorp![]()
thxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
Ramadam mubarak
voor degenen die er aan mee doen. Succes!
Mwoah in de "dorpen" zijn ze nou eenmaal religieuzer dan in de stad dat is ook in NL zo!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
V: Waarom vast je niet
A: Ik kom uit een grote stad![]()
V: Waarom vast je
A: Ik kom uit een dorp![]()
nee man, broer vertrouwt me nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage heb je zelf nog veel gereden of dat niet? En als je veel hebt gereden, ging het goed ;p?
Mn vriendin komt uit Istanbul Kadikoyquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nils7 waar komt je vriendin vandaan? Ik ken genoeg mensen die uit een dorp in Turkije komen en niet vasten en ik ken genoeg mensen die uit een grote stad komen en wel vasten.
Het laatste ben ik het wel mee eens. Val anderen niet lastig als je vast. Er is bij mij een aantal keren eten uit m'n handen getrokken omdat ik at tijdens de ramadan. Ik at toen nog bewust waar niemand bij was, kon er niets aan doen dat er net iemand kwam langslopen. Ik kan gewoon niet lang zonder eten, is nu weer gebleken omdat ik in het ziekenhuis lig. Anderen moeten zich niet bemoeien met of ik wel of niet eet tijdens de ramadan, want ze doen het niet voor mij (en hopelijk weten ze het allemaal).
Apart..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee man, broer vertrouwt me niet
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mwoah in de "dorpen" zijn ze nou eenmaal religieuzer dan in de stad dat is ook in NL zo!
Maar ze leven net als mij: ik leef niet voor het geloof, ik geloof wanneer het mij uit komt... en het enige wat ik geloof is dat ik met 2 euro meer kan dan met 1 euro.
Niet dat ik gelovigen niet respecteer hoor... veel respect voor die gene die net het ontbijt achter de kiezen heeft (ik kom net van m'n werk af vandaar dat ik wakker ben) maar val anderen, die er niks van doen willen hebben, er niet mee lastig vind ik (geld voor alle religies in mijn opinie).
ik was de navigator zeg maar, met de route beschrijving en de kaart en de gene die de snacks aangafquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Apart..![]()
ik dacht dat hij je meewilde zodat jij het af en toe kon overnemen van hem (natuurlijk niet als enige reden)
is uiteindelijk wel beter dat je niet hebt geredenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was de navigator zeg maar, met de route beschrijving en de kaart en de gene die de snacks aangaf
vind ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is uiteindelijk wel beter dat je niet hebt gereden
Uhuh, leuk hoor.... / c a r e.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:47 schreef Yel het volgende:
Ik vast lekker niet. En Ja, ik ben AleviZo'n vieze zwarte schaap.
her koyun kendi bacagindan asilirquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:47 schreef Yel het volgende:
Ik vast lekker niet. En Ja, ik ben AleviZo'n vieze zwarte schaap.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef marcusa het volgende:
net terug uit Turkije..
Russische chicks
Ramadan..quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
___
Fijne Ramadan & succes in ieder geval!
En voor nu afiyet olsun!
Dat is er al.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:50 schreef Burakius het volgende:
Toen kwamen er geen atheisten en alevieten. Misschien een ramadan topic maken ofzo?
Mensen die zulke opmerking meteen naar zichzelf toetrekken. Waar zeg ik dat jij het bent? Nee precies nergens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef marcusa het volgende:
mensen die denken dat je meteen atheist bent als je geen ramadan doet.. Dinsiz satanistler..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |