Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak zietquote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ja maar het is nogal moeilijk om gezond te eten als je de hele dag tussen de doner zit![]()
Heb het wel een tijdje geprobeerd door dan gewoon salades met kip ofzo te maken, maar dat was het toch niet helemaal..
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak ziet![]()
Doner zou ik volgens mij wel sneller gek van worden dan lahmacun :p
ZO MAG IK HET HORENquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Elinizin hamuruyla...Terug naar jullie aanrecht.
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
IK HEB ME HBO DIPLOMA GEHAALD! ! !EYYYUEYEEEUUEYEEEEUUUYYYYY
Er staat 'en' hequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
O wee het niet in het gedachtegoed van Atatürk past, degene die natuurlijk de oude Turkse cultuur die duizenden jaren oud is heeft gevormd
waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
Ticket is gereserveerd, half augustus, ga ik ook.
Net even nagekeken, de 22ste begint het toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef ClioSporT het volgende:
Wil je er wel even op attenderen dat je tijdens de ramadan dus in turkije zit : )
Hey,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef ACT-F het volgende:
Hallo lieve Turkjes van me![]()
Groeten uit een regenachtig Tekirdağ
In Tekirdağ? Wees welkomquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef Min-e het volgende:
Hey,
Alles goed? Ik kom ook over een maandje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |