Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?quote:
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planquote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?
Oei! Dat is niet zo fijn om te horenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planmijn gezondheid is vrij slecht op het moment dus ik zie wel wat ik er woensdag van bak. Anders volgend jaar weer kansen
En de jouwe?
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei! Dat is niet zo fijn om te horen
Ik ga er ook niets meer aan doen. Ja, morgen eventjes en woensdag. Ik weet het, geen goede instelling, maar pff....
Dankje! Ik heb het nodigquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Steve het volgende:
Gefeliciteerd met het halen van de tentamens.
Succes met de overige (her)tentamens.
Hmm... Nee dat snap ik! Moet je niet aan beginnen dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denken. En jij hebt er nu toch meer aan gedaan dan bij de eerste zit?
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stondquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb het nodig
Btw; Wat was het vorige topic snel vol!
Ooooo!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stond
Als er al 7 jaar zes studenten inwonen, en dan ineens zeven? Er mag per kamer maar één student wonen, is wettelijk bepaald toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Er kunnen toch best zeven mensen wonen daar, denk niet dat de gemeente moeilijk gaat doen.
Aah fuckquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Hč balen!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Niemand die je zus tegen houdt? Vrij illegaal bezig dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het is misschien wel een regel van de huisbaas ofzo, maar in principe kunnenen er toch wel meer mensen wonen? De vriend van mijn zus heeft op een appartementje gereageerd, waarbij staat dat het voor een persoon is, maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven?
Een collega van mij en haar vriend konden er toen gewoon uit, want twee personen was niet de afspraakquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het is misschien wel een regel van de huisbaas ofzo, maar in principe kunnenen er toch wel meer mensen wonen? De vriend van mijn zus heeft op een appartementje gereageerd, waarbij staat dat het voor een persoon is, maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand die je zus tegen houdt? Vrij illegaal bezig dan.
Nee, bij ons zijn ze wel een keer langsgekomen om te controleren of iedereen die ingeschreven was er ook echt woonde. Maar daar was medewerking niet verplicht.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand hoe het zit met gemeentelijke inschrijvingen? Stel er zitten 6 mensen in een studentenhuis. Eentje gaat eruit, maar vergeet zichzelf uit te schrijven. De nieuweling gaat zich inschrijven bij de gemeente. Ziet de gemeente dan van, 'hey, dit klopt niet?'.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Deze reeks is pas afgelopen zomer gestart dus die zijn er nog niet.quote:
Ik heb me via internet ingeschreven, dan zegt niemand wat geks. Bij ons is er lange tijd een teveel ingeschreven geweest omdat er iemand in het buitenland zat en onderverhuurde. Dat is gewoon legaalquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nja er zitten hier mensen die beweren dat in het studentenhuis van hun dochter een nieuwe kwam in de plaats van een ander, en dat zij (nieuwe) zich ging inschrijven bij de gemeente maar dat bij de gemeente nog die andere ingeschreven stond, en dat de gemeente er een opmerking over maakte van 'dat kan niet' oid. Het lijkt me stug, maar aan de andere kant, lijkt me ook niet dat ze het uit hun duim zuigen ofzo.
Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb me via internet ingeschreven, dan zegt niemand wat geks. Bij ons is er lange tijd een teveel ingeschreven geweest omdat er iemand in het buitenland zat en onderverhuurde. Dat is gewoon legaal
[..]
Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
quote:maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven
quote:Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.
quote:Dat zeg ik.
Hij hoeft niet van een docent te komen he? Ik wil er ook wel eentje schrijven op basis van je notes.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp. Deze week nog maar eens snel aanbevelingsbrieven regelen...
Op basis van mijn notes kunnen we dat beter niet doen denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij hoeft niet van een docent te komen he? Ik wil er ook wel eentje schrijven op basis van je notes.
Ik ben toch altijd bang dat dit van invloed is op je cijfer... Zeker bij zoiets subjectiefs als een paper.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Jabberwocky het volgende:
De regels zijn toch dat het binnen drie weken nagekeken moet zijn? Je kunt er altijd nog een studiedecaan op zetten ofzo als hij niet opschiet.
Ja dat snap ik wel, zeker bij een paper is dat lastig te controleren. Toch zou het te bizar voor woorden zijn, ik mag toch hopen dat de gemiddelde docent wijzer is dan dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd bang dat dit van invloed is op je cijfer... Zeker bij zoiets subjectiefs als een paper.
yayquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef oompaloompa het volgende:
yay, 7 voor filosofie, valt een beetje tegen maar blij dat t er nui echt op zit voor dit jaar.
Vergeefse hoopquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, zeker bij een paper is dat lastig te controleren. Toch zou het te bizar voor woorden zijn, ik mag toch hopen dat de gemiddelde docent wijzer is dan dat.![]()
yayquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj, wiskunde officieel gehaald
Er was zelfs een 10
Hoezo? Je hebt zoiets meegemaakt?quote:
Ik had een 6 & dat werd wel een keer tijdquote:
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt zoiets meegemaakt?
Merci!quote:
Ik wel van jou blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci!
Jullie zijn dus nog niet van mij af
Ja!quote:
Als ik het ergens niet mee eens ben en praten lost dat niet op, dan ga ik ertegen in beroep. En dat wordt mij persoonlijk erg aangerekend.quote:
Negeer ik je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wel van jou blijkbaarje negeert me.
Ooooo! Ik vind "muppetinnetje" leukerquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed gedaan auto_ en oompa! Nice!
Hahah, auto's fiets gestolen.
Ik ga hem wel gewoon maken, haha. Mijn idee is om morgen rond 11 uur naar Tilburg te gaan & dan nog last minute wat dingen te lezen/leren. Niet dat het zin heeft, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
ga je morgen nog tentamen maken automatic of laat je hem liggen tot volgend jaar?
Mag ik hem lezen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
kan ik het nog goedmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je doet gemeen terwijl ik je een hartje gaf.
m-wandelreguliere grafen, een vrij nieuw onderwerp waar nog weinig van bekend is. Het doel was om mooie voorbeelden te vinden, maar ondanks talrijke voorbeelden zijn ze niet zo heel spectaculair als we gehoopt hadden. De verdediging is in augustus pas ergens, komt wel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?
Ik ben blij dat die van mij af en ingeleverd isis nu wel even afwachten of het voldoende is
1 juli pas verdediging.
Departement marketing: 2 maanden de tijd hem te verbeteren zonder recht op begeleiding. Daarna weer verdediging...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kan ik het nog goedmaken![]()
[..]
m-wandelreguliere grafen, een vrij nieuw onderwerp waar nog weinig van bekend is. Het doel was om mooie voorbeelden te vinden, maar ondanks talrijke voorbeelden zijn ze niet zo heel spectaculair als we gehoopt hadden. De verdediging is in augustus pas ergens, komt wel goed![]()
Wat gebeurt er eigenlijk als je scriptie onvoldoende is?
En als je dan weer faalt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Departement marketing: 2 maanden de tijd hem te verbeteren zonder recht op begeleiding. Daarna weer verdediging...
Dan kun je bij sommigen lang wachten. Maar je hebt gelijk: de begeleider zal er vaak wel een goed gevoel over hebben en aangezien hij medebeoordeler is zal het wel goed komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:14 schreef oompaloompa het volgende:
Zou een master begeleider je werkelijk een groen licht geven als hij/zij twijfelt over of je het haalt of niet?
(bij falen bij verdediging dan)
Volgens mij laten ze je gewoon doorwerken tot het ten minste voldoende is...
Nieuw onderwerp. Ik heb dit echter nog nooit zien gebeuren. Zoals hierboven vermeld: je begeleider houd dit wel in de hand...quote:
het is 'houdt', stam+t!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp. Ik heb dit echter nog nooit zien gebeuren. Zoals hierboven vermeld: je begeleider houd dit wel in de hand...
Daarom trakteer ik mijn begeleider ook regelmatig op koffie en koekjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het is 'houdt', stam+t!
Je begeleider kan je wel goed pwnen dan
Dat moet je bij die van mij dan binnenkort ook maar eens doen, wel erbij zeggen dat het namens mij isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik mijn begeleider ook regelmatig op koffie en koekjes!
Hmm dat wordt moeilijk, buiten mn eigen faculteit (her)ken ik slechts enkele mensen van marketing maar daar houdt het bij op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat moet je bij die van mij dan binnenkort ook maar eens doen, wel erbij zeggen dat het namens mij is
Houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het is 'houdt', stam+t!
Je begeleider kan je wel goed pwnen dan
Je hebt wel een samenvatting daarvan neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
ik heb vanaf nu 23 uur en 12 minuten om bedrijfsethiek te leren
Bedrijfsethiek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
meerdere zelfsquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt wel een samenvatting daarvan neem ik aan?
Bert? Ik heb geen hoorcollege gevolgd van dat debiele vak. (dat zal wel een van de redenen zijn dat ik het nu moet herkansenquote:
Countdownquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
Echt handig dat ze beginnen met verbouwen als mensen nog tentamens hebben..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef GlowMouse het volgende:
De laatste loodjes wegen ook hier zwaar
De UvT gaat de bibliotheek verbouwen; de ingang gaat naar de begane grond. Echt, waarom weer?
Volgens mij is er niet echt een 'gunstig' moment om te verbouwen op een universiteit. En ze moeten ook rekening houden met bouwvak natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt handig dat ze beginnen met verbouwen als mensen nog tentamens hebben...
behoorlijk.quote:
Ooooh, tijd zat. Potje mijneveger doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
behoorlijk.
en ik moet ook nog bbqen en fokken![]()
en ook nog slapen!![]()
naah, dat verlies je tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooooh, tijd zat. Potje mijneveger doen?
als je wint, dan is dat idd omdat ik je heb laten winnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, of je laat me gewoon winnen.
slapen is niet noodzakelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
behoorlijk.
en ik moet ook nog bbqen en fokken![]()
en ook nog slapen!![]()
ik voel een weddenschap aankomen tussen hetzusjevan en aardappelquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
als je wint, dan is dat idd omdat ik je heb laten winnen
kratje bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik voel een weddenschap aankomen tussen hetzusjevan en aardappel
bier hadden we het over.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef hmmmz het volgende:
^ kratje bavaria is in de aanbieding bij de super
Laat iedereen maar fijn zijn eigen bier drinken. Ieder heeft zijn voorkeuren. Normaal hebben we hier Hertog Jan en Warßteiner in huis. Alfa komt ook wel eens voorbij.quote:
klopt ja, leuke aflevering van de keuringsdienst van waren daarover:quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
men zegt dat je het geblindeerd niet kan proeven.. Misschien een keertje uitproberen
Ja die bedoelde ik ook ongeveer met "men"quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
klopt ja, leuke aflevering van de keuringsdienst van waren daarover:
http://kvw.rvu.nl/index.php?page=aflevering&action=show&id=228
Ja ik was net niet op tijd. Tot twee keer toe zat ik op de fiets achter mensen die niet kunnen fietsen maar gewoon hun laagste been omhoog tillen en de zwaartekracht op hun andere been het werk laten doen. De ene keer was het een groep bejaarden, de andere keer een groep jonge kinderen. Dat schoot niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens automatic vandaag gezien, waar was je glowmouse?
En we hebben zelfs gepraatquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens automatic vandaag gezien, waar was je glowmouse?
Dat is al een tijdje zo, ik moest vorige week ook via de begane grond naar binnen. Sociologieboeken zijn daarnaast tijdelijk niet te verkrijgen, toch lullig als je dat studeert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef GlowMouse het volgende:
De laatste loodjes wegen ook hier zwaar
De UvT gaat de bibliotheek verbouwen; de ingang gaat naar de begane grond. Echt, waarom weer?
Dat is inderdaad lulligquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo, ik moest vorige week ook via de begane grond naar binnen. Sociologieboeken zijn daarnaast tijdelijk niet te verkrijgen, toch lullig als je dat studeert.
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?quote:
plannen? wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?Een beetje student die is niet zo goed om dat te plannen.
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik let er ook niet op wanneer de Psychologie boeken weg zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?Een beetje student die is niet zo goed om dat te plannen.
Een vriend van mij hebben ze daar ook voor aanbevolen. Ik heb daarom ook maar eens gekeken wat het ongeveer inhoud. Zitten erg interessante vakken tussen, maar als statistiek je niet helemaal ligt kun je er volgens mij beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
Kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Morgen ga ik een pakketje van 23 pagina's inleveren voor toelating tot de MPhil. De eerste aanbevelingsbrief is ook al verstuurd, dus dat komt wel goed
inhoudt! stam+t!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een vriend van mij hebben ze daar ook voor aanbevolen. Ik heb daarom ook maar eens gekeken wat het ongeveer inhoud. Zitten erg interessante vakken tussen, maar als statistiek je niet helemaal ligt kun je er volgens mij beter niet aan beginnen.
nog 11 uur!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
lam bal, ga dan gewoon zuipen ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
nog 11 uur!
heb eigenlijk nog geen fuck gedaaneerst maar ff slapen, ga er om 8 uur uit (is het plan)
Bij FSW is t erg veel statistiek, 50% of zo van de ectsquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bij fsw is er ook erg veel statistiek, ongeveer de helft van de vakken volgens mij
inhoudt! stam+t!
Bij de FEB komt er veel wiskunde bij kijken omdat je dat gewoon nodig hebt als je verder wilt komen. Het aandeel statistiek valt wel mee, hangt misschien van het programma af, maar ik krijg helemaal geen statistiek.
Wat moest je allemaal inleveren dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
Kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Morgen ga ik een pakketje van 23 pagina's inleveren voor toelating tot de MPhil. De eerste aanbevelingsbrief is ook al verstuurd, dus dat komt wel goed
Applicants should submit:quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal inleveren dan?
Ik heb hem helemaal bijgevoegdquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Applicants should submit:
- CV
- A transcript of university grades
- A letter of motivation
- Two academic letters of reference (e.g., from your thesis supervisor, from a marketing course instructor)
- An example of written work (e.g., a chapter from your bachelor thesis)
Dit zouden wij allemaal in moeten leveren.
Ik zou ook de hele thesis bijvoegen, dan weten ze dat stuk ook in een context te plaatsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal bijgevoegden een groot deel van mijn masterscriptie ook. En daarbij nog een kopie van diploma en id-kaart, en het aanmeldingsformulier zelf.
Maar ga jij je nog aanmelden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zou ook de hele thesis bijvoegen, dan weten ze dat stuk ook in een context te plaatsen.
Is even in afwachting van de uitloop van mijn master thesis... Maandag weet ik hier pas meer over.quote:
Ik vroeg jou helemaal niksquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Is even in afwachting van de uitloop van mijn master thesis... Maandag weet ik hier pas meer over.
Het kan voorkomen dat ik nog tot halverwege oktober hiermee bezig ben... Als ik dan halverwege september al start met de MPhil word dat allemaal wat lastig...
Lezen is een kunst. Ja klopt, ga het maandag gelijk in gang zetten danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vroeg jou helemaal niks. Maar ik dacht dat jij je al had aangemeld. Let wel op dat er deadlines zijn voor de aanmelding (1 juli - dat wordt haasten als je maandag pas meer weet).
Owhquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
Haha, jij zit straks bij Friek_ op de faculteit.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:36 schreef hmmmz het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaa
Naast psychologie voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef oompaloompa het volgende:
relaxed zusje! Moet je die twee vakken nu naast je psy gebeuren volgen of kun je die ipv sommige andere vakken volgen?
Vier vakken valt mee inderdaad. En naast je bachelorthesis heb je tijd zat om andere dingen ernaast te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:02 schreef automatic_ het volgende:
Tof zusje! Fijn dat het ook wel qua vakken meevalt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vier twee vakken valt mee inderdaad. En naast je bachelorthesis heb je tijd zat om andere dingen ernaast te doen.
Vier vakken in totaal toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..].
Dus bachelorthesis neemt niet zoveel tijd in als ik altijd heb gedacht? Ik zag mezelf namelijk al hele dagen van 8 tot 6 op de uni zitten, 5 dagen in de week. Bij wijze van. Ik dacht iig altijd dat het heel veel werk was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..].
Dus bachelorthesis neemt niet zoveel tijd in als ik altijd heb gedacht? Ik zag mezelf namelijk al hele dagen van 8 tot 6 op de uni zitten, 5 dagen in de week. Bij wijze van. Ik dacht iig altijd dat het heel veel werk was.
Zeker waar, maar bij ons heb ik maar één bachelorscriptie gezien waar echt heel veel meer werk inzit dan normaal (zoekwoord op bovengenoemde site: malliavin). Alles ver boven de collegestof, en opgevrolijkt met Franse citaten boven elk hoofdstuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bachelorthesis ligt heel erg aan je begeleider en wat je er zelf van maakt. Als je werkt voor een voldoende kost het veel minder tijd dan wanneer je werkt voor een 8. Als je mooie resultaten hebt kun je vaak kiezen of je er iets leuks mee wilt (presenteren / publiceren) en dan kost dat meer tijd dan wanneer je besluit dat niet te doen etc.
Krijg 9 Juli te horen of de mijne is aangenomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zeker waar, maar bij ons heb ik maar één bachelorscriptie gezien waar echt heel veel meer werk inzit dan normaal (zoekwoord op bovengenoemde site: malliavin). Alles ver boven de collegestof, en opgevrolijkt met Franse citaten boven elk hoofdstuk.
Publiceren van een bachelorscriptie is dan weer vrij ongebruikelijk bij ectrie, dat heb ik nog niet zien gebeuren.
Puh! Ik wil ook helemaal niet met die geesteszieke studies te maken hebben van jou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Owh... maar dat wil ik helemaal niet
.
* hetzusjevan ziet er toch maar af van die hele master..
we waren net terug van een of ander examenfeestjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:26 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie zijn toch niet nu al naar bed, hmmmz en aardappel?
Het voelt nog niet als vakantie, want ik moet veel werken, haha.quote:
Vorig jaar zat ik trouwens precies op 26 juni na de thesispresentatie en -verdediging bij Esplanada bier te drinken, te wachten op de thesiscijfers en vakantie te hebben. Bachelorstudenten hebben het zoveel makkelijker.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het voelt nog niet als vakantie, want ik moet veel werken, haha.
Wat heb je woensdagmiddag nog dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:35 schreef aardappel het volgende:
Ik heb ook bijna vakantie! Woensdagmiddag is het gedaan met het collegejaar 2008 - 2009
Gokje, herkansing voor accountingquote:Op maandag 29 juni 2009 20:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat heb je woensdagmiddag nog dan?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef BlackSheep het volgende:
Bachelorthesis gehaald, 7,5
Nu nog 1 hertentamen en dan volgend jaar vol goede moed mijn masterjaar in!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef BlackSheep het volgende:
En dan schijn je al na een week antwoord te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:13 schreef arj1o1 het volgende:
Vanochtend aangemeld voor de M.Phil. Komende week nog even een aanbevelingsbrief scoren bij een professor die op vakantie is en dan is het rond.
?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En dan schijn je al na een week antwoord te krijgen.
Of je toegelaten wordt, dat hoor je al binnen een week nadat alles compleet is.quote:
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:35 schreef BlackSheep het volgende:
Ik mag de luxaflex wel dichthouden als ik in K kom te zittenquote:
Haha. Ik ken zijn broer van mijn middelbare school & het valt gewoon op als er mensen met tafel en bureaustoelen voorbij komen.quote:
Ik ben noooooooit in K, dus je hoeft niet bang te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik mag de luxaflex wel dichthouden als ik in K kom te zitten![]()
Succes! Laat je even weten hoe het ging?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik mag morgenvroeg mijn bachelorthesis gaan verdedigen. Ben zeer benieuwd naar de mening van mijn begeleider is, belangrijkste is dat hij de intentie van m'n stuk gewoon begrijpt
Ik heb ook even gekeken naar de M.Phil, maar dat is niet iets waar ik nu al mee ga beginnen.
Met je verrekijker vanuit Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben noooooooit in K, dus je hoeft niet bang te zijn
Hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef oompaloompa het volgende:
gefeliciteerd blacksheep!
En ik zou haar niet geloven Glowmouse, ze zit in P ook altijd verdekt in een hoekje mensen te bespieden...
De inlever-deadline van de paper van Environmental Law was 15 mei. Benieuwd waneer ie nagekeken is. Ik wil weten of m'n inhaalplannetje gelukt is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:18 schreef aardappel het volgende:
dat is dan het eerste wat ze met snelheid doen op de uvt -_-
Oke ik heb al een go van de educational coordinator van mijn M.Phil dus ik verwacht geen problemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Of je toegelaten wordt, dat hoor je al binnen een week nadat alles compleet is.
Verwacht niet te veel van de 'verdediging'. In is het meer een mondelinge toelichting van de begeleiders kant op het cijfer dat eigenlijk al vaststaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik mag morgenvroeg mijn bachelorthesis gaan verdedigen. Ben zeer benieuwd naar de mening van mijn begeleider is, belangrijkste is dat hij de intentie van m'n stuk gewoon begrijpt
Ik heb ook even gekeken naar de M.Phil, maar dat is niet iets waar ik nu al mee ga beginnen.
Bekenden van mij hebben het al achter de rug en het was vooral een evaluatief gesprek. Ik weet goed wat ik zelf geschreven heb en aan welke punten ik iets meer aandacht had kunnen besteden. Ga me er ook niet speciaal op voorbereiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oke ik heb al een go van de educational coordinator van mijn M.Phil dus ik verwacht geen problemen.
[..]
Verwacht niet te veel van de 'verdediging'. In is het meer een mondelinge toelichting van de begeleiders kant op het cijfer dat eigenlijk al vaststaat.
Als je wat meer wilt weten over de vakken, PM me maar. Ik heb ze allemaal gevolgd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Bekenden van mij hebben het al achter de rug en het was vooral een evaluatief gesprek. Ik weet goed wat ik zelf geschreven heb en aan welke punten ik iets meer aandacht had kunnen besteden. Ga me er ook niet speciaal op voorbereiden.
Ik moet wel nog even uitzoeken wanneer ik de vakken voor volgend jaar moet kiezen en welke vakken ik het meest aan ga hebben.
Dat zal ik tzt wel zeker doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als je wat meer wilt weten over de vakken, PM me maar. Ik heb ze allemaal gevolgd.
Het zag er bij iedereen wel grappig uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:39 schreef BlackSheep het volgende:
En automatic: dat kan heel goed kloppenHet idee was zo mooi in mijn hoofd, bureaustoel op de bagagedrager, met 1 hand vasthouden en dan lekker naar huis fietsen, maar het mocht niet zo zijn. Wel een fijne stoel overigens!
Lol, goed geregeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef GlowMouse het volgende:
Met wat spaargeld is het wel makkelijker om een hypotheek te krijgen: http://www.hypotheekwiki.(...)or-veel-spaargeld/94
Dit leidt tot de vreemde conclusie dat als je maximaal leent bij de IBG en dat spaart, je na je studie een hogere hypotheek kunt krijgen.
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef oompaloompa het volgende:
pfffft examencommissie is traag.....
Weet iemand hoe ik er achter kan komen wie er in zitten (die van fsw dan)
Nu de rest nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/
Daar staat er ééntje.
Zeker toen je heel per ongeluk in iemands lade keek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
per ongelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nu de rest nog
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
Banken checken je studieschuld niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik zat eens even naar m'n studieschuld te kijken (lening IB-groep) en toen moest ik ineens weer denken aan iets waar mijn schoonvader telkens op terug komt. Hij denkt namelijk dat die schuld een probleem gaat vormen straks al ik een huisje wil gaan kopen en dus een hypotheek wil aanvragen.
Ik weet echter 100% zeker dat dit niet meetelt, heb 't laatst nog ergens gelezen. Maar hij denkt dat het misschien wel gaat uitmaken ivm de huidige 'crisis'.
Ik kan me niet voorstellen dat ze die regel gaan veranderen. Ik ken weinig studenten die niet bijlenen, anders komen ze gewoon niet rond. Niet iedereen heeft rijke ouwelui. En dan heb je nog studenten waarvan de ouders het geld wel hebben maar het niet geven (hoi).
Stiekem maak ik me er dus een beeeetje zorgen om.
haha =Dquote:link van glowmouse:
and he is not very energetic
Met zijn echte naam erbij, zo hop op internetquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Jij was er niet vandaagquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaarquote:
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaar
Thanksquote:
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.
BIER.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomen
Bier en tieten inderdaadquote:
Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.quote:
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.
Slapen ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!
Ja, bier = sociale activiteit, mits met twee of meer personen
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd!
Waar heb je het over geschreven?
als je met meerdere personen in bed ligt moet je niet gaan slapen =)quote:
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.
Voornamelijk de "spontane" mond-tot-mondreclame.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?
Werkt prima nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Verrek, ik kan niet inloggen op BB. Site laadt niet door. Irritant iets.
Oneens: je hebt de judiciumregeling en het is leuk om het hoogste cijfer te halen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.
Feliquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse al reactie gehad op je aanmelding?
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
pfft dat is vervelendquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelopquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.
De dames bij CentER (K208) hebben mij expliciet verteld dat de docenten (of wie dan ook) de aanbevelingen naar CentER moesten mailen... hoewel een verzegelde envelop mij ook goed lijkt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelop
En waarom niet meer nodig? Heb daar nog wel zo mijn best op gedaanDe VD onderzoek gaat mij begeleiden volgend jaar trouwens, zo is het plan
Vice decaan onderzoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld
Ik zelf ben nu afhankelijk van de examncommissie en daar baal ik nogal van, als die me een 'nee' geven moet ik wel een normale master doen, als ze me een maand geleden een nee hadden gegeven had ik het nog bij andere plaatsen kunnen proberen. (nu maar hopen dat ik een 'ja' krijg =D )
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zelf ben nu afhankelijk van de examncommissie en daar baal ik nogal van, als die me een 'nee' geven moet ik wel een normale master doen, als ze me een maand geleden een nee hadden gegeven had ik het nog bij andere plaatsen kunnen proberen. (nu maar hopen dat ik een 'ja' krijg =D )
Wij zijn, zover ik weet, met zijn 3 of 4en, lijkt me wel heel erg relaxed aangezien ik het eerste jaar nog met 300 man in een collegezaal zat, en dan leer je dus echt helemaal niks.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.
Ik heb twee en een halve week geleden mijn aanvraag ingediend biji de examencommissie. Vanuit de faculteit en het instituut dat de rema/mphil bij ons verzorgt is iedereen enthousiast er over dus dat gedeelte zit helemaal goed, maar ja nu die examencommissie nog.. (daarom wil ik ook graag weten wie er in zitten, als het allemaal mensen zijn die lekker bureaucratisch op een afstand staan dan wordt het nog spannend, als het docenten etc. zijn dan denk ik dat het geen probleem wordt)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.
[..]
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasMaar ze moeten wel binnen een redelijke termijn beslissen, hoelang wacht je al?
Laat ik het zo zeggen, bij marketing zijn het er niet zo veelquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.
[..]
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasMaar ze moeten wel binnen een redelijke termijn beslissen, hoelang wacht je al?
en 's avonds blijft het hangenquote:Temperatuur 32.5 °C
Dan moet ik met dit warme weer helemaal naar de uni fietsen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de FEB zijn het docenten van verschillende departementen plus een secretaris die er full-time mee bezig is. Kun je niet hier en daar weer stiekem een lade opentrekken?
Klopt. Gelukkig blijven je resultaten tot in de treure bewaard. Ik zie nu nog die 3 herkansingen van accounting terugquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Helleuuu.. zijn er hier meer mensen die deels een andere studie volgen of vakken van een andere studie? Want als ik naar BB ga en dan op "Check Study results" druk, en dan "progress/voortgang", dan krijg ik ALLEEN cijfers van bachelor Psychologie te zien.
Terwijl als ik de 10 laatste resultaten / laatst gedane tentamens aanklik, ik wel de 2 vakken krijg te zien die ik van communicatie gedaan heb. Kortom de studiepunten zijn bijgeschreven maar ik weet niet waar ik ze straks kan terugvinden..
Stel ik doe volgend jaar weer een lading tentamens, dan staan deze resultaten natuurlijk niet meer bij de laatste 10, en dan weet ik niet meer waar ik het moet zoeken :/.
Ben je al zolang ingeschreven, of hebben ze het gewoon onthouden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb nog een voldoende voor informatica staan die een beetje outdated is. Of is het nog steeds statistiek met SAS?
Ze hebben het onthouden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben je al zolang ingeschreven, of hebben ze het gewoon onthouden?
Je aanvraag heeft de mijne ingehaaldquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef arj1o1 het volgende:
Dear Arjen,
This is to let you know that you have been admitted to the second year of the M.Phil. program at CentER – congratulations!
![]()
Maar de kans op afwijzing is niet zo groot, dus dan kun je me volgend jaar lastig vallen met je VAR-modellenquote:We received both letters which means that your file is complete and will be sent to the selection committee for evaluation, and I will contact you as soon as possible thereafter.
Mijn educational coordinator heeft er wat druk op gezet geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je aanvraag heeft de mijne ingehaald
[..]
VAR-modellen heb ik nu al gehadquote:Maar de kans op afwijzing is niet zo groot, dus dan kun je me volgend jaar lastig vallen met je VAR-modellen
Bayesian vervalt volgend jaarquote:
Heb als het goed is na de zomer 2 masteropleidingen afgerond en daardoor dus al een hoop vakken gevolgd. Volgensmij is multilevel modeling 2e jaars, dus zie ik je niet... Het programma van jullie research master is trouwens helemaal een drama met al die keuzevakken...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Gefeliciteerd Arjen!!
Ik zelf heb nog geen bericht.
Ik weet alleen niet welke statistiek vakken bij ons het eerste jaar zijn en welke het tweede, jij gaat er maar 1 jaar over doen toch? Komt dat omdat je al een masters hebt? Anders wordt dat wel gezellig
quote:
Onderzoek heeft waarschijnlijk geen betrekking op Bayesian.. dus qua dat betreft zit het wel goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat wordt dan je onderzoek?
En is zo'n vak van de FSW niet van veel te laag niveau?
Ja klopt is inderdaad tweedejaars, maar ik heb van velen gehoord dat het erg moeilijk is dus misschien is het slim om al het eerste jaar er aan te beginnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
Heb als het goed is na de zomer 2 masteropleidingen afgerond en daardoor dus al een hoop vakken gevolgd. Volgensmij is multilevel modeling 2e jaars, dus zie ik je niet... Het programma van jullie research master is trouwens helemaal een drama met al die keuzevakken...
Multilevel is het moeilijkste vak van onze opleiding, dus ik denk dat het niet TE makkelijk zal zijn =D Maar ja het blijft wel psychologie hehquote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat wordt dan je onderzoek?
En is zo'n vak van de FSW niet van veel te laag niveau?
Eerder voor MPhil in economics denk ik. Mij kom je niet tegen aankomend jaarquote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Overigens ga ik ook Panel data models for limited dependent variables volgen in het jaar na deze (in de Phd) dat is volgensmij een vak binnen de Mphil OR?
Geen idee, kheb in ieder geval vééeeeeeeeel ingevuldquote:
Uit de OERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb nu al 114 ECTS en ik moet er nog twee (12 ECTS samen).. maar iemand zei dat ik me in september al mag inschrijven voor mn bachelorthesis met 114 ECTS. Is dat zo?
60% van 90 ECTS is 54 ECTS, en je hebt er ook (minimaal) 54. Mag dus.quote:6. Om in aanmerking te komen voor toelating tot de bachelor’s thesis dienen minimaal alle vakken van de propedeutische fase čn 60% van de studielast van het tweede jaar en van het eerste semester van het derde jaar van de bachelor tezamen, succesvol te zijn afgerond.
7. In uitzonderlijke situaties kan de examencommissie ten voordele van de student afwijken van het bepaalde in lid 3, 4 en 6.
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Het mag volgens mij niet. Het is een tweede periode, derdejaars vak.
Ik mocht het in ieder geval officieel niet...
Hoeveel koekjes kost dat?quote:Maar ben wel al in september begonnen
Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?quote:Voor koekjes (zeker chocolade versies) mag je trouwens altijd boeken lenen, maar laten we maar hopen dat je het gehaald hebt
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.
Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internetquote:Hoeveel koekjes kost dat?
Waarschijnlijk ben ik morgen thuis aan het werken, moet overmorgen verschrikkelijk veel af hebbenquote:Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?
Er liggen altijd nog wel ongebruikte projecten van het jaar ervoor, en daarnaast heb je dit probleem ook bij de master thesis, die je wel elk moment mag beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).
Laat maar, ik kan het wel radenquote:Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internet
Ik betwijfel het =Dquote:
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik betwijfel het =D
Je hebt drie pogingen, ga je gang
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwooohh hij was veul moeilijker dan de 1e gelegenheid en de 1e keer had ik niet geleerd en een 2![]()
. Nee maar een ijverige dame die ik ken (had de 1e keer een 7) ging 'm herkansen omdat ze 'n hoger punt wou en zij zei het meteen: deze was veul moeilijker.
Maar ik blijf hopen op een 5! *positief denken*.
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingenquote:Chocoladekoekjessss.
Jij met je meet altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen.
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meetquote:
Serieus ik denk niet dat je het geraden krijgt (behalve als ik het ooit verteld heb)quote:
SJooooongejongejongejongejongejonge wiskunde humorquote:http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
voor!quote:Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meet![]()
Oh arj1o1: heb je al enig idee waar in K je terechtkomt?
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanOver het algemeen heb je dus blijkbaar als Mphil'er geen kamer, misschien dat een studentassistentschap daar verandering in brengt
Je shared een kamer met alle Mphil2 studenten... Dit is niet je eigen kamer, die krijg je pas tijdens de Phdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |