Lol, goed geregeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef GlowMouse het volgende:
Met wat spaargeld is het wel makkelijker om een hypotheek te krijgen: http://www.hypotheekwiki.(...)or-veel-spaargeld/94
Dit leidt tot de vreemde conclusie dat als je maximaal leent bij de IBG en dat spaart, je na je studie een hogere hypotheek kunt krijgen.
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef oompaloompa het volgende:
pfffft examencommissie is traag.....
Weet iemand hoe ik er achter kan komen wie er in zitten (die van fsw dan)
Nu de rest nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/
Daar staat er ééntje.
Zeker toen je heel per ongeluk in iemands lade keek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
per ongelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nu de rest nog
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
Banken checken je studieschuld niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik zat eens even naar m'n studieschuld te kijken (lening IB-groep) en toen moest ik ineens weer denken aan iets waar mijn schoonvader telkens op terug komt. Hij denkt namelijk dat die schuld een probleem gaat vormen straks al ik een huisje wil gaan kopen en dus een hypotheek wil aanvragen.
Ik weet echter 100% zeker dat dit niet meetelt, heb 't laatst nog ergens gelezen. Maar hij denkt dat het misschien wel gaat uitmaken ivm de huidige 'crisis'.
Ik kan me niet voorstellen dat ze die regel gaan veranderen. Ik ken weinig studenten die niet bijlenen, anders komen ze gewoon niet rond. Niet iedereen heeft rijke ouwelui. En dan heb je nog studenten waarvan de ouders het geld wel hebben maar het niet geven (hoi).
Stiekem maak ik me er dus een beeeetje zorgen om.
haha =Dquote:link van glowmouse:
and he is not very energetic
Met zijn echte naam erbij, zo hop op internetquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Jij was er niet vandaagquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaarquote:
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaar
Thanksquote:
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.
BIER.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomen
Bier en tieten inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |