Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.quote:
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.
Slapen ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!
Ja, bier = sociale activiteit, mits met twee of meer personen
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd!
Waar heb je het over geschreven?
als je met meerdere personen in bed ligt moet je niet gaan slapen =)quote:
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.
Voornamelijk de "spontane" mond-tot-mondreclame.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?
Werkt prima nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Verrek, ik kan niet inloggen op BB. Site laadt niet door. Irritant iets.
Oneens: je hebt de judiciumregeling en het is leuk om het hoogste cijfer te halen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.
Feliquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse al reactie gehad op je aanmelding?
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
pfft dat is vervelendquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelopquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.
De dames bij CentER (K208) hebben mij expliciet verteld dat de docenten (of wie dan ook) de aanbevelingen naar CentER moesten mailen... hoewel een verzegelde envelop mij ook goed lijkt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelop
En waarom niet meer nodig? Heb daar nog wel zo mijn best op gedaanDe VD onderzoek gaat mij begeleiden volgend jaar trouwens, zo is het plan
Vice decaan onderzoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |