Lol, goed geregeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef GlowMouse het volgende:
Met wat spaargeld is het wel makkelijker om een hypotheek te krijgen: http://www.hypotheekwiki.(...)or-veel-spaargeld/94
Dit leidt tot de vreemde conclusie dat als je maximaal leent bij de IBG en dat spaart, je na je studie een hogere hypotheek kunt krijgen.
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:42 schreef oompaloompa het volgende:
pfffft examencommissie is traag.....
Weet iemand hoe ik er achter kan komen wie er in zitten (die van fsw dan)
Nu de rest nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculte(...)/bureau/medewerkers/
Daar staat er ééntje.
Zeker toen je heel per ongeluk in iemands lade keek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
per ongelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nu de rest nog
Heel lang geleden heb ik ooit per ongelijk de notulen en zo gevonden waarin de leden stonden dus het moet er zijn, weet alleen echt niet meer hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen...
Banken checken je studieschuld niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik zat eens even naar m'n studieschuld te kijken (lening IB-groep) en toen moest ik ineens weer denken aan iets waar mijn schoonvader telkens op terug komt. Hij denkt namelijk dat die schuld een probleem gaat vormen straks al ik een huisje wil gaan kopen en dus een hypotheek wil aanvragen.
Ik weet echter 100% zeker dat dit niet meetelt, heb 't laatst nog ergens gelezen. Maar hij denkt dat het misschien wel gaat uitmaken ivm de huidige 'crisis'.
Ik kan me niet voorstellen dat ze die regel gaan veranderen. Ik ken weinig studenten die niet bijlenen, anders komen ze gewoon niet rond. Niet iedereen heeft rijke ouwelui. En dan heb je nog studenten waarvan de ouders het geld wel hebben maar het niet geven (hoi).
Stiekem maak ik me er dus een beeeetje zorgen om.
haha =Dquote:link van glowmouse:
and he is not very energetic
Met zijn echte naam erbij, zo hop op internetquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb mijn thesis gehaald. Ik heb uiteindelijk een 8 gekregen en heb het de hele dag gevierd.
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Jij was er niet vandaagquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaarquote:
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. In het nieuwe schooljaar ben ik weer spotbaar
Thanksquote:
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen of het wel voldoende is.
BIER.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat duurt nog twee maanden, hoe moet ik de tijd doorkomen
Bier en tieten inderdaadquote:
Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.quote:
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
Leuk, maar ik moet ook nog een keer een diploma halen hoor. Ik zie het al gebeuren dat ik die pas over een halfjaar haal omdat ik voor één vak geen 7 heb gehaald en ik dat wil voor ik mijn diploma ophaal.
Slapen ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Sociale activiteiten zijn ook zeer belangrijk!
Ja, bier = sociale activiteit, mits met twee of meer personen
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Mijn tweede beoordelaar was erg te spreken over m'n scriptie. Ik wil nu toch eens de mogelijkheden onderzoeken om wat extra dingen te gaan doen op de UvT. Heb alles vrij eenvoudig behaald en de vakken waarvoor ik me serieus ingezet heb ook minstens met een 7.5 afgerond.
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een 7.5 na serieuze inzet is nou ook weer niet bijzonder hoog. Aan wat voor extra's zat je te denken? Voor masterstudenten is er niet zoveel.
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Super! Gefeliciteerd!
Waar heb je het over geschreven?
als je met meerdere personen in bed ligt moet je niet gaan slapen =)quote:
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Factoren die een rol spelen in de acceptatie van online mond-tot-mondreclame. Erg leuk en actueel onderwerp.
Voornamelijk de "spontane" mond-tot-mondreclame.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh tof klinkt heel erg interessant. En dan reclame ingezet vanuit de bedrijven of meer "spontane" mond tot mond reclame ("ik heb nou toch een toffe film gezien")?
Werkt prima nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Verrek, ik kan niet inloggen op BB. Site laadt niet door. Irritant iets.
Oneens: je hebt de judiciumregeling en het is leuk om het hoogste cijfer te halen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vind een 7.5 ook niet heel erg hoog, als ik me beter voorbereid had en meer motivatie gehad zou hebben dan had ik bij verschillende tentamens ook wel betere punten behaald. In mijn ogen wordt je onvoldoende geprikkeld om je positief te onderscheiden, alles boven een 5.5 is al snel teveel.
Feliquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse al reactie gehad op je aanmelding?
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
pfft dat is vervelendquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eergisteren, dat ze mijn aanbevelingsbrieven niet hadden gehad. Dus nu zal ik wel weer onderop de stapel liggen
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelopquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hmm... ik begreep dat de docenten deze zelf naar CentER moesten sturen. Mijn aanvraag is vandaag naar de vice-dean gegaan, aanbevelingsbrief was niet meer nodig.
De dames bij CentER (K208) hebben mij expliciet verteld dat de docenten (of wie dan ook) de aanbevelingen naar CentER moesten mailen... hoewel een verzegelde envelop mij ook goed lijkt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zelf naar CentER sturen of via jou in een verzegelde envelop
En waarom niet meer nodig? Heb daar nog wel zo mijn best op gedaanDe VD onderzoek gaat mij begeleiden volgend jaar trouwens, zo is het plan
Vice decaan onderzoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
wat is de vd onderzoek?
Trouwens raar dat het bij jullie allemaal zo laat is qua inschrijving etc. Als je dan niet toegelaten wordt heb je helemaal geen tijd om nog iets anders te regelen...
Ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wat zou je anders willen regelen? MPhil op een andere uni?
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld
Ik zelf ben nu afhankelijk van de examncommissie en daar baal ik nogal van, als die me een 'nee' geven moet ik wel een normale master doen, als ze me een maand geleden een nee hadden gegeven had ik het nog bij andere plaatsen kunnen proberen. (nu maar hopen dat ik een 'ja' krijg =D )
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zelf ben nu afhankelijk van de examncommissie en daar baal ik nogal van, als die me een 'nee' geven moet ik wel een normale master doen, als ze me een maand geleden een nee hadden gegeven had ik het nog bij andere plaatsen kunnen proberen. (nu maar hopen dat ik een 'ja' krijg =D )
Wij zijn, zover ik weet, met zijn 3 of 4en, lijkt me wel heel erg relaxed aangezien ik het eerste jaar nog met 300 man in een collegezaal zat, en dan leer je dus echt helemaal niks.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Volgensmij zijn dit er niet zoveel op de FEB. Daarnaast worden de meeste ook gevraagd.
Ik heb twee en een halve week geleden mijn aanvraag ingediend biji de examencommissie. Vanuit de faculteit en het instituut dat de rema/mphil bij ons verzorgt is iedereen enthousiast er over dus dat gedeelte zit helemaal goed, maar ja nu die examencommissie nog.. (daarom wil ik ook graag weten wie er in zitten, als het allemaal mensen zijn die lekker bureaucratisch op een afstand staan dan wordt het nog spannend, als het docenten etc. zijn dan denk ik dat het geen probleem wordt)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.
[..]
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasMaar ze moeten wel binnen een redelijke termijn beslissen, hoelang wacht je al?
Laat ik het zo zeggen, bij marketing zijn het er niet zo veelquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel, uit het buitenland ook, en in ieder geval meer dan dat er een PhD kunnen doen. Daar staat tegenover dat vrijwel iedereen met een beetje potentie doorgelaten wordt, want ik heb eens gehoord dat het meer oplevert dan het kost, zo'n extra MPhil-student.
[..]
Ik dacht dat het voor jou al bijna zeker wasMaar ze moeten wel binnen een redelijke termijn beslissen, hoelang wacht je al?
en 's avonds blijft het hangenquote:Temperatuur 32.5 °C
Dan moet ik met dit warme weer helemaal naar de uni fietsen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef GlowMouse het volgende:
Bij de FEB zijn het docenten van verschillende departementen plus een secretaris die er full-time mee bezig is. Kun je niet hier en daar weer stiekem een lade opentrekken?
Klopt. Gelukkig blijven je resultaten tot in de treure bewaard. Ik zie nu nog die 3 herkansingen van accounting terugquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Helleuuu.. zijn er hier meer mensen die deels een andere studie volgen of vakken van een andere studie? Want als ik naar BB ga en dan op "Check Study results" druk, en dan "progress/voortgang", dan krijg ik ALLEEN cijfers van bachelor Psychologie te zien.
Terwijl als ik de 10 laatste resultaten / laatst gedane tentamens aanklik, ik wel de 2 vakken krijg te zien die ik van communicatie gedaan heb. Kortom de studiepunten zijn bijgeschreven maar ik weet niet waar ik ze straks kan terugvinden..
Stel ik doe volgend jaar weer een lading tentamens, dan staan deze resultaten natuurlijk niet meer bij de laatste 10, en dan weet ik niet meer waar ik het moet zoeken :/.
Ben je al zolang ingeschreven, of hebben ze het gewoon onthouden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb nog een voldoende voor informatica staan die een beetje outdated is. Of is het nog steeds statistiek met SAS?
Ze hebben het onthouden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ben je al zolang ingeschreven, of hebben ze het gewoon onthouden?
Je aanvraag heeft de mijne ingehaaldquote:Op maandag 6 juli 2009 11:30 schreef arj1o1 het volgende:
Dear Arjen,
This is to let you know that you have been admitted to the second year of the M.Phil. program at CentER – congratulations!
![]()
Maar de kans op afwijzing is niet zo groot, dus dan kun je me volgend jaar lastig vallen met je VAR-modellenquote:We received both letters which means that your file is complete and will be sent to the selection committee for evaluation, and I will contact you as soon as possible thereafter.
Mijn educational coordinator heeft er wat druk op gezet geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je aanvraag heeft de mijne ingehaald
[..]
VAR-modellen heb ik nu al gehadquote:Maar de kans op afwijzing is niet zo groot, dus dan kun je me volgend jaar lastig vallen met je VAR-modellen
Bayesian vervalt volgend jaarquote:
Heb als het goed is na de zomer 2 masteropleidingen afgerond en daardoor dus al een hoop vakken gevolgd. Volgensmij is multilevel modeling 2e jaars, dus zie ik je niet... Het programma van jullie research master is trouwens helemaal een drama met al die keuzevakken...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
Gefeliciteerd Arjen!!
Ik zelf heb nog geen bericht.
Ik weet alleen niet welke statistiek vakken bij ons het eerste jaar zijn en welke het tweede, jij gaat er maar 1 jaar over doen toch? Komt dat omdat je al een masters hebt? Anders wordt dat wel gezellig
quote:
Onderzoek heeft waarschijnlijk geen betrekking op Bayesian.. dus qua dat betreft zit het wel goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat wordt dan je onderzoek?
En is zo'n vak van de FSW niet van veel te laag niveau?
Ja klopt is inderdaad tweedejaars, maar ik heb van velen gehoord dat het erg moeilijk is dus misschien is het slim om al het eerste jaar er aan te beginnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
Heb als het goed is na de zomer 2 masteropleidingen afgerond en daardoor dus al een hoop vakken gevolgd. Volgensmij is multilevel modeling 2e jaars, dus zie ik je niet... Het programma van jullie research master is trouwens helemaal een drama met al die keuzevakken...
Multilevel is het moeilijkste vak van onze opleiding, dus ik denk dat het niet TE makkelijk zal zijn =D Maar ja het blijft wel psychologie hehquote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat wordt dan je onderzoek?
En is zo'n vak van de FSW niet van veel te laag niveau?
Eerder voor MPhil in economics denk ik. Mij kom je niet tegen aankomend jaarquote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Overigens ga ik ook Panel data models for limited dependent variables volgen in het jaar na deze (in de Phd) dat is volgensmij een vak binnen de Mphil OR?
Geen idee, kheb in ieder geval vééeeeeeeeel ingevuldquote:
Uit de OERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb nu al 114 ECTS en ik moet er nog twee (12 ECTS samen).. maar iemand zei dat ik me in september al mag inschrijven voor mn bachelorthesis met 114 ECTS. Is dat zo?
60% van 90 ECTS is 54 ECTS, en je hebt er ook (minimaal) 54. Mag dus.quote:6. Om in aanmerking te komen voor toelating tot de bachelor’s thesis dienen minimaal alle vakken van de propedeutische fase èn 60% van de studielast van het tweede jaar en van het eerste semester van het derde jaar van de bachelor tezamen, succesvol te zijn afgerond.
7. In uitzonderlijke situaties kan de examencommissie ten voordele van de student afwijken van het bepaalde in lid 3, 4 en 6.
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Het mag volgens mij niet. Het is een tweede periode, derdejaars vak.
Ik mocht het in ieder geval officieel niet...
Hoeveel koekjes kost dat?quote:Maar ben wel al in september begonnen
Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?quote:Voor koekjes (zeker chocolade versies) mag je trouwens altijd boeken lenen, maar laten we maar hopen dat je het gehaald hebt
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.
Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internetquote:Hoeveel koekjes kost dat?
Waarschijnlijk ben ik morgen thuis aan het werken, moet overmorgen verschrikkelijk veel af hebbenquote:Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?
Er liggen altijd nog wel ongebruikte projecten van het jaar ervoor, en daarnaast heb je dit probleem ook bij de master thesis, die je wel elk moment mag beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).
Laat maar, ik kan het wel radenquote:Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internet
Ik betwijfel het =Dquote:
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik betwijfel het =D
Je hebt drie pogingen, ga je gang
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwooohh hij was veul moeilijker dan de 1e gelegenheid en de 1e keer had ik niet geleerd en een 2![]()
. Nee maar een ijverige dame die ik ken (had de 1e keer een 7) ging 'm herkansen omdat ze 'n hoger punt wou en zij zei het meteen: deze was veul moeilijker.
Maar ik blijf hopen op een 5! *positief denken*.
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingenquote:Chocoladekoekjessss.
Jij met je meet altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen.
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meetquote:
Serieus ik denk niet dat je het geraden krijgt (behalve als ik het ooit verteld heb)quote:
SJooooongejongejongejongejongejonge wiskunde humorquote:http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
voor!quote:Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meet![]()
Oh arj1o1: heb je al enig idee waar in K je terechtkomt?
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanOver het algemeen heb je dus blijkbaar als Mphil'er geen kamer, misschien dat een studentassistentschap daar verandering in brengt
Je shared een kamer met alle Mphil2 studenten... Dit is niet je eigen kamer, die krijg je pas tijdens de Phdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |