Ja klopt is inderdaad tweedejaars, maar ik heb van velen gehoord dat het erg moeilijk is dus misschien is het slim om al het eerste jaar er aan te beginnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef arj1o1 het volgende:
Heb als het goed is na de zomer 2 masteropleidingen afgerond en daardoor dus al een hoop vakken gevolgd. Volgensmij is multilevel modeling 2e jaars, dus zie ik je niet... Het programma van jullie research master is trouwens helemaal een drama met al die keuzevakken...
Multilevel is het moeilijkste vak van onze opleiding, dus ik denk dat het niet TE makkelijk zal zijn =D Maar ja het blijft wel psychologie hehquote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat wordt dan je onderzoek?
En is zo'n vak van de FSW niet van veel te laag niveau?
Eerder voor MPhil in economics denk ik. Mij kom je niet tegen aankomend jaarquote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Overigens ga ik ook Panel data models for limited dependent variables volgen in het jaar na deze (in de Phd) dat is volgensmij een vak binnen de Mphil OR?
Geen idee, kheb in ieder geval vééeeeeeeeel ingevuldquote:
Uit de OERquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb nu al 114 ECTS en ik moet er nog twee (12 ECTS samen).. maar iemand zei dat ik me in september al mag inschrijven voor mn bachelorthesis met 114 ECTS. Is dat zo?
60% van 90 ECTS is 54 ECTS, en je hebt er ook (minimaal) 54. Mag dus.quote:6. Om in aanmerking te komen voor toelating tot de bachelor’s thesis dienen minimaal alle vakken van de propedeutische fase èn 60% van de studielast van het tweede jaar en van het eerste semester van het derde jaar van de bachelor tezamen, succesvol te zijn afgerond.
7. In uitzonderlijke situaties kan de examencommissie ten voordele van de student afwijken van het bepaalde in lid 3, 4 en 6.
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Het mag volgens mij niet. Het is een tweede periode, derdejaars vak.
Ik mocht het in ieder geval officieel niet...
Hoeveel koekjes kost dat?quote:Maar ben wel al in september begonnen
Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?quote:Voor koekjes (zeker chocolade versies) mag je trouwens altijd boeken lenen, maar laten we maar hopen dat je het gehaald hebt
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons had je gezamenlijke presentaties waardoor het alleen in het tweede semester kon. Maar anders, wie zou het erg vinden? Master thesis kun je elk moment starten.
Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internetquote:Hoeveel koekjes kost dat?
Waarschijnlijk ben ik morgen thuis aan het werken, moet overmorgen verschrikkelijk veel af hebbenquote:Over koekjes gesproken, ben jij morgen in P?
Er liggen altijd nog wel ongebruikte projecten van het jaar ervoor, en daarnaast heb je dit probleem ook bij de master thesis, die je wel elk moment mag beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat, wanneer jij wilt beginnen, er projecten klaar moeten liggen. doort eerder te willen beginnen "dwing" je iemand eerder een project en tijd voor je te maken. Dat gezegd kun je natuurlijk als je zelf een begeleider vindt altijd in September beginnen en pas in Januari officieel beginnen (terwijl je het misschien dan al af hebt).
Laat maar, ik kan het wel radenquote:Hmm is iets anders gegaan, pm maar als je meer info wilt, kan het niet posten op publiekelijk internet
Ik betwijfel het =Dquote:
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik betwijfel het =D
Je hebt drie pogingen, ga je gang
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwooohh hij was veul moeilijker dan de 1e gelegenheid en de 1e keer had ik niet geleerd en een 2![]()
. Nee maar een ijverige dame die ik ken (had de 1e keer een 7) ging 'm herkansen omdat ze 'n hoger punt wou en zij zei het meteen: deze was veul moeilijker.
Maar ik blijf hopen op een 5! *positief denken*.
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingenquote:Chocoladekoekjessss.
Jij met je meet altijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen.
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meetquote:
Serieus ik denk niet dat je het geraden krijgt (behalve als ik het ooit verteld heb)quote:
SJooooongejongejongejongejongejonge wiskunde humorquote:http://www.google.nl/search?hl=nl&q=5!
Nu maar hopen dat de nakijkdocent niet net op vakantie is, en dat je een 3!-1 gehaald hebt.
[..]
voor!quote:Over een maand of twee moeten we maar eens kijken of er een meet kan komen met die dingen
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal arj1o1 wat chocola voeren vlak voor de meet![]()
Oh arj1o1: heb je al enig idee waar in K je terechtkomt?
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De MPhil2 room is zojuist dicht gegaanOver het algemeen heb je dus blijkbaar als Mphil'er geen kamer, misschien dat een studentassistentschap daar verandering in brengt
Je shared een kamer met alle Mphil2 studenten... Dit is niet je eigen kamer, die krijg je pas tijdens de Phdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPhil2 room? Op http://center.uvt.nl/gs/ staat "M.Phil. 2 students also have computer and printing facilities, and their relevant department accommodates them." Volgens mij is het 2 op 1 kamer, maar dat wordt dus nog afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |