Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt zoiets meegemaakt?
Merci!quote:
Ik wel van jou blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci!
Jullie zijn dus nog niet van mij af
Ja!quote:
Als ik het ergens niet mee eens ben en praten lost dat niet op, dan ga ik ertegen in beroep. En dat wordt mij persoonlijk erg aangerekend.quote:
Negeer ik je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wel van jou blijkbaarje negeert me.
Ooooo! Ik vind "muppetinnetje" leukerquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed gedaan auto_ en oompa! Nice!
Hahah, auto's fiets gestolen.
Ik ga hem wel gewoon maken, haha. Mijn idee is om morgen rond 11 uur naar Tilburg te gaan & dan nog last minute wat dingen te lezen/leren. Niet dat het zin heeft, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
ga je morgen nog tentamen maken automatic of laat je hem liggen tot volgend jaar?
Mag ik hem lezen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
kan ik het nog goedmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je doet gemeen terwijl ik je een hartje gaf.
m-wandelreguliere grafen, een vrij nieuw onderwerp waar nog weinig van bekend is. Het doel was om mooie voorbeelden te vinden, maar ondanks talrijke voorbeelden zijn ze niet zo heel spectaculair als we gehoopt hadden. De verdediging is in augustus pas ergens, komt wel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?
Ik ben blij dat die van mij af en ingeleverd isis nu wel even afwachten of het voldoende is
1 juli pas verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |