als je wint, dan is dat idd omdat ik je heb laten winnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, of je laat me gewoon winnen.
slapen is niet noodzakelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
behoorlijk.
en ik moet ook nog bbqen en fokken![]()
en ook nog slapen!![]()
ik voel een weddenschap aankomen tussen hetzusjevan en aardappelquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
als je wint, dan is dat idd omdat ik je heb laten winnen
kratje bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik voel een weddenschap aankomen tussen hetzusjevan en aardappel
bier hadden we het over.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef hmmmz het volgende:
^ kratje bavaria is in de aanbieding bij de super
Laat iedereen maar fijn zijn eigen bier drinken. Ieder heeft zijn voorkeuren. Normaal hebben we hier Hertog Jan en Warßteiner in huis. Alfa komt ook wel eens voorbij.quote:
klopt ja, leuke aflevering van de keuringsdienst van waren daarover:quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef oompaloompa het volgende:
men zegt dat je het geblindeerd niet kan proeven.. Misschien een keertje uitproberen
Ja die bedoelde ik ook ongeveer met "men"quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef aardappel het volgende:
[..]
klopt ja, leuke aflevering van de keuringsdienst van waren daarover:
http://kvw.rvu.nl/index.php?page=aflevering&action=show&id=228
Ja ik was net niet op tijd. Tot twee keer toe zat ik op de fiets achter mensen die niet kunnen fietsen maar gewoon hun laagste been omhoog tillen en de zwaartekracht op hun andere been het werk laten doen. De ene keer was het een groep bejaarden, de andere keer een groep jonge kinderen. Dat schoot niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens automatic vandaag gezien, waar was je glowmouse?
En we hebben zelfs gepraatquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens automatic vandaag gezien, waar was je glowmouse?
Dat is al een tijdje zo, ik moest vorige week ook via de begane grond naar binnen. Sociologieboeken zijn daarnaast tijdelijk niet te verkrijgen, toch lullig als je dat studeert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef GlowMouse het volgende:
De laatste loodjes wegen ook hier zwaar
De UvT gaat de bibliotheek verbouwen; de ingang gaat naar de begane grond. Echt, waarom weer?
Dat is inderdaad lulligquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo, ik moest vorige week ook via de begane grond naar binnen. Sociologieboeken zijn daarnaast tijdelijk niet te verkrijgen, toch lullig als je dat studeert.
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?quote:
plannen? wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?Een beetje student die is niet zo goed om dat te plannen.
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik let er ook niet op wanneer de Psychologie boeken weg zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan had je ze toch eerder al aan moeten vragen?Een beetje student die is niet zo goed om dat te plannen.
Een vriend van mij hebben ze daar ook voor aanbevolen. Ik heb daarom ook maar eens gekeken wat het ongeveer inhoud. Zitten erg interessante vakken tussen, maar als statistiek je niet helemaal ligt kun je er volgens mij beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
Kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Morgen ga ik een pakketje van 23 pagina's inleveren voor toelating tot de MPhil. De eerste aanbevelingsbrief is ook al verstuurd, dus dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |