inhoudt! stam+t!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een vriend van mij hebben ze daar ook voor aanbevolen. Ik heb daarom ook maar eens gekeken wat het ongeveer inhoud. Zitten erg interessante vakken tussen, maar als statistiek je niet helemaal ligt kun je er volgens mij beter niet aan beginnen.
nog 11 uur!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
ik heb vanaf nu 23 uur en 12 minuten om bedrijfsethiek te leren
lam bal, ga dan gewoon zuipen ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
nog 11 uur!
heb eigenlijk nog geen fuck gedaaneerst maar ff slapen, ga er om 8 uur uit (is het plan)
Bij FSW is t erg veel statistiek, 50% of zo van de ectsquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bij fsw is er ook erg veel statistiek, ongeveer de helft van de vakken volgens mij
inhoudt! stam+t!
Bij de FEB komt er veel wiskunde bij kijken omdat je dat gewoon nodig hebt als je verder wilt komen. Het aandeel statistiek valt wel mee, hangt misschien van het programma af, maar ik krijg helemaal geen statistiek.
Wat moest je allemaal inleveren dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
Kost even tijd, maar dan heb je ook wat. Morgen ga ik een pakketje van 23 pagina's inleveren voor toelating tot de MPhil. De eerste aanbevelingsbrief is ook al verstuurd, dus dat komt wel goed
Applicants should submit:quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal inleveren dan?
Ik heb hem helemaal bijgevoegdquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Applicants should submit:
- CV
- A transcript of university grades
- A letter of motivation
- Two academic letters of reference (e.g., from your thesis supervisor, from a marketing course instructor)
- An example of written work (e.g., a chapter from your bachelor thesis)
Dit zouden wij allemaal in moeten leveren.
Ik zou ook de hele thesis bijvoegen, dan weten ze dat stuk ook in een context te plaatsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal bijgevoegden een groot deel van mijn masterscriptie ook. En daarbij nog een kopie van diploma en id-kaart, en het aanmeldingsformulier zelf.
Maar ga jij je nog aanmelden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zou ook de hele thesis bijvoegen, dan weten ze dat stuk ook in een context te plaatsen.
Is even in afwachting van de uitloop van mijn master thesis... Maandag weet ik hier pas meer over.quote:
Ik vroeg jou helemaal niksquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Is even in afwachting van de uitloop van mijn master thesis... Maandag weet ik hier pas meer over.
Het kan voorkomen dat ik nog tot halverwege oktober hiermee bezig ben... Als ik dan halverwege september al start met de MPhil word dat allemaal wat lastig...
Lezen is een kunst. Ja klopt, ga het maandag gelijk in gang zetten danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vroeg jou helemaal niks. Maar ik dacht dat jij je al had aangemeld. Let wel op dat er deadlines zijn voor de aanmelding (1 juli - dat wordt haasten als je maandag pas meer weet).
Owhquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
Haha, jij zit straks bij Friek_ op de faculteit.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:36 schreef hmmmz het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaa
Naast psychologie voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef oompaloompa het volgende:
relaxed zusje! Moet je die twee vakken nu naast je psy gebeuren volgen of kun je die ipv sommige andere vakken volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |