Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?quote:
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planquote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie met Arbeid/Eco?
Oei! Dat is niet zo fijn om te horenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruk gedaan voor de her en ik ben het ook niet echt van planmijn gezondheid is vrij slecht op het moment dus ik zie wel wat ik er woensdag van bak. Anders volgend jaar weer kansen
En de jouwe?
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei! Dat is niet zo fijn om te horen
Ik ga er ook niets meer aan doen. Ja, morgen eventjes en woensdag. Ik weet het, geen goede instelling, maar pff....
Dankje! Ik heb het nodigquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Steve het volgende:
Gefeliciteerd met het halen van de tentamens.
Succes met de overige (her)tentamens.
Hmm... Nee dat snap ik! Moet je niet aan beginnen dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, prioriteiten. Ik ben vrijwel de hele dag bijna high van mijn pijnstillers dus ik moet niet eens aan leren denken. En jij hebt er nu toch meer aan gedaan dan bij de eerste zit?
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stondquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb het nodig
Btw; Wat was het vorige topic snel vol!
Ooooo!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
ja, dat kwam omdat er aardappel in de titel stond
Als er al 7 jaar zes studenten inwonen, en dan ineens zeven? Er mag per kamer maar één student wonen, is wettelijk bepaald toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Er kunnen toch best zeven mensen wonen daar, denk niet dat de gemeente moeilijk gaat doen.
Aah fuckquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Ik werd net gebeld dat ik het niet ben geworden.
Hè balen!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Niemand die je zus tegen houdt? Vrij illegaal bezig dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het is misschien wel een regel van de huisbaas ofzo, maar in principe kunnenen er toch wel meer mensen wonen? De vriend van mijn zus heeft op een appartementje gereageerd, waarbij staat dat het voor een persoon is, maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven?
Een collega van mij en haar vriend konden er toen gewoon uit, want twee personen was niet de afspraakquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Het is misschien wel een regel van de huisbaas ofzo, maar in principe kunnenen er toch wel meer mensen wonen? De vriend van mijn zus heeft op een appartementje gereageerd, waarbij staat dat het voor een persoon is, maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand die je zus tegen houdt? Vrij illegaal bezig dan.
Nee, bij ons zijn ze wel een keer langsgekomen om te controleren of iedereen die ingeschreven was er ook echt woonde. Maar daar was medewerking niet verplicht.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand hoe het zit met gemeentelijke inschrijvingen? Stel er zitten 6 mensen in een studentenhuis. Eentje gaat eruit, maar vergeet zichzelf uit te schrijven. De nieuweling gaat zich inschrijven bij de gemeente. Ziet de gemeente dan van, 'hey, dit klopt niet?'.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
Deze reeks is pas afgelopen zomer gestart dus die zijn er nog niet.quote:
Ik heb me via internet ingeschreven, dan zegt niemand wat geks. Bij ons is er lange tijd een teveel ingeschreven geweest omdat er iemand in het buitenland zat en onderverhuurde. Dat is gewoon legaalquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nja er zitten hier mensen die beweren dat in het studentenhuis van hun dochter een nieuwe kwam in de plaats van een ander, en dat zij (nieuwe) zich ging inschrijven bij de gemeente maar dat bij de gemeente nog die andere ingeschreven stond, en dat de gemeente er een opmerking over maakte van 'dat kan niet' oid. Het lijkt me stug, maar aan de andere kant, lijkt me ook niet dat ze het uit hun duim zuigen ofzo.
Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb me via internet ingeschreven, dan zegt niemand wat geks. Bij ons is er lange tijd een teveel ingeschreven geweest omdat er iemand in het buitenland zat en onderverhuurde. Dat is gewoon legaal
[..]
Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
quote:maar niemand die mijn zus tegenhoudt om bij hem te gaan wonen en dus inschrijven
quote:Alleen de verhuurder die hem tegen kan houden.
quote:Dat zeg ik.
Hij hoeft niet van een docent te komen he? Ik wil er ook wel eentje schrijven op basis van je notes.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef arj1o1 het volgende:
Tvp. Deze week nog maar eens snel aanbevelingsbrieven regelen...
Op basis van mijn notes kunnen we dat beter niet doen denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hij hoeft niet van een docent te komen he? Ik wil er ook wel eentje schrijven op basis van je notes.
Ik ben toch altijd bang dat dit van invloed is op je cijfer... Zeker bij zoiets subjectiefs als een paper.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef Jabberwocky het volgende:
De regels zijn toch dat het binnen drie weken nagekeken moet zijn? Je kunt er altijd nog een studiedecaan op zetten ofzo als hij niet opschiet.
Ja dat snap ik wel, zeker bij een paper is dat lastig te controleren. Toch zou het te bizar voor woorden zijn, ik mag toch hopen dat de gemiddelde docent wijzer is dan dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd bang dat dit van invloed is op je cijfer... Zeker bij zoiets subjectiefs als een paper.
yayquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:23 schreef oompaloompa het volgende:
yay, 7 voor filosofie, valt een beetje tegen maar blij dat t er nui echt op zit voor dit jaar.
Vergeefse hoopquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, zeker bij een paper is dat lastig te controleren. Toch zou het te bizar voor woorden zijn, ik mag toch hopen dat de gemiddelde docent wijzer is dan dat.![]()
yayquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj, wiskunde officieel gehaald
Er was zelfs een 10
Hoezo? Je hebt zoiets meegemaakt?quote:
Ik had een 6 & dat werd wel een keer tijdquote:
Ben je nieuw hier?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt zoiets meegemaakt?
Merci!quote:
Ik wel van jou blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci!
Jullie zijn dus nog niet van mij af
Ja!quote:
Als ik het ergens niet mee eens ben en praten lost dat niet op, dan ga ik ertegen in beroep. En dat wordt mij persoonlijk erg aangerekend.quote:
Negeer ik je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wel van jou blijkbaarje negeert me.
Ooooo! Ik vind "muppetinnetje" leukerquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed gedaan auto_ en oompa! Nice!
Hahah, auto's fiets gestolen.
Ik ga hem wel gewoon maken, haha. Mijn idee is om morgen rond 11 uur naar Tilburg te gaan & dan nog last minute wat dingen te lezen/leren. Niet dat het zin heeft, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
ga je morgen nog tentamen maken automatic of laat je hem liggen tot volgend jaar?
Mag ik hem lezen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn masterscriptie is twee pagina's om je voorkennis op te vijzelen, vijf pagina's tekst, 7.5 pagina's tabel en een halve pagina literatuurlijst. Nu nog een paar plaatjes toevoegen, een conclusie, misschien nog een klein beetje extra tekst, en klaar
kan ik het nog goedmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je doet gemeen terwijl ik je een hartje gaf.
m-wandelreguliere grafen, een vrij nieuw onderwerp waar nog weinig van bekend is. Het doel was om mooie voorbeelden te vinden, maar ondanks talrijke voorbeelden zijn ze niet zo heel spectaculair als we gehoopt hadden. De verdediging is in augustus pas ergens, komt wel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wat heb je als onderwerp voor je scriptie?
Ik ben blij dat die van mij af en ingeleverd isis nu wel even afwachten of het voldoende is
1 juli pas verdediging.
Departement marketing: 2 maanden de tijd hem te verbeteren zonder recht op begeleiding. Daarna weer verdediging...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kan ik het nog goedmaken![]()
[..]
m-wandelreguliere grafen, een vrij nieuw onderwerp waar nog weinig van bekend is. Het doel was om mooie voorbeelden te vinden, maar ondanks talrijke voorbeelden zijn ze niet zo heel spectaculair als we gehoopt hadden. De verdediging is in augustus pas ergens, komt wel goed![]()
Wat gebeurt er eigenlijk als je scriptie onvoldoende is?
En als je dan weer faalt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Departement marketing: 2 maanden de tijd hem te verbeteren zonder recht op begeleiding. Daarna weer verdediging...
Dan kun je bij sommigen lang wachten. Maar je hebt gelijk: de begeleider zal er vaak wel een goed gevoel over hebben en aangezien hij medebeoordeler is zal het wel goed komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:14 schreef oompaloompa het volgende:
Zou een master begeleider je werkelijk een groen licht geven als hij/zij twijfelt over of je het haalt of niet?
(bij falen bij verdediging dan)
Volgens mij laten ze je gewoon doorwerken tot het ten minste voldoende is...
Nieuw onderwerp. Ik heb dit echter nog nooit zien gebeuren. Zoals hierboven vermeld: je begeleider houd dit wel in de hand...quote:
het is 'houdt', stam+t!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp. Ik heb dit echter nog nooit zien gebeuren. Zoals hierboven vermeld: je begeleider houd dit wel in de hand...
Daarom trakteer ik mijn begeleider ook regelmatig op koffie en koekjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het is 'houdt', stam+t!
Je begeleider kan je wel goed pwnen dan
Dat moet je bij die van mij dan binnenkort ook maar eens doen, wel erbij zeggen dat het namens mij isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik mijn begeleider ook regelmatig op koffie en koekjes!
Hmm dat wordt moeilijk, buiten mn eigen faculteit (her)ken ik slechts enkele mensen van marketing maar daar houdt het bij op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat moet je bij die van mij dan binnenkort ook maar eens doen, wel erbij zeggen dat het namens mij is
Houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het is 'houdt', stam+t!
Je begeleider kan je wel goed pwnen dan
Je hebt wel een samenvatting daarvan neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
ik heb vanaf nu 23 uur en 12 minuten om bedrijfsethiek te leren
Bedrijfsethiek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
meerdere zelfsquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt wel een samenvatting daarvan neem ik aan?
Bert? Ik heb geen hoorcollege gevolgd van dat debiele vak. (dat zal wel een van de redenen zijn dat ik het nu moet herkansenquote:
Countdownquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef aardappel het volgende:
hallo!
Echt handig dat ze beginnen met verbouwen als mensen nog tentamens hebben..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef GlowMouse het volgende:
De laatste loodjes wegen ook hier zwaar
De UvT gaat de bibliotheek verbouwen; de ingang gaat naar de begane grond. Echt, waarom weer?
Volgens mij is er niet echt een 'gunstig' moment om te verbouwen op een universiteit. En ze moeten ook rekening houden met bouwvak natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Echt handig dat ze beginnen met verbouwen als mensen nog tentamens hebben...
behoorlijk.quote:
Ooooh, tijd zat. Potje mijneveger doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
behoorlijk.
en ik moet ook nog bbqen en fokken![]()
en ook nog slapen!![]()
naah, dat verlies je tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooooh, tijd zat. Potje mijneveger doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |