laten we de 30.000 aanhoudenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Herkauwer het volgende:
Kunnen we geen 10000 post filter maken, dat die kinderen niet buiten een babyforum mogen posten voor die tijd?
Nee, niet die vraag.... ik vraag het me af of ik nog een jongere ben. Zal wel nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg knulletje, wat is in jouw ogen oud eerlijk gezegd?
Tegen de tijd dat de eerste nieuwe de 10000 naderen, lijkt mij prima. Dan werkt ik nog even overuren hierquote:
Een jongeren bestaat nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, niet die vraag.... ik vraag het me af of ik nog een jongeren ben. Zal wel niet
>15quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg knulletje, wat is in jouw ogen oud eerlijk gezegd?
Onzin! KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Herkauwer het volgende:
Kunnen we geen 10000 post filter maken, dat die kinderen niet buiten een babyforum mogen posten voor die tijd?
Wat een grofheid in deze post jongeman. Ik stoor mij zo aan het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig. Moet dat nou allemaal?quote:
Ik ken het van almererulezzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef nikky het volgende:
Rulzzz... dat is toch een woord wat ontstaan in de periode dat de TMF chat opkwam? Volgens mij liep TS toen nog in de luiers aangezien hij ouder dan 15 oud vindt.
De beste rellen zijn in OUD, echt ONZ en KLB zijn daar niets bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, ik krijg altijd een beetje een rare smaak in mijn mond als iemand het over 'mijn vrouw' of 'de kleine' heeftEn dat op een forum als FOK! waar iedereen zit te rellen
Ja, want zodra je een vrouw en/of kind hebt, ben je ineens een jan lul zakkenwasser.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, ik krijg altijd een beetje een rare smaak in mijn mond als iemand het over 'mijn vrouw' of 'de kleine' heeftEn dat op een forum als FOK! waar iedereen zit te rellen
Ritmo is bang dat hijzelf over 20 jaar nog steeds op fok! zit..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Echt zo triest dat hier nog dertigers en zelfs veertigers zitten.Niet druk genoeg met je kinderen, partner en baan ofzo?
En richting eind 20?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Echt zo triest dat hier nog dertigers en zelfs veertigers zitten.Niet druk genoeg met je kinderen, partner en baan ofzo?
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ritmo is bang dat hijzelf over 20 jaar nog steeds op fok! zit..
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.
Tijd voor iemand om een nieuwe forum op te richten zonder jullie
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Krln het volgende:
toch lief, puberteit![]()
afzetten tegen volwassenen... waar is de tijd
quote:
Internet in Friesland? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.
Tijd voor iemand om een nieuwe forum op te richten zonder jullie
Nu heb je het over 14-jarigen, dat is weer het andere uiterste natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef Rekkie het volgende:
Al die broekies hier, niet druk genoeg met school, stoer doen tegenover je vriendjes dat je na 2 biertjes vetttttt aangeschoten was.
Of internetten jullie stiekem, omdat je moeder eigenlijk had gezegd dat je moest gaan slapen wat morgen is er weer een belangrijke dag op skool_!
Dab heb je geen tijd meer om te fokken, want alles gaat op aan je trophy wife, je topbaan, je golfvrienden en je vioolwonderkind.quote:
Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, want zodra je een vrouw en/of kind hebt, ben je ineens een jan lul zakkenwasser.
Oftewel: Niet je eigen thuis situatie projecteren op de rest van de wereld, ventje. Dat jouw papa een pijprokende, alles beter wetende burgerpiemel is geworden nadat ie jou kreeg, wil niet zeggen dat een ander dat ook is, mmkay?
Als dat kon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dab heb je geen tijd meer om te fokken, want alles gaat op aan je trophy wife, je topbaan, je golfvrienden en je vioolwonderkind.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu heb je het over 14-jarigen, dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.
Dan maakt het vast gebruik van de wireless faciliteiten van een naastliggende provinciequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Al een paar jaar hoor. In een of ander jongerencentrum staat een pc.
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..quote:
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]volgens mij heb ik een zere plek gevonden
Rabauw! Belhamel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!
Ga dan op vrijdagavond met je reet achter de computer weg om een leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..
Ze denken de hier nog even te scoren misschienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.
Ja, maar er maar grapjes over...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben getrouwd met mijn server en mijn workstations zijn mijn kinderen, zodoende kan ik mijn priveleven prima combineren met mijn leven op FOK!!
Ik mag geen zwemles meer geven..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om?
Gaan mensen hier met elkaar "om" dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
Omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald hebquote:
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Krln het volgende:
[..]
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!
Jij weet het, je spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
Eens, 'jullie' horen met je vrouw/man en kinderen op de bank tv te kijken. Huisje-boompje-beestje enzo. Niet oversexte grappen maken op een forum. Mijn wereldbeeld stort in op deze manier.
Nee, maar ik weet al dat 19 zijn leuker is dan 23 zijn. En 21 zijn ook.quote:
Je bent een Fries..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald heb
30 en dan nog vrijgezel zijn, in de ICT werken en s'avonds op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet al dat 19 zijn leuker is dan 23 zijn. En 21 zijn ook.Dan is 30 helemaal erg.
O, shit, is het al zo laat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijken
Al 30 jaar op deze aardkloot rondlopen en nog steeds op het gebied van humor het niveau van een rotte aardappel(lees André van Duin) hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Je bent een Fries..![]()
Je faalt dus namelijk al een beetje je hele leven. En dat gaat ook niet meer goed komen..
Niets wijsheid. Maar 16-21 is nou eenmaal een geweldige leeftijd, daarna ga je nadenken over serieuze shit.quote:
Ja dat ook......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
30 en dan nog vrijgezel zijn, in de ICT werken en s'avonds op FOK! zitten.
Want? Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat ook......
Jouw 'onderzoekend vermogen' is blijkbaar ook maar beperkt
Onderzoekend vermogen mogen jullie 22-plussers wel voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat ook......
Jouw 'onderzoekend vermogen' is blijkbaar ook maar beperkt
ach tis ook wel leuk hoor, al die zelfstandigheid en weten wie je bent en een doel hebben in het leven. maar heel af en toe denk je : waar is de tijd? dat ik zomers vakantie had, ruzie maakte met mn ouders om te laat thuis komen, stress had van examens en na de examens met heel de klas ging uitwaaien aan zee, en er niks belangrijkers was dan dat ene feest, dat je zo veel dingen nog voor het eerst kan doen en emoties je drijfveer zijn. ik ben gelukkig hoor en geniet nu ook, zit niet thuis op de bank, maar je snapt me vast beter over n jaar of 10.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
21 en nog geen opleiding afgerondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Onderzoekend vermogen mogen jullie 22-plussers wel voor jezelf houdenDie van ons komt wel nadat wij een opleiding hebben afgerond.
Fok! is voor iedereen, het zal altijd zo blijven ouderen problemen hebben met jongeren en andersom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
Ik mot geen mensen die mij op m'n gedrag gaan wijzen en zeggen dat ik zodrekt naar bed moetEn dat ik naar bepaalde muziek moet luisteren en anders een faler ben. En dat ik afgekraakt word als ik zeg dat ik uit ga, omdat uitgaan voor breezers is die naar pokkeherrie luisteren, dat hoort gewoon bij het leven van jongeren ja! Dit forum begint te verouderen, laat dit forum lekker puberaal blijven. Ouderen moeten maar naar libelle forum of eigenhuisintuin(puin1)forum maar niet hier dah gangstaz op de vingers tikken.
Dit topic bewijst het maar weer Tekenfilms van vroeger
Er word allemaal oude bagger gepost uit de jaren 70 van mannen die toen kind waren "ja ach die bagger van de laatste jaren." Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz! En top40 muziek rulz ook hard de pan uit, en oja TMF rulzzz!!! en teveel drinken en er over opscheppen rulzz en ga zo maar door.
Klacht: Zoek je je uitlaatklep in fok, is het nog alsof je tegen je ouders praat.
verwachte reacties: TIEF OP!
Heerlijk met een bakkie thee op de bank naar klus programma's kijken en er dan commentaar op geven.. ' dat met die schrootjeswand,dat heeft een collega van mij ook thuis, is best mooi'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
Eens, 'jullie' horen met je vrouw/man en kinderen op de bank tv te kijken. Huisje-boompje-beestje enzo. Niet oversexte grappen maken op een forum. Mijn wereldbeeld stort in op deze manier.
Ben 19quote:
Liever dat dan mijn leven verspillen op FOK!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Heerlijk met een bakkie thee op de bank naar klus programma's kijken en er dan commentaar op geven.. ' dat met die schrootjeswand,dat heeft een collega van mij ook thuis, is best mooi'![]()
En om 11 uur naar bed.![]()
En je enige doordeweekse verzetje is een suffe kring.verjaardag. Als het erg gezellig is ga je wel om half 12 naar huis!![]()
![]()
En dan zeg je ' zo, dat was gezellig, ik heb iets te veel op' . En dan heb je 4 rose-biertjes gehad.![]()
Kom op kinders, willen jullie dat echt voor jezelf als jullie 30 zijn?
Ik heb vandaag een reactie gegeven op Lowlands, dat ik niet precies wist wat het inhieldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Heerlijk met een bakkie thee op de bank naar klus programma's kijken en er dan commentaar op geven.. ' dat met die schrootjeswand,dat heeft een collega van mij ook thuis, is best mooi'![]()
En om 11 uur naar bed.![]()
En je enige doordeweekse verzetje is een suffe kring.verjaardag. Als het erg gezellig is ga je wel om half 12 naar huis!![]()
![]()
En dan zeg je ' zo, dat was gezellig, ik heb iets te veel op' . En dan heb je 4 rose-biertjes gehad.![]()
Kom op kinders, willen jullie dat echt voor jezelf als jullie 30 zijn?
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Fok! is voor iedereen, het zal altijd zo blijven ouderen problemen hebben met jongeren en andersom.
Niks mis mee, natuurlijk, ook ik als 30 plusser erger mij weleens aan de jeugd. De msntaal wat ze uitkramen en typen slaat nergens op, het is niet te lezen en normaal abn praten lijkt onmogelijk. Alles is "vet en cool " en weet ik allemaal wat.
Zoals de OP van TS ook, wat is: fakking, fakkaz gangtaz rulz? Kennelijk is ABN teveel gevraagd.
Gelukkig komt verstand met de jaren en worden de meeste pubertjes van nu over een jaartje of 14, 15 verstandig, en kunnen ze weer schelden op de pubertjes die er dan rond lopen/hangen.
Laat je jeugd lekker eigenwijs zijn, het verstand komt de jaren
Vertel dat tegen de oprichter die op het moment van oprichten ook 19 wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ben 19
En ja op mijn 21e heb ik 'm ook nog niet. Alsof dat zo vreemd is(Tenzij je MBO doet)
Maar wij(de jeugd) zijn toch verdorven, kunnen niet spellen, zijn brutaal en bla bla bla. Nou en.. wij zijn er blij mee
Hier heb je een nieuw leven, alsjeblieft.
Fok hoort voor de jeugd te blijven
Moet er niet aan denken dat mijn oudere broer of zus hier rondtyptOf nog erger, dat ie de grappen op internetfora kent
Veel plezier ermee dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:32 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Liever dat dan mijn leven verspillen op FOK!
Wat is dat dan, Lowlands?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een reactie gegeven op Lowlands, dat ik niet precies wist wat het inhield_!
Hij verdient geld eraan.. jij verspilt je leven eraanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de oprichter die op het moment van oprichten ook 19 was_!
Oh wacht, toch niet
Men begint echt niet zomaar over zijn kind als die in een onzin zit te klooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald heb
Mijn leven verspillenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij verdient geld eraan.. jij verspilt je leven eraan
Nee zeg ik niet. Maar als dat überhaupt ergens genoemd wordt. Kinderen, huwelijken, scheidingen, dingen uit de jaren 70/80... Dan kijk ik wel raar op want vrijwel overal op internetfora is de leeftijd 14-22 meestal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Men begint echt niet zomaar over zijn kind als die in een onzin zit te klooien.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh, stel je nu eens voor dat 36 ben, accountant en getrouwd met 4 kids
Jak
Disagree...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rosébier vind ik niet te zuipen. Verder lijkt het me best relaxt, vooral om weer eens om 23h te gaan pitten.quote:
Nee, maar ik weet fictie van realiteit te onderscheidenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef bewust het volgende:
[..]
Getrouwd met 4 kidsSick dude woon je in het Midden-Oosten ofzo
Ik ook.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet fictie van realiteit te onderscheiden
Nikkyquote:
Nou, toevallig 4 juliquote:
Dit dus. Als ik zoiets flik mogen ze mijn laptop jatten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vind ik het persoonlijk wel raar dat mensen van ~30 jaar oud nog op een forum rondhangen.
Ik bedoel, ik hoop oprecht dat ik dat niet meer doe rond die leeftijd. Een forum is toch wel een ding voor...jongeren.
Damn, ik ken een forum waar de jongste gebruiker rond de 26.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vind ik het persoonlijk wel raar dat mensen van ~30 jaar oud nog op een forum rondhangen.
Ik bedoel, ik hoop oprecht dat ik dat niet meer doe rond die leeftijd. Een forum is toch wel een ding voor...jongeren.
Waarom is een forum alleen bedoeld voor jongeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Nog iets zuidelijkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou, toevallig 4 juli.
Dan kom ik naar V'waard
Er staat wel een hortensia voor het raamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bron?
Ik hang hier trouwens rond omdat ik geraniums niet mooi vind...
* Kijkt naar geboortejaar *quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef nikky het volgende:
Ik mag wel met Sjeen kleppen he? Wij zijn nagnoeg van dezelfde leeftijd
Of jullie gaan massaal daarheen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn, ik ken een forum waar de jongste gebruiker rond de 26.....
Nou ja opdoeken dan maar_!
Ach vastgoed trekt vanzelf weer aan, dan willen ze het wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
Hehe zie die nerds opeens doen alsof ze geen huisje willen.
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bron?
Ik hang hier trouwens rond omdat ik geraniums niet mooi vind...
Leer de albums van Boney M eens kennen.quote:
Ze zitten in de ontkenningsfase, over een paar jaar weten ze niet anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
Hehe zie die nerds opeens doen alsof ze geen huisje-boompje-beestje willen.
Waarom ga jij niet eens een vriendin en een leven zoeken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer de albums van Boney M eens kennen.
Dan praat je wel anders met je Jantje Smit
Over een paar jaar zitten ze hier waarschijnlijk nog steeds, eenzaam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Ze zitten in de ontkenningsfase, over een paar jaar weten ze niet anders.
Nog verder?quote:
Koffie drink ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
* Kijkt naar geboortejaar *
Ja onder het genot van een kop koffie en een biscuit ver van een forum vandaan
[..]
Of jullie gaan massaal daarheen?
Toen ik jouw leeftijd had scoorde ik elke dag een ander lekker wijf.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens een vriendin en een leven zoeken?
Omdat ze werk, een partner en evt. kinderen hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nog verder?
Dat is goed!
[..]
Koffie drink ik niet. Ik heb nog steeds geen argument gehoord waarom je vindt dat "ouderen" niet op een forum thuishoren.
Helemaal mee eens. Ik zit vooral op zo'n forum vanwege de nieuwe dingen die je wel eens tegenkomt. Nieuwe techniek in DIG, voetbalnieuws in VBL of wat rare dingen hier in de KLB. Ik denk en hoop dat deze zaken mij geen flikker meer kunnen schelen over een aantal jaar. Nogmaals, ik zou het echt triest vinden als ik dan hier nog zit maar ga er niet van uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.
Waar is het mis gegaan dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had scoorde ik elke dag een ander lekker wijf.
Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken genoeg mensen die zo leven..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Rosébier vind ik niet te zuipen. Verder lijkt het me best relaxt, vooral om weer eens om 23h te gaan pitten.
Toen ik stage liep, bestond FOK! nog niet... Internet was iets voor de early adoptersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.
Ja èn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ze werk, een partner en evt. kinderen hebben?
Het was ook meer sarcasme.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken genoeg mensen die zo leven..
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nog verder?
Dat is goed!
[..]
Koffie drink ik niet. Ik heb nog steeds geen argument gehoord waarom je vindt dat "ouderen" niet op een forum thuishoren.
quote:aantal posts: 58607 (gemiddeld 21 per dag)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ah dus studenten/scholieren hebben geen hobbies, vrienden, sport enz.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Plus nog een hobby, vrienden enz. Dan heb je toch geen tijd meer voor uren Fok?
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Toen ik stage liep, bestond FOK! nog niet... Internet was iets voor de early adoptersIk heb FOK! leren kennen tijdens BB1, dat mocht TS volgens mij niet eens zien omdat hij dan al in bed moest liggen van zijn ouders
En ook in het latere leven heb je soms behoefte aan contact met anderen die in eenzelfde levensfase zitten. Daarom is OUD er ook
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Want het eén sluit het ander uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.
En dan bedoel ik niet:
[..]
Ik ben een forum Admin geweest. Daar komt het aantal postings vandaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.
En dan bedoel ik niet:
[..]
Zeer opmerkelijk vinden? Ik zou er echt niet tegen kunnen als mijn moeder zoiets fliktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.
Dat is omdat internet er is tegenwoordig... 'vroeger' besprak je die zaken met je collega's, buren. familie etc, nu doe je dat ook op internet. Vergeet niet, zonder 'ons' zou er helemaal geen FOK! zijn geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.
Tja, ik had geen zin om voor de tv te hangen vanavond en dacht, laat ik eens op FOK! gaan struinenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah dus studenten/scholieren hebben geen hobbies, vrienden, sport enz.
Daarom houden ze zoveel tijd over voor FOK!.
Nou het heeft even geduurd, maar het is er uit.
Ik ga nu een mijn vrienden bellen om morgen wat na mijn ICT werk af te spreken, maar niet voordat ik mijn kinderen naar bed heb gebracht, mijn vrouw heb verwend, 2 uur heb gesport, mijn hobby heb bijgewerkt.
Je zal vast wel iets met werk, hobby's enzo hebben. Maar daarom zette ik er ook familie bij. Ik wil wel een familie opgebouwd hebben rond die leeftijd en dan lijkt t mij gewoon zeer vreemd om op een forum te zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben een forum Admin geweest. Daar komt het aantal postings vandaan.
Maar hoe kom je erbij dat ik niets heb opgebouwd?
Zoiets wel jaquote:
En de Indianen hadden de VS, maar sommige dingen hoor je nou eenmaal te verliezen en aan anderen over te laten zodat het beter kan wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is omdat internet er is tegenwoordig... 'vroeger' besprak je die zaken met je collega's, buren. familie etc, nu doe je dat ook op internet. Vergeet niet, zonder 'ons' zou er helemaal geen FOK! zijn geweest
Het is jammer voor jou, maar ik zie niet in waarom ik niet meer op FOK! zou posten omdat een of andere tiener meent dat ik er te oud voor benquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En de Indianen hadden de VS, maar sommige dingen hoor je nou eenmaal te verliezen en aan anderen over te laten!
Toen de 18jarige cassieres niet meer lachten om mijn grapjes.quote:
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijkquote:
Pech voor je knul. Leer er maar me leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijk
Het is misschien moeilijk voor jullie te begrijpen en voor ons moeilijk uit te leggen maar er klopt gewoon iets niet. Jullie kunnen wel vaak over ons, de jeugd, zeuren, maar wij, de jongeren, keuren jullie gedrag hier toch wel af. En dit meen ik serieus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk voor jullie te begrijpen en voor ons moeilijk uit te leggen maar er klopt gewoon iets niet. Jullie kunnen wel vaak over ons, de jeugd, zeuren, maar wij, de jongeren, keuren jullie gedrag hier toch wel af. En dit meen ik serieus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sjeen het volgende:Echt, je doet behoorlijk sneu... En nu ga ik naar bed, want ik moet morgen m'n dochter naar school brengen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vervloek ik de dag dat ik mijzelf hier geregistreerd heb. Een forum is - alhoewel soms vermakelijk - vooral érg verslavend. Nu troost ik mezelf (wanneer ik weer eens enkele uren achtereen nutteloos op het internet rondstruin) dat ik later écht wel iets beters te doen heb. Vandaar dat ik oudere mensen die volop posten op een internetforum niet echt een positief aanzicht vindt.![]()
Overigens is dit forum typisch een gevalletje "Uit het zicht, uit het hart". , zoals zoveel andere dingen.
Ok ga ik bij andere dingen kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens is dit forum typisch een gevalletje "Uit het zicht, uit het hart". , zoals zoveel andere dingen.
Bankhangen? Dat doen namelijk veel stellen zodra ze "gesetteld zijn"quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vervloek ik de dag dat ik mijzelf hier geregistreerd heb. Een forum is - alhoewel soms vermakelijk - vooral érg verslavend. Nu troost ik mezelf (wanneer ik weer eens enkele uren achtereen nutteloos op het internet rondstruin) dat ik later écht wel iets beters te doen heb. Vandaar dat ik oudere mensen die volop posten op een internetforum niet echt een positief aanzicht vindt.![]()
Brechtje heeft haar paard ingeruild voor een andere hengst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
de vroeger jongeren worden nu ouder, get over it
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]Echt, je doet behoorlijk sneu... En nu ga ik naar bed, want ik moet morgen m'n dochter naar school brengen
Nee!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brechtje heeft haar paard ingeruild voor een andere hengst.
Inderdaad, mijn wereldbeeld stort ook in. Ik keek uit naar het moment dat ik nuttige dingen mocht doen en de wereld ging redden. Maar nu weet ik dat ik over tien jaar een verveelde, oude, grijze FOK!ker ben die niks heeft bereikt in het leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben zo aangeslagen dat ik de komende 8 dagen niet kan/wil/zal postenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in de hoop dat jullie een beetje wakker zijn geschud(Anders doen de 15-jarigen t morgen wel
)
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn wereldbeeld stort ook in. Ik keek uit naar het moment dat ik nuttige dingen mocht doen en de wereld ging redden. Maar nu weet ik dat ik over tien jaar een verveelde, oude, grijze FOK!ker ben die niks heeft bereikt in het leven.
Welke verschil bereik je dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komen
Hé, wat is er mis met emigreren naar Zimbabwe? Daar zie ik wel wat in!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komen
Ja spot maar.. je ziet zelf niet hoe ver je bent gevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben zo aangeslagen dat ik de komende 8 dagen niet kan/wil/zal posten_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja spot maar.. je ziet zelf niet hoe ver je bent gevallen
Je zal vast wel een leuke kerel zijn in t echt maar ook jij moet weten dat hier iets niet klopt en TS volkomen gelijk heeft (afgezien van een kut OP).Ik weet dat ook niet, maar google is mijn beste vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit niet op een jongerenforum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb het liever met die ouderen te doen dan de nieuwe lichting jongeren.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef nikky het volgende:
Rulzzz... dat is toch een woord wat ontstaan in de periode dat de TMF chat opkwam? Volgens mij liep TS toen nog in de luiers aangezien hij ouder dan 15 oud vindt.
Daarom zitten ze ook op FOK!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dan zit niet op een jongerenforum.
quote:
Dat niet meer voor jongeren alleen komt door de oudere! Jullie pakken ons ook alles af, de hens drin!quote:Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen. De site noemt zichzelf 'de grootste online community van Nederland'.
Ik verwijs je door naar www.4chan.org /s veel meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
Mee eens, meer jongeren op dit forummmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent het toppunt van jongquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
Mee eens, meer jongeren op dit forummmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Tijd voor een pollquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Walter81 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, wat is nu de definitie van 'ouderen'?
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:07 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik begrijp niet dat als je over een paar jaar vrouw en kinderen hebt je niet meer op een forum kan posten? Het enige verschil is dat ipv dat je je tijd verspilt achter de TV je dat achter je computer doet, en dan is het opeens kansloos?
post eens wat sjeike naaktpicsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Bier drinken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:49 schreef tong80 het volgende:
Stil going strong.
Waar zijn die jongeren nu ?
Ach dat valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Oud heeft niet echt met leeftijd te maken. En het is eigenlijk ook niet echt 'oud'.
Maar als je bijvoorbeeld klaar bent met je studie, en een baan hebt + niet meer bij je ouders woont. Huisje, boompje, beestje etc.
Dan verwacht je toch dat die mensen een íéts drukker leven hebben dan de gemiddelde jongere die zeeën van tijd hebben om te FOK!ken
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Ben het trouwens erg eens met griekjeee hierboven!
Kan het niet beter verwoorden. Met name ook die ongepast grote bek richting alles wat onder de 30 is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Ik hoop dat het een hiphop-liefhebbertje wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben 25, een oudere jongere.
Ik heb een vriendin, huisje, je kent dat wel...Binnenkort aan kinderen beginnen (Zoeen klootzak op aarde brengen
) en dan word dat forummen sowieso minder of helemaal afgeschrapt.
(Buiten als je tussendoor wat kan kloten op de zaak)
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Deze opmerking ook altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand ....
Als ik dan zeg dat ik liever dan de voorkeur geef aan :quote:
Wel als diegene denken een grote bek op te kunnen zetten richting de 'jonkies' waar ze zo jaloers op zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?
Idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Deze opmerking ook altijd.Dan kan je heel KLB wel opdoeken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef helldeskr het volgende:
Gaan wij ouderen ( 37 hier) ons nu collectief zitten te verdedigen tegen zo'n blaag ?
Wat die jonkies even vergeten is dat de " early adopters " altijd op het Internet zitten.
Niet perse Hyves of MSN ( waar is de tijd van ICQ) maar gewoon altijd aan.
Internet is onderdeel van je leven..niet perse als sociaal netwerk maar net als de radio krant of tv, als naslag werk, als onspanning , als werk of als manier om afspraken te maken met je vrienden.
Voor mensen met een drukke baan en druk gezinsleven is internet juist ideaal omdat het niet real time is..
Als je wat ziet dat leuk is..pleur in je favo, en later nog eens uitgebreid bekijken.
Jonkies gebruiken alleen Hyves MSN Twitter of hier en daar een forum...zoals alles bij een jongere erg beperkt en onderhevig aan mode/hype. Geeft niet, maar denk even na voor je wat roept..
En verder...tja wel aandoenlijk dat afzetgedrag..later als je de kroeg in mag, dan ga je mopperen over wat " die ouderen doen in " jouw kroeg " heel lievvvv..maar nu naar bed..kutpuber !
Dat vind ik gewoon zonde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort mensen dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef helldeskr het volgende:
Gaan wij ouderen ( 37 hier) ons nu collectief zitten te verdedigen tegen zo'n blaag ?
Wat die jonkies even vergeten is dat de " early adopters " altijd op het Internet zitten.
Niet perse Hyves of MSN ( waar is de tijd van ICQ) maar gewoon altijd aan.
Internet is onderdeel van je leven..niet perse als sociaal netwerk maar net als de radio krant of tv, als naslag werk, als onspanning , als werk of als manier om afspraken te maken met je vrienden.
Voor mensen met een drukke baan en druk gezinsleven is internet juist ideaal omdat het niet real time is..
Als je wat ziet dat leuk is..pleur in je favo, en later nog eens uitgebreid bekijken.
Jonkies gebruiken alleen Hyves MSN Twitter of hier en daar een forum...zoals alles bij een jongere erg beperkt en onderhevig aan mode/hype. Geeft niet, maar denk even na voor je wat roept..
En verder...tja wel aandoenlijk dat afzetgedrag..later als je de kroeg in mag, dan ga je mopperen over wat " die ouderen doen in " jouw kroeg " heel lievvvv..maar nu naar bed..kutpuber !
Ehm..eenschquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.
Jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon zonde.
Mag ik niet vinden dat iedereen het recht heeft op een écht leven irl?
En dan een fotoboek als dit met een heel levensverhaal erin. En bij voorkeur nog foto's van de katten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht![]()
Zo zielig altijd, oude mensen op mijn internetEn kijk maar eens rond op een willekeurig subforum buiten KLB, ze zijn allemaal zo fucking droog en iedereen is zo overdreven aardig tegen elkaar, zum kotsen
Ga naar bed joh... kut puber...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort mensen dus![]()
Ik kots op je, gast.
Die opmerking paste gisterenavond beter, het is nu namelijk 10 over half 12 's middags.quote:
Dat is ook zo, dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar dan nog bepaalt ieder voor zich hoeveel hij/zij op een forum post. Daar heeft verder niemand last van.
Och ..kutpubers doen toch niks anders dan slapen of MSN'enquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die opmerking paste gisterenavond beter, het is nu namelijk 10 over half 12 's middags.
Iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Het lijkt me zo'n gigantische anticlimax als ik over 20 jaar nog actief post op een internetforum.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA GOEIEE !!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Och ..kutpubers doen toch niks anders dan slapen of MSN'en
Uit je fobo:quote:
Prettig gestoordquote:Ben een prettig gestoorde knuffelbeer met een sprookjes huwelijk ( ben getrouwd met een heks )
28 dan alweer...In ieder geval minder geregeld naar ik aanneem. En ik zal me in ieder geval nooit verlagen tot het niveau uit die eerdere post.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
Hehe ik hoop dat over 20 jaar in elk geval de posts van nu allemaal weg zijn.
Stel je voor dat je kinderen gaan surfen en papa en mama's posts van toen ze 20 waren terug lezen.
Leeftijdsgenootje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
28 dan alweer...In ieder geval minder geregeld naar ik aanneem. En ik zal me in ieder geval nooit verlagen tot het niveau uit die eerdere post.
goed ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt nu geen sociaal leven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Over 20 jaar hoop ik dat ik in ieder geval een sociaal leven heb opgebouwt
Dat welquote:
Zelfde vraag voor jou dan.quote:
Sporadisch zal ik hier misschien nog posten maar niet meer zoveel als nu. Maar dat zeg ik ook over dingen als uitgaan, ik hoop tegen die tijd niet meer 2 keer per week met een kater wakker te worden.quote:
Goede voornemens in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sporadisch zal ik hier misschien nog posten maar niet meer zoveel als nu. Maar dat zeg ik ook over dingen als uitgaan, ik hoop tegen die tijd niet meer 2 keer per week met een kater wakker te worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat ik liever dan de voorkeur geef aan :
ben ik dan oud?
OMG dat moet ik nog aanpassen ..tanx 4 the tipquote:
Zo hee, haal jij ff je eigen topic onderuit...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz!
ja, want daar is echt een leeftijd aan verbondenquote:
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik wel, een 18jarige heeft nog een heel leven voor zich en een 37jarige gaat eerder dood.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.
Beter toch? Mensen met het motto: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
het was me ook al opgevallen dat er zoveel jonge broekies, met bijhorende kuttopics bijgekomen zijn de laatste tijd![]()
btw, de jeugd van tegenwoordig is niet meer wat ze geweest isofwel tokkievolk, ofwel geitewollensokken; een normale middenstroom bestaat amper nog
Die kom je toch al niet tegen op fok. Klacht ongegrond verklaard.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter toch? Mensen met het motto: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".
Blijf dan weg uit onze kuttopicsquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
het was me ook al opgevallen dat er zoveel jonge broekies, met bijhorende kuttopics bijgekomen zijn de laatste tijd![]()
Tmf/tina/cu2 forumquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit onze kuttopics
Wij willen plezier op internet.. geen info over hoe je een kind op moet voeden of vage relatieproblemen.
Idd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een sociaal studentenleven is wat anders dan een sociaal leven als je 30+ bent.
Jij bent echt een debiel die gewoon zit te trollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik al meer dan de helft van de tijd lidquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Document1 het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat FOK voor de jeugd is? Orgineel was het een forum voor Big Brother fans wat zich langzaam aan heeft uitgebouwt in tien jaar tot dit... Oh wacht TS is 15 die was 5 toen Danny begon met FOK
Ik las laatst een column van Danny die hij had geschreven toen FOK! net online ging.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Document1 het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat FOK voor de jeugd is? Orgineel was het een forum voor Big Brother fans wat zich langzaam aan heeft uitgebouwt in tien jaar tot dit... Oh wacht TS is 15 die was 5 toen Danny begon met FOK
quote:FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, reviews, columns, polls). Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen. De site noemt zichzelf 'de grootste online community van Nederland'. FOK! is opgericht door Danny Roodbol, en eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:De snelle groei in de eerste periode van zijn bestaan heeft FOK! waarschijnlijk te danken aan Big Brother; de site had een aantal primeurtjes over de eerste editie van dit programma die door diverse andere nieuwssites werden opgepikt. Al snel werden zelfs bezoekers van de officiële Big Brother-site verwezen naar FOK! om daar te discussiëren.
Ik heb geen katten...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan een fotoboek als dit met een heel levensverhaal erin. En bij voorkeur nog foto's van de katten.
I stand correctedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..Knip
FOK! is dus begonnen als jongerensite. En kreeg zijn faam door de primeurtjes van BB1. Dus het was niet begonnen als BB-forum. Maar gewoon een jongerenforum waar de nieuwtjes over BB te vinden waren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Hoor hem oh noes zeggen danquote:
Em, we zijn het eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte hebben om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoor hem oh noes zeggen dan [ afbeelding ]
Wil je nou bewijzen dat ouderen > jongeren ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.
Illegaal smatjes van 15 neuken is veel spannenderquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je nou bewijzen dat ouderen > jongeren ofzo?![]()
![]()
Ik neuk legaal smatjes van 15, nu jij weer.!
In welk land woon jij?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
ofwel tokkievolk, ofwel geitewollensokken;
Je sarcasme is helemaal nergens voor nodig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte hebben om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
In je pauze FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoor hem oh noes zeggen dan [ afbeelding ]
Ik ben eigen baas, dat is veel interessanter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je wil misschien opscheppen over hoe goed je het wel niet hebt, maar het feit dat je dan in je pauze gaat zitten Fokken doet wel een beetje afbreuk aan je verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |