Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Echt zo triest dat hier nog dertigers en zelfs veertigers zitten.Niet druk genoeg met je kinderen, partner en baan ofzo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, want zodra je een vrouw en/of kind hebt, ben je ineens een jan lul zakkenwasser.
Oftewel: Niet je eigen thuis situatie projecteren op de rest van de wereld, ventje. Dat jouw papa een pijprokende, alles beter wetende burgerpiemel is geworden nadat ie jou kreeg, wil niet zeggen dat een ander dat ook is, mmkay?
Als dat kon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dab heb je geen tijd meer om te fokken, want alles gaat op aan je trophy wife, je topbaan, je golfvrienden en je vioolwonderkind.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu heb je het over 14-jarigen, dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.
Dan maakt het vast gebruik van de wireless faciliteiten van een naastliggende provinciequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Al een paar jaar hoor. In een of ander jongerencentrum staat een pc.
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..quote:
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]volgens mij heb ik een zere plek gevonden
Rabauw! Belhamel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!
Ga dan op vrijdagavond met je reet achter de computer weg om een leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..
Ze denken de hier nog even te scoren misschienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.
Ja, maar er maar grapjes over...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben getrouwd met mijn server en mijn workstations zijn mijn kinderen, zodoende kan ik mijn priveleven prima combineren met mijn leven op FOK!!
Ik mag geen zwemles meer geven..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om?
Gaan mensen hier met elkaar "om" dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
Omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald hebquote:
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Krln het volgende:
[..]
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!
Jij weet het, je spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef doubleyouteaare het volgende:
Eens, 'jullie' horen met je vrouw/man en kinderen op de bank tv te kijken. Huisje-boompje-beestje enzo. Niet oversexte grappen maken op een forum. Mijn wereldbeeld stort in op deze manier.
Nee, maar ik weet al dat 19 zijn leuker is dan 23 zijn. En 21 zijn ook.quote:
Je bent een Fries..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald heb
30 en dan nog vrijgezel zijn, in de ICT werken en s'avonds op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet al dat 19 zijn leuker is dan 23 zijn. En 21 zijn ook.Dan is 30 helemaal erg.
O, shit, is het al zo laat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
23:21 en met kinderen op de bank zitten, tv kijken
Al 30 jaar op deze aardkloot rondlopen en nog steeds op het gebied van humor het niveau van een rotte aardappel(lees André van Duin) hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Je bent een Fries..![]()
Je faalt dus namelijk al een beetje je hele leven. En dat gaat ook niet meer goed komen..
Niets wijsheid. Maar 16-21 is nou eenmaal een geweldige leeftijd, daarna ga je nadenken over serieuze shit.quote:
Ja dat ook......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
30 en dan nog vrijgezel zijn, in de ICT werken en s'avonds op FOK! zitten.
Want? Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat ook......
Jouw 'onderzoekend vermogen' is blijkbaar ook maar beperkt
Onderzoekend vermogen mogen jullie 22-plussers wel voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat ook......
Jouw 'onderzoekend vermogen' is blijkbaar ook maar beperkt
ach tis ook wel leuk hoor, al die zelfstandigheid en weten wie je bent en een doel hebben in het leven. maar heel af en toe denk je : waar is de tijd? dat ik zomers vakantie had, ruzie maakte met mn ouders om te laat thuis komen, stress had van examens en na de examens met heel de klas ging uitwaaien aan zee, en er niks belangrijkers was dan dat ene feest, dat je zo veel dingen nog voor het eerst kan doen en emoties je drijfveer zijn. ik ben gelukkig hoor en geniet nu ook, zit niet thuis op de bank, maar je snapt me vast beter over n jaar of 10.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.
21 en nog geen opleiding afgerondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Onderzoekend vermogen mogen jullie 22-plussers wel voor jezelf houdenDie van ons komt wel nadat wij een opleiding hebben afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |