laten we de 30.000 aanhoudenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Herkauwer het volgende:
Kunnen we geen 10000 post filter maken, dat die kinderen niet buiten een babyforum mogen posten voor die tijd?
Nee, niet die vraag.... ik vraag het me af of ik nog een jongere ben. Zal wel nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg knulletje, wat is in jouw ogen oud eerlijk gezegd?
Tegen de tijd dat de eerste nieuwe de 10000 naderen, lijkt mij prima. Dan werkt ik nog even overuren hierquote:
Een jongeren bestaat nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, niet die vraag.... ik vraag het me af of ik nog een jongeren ben. Zal wel niet
>15quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg knulletje, wat is in jouw ogen oud eerlijk gezegd?
Onzin! KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLB KLBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Herkauwer het volgende:
Kunnen we geen 10000 post filter maken, dat die kinderen niet buiten een babyforum mogen posten voor die tijd?
Wat een grofheid in deze post jongeman. Ik stoor mij zo aan het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig. Moet dat nou allemaal?quote:
Ik ken het van almererulezzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef nikky het volgende:
Rulzzz... dat is toch een woord wat ontstaan in de periode dat de TMF chat opkwam? Volgens mij liep TS toen nog in de luiers aangezien hij ouder dan 15 oud vindt.
De beste rellen zijn in OUD, echt ONZ en KLB zijn daar niets bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, ik krijg altijd een beetje een rare smaak in mijn mond als iemand het over 'mijn vrouw' of 'de kleine' heeftEn dat op een forum als FOK! waar iedereen zit te rellen
Ja, want zodra je een vrouw en/of kind hebt, ben je ineens een jan lul zakkenwasser.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, ik krijg altijd een beetje een rare smaak in mijn mond als iemand het over 'mijn vrouw' of 'de kleine' heeftEn dat op een forum als FOK! waar iedereen zit te rellen
Ritmo is bang dat hijzelf over 20 jaar nog steeds op fok! zit..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Echt zo triest dat hier nog dertigers en zelfs veertigers zitten.Niet druk genoeg met je kinderen, partner en baan ofzo?
En richting eind 20?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Echt zo triest dat hier nog dertigers en zelfs veertigers zitten.Niet druk genoeg met je kinderen, partner en baan ofzo?
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ritmo is bang dat hijzelf over 20 jaar nog steeds op fok! zit..
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.
Tijd voor iemand om een nieuwe forum op te richten zonder jullie
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Krln het volgende:
toch lief, puberteit![]()
afzetten tegen volwassenen... waar is de tijd
quote:
Internet in Friesland? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. normale leeftijd voor iemand op een forum. TS heeft verdomme gelijk.
Tijd voor iemand om een nieuwe forum op te richten zonder jullie
Nu heb je het over 14-jarigen, dat is weer het andere uiterste natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef Rekkie het volgende:
Al die broekies hier, niet druk genoeg met school, stoer doen tegenover je vriendjes dat je na 2 biertjes vetttttt aangeschoten was.
Of internetten jullie stiekem, omdat je moeder eigenlijk had gezegd dat je moest gaan slapen wat morgen is er weer een belangrijke dag op skool_!
Dab heb je geen tijd meer om te fokken, want alles gaat op aan je trophy wife, je topbaan, je golfvrienden en je vioolwonderkind.quote:
Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, want zodra je een vrouw en/of kind hebt, ben je ineens een jan lul zakkenwasser.
Oftewel: Niet je eigen thuis situatie projecteren op de rest van de wereld, ventje. Dat jouw papa een pijprokende, alles beter wetende burgerpiemel is geworden nadat ie jou kreeg, wil niet zeggen dat een ander dat ook is, mmkay?
Als dat kon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dab heb je geen tijd meer om te fokken, want alles gaat op aan je trophy wife, je topbaan, je golfvrienden en je vioolwonderkind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |