Hulde aan UPC On Demand!quote:
Met zo'n familie bedoel je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:45 schreef Maartel het volgende:
[afbeelding]![]()
Je had trouwens ook nog zo'n serie met zo'n familie die elke keer allemaal wetenschappelijke dingen uitlegte.. de ene keer gingen ze naar de zon, en dan weer in het menselijk lichaam.. weet iemand hoe die heette?
Er was eens...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:45 schreef Maartel het volgende:
Je had trouwens ook nog zo'n serie met zo'n familie die elke keer allemaal wetenschappelijke dingen uitlegte.. de ene keer gingen ze naar de zon, en dan weer in het menselijk lichaam.. weet iemand hoe die heette?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Maare die tekenserie over zon koe.. hoe heette die ook alweer?
net zo zoet als Nathalie:quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jody en het Hertejong![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Boes!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Samurai pizza cats!!moet ik weer is zien
Maare die tekenserie over zon koe.. hoe heette die ook alweer?
http://nl.youtube.com/watch?v=QCcB9l80vuUquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef MouzurX het volgende:
BOES!!!ff kijken of de intro op youtube staat
Die afleveringen kan ik ook allemaal kijken via UPC!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef MouzurX het volgende:
BOES!!!ff kijken of de intro op youtube staat
Nope.. dit was alleen in t lichaam, de serie die ik bedoel was met een familie en elk lid had ergens verstand van, de één van het heelal, de ander van het weer, weer eentje van het lichaam...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef Darkomen het volgende:
Power Rangers vindt ik een beetje te modern voor in het rijdtje, en ik mis nog bijvoorbeeld de thundercarts, en een andere waar ik ff niet op kan komen, aliens die in auto's veranderen met bijvoorbeeld een sloopbal of cirkelzaag.
Ulesysees of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |