quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu heb je het over 14-jarigen, dat is weer het andere uiterste natuurlijk.
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach...sommige mensen hebben al die dingen niet. Inclusief een leven. Op die leeftijd best wel triest.
Dan maakt het vast gebruik van de wireless faciliteiten van een naastliggende provinciequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Al een paar jaar hoor. In een of ander jongerencentrum staat een pc.
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..quote:
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]volgens mij heb ik een zere plek gevonden
Rabauw! Belhamel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Bekkie he, vuile kutkoter! Schobbejak, vlegel, druiloor!
Ga dan op vrijdagavond met je reet achter de computer weg om een leven op te bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik loop al aardig tegen de 30 en het pakketje met dat alles is helaas nog steeds niet aangekomen..
Ze denken de hier nog even te scoren misschienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan hebben ze sowieso geen enkel recht van spreken en dienen ze hier ook op te rotten. Geen vriendin/vriend op je 30e hebben.
Ja, maar er maar grapjes over...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben getrouwd met mijn server en mijn workstations zijn mijn kinderen, zodoende kan ik mijn priveleven prima combineren met mijn leven op FOK!!
Ik mag geen zwemles meer geven..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om?
Gaan mensen hier met elkaar "om" dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
Omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Maar nu even heel serieus: wat de neuk doen jullie hier? Ik ga toch ook niet als 19-jarige met 14-jarigen om? Er klopt gewoon iets niet. (Ja jullie, maar nog meer niet.)
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald hebquote:
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Krln het volgende:
[..]
omdat je denkt dat je heel erg anders wordt als je 30 bent, maar dat is niet zo. je blijft 19. alleen met meer saaie dingen, zoals werk , gezin en huis. lijkt cool nu, maar is gewoon een last hoor. 19 zijn is zalig!
Jij weet het, je spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |