Er staat wel een hortensia voor het raamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bron?
Ik hang hier trouwens rond omdat ik geraniums niet mooi vind...
* Kijkt naar geboortejaar *quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef nikky het volgende:
Ik mag wel met Sjeen kleppen he? Wij zijn nagnoeg van dezelfde leeftijd
Of jullie gaan massaal daarheen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn, ik ken een forum waar de jongste gebruiker rond de 26.....
Nou ja opdoeken dan maar_!
Ach vastgoed trekt vanzelf weer aan, dan willen ze het wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
Hehe zie die nerds opeens doen alsof ze geen huisje willen.
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bron?
Ik hang hier trouwens rond omdat ik geraniums niet mooi vind...
Leer de albums van Boney M eens kennen.quote:
Ze zitten in de ontkenningsfase, over een paar jaar weten ze niet anders.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
Hehe zie die nerds opeens doen alsof ze geen huisje-boompje-beestje willen.
Waarom ga jij niet eens een vriendin en een leven zoeken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer de albums van Boney M eens kennen.
Dan praat je wel anders met je Jantje Smit
Over een paar jaar zitten ze hier waarschijnlijk nog steeds, eenzaam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Ze zitten in de ontkenningsfase, over een paar jaar weten ze niet anders.
Nog verder?quote:
Koffie drink ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
* Kijkt naar geboortejaar *
Ja onder het genot van een kop koffie en een biscuit ver van een forum vandaan
[..]
Of jullie gaan massaal daarheen?
Toen ik jouw leeftijd had scoorde ik elke dag een ander lekker wijf.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens een vriendin en een leven zoeken?
Omdat ze werk, een partner en evt. kinderen hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nog verder?
Dat is goed!
[..]
Koffie drink ik niet. Ik heb nog steeds geen argument gehoord waarom je vindt dat "ouderen" niet op een forum thuishoren.
Helemaal mee eens. Ik zit vooral op zo'n forum vanwege de nieuwe dingen die je wel eens tegenkomt. Nieuwe techniek in DIG, voetbalnieuws in VBL of wat rare dingen hier in de KLB. Ik denk en hoop dat deze zaken mij geen flikker meer kunnen schelen over een aantal jaar. Nogmaals, ik zou het echt triest vinden als ik dan hier nog zit maar ga er niet van uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.
Waar is het mis gegaan dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had scoorde ik elke dag een ander lekker wijf.
Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken genoeg mensen die zo leven..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Rosébier vind ik niet te zuipen. Verder lijkt het me best relaxt, vooral om weer eens om 23h te gaan pitten.
Toen ik stage liep, bestond FOK! nog niet... Internet was iets voor de early adoptersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat het voor jongeren is hoort nog bij de 'mijns inziens'. Ik zie het gebruik van internet voor dit soort doeleinden echt als een bepaalde fase in je leven. Op een gegeven moment heb je een échte baan (niet meer SOG'en of FOK!ken op je stage) en een gezin (bijvoorbeeld). Dan heb je geen behoefte meer aan berichtjes inkloppen op je toetsenbord voor een stel onbekenden. Tenminste, dat denk - en hoop - ik. Overigens zeg ik niet dat ik het triest vind als je op latere leeftijd nog op een forum zit. Ik vind het alleen apart.
Ja èn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ze werk, een partner en evt. kinderen hebben?
Het was ook meer sarcasme.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken genoeg mensen die zo leven..
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Nog verder?
Dat is goed!
[..]
Koffie drink ik niet. Ik heb nog steeds geen argument gehoord waarom je vindt dat "ouderen" niet op een forum thuishoren.
quote:aantal posts: 58607 (gemiddeld 21 per dag)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, ik krijg altijd een beetje een rare smaak in mijn mond als iemand het over 'mijn vrouw' of 'de kleine' heeftEn dat op een forum als FOK! waar iedereen zit te rellen
Ah dus studenten/scholieren hebben geen hobbies, vrienden, sport enz.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Plus nog een hobby, vrienden enz. Dan heb je toch geen tijd meer voor uren Fok?
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Toen ik stage liep, bestond FOK! nog niet... Internet was iets voor de early adoptersIk heb FOK! leren kennen tijdens BB1, dat mocht TS volgens mij niet eens zien omdat hij dan al in bed moest liggen van zijn ouders
En ook in het latere leven heb je soms behoefte aan contact met anderen die in eenzelfde levensfase zitten. Daarom is OUD er ook
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |