Wat is dat dan, Lowlands?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een reactie gegeven op Lowlands, dat ik niet precies wist wat het inhield_!
Hij verdient geld eraan.. jij verspilt je leven eraanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de oprichter die op het moment van oprichten ook 19 was_!
Oh wacht, toch niet
Men begint echt niet zomaar over zijn kind als die in een onzin zit te klooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Soort van ja.. ik vind het aardig vreemd als ik tegen iemand praat waarvan ik denk dat diegene van mijn leeftijd ongeveer is en dan over kinderen of z'n vrouw begint. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik over (maximaal!) 4 jaar hier nog ben.. dan vind ik echt dat ik gefaald heb
Mijn leven verspillenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij verdient geld eraan.. jij verspilt je leven eraan
Nee zeg ik niet. Maar als dat überhaupt ergens genoemd wordt. Kinderen, huwelijken, scheidingen, dingen uit de jaren 70/80... Dan kijk ik wel raar op want vrijwel overal op internetfora is de leeftijd 14-22 meestal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Men begint echt niet zomaar over zijn kind als die in een onzin zit te klooien.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh, stel je nu eens voor dat 36 ben, accountant en getrouwd met 4 kids
Jak
Disagree...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf af. Overigens is 19 zijn sowieso leuker dan 30 zijn.
Rosébier vind ik niet te zuipen. Verder lijkt het me best relaxt, vooral om weer eens om 23h te gaan pitten.quote:
Nee, maar ik weet fictie van realiteit te onderscheidenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef bewust het volgende:
[..]
Getrouwd met 4 kidsSick dude woon je in het Midden-Oosten ofzo
Ik ook.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet fictie van realiteit te onderscheiden
Nikkyquote:
Nou, toevallig 4 juliquote:
Dit dus. Als ik zoiets flik mogen ze mijn laptop jatten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vind ik het persoonlijk wel raar dat mensen van ~30 jaar oud nog op een forum rondhangen.
Ik bedoel, ik hoop oprecht dat ik dat niet meer doe rond die leeftijd. Een forum is toch wel een ding voor...jongeren.
Damn, ik ken een forum waar de jongste gebruiker rond de 26.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vind ik het persoonlijk wel raar dat mensen van ~30 jaar oud nog op een forum rondhangen.
Ik bedoel, ik hoop oprecht dat ik dat niet meer doe rond die leeftijd. Een forum is toch wel een ding voor...jongeren.
Waarom is een forum alleen bedoeld voor jongeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Nog iets zuidelijkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou, toevallig 4 juli.
Dan kom ik naar V'waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |