Want het eén sluit het ander uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.
En dan bedoel ik niet:
[..]
Ik ben een forum Admin geweest. Daar komt het aantal postings vandaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoopte dat 'geboortejaar' genoeg zou zijn. Van zoiets moet jij toch ook wel nadenken? Ik meen t serieus.. je bent ongeveer 32 nu, je hoort iets op te bouwen of opgebouwd te hebben in je leven, inclusief familie.
En dan bedoel ik niet:
[..]
Zeer opmerkelijk vinden? Ik zou er echt niet tegen kunnen als mijn moeder zoiets fliktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.
Dat is omdat internet er is tegenwoordig... 'vroeger' besprak je die zaken met je collega's, buren. familie etc, nu doe je dat ook op internet. Vergeet niet, zonder 'ons' zou er helemaal geen FOK! zijn geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het dus apart dat daar tegenwoordig internet voor nodig is. Zo zijn er hier bijvoorbeeld mensen in OUD die al puberende kinderen hebben. Ik zou het zéér opmerkelijk vinden als mijn moeder op een forum zou posten. Problemen met opvoeding (OUD), overleg over persoonlijke relaties (R&P), foto's uitwisselen (OUD). Ik begrijp het niet. Op een gegeven moment ben je er toch gewoon 'te oud voor'? Ik heb ook een collega gehad die praktisch de hele dag op één of ander forum zat (tevens Hyves en al die meuk). Ze had een stel kinderen van een jaar of 15. Dat vind ik raar. Op die leeftijd hoor je gewoon een normaal netwerk te hebben, niet een stel nicknames op het internet waar je al je belevenissen aan vertelt.
Tja, ik had geen zin om voor de tv te hangen vanavond en dacht, laat ik eens op FOK! gaan struinenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah dus studenten/scholieren hebben geen hobbies, vrienden, sport enz.
Daarom houden ze zoveel tijd over voor FOK!.
Nou het heeft even geduurd, maar het is er uit.
Ik ga nu een mijn vrienden bellen om morgen wat na mijn ICT werk af te spreken, maar niet voordat ik mijn kinderen naar bed heb gebracht, mijn vrouw heb verwend, 2 uur heb gesport, mijn hobby heb bijgewerkt.
Je zal vast wel iets met werk, hobby's enzo hebben. Maar daarom zette ik er ook familie bij. Ik wil wel een familie opgebouwd hebben rond die leeftijd en dan lijkt t mij gewoon zeer vreemd om op een forum te zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben een forum Admin geweest. Daar komt het aantal postings vandaan.
Maar hoe kom je erbij dat ik niets heb opgebouwd?
Zoiets wel jaquote:
En de Indianen hadden de VS, maar sommige dingen hoor je nou eenmaal te verliezen en aan anderen over te laten zodat het beter kan wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is omdat internet er is tegenwoordig... 'vroeger' besprak je die zaken met je collega's, buren. familie etc, nu doe je dat ook op internet. Vergeet niet, zonder 'ons' zou er helemaal geen FOK! zijn geweest
Het is jammer voor jou, maar ik zie niet in waarom ik niet meer op FOK! zou posten omdat een of andere tiener meent dat ik er te oud voor benquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En de Indianen hadden de VS, maar sommige dingen hoor je nou eenmaal te verliezen en aan anderen over te laten!
Toen de 18jarige cassieres niet meer lachten om mijn grapjes.quote:
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijkquote:
Pech voor je knul. Leer er maar me leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijk
Het is misschien moeilijk voor jullie te begrijpen en voor ons moeilijk uit te leggen maar er klopt gewoon iets niet. Jullie kunnen wel vaak over ons, de jeugd, zeuren, maar wij, de jongeren, keuren jullie gedrag hier toch wel af. En dit meen ik serieus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijk
Het is misschien moeilijk voor jullie te begrijpen en voor ons moeilijk uit te leggen maar er klopt gewoon iets niet. Jullie kunnen wel vaak over ons, de jeugd, zeuren, maar wij, de jongeren, keuren jullie gedrag hier toch wel af. En dit meen ik serieus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sjeen het volgende:Echt, je doet behoorlijk sneu... En nu ga ik naar bed, want ik moet morgen m'n dochter naar school brengen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vervloek ik de dag dat ik mijzelf hier geregistreerd heb. Een forum is - alhoewel soms vermakelijk - vooral érg verslavend. Nu troost ik mezelf (wanneer ik weer eens enkele uren achtereen nutteloos op het internet rondstruin) dat ik later écht wel iets beters te doen heb. Vandaar dat ik oudere mensen die volop posten op een internetforum niet echt een positief aanzicht vindt.![]()
Overigens is dit forum typisch een gevalletje "Uit het zicht, uit het hart". , zoals zoveel andere dingen.
Ok ga ik bij andere dingen kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens is dit forum typisch een gevalletje "Uit het zicht, uit het hart". , zoals zoveel andere dingen.
Bankhangen? Dat doen namelijk veel stellen zodra ze "gesetteld zijn"quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vervloek ik de dag dat ik mijzelf hier geregistreerd heb. Een forum is - alhoewel soms vermakelijk - vooral érg verslavend. Nu troost ik mezelf (wanneer ik weer eens enkele uren achtereen nutteloos op het internet rondstruin) dat ik later écht wel iets beters te doen heb. Vandaar dat ik oudere mensen die volop posten op een internetforum niet echt een positief aanzicht vindt.![]()
Brechtje heeft haar paard ingeruild voor een andere hengst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
de vroeger jongeren worden nu ouder, get over it
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]Echt, je doet behoorlijk sneu... En nu ga ik naar bed, want ik moet morgen m'n dochter naar school brengen
Nee!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brechtje heeft haar paard ingeruild voor een andere hengst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |