Tijd voor een pollquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Walter81 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, wat is nu de definitie van 'ouderen'?
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:07 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik begrijp niet dat als je over een paar jaar vrouw en kinderen hebt je niet meer op een forum kan posten? Het enige verschil is dat ipv dat je je tijd verspilt achter de TV je dat achter je computer doet, en dan is het opeens kansloos?
post eens wat sjeike naaktpicsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Bier drinken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:49 schreef tong80 het volgende:
Stil going strong.
Waar zijn die jongeren nu ?
Ach dat valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Oud heeft niet echt met leeftijd te maken. En het is eigenlijk ook niet echt 'oud'.
Maar als je bijvoorbeeld klaar bent met je studie, en een baan hebt + niet meer bij je ouders woont. Huisje, boompje, beestje etc.
Dan verwacht je toch dat die mensen een íéts drukker leven hebben dan de gemiddelde jongere die zeeën van tijd hebben om te FOK!ken
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Ben het trouwens erg eens met griekjeee hierboven!
Kan het niet beter verwoorden. Met name ook die ongepast grote bek richting alles wat onder de 30 is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Ik hoop dat het een hiphop-liefhebbertje wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben 25, een oudere jongere.
Ik heb een vriendin, huisje, je kent dat wel...Binnenkort aan kinderen beginnen (Zoeen klootzak op aarde brengen
) en dan word dat forummen sowieso minder of helemaal afgeschrapt.
(Buiten als je tussendoor wat kan kloten op de zaak)
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Deze opmerking ook altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand ....
Als ik dan zeg dat ik liever dan de voorkeur geef aan :quote:
Wel als diegene denken een grote bek op te kunnen zetten richting de 'jonkies' waar ze zo jaloers op zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?
Idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Deze opmerking ook altijd.Dan kan je heel KLB wel opdoeken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Deze opmerking ook altijd.Dan kan je heel KLB wel opdoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |