Inderdaad, mijn wereldbeeld stort ook in. Ik keek uit naar het moment dat ik nuttige dingen mocht doen en de wereld ging redden. Maar nu weet ik dat ik over tien jaar een verveelde, oude, grijze FOK!ker ben die niks heeft bereikt in het leven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Overigens vervloek ik de dag dat ik mijzelf hier geregistreerd heb. Een forum is - alhoewel soms vermakelijk - vooral érg verslavend. Nu troost ik mezelf (wanneer ik weer eens enkele uren achtereen nutteloos op het internet rondstruin) dat ik later écht wel iets beters te doen heb. Vandaar dat ik oudere mensen die volop posten op een internetforum niet echt een positief aanzicht vindt.![]()
Overigens is dit forum typisch een gevalletje "Uit het zicht, uit het hart". , zoals zoveel andere dingen.
Ik ben zo aangeslagen dat ik de komende 8 dagen niet kan/wil/zal postenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in de hoop dat jullie een beetje wakker zijn geschud(Anders doen de 15-jarigen t morgen wel
)
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn wereldbeeld stort ook in. Ik keek uit naar het moment dat ik nuttige dingen mocht doen en de wereld ging redden. Maar nu weet ik dat ik over tien jaar een verveelde, oude, grijze FOK!ker ben die niks heeft bereikt in het leven.
Welke verschil bereik je dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komen
Hé, wat is er mis met emigreren naar Zimbabwe? Daar zie ik wel wat in!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik emigreer nog liever naar Zimbabwe dan dat ik het zo ver laat komen
Ja spot maar.. je ziet zelf niet hoe ver je bent gevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben zo aangeslagen dat ik de komende 8 dagen niet kan/wil/zal posten_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja spot maar.. je ziet zelf niet hoe ver je bent gevallen
Je zal vast wel een leuke kerel zijn in t echt maar ook jij moet weten dat hier iets niet klopt en TS volkomen gelijk heeft (afgezien van een kut OP).Ik weet dat ook niet, maar google is mijn beste vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit niet op een jongerenforum.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb het liever met die ouderen te doen dan de nieuwe lichting jongeren.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef nikky het volgende:
Rulzzz... dat is toch een woord wat ontstaan in de periode dat de TMF chat opkwam? Volgens mij liep TS toen nog in de luiers aangezien hij ouder dan 15 oud vindt.
Daarom zitten ze ook op FOK!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dan zit niet op een jongerenforum.
quote:
Dat niet meer voor jongeren alleen komt door de oudere! Jullie pakken ons ook alles af, de hens drin!quote:Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen. De site noemt zichzelf 'de grootste online community van Nederland'.
Ik verwijs je door naar www.4chan.org /s veel meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
Mee eens, meer jongeren op dit forummmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent het toppunt van jongquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
Mee eens, meer jongeren op dit forummmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |