Tijd voor een pollquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Walter81 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, wat is nu de definitie van 'ouderen'?
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:07 schreef Agiath het volgende:
Trouwens ik begrijp niet dat als je over een paar jaar vrouw en kinderen hebt je niet meer op een forum kan posten? Het enige verschil is dat ipv dat je je tijd verspilt achter de TV je dat achter je computer doet, en dan is het opeens kansloos?
post eens wat sjeike naaktpicsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Bier drinken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 02:49 schreef tong80 het volgende:
Stil going strong.
Waar zijn die jongeren nu ?
Ach dat valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Fok is toch van origine een forum voor jongeren? Waarom zijn er zoveel ouderen zelfs in ONZ en KLB!
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Oud heeft niet echt met leeftijd te maken. En het is eigenlijk ook niet echt 'oud'.
Maar als je bijvoorbeeld klaar bent met je studie, en een baan hebt + niet meer bij je ouders woont. Huisje, boompje, beestje etc.
Dan verwacht je toch dat die mensen een íéts drukker leven hebben dan de gemiddelde jongere die zeeën van tijd hebben om te FOK!ken
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Ben het trouwens erg eens met griekjeee hierboven!
Kan het niet beter verwoorden. Met name ook die ongepast grote bek richting alles wat onder de 30 is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké als je dat af en toe doet ter vermaak, interesse in een bepaald onderwerp oid. Maar ik zie me daar toch af en toe kansloze dertigers en zelfs veertigersZiet er niet uit, single, geen leven..en maar seksuele toespelingen maken in iedere mogelijke post die ze plaatsen waar werkelijk niemand op zit te wachten. In die gevallen ben ik het zeer eens met de klacht.
Ik hoop dat het een hiphop-liefhebbertje wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben 25, een oudere jongere.
Ik heb een vriendin, huisje, je kent dat wel...Binnenkort aan kinderen beginnen (Zoeen klootzak op aarde brengen
) en dan word dat forummen sowieso minder of helemaal afgeschrapt.
(Buiten als je tussendoor wat kan kloten op de zaak)
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Suusje-V het volgende:
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet om z'n tijd te verdrijven.
Zolang je maar niet je leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.
Deze opmerking ook altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand ....
Als ik dan zeg dat ik liever dan de voorkeur geef aan :quote:
Wel als diegene denken een grote bek op te kunnen zetten richting de 'jonkies' waar ze zo jaloers op zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?
Idd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Deze opmerking ook altijd.Dan kan je heel KLB wel opdoeken.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef helldeskr het volgende:
Gaan wij ouderen ( 37 hier) ons nu collectief zitten te verdedigen tegen zo'n blaag ?
Wat die jonkies even vergeten is dat de " early adopters " altijd op het Internet zitten.
Niet perse Hyves of MSN ( waar is de tijd van ICQ) maar gewoon altijd aan.
Internet is onderdeel van je leven..niet perse als sociaal netwerk maar net als de radio krant of tv, als naslag werk, als onspanning , als werk of als manier om afspraken te maken met je vrienden.
Voor mensen met een drukke baan en druk gezinsleven is internet juist ideaal omdat het niet real time is..
Als je wat ziet dat leuk is..pleur in je favo, en later nog eens uitgebreid bekijken.
Jonkies gebruiken alleen Hyves MSN Twitter of hier en daar een forum...zoals alles bij een jongere erg beperkt en onderhevig aan mode/hype. Geeft niet, maar denk even na voor je wat roept..
En verder...tja wel aandoenlijk dat afzetgedrag..later als je de kroeg in mag, dan ga je mopperen over wat " die ouderen doen in " jouw kroeg " heel lievvvv..maar nu naar bed..kutpuber !
Dat vind ik gewoon zonde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat boeit het jou als iemand 'zijn leven vergalt door dag en nacht op zo'n forum te posten.'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort mensen dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef helldeskr het volgende:
Gaan wij ouderen ( 37 hier) ons nu collectief zitten te verdedigen tegen zo'n blaag ?
Wat die jonkies even vergeten is dat de " early adopters " altijd op het Internet zitten.
Niet perse Hyves of MSN ( waar is de tijd van ICQ) maar gewoon altijd aan.
Internet is onderdeel van je leven..niet perse als sociaal netwerk maar net als de radio krant of tv, als naslag werk, als onspanning , als werk of als manier om afspraken te maken met je vrienden.
Voor mensen met een drukke baan en druk gezinsleven is internet juist ideaal omdat het niet real time is..
Als je wat ziet dat leuk is..pleur in je favo, en later nog eens uitgebreid bekijken.
Jonkies gebruiken alleen Hyves MSN Twitter of hier en daar een forum...zoals alles bij een jongere erg beperkt en onderhevig aan mode/hype. Geeft niet, maar denk even na voor je wat roept..
En verder...tja wel aandoenlijk dat afzetgedrag..later als je de kroeg in mag, dan ga je mopperen over wat " die ouderen doen in " jouw kroeg " heel lievvvv..maar nu naar bed..kutpuber !
Ehm..eenschquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.
Jij hebt het begrepenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post van Griekje nog even. 37 zijn en wel eens op een forum zitten is niet per definitie kansloos. 37 en vrijgezel zijn en hier nachten doorbrengen in slowchats wel.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon zonde.
Mag ik niet vinden dat iedereen het recht heeft op een écht leven irl?
En dan een fotoboek als dit met een heel levensverhaal erin. En bij voorkeur nog foto's van de katten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Terechte klacht![]()
Zo zielig altijd, oude mensen op mijn internetEn kijk maar eens rond op een willekeurig subforum buiten KLB, ze zijn allemaal zo fucking droog en iedereen is zo overdreven aardig tegen elkaar, zum kotsen
Ga naar bed joh... kut puber...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort mensen dus![]()
Ik kots op je, gast.
Die opmerking paste gisterenavond beter, het is nu namelijk 10 over half 12 's middags.quote:
Dat is ook zo, dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar dan nog bepaalt ieder voor zich hoeveel hij/zij op een forum post. Daar heeft verder niemand last van.
Och ..kutpubers doen toch niks anders dan slapen of MSN'enquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die opmerking paste gisterenavond beter, het is nu namelijk 10 over half 12 's middags.
Iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Het lijkt me zo'n gigantische anticlimax als ik over 20 jaar nog actief post op een internetforum.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA GOEIEE !!!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Och ..kutpubers doen toch niks anders dan slapen of MSN'en
Uit je fobo:quote:
Prettig gestoordquote:Ben een prettig gestoorde knuffelbeer met een sprookjes huwelijk ( ben getrouwd met een heks )
28 dan alweer...In ieder geval minder geregeld naar ik aanneem. En ik zal me in ieder geval nooit verlagen tot het niveau uit die eerdere post.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
Hehe ik hoop dat over 20 jaar in elk geval de posts van nu allemaal weg zijn.
Stel je voor dat je kinderen gaan surfen en papa en mama's posts van toen ze 20 waren terug lezen.
Leeftijdsgenootje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
28 dan alweer...In ieder geval minder geregeld naar ik aanneem. En ik zal me in ieder geval nooit verlagen tot het niveau uit die eerdere post.
goed ideequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt nu geen sociaal leven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Over 20 jaar hoop ik dat ik in ieder geval een sociaal leven heb opgebouwt
Dat welquote:
Zelfde vraag voor jou dan.quote:
Sporadisch zal ik hier misschien nog posten maar niet meer zoveel als nu. Maar dat zeg ik ook over dingen als uitgaan, ik hoop tegen die tijd niet meer 2 keer per week met een kater wakker te worden.quote:
Goede voornemens in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sporadisch zal ik hier misschien nog posten maar niet meer zoveel als nu. Maar dat zeg ik ook over dingen als uitgaan, ik hoop tegen die tijd niet meer 2 keer per week met een kater wakker te worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als ik dan zeg dat ik liever dan de voorkeur geef aan :
ben ik dan oud?
OMG dat moet ik nog aanpassen ..tanx 4 the tipquote:
Zo hee, haal jij ff je eigen topic onderuit...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef muay-toy het volgende:
Hierop heb ik 1 ding te zeggen, pokemon fakking rulez maw'fakkaz!
ja, want daar is echt een leeftijd aan verbondenquote:
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik wel, een 18jarige heeft nog een heel leven voor zich en een 37jarige gaat eerder dood.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op vrijdag/zaterdagavond op een forum je tijd verdoen in plaats van leuke dingen te doen is hoe dan ook sneu, onafhankelijk van de leeftijd. Ik zie echt het verschil tussen een 18-jarige en een 37-jarige niet wat dat betreft.
Beter toch? Mensen met het motto: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
het was me ook al opgevallen dat er zoveel jonge broekies, met bijhorende kuttopics bijgekomen zijn de laatste tijd![]()
btw, de jeugd van tegenwoordig is niet meer wat ze geweest isofwel tokkievolk, ofwel geitewollensokken; een normale middenstroom bestaat amper nog
Die kom je toch al niet tegen op fok. Klacht ongegrond verklaard.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter toch? Mensen met het motto: "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".
Blijf dan weg uit onze kuttopicsquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
het was me ook al opgevallen dat er zoveel jonge broekies, met bijhorende kuttopics bijgekomen zijn de laatste tijd![]()
Tmf/tina/cu2 forumquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit onze kuttopics
Wij willen plezier op internet.. geen info over hoe je een kind op moet voeden of vage relatieproblemen.
Idd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een sociaal studentenleven is wat anders dan een sociaal leven als je 30+ bent.
Jij bent echt een debiel die gewoon zit te trollenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
22+ jaar of kinderen of huwelijk = geen forum meer. Heel simpel eigenlijk
Het is misschien moeilijk voor jullie te begrijpen en voor ons moeilijk uit te leggen maar er klopt gewoon iets niet. Jullie kunnen wel vaak over ons, de jeugd, zeuren, maar wij, de jongeren, keuren jullie gedrag hier toch wel af. En dit meen ik serieus.
Serieus? Dan ben ik al meer dan de helft van de tijd lidquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Document1 het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat FOK voor de jeugd is? Orgineel was het een forum voor Big Brother fans wat zich langzaam aan heeft uitgebouwt in tien jaar tot dit... Oh wacht TS is 15 die was 5 toen Danny begon met FOK
Ik las laatst een column van Danny die hij had geschreven toen FOK! net online ging.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Document1 het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat FOK voor de jeugd is? Orgineel was het een forum voor Big Brother fans wat zich langzaam aan heeft uitgebouwt in tien jaar tot dit... Oh wacht TS is 15 die was 5 toen Danny begon met FOK
quote:FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, reviews, columns, polls). Ooit is FOK! begonnen als jongerensite, maar FOK! is niet meer voor jongeren alleen. De site noemt zichzelf 'de grootste online community van Nederland'. FOK! is opgericht door Danny Roodbol, en eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:De snelle groei in de eerste periode van zijn bestaan heeft FOK! waarschijnlijk te danken aan Big Brother; de site had een aantal primeurtjes over de eerste editie van dit programma die door diverse andere nieuwssites werden opgepikt. Al snel werden zelfs bezoekers van de officiële Big Brother-site verwezen naar FOK! om daar te discussiëren.
Ik heb geen katten...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan een fotoboek als dit met een heel levensverhaal erin. En bij voorkeur nog foto's van de katten.
I stand correctedquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..Knip
FOK! is dus begonnen als jongerensite. En kreeg zijn faam door de primeurtjes van BB1. Dus het was niet begonnen als BB-forum. Maar gewoon een jongerenforum waar de nieuwtjes over BB te vinden waren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Hoor hem oh noes zeggen danquote:
Em, we zijn het eens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte hebben om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoor hem oh noes zeggen dan [ afbeelding ]
Wil je nou bewijzen dat ouderen > jongeren ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.
Illegaal smatjes van 15 neuken is veel spannenderquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je nou bewijzen dat ouderen > jongeren ofzo?![]()
![]()
Ik neuk legaal smatjes van 15, nu jij weer.!
In welk land woon jij?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef misteriks het volgende:
ofwel tokkievolk, ofwel geitewollensokken;
Je sarcasme is helemaal nergens voor nodig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Galenus het volgende:
Och. Het gepeupel heeft na een lange dag 'werken' in de sociale werkplaats nou eenmaal de behoefte om hun duffe belevenissen en volstrekt oninteressante hersenscheten op internetfora te spuien. Dat een student in zijn jonge levensjaren dit doet valt nog te overzien. Voor een volwassene (met vaak nog een gezin ook) is het echter diep triest om nog veelvuldig op fora rond te hangen. Je zal overigens nimmer hoogopgeleide zakenmensen frequent zien posten op een forum als deze. Simpelweg vanwege het feit dat ze iets beters te doen hebben, en prioriteiten kunnen stellen. Want laten we nu even eerlijk zijn. Het is meelijwekkend dat sommige veertigers op die leeftijd nog steeds de behoefte hebben om op hun toetsenbord nutteloze berichtjes in te kloppen voor een stel onbekenden.
In je pauze FOK!ken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Gewoon voor je beeldvorming, ik woon in het buitenland, ben manager bij een bedrijf waar alleen al het gedeelte waar ik voor verantwoordelijk ben meer dan 1.6mil euro omzet per jaar. Terwijjl ik dit type heb ik pauze, nu jij weer.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoor hem oh noes zeggen dan [ afbeelding ]
Ik ben eigen baas, dat is veel interessanter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je wil misschien opscheppen over hoe goed je het wel niet hebt, maar het feit dat je dan in je pauze gaat zitten Fokken doet wel een beetje afbreuk aan je verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |