quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Dan moet het haast wel kinderlijk eenvoudig zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Wat is er moeilijk aan om te pm'en dan? Zelfs Zeemonster kan het!
niets, maar dacht dat er een lijstje was wie er gepm moesten wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Wat is er moeilijk aan om te pm'en dan? Zelfs Zeemonster kan het!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Waarom ben ik hier nog nooit geweest?
Ik ben een rasechte Haagse 24 jaar, geboren in Transvaal en woon vanaf mijn derde in Moerwijk![]()
Hallo allemaal!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef Robin__ het volgende:
dat was trouwens best onweer gister weer!
Met zo'n username ga je hier zeker vrienden makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik ben een rasechte Haagse 24 jaar, geboren in Transvaal en woon vanaf mijn derde in Moerwijk![]()
Hallo allemaal!
Heeft het geonweerd gister?quote:
Een beetje FOK!ker weet dat zij al voorzien is en recentelijk een kind heeft gekregen. Niet dat dat redenen zijn om haar niet te bewonderen overigens...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef MissMSX het volgende:
Met zo'n username ga je hier zeker vrienden maken
Niet een beetje ook......de autoalarmen hier in de straat gingen er van loeienquote:
Dan heb ik een prima nachtrust gehad geloof ik...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Flappekz het volgende:
Niet een beetje ook......de autoalarmen hier in de straat gingen er van loeien
Bij ons ook. Moerwijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet een beetje ook......de autoalarmen hier in de straat gingen er van loeien
Ik weet niet wat jij er allemaal bij bedenkt, maar ik had het over vrienden makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker weet dat zij al voorzien is en recentelijk een kind heeft gekregen. Niet dat dat redenen zijn om haar niet te bewonderen overigens...
Vrouwen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet niet wat jij er allemaal bij bedenkt, maar ik had het over vrienden maken
Waar het hart van vol is...
HOI! Hoe meer vrouwen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Hallo allemaal!
Ik bedoelde t wel lief hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wordt gepest. Hihi stiekem ben ik wel een beetje een pcnerd hoor ...
Jij echt wel, je bent een gadgetfuckert zoals wij zeggen,....laptoppie, telefoon met internet, sleutelen aan pc's, Wiién etc,...je bent een echtequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wordt gepest. Hihi stiekem ben ik wel een beetje een pcnerd hoor ...
En bedankt, zo krijgt ons bedrijf dus een slechte naamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef zeemonster het volgende:
ik wilde net trouwens een heel flauw grapje uithalen met onze lieve receptioniste.. Ik had een soort van twee mini worstjes in mijn mond gedaan zodat ik een hamster leek... Heel flauw I know...
Stap ik de hoek om , zit er een sollicitant waardoor ik even hard weer wegliep met bolle wangen...
Het is ook een dolle boel. Elke dag 3 kwartier tafeltennissen, ontspanne sfeer, goed salaris en leuk werk! (gadver als ik dit nu teruglees ben ik wel heel tevreden,..dat kan niet!!)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Marvelous het volgende:
hmmmmm... waar werken jullie dan?? lijkt me een leuke boel
Nee want die hebben een van 9 tot 5 mentaliteit,........................ik van tien tot 4 dus dat kan nietquote:
Kan niet, geen idee om welk bedrijf het gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En bedankt, zo krijgt ons bedrijf dus een slechte naam
Nee bij die sollicitant bedoel ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kan niet, geen idee om welk bedrijf het gaat.
Welnee, ze is toch keurig weggerend?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee bij die sollicitant bedoel ik.
wil je er over praten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Lovechild het volgende:
Ooh jongens, jongens, jongens, wat ben ik het zat!
Ik hang m'n gezin aan de wilgen en ga er vantussen.
Weet je wat, dan hang ik de wilg aan mijn kinderen en ga ik mee! Waar gaan we heen, curacao?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Lovechild het volgende:
Ooh jongens, jongens, jongens, wat ben ik het zat!
Ik hang m'n gezin aan de wilgen en ga er vantussen.
Yep, lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Weet je wat, dan hang ik de wilg aan mijn kinderen en ga ik mee! Waar gaan we heen, curacao?
Das 9 uur?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef zeemonster het volgende:
volgens mij wil die man hier best werken aangezien hij ook in de lach schoot en zei dat een grapje best kon als antwoord op mijn sorrie gemompel ... En ik heb geen tijd voor tafeltennis en werk gewoon van half negen tot half zes...saai he
We kunnen nog ff snel een bakkie gaan doen bij de Albert Heijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel meen ga strakjes maar Life after lockdown kijken op National Geographic..
Die is bijna dichtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen nog ff snel een bakkie gaan doen bij de Albert Heijn?
tsja, maar waar laat je diequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
Ik vond het onweer wel wat minder, mijn aardlekschakelaar is eruit geklapt. Nu is het op zich prima dat hij eruit klapt natuurlijk, alleen is mijn trap dan wel heel erg donker. Mental note to self: zaklamp!
Eentje naast de ketel (die kan ik in het donker wel vinden) en eentje beneden in de meterkast. Goede tip overigens, ik wil graag zaklampen met van die grote C of D batterijenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Robin__ het volgende:
tsja, maar waar laat je die![]()
en dan moet je natuurlijk niet de batterijen er uit vissen omdat die van je afstandsbediening leeg zijn![]()
De ellende komt steeds meer deze(Nieuwendamlaan/Volendamlaan) kant op. De laatste 2 a 3 weken meer politie gezien dan in het hele jaar er voor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef knnth het volgende:
Veel ruitjes ingetikt op de SoestdijksekadeOveral lag glas ... de klootzakken.
In het nachtkastje staat die van mij. Heb genoeg straat licht om hem te vinden. Tevens TVPquote:
Als ze maar weg blijven uit waldeck! maar ik vrees van niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De ellende komt steeds meer deze(Nieuwendamlaan/Volendamlaan) kant op. De laatste 2 a 3 weken meer politie gezien dan in het hele jaar er voor!
Hebbie hem een doodschop gegeven? Droplul eerste klas. Wij (voormalig bedrijf) hadden hem eens ingehuurd voor een mega mega mega bedrag. Krijg je niet eens een handtekening van meneer. Hij was toen nog fucking gewoon postbode waar ging het over. Nee ik gun hem niks.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef knnth het volgende:
oeh oeh ik zag Van Barneveld bij de Haringkoning. Wie wil me aanraken?
Ik wil je wel aanraken met een honkbalknuppel maar dat is vast niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef knnth het volgende:
oeh oeh ik zag Van Barneveld bij de Haringkoning. Wie wil me aanraken?
Vanaf zonnig Curacao mét toyboy maar zónder Ronnie_bravo; van harte gefeliciteerd!!!!quote:
Ja meen je niet, hoe is het er momenteel behalve zonnig , zit je in een resort?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vanaf zonnig Curacao mét toyboy maar zónder Ronnie_bravo; van harte gefeliciteerd!!!!
Mooi plekje, lekker bij Mambo (ok veel touristen maar wél gezellig s'avonds) en uiteraard bij mijn grote vrienden, de dolfijntjes! Have fun.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:30 schreef Lovechild het volgende:
http://www.royalresorts.com/villas-royal-haciendas.asp
quote:
Ik vlieg zo naar Ierland, daar regent het welquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef zeemonster het volgende:
MTM gefeliciteerd!! Ik dacht dat er regen zou komen vandaag maar tot nu toe is het best fijn weer:)
Ik ken het, hij was eens in de bouwmarkt waar ik werkte.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hebbie hem een doodschop gegeven? Droplul eerste klas. Wij (voormalig bedrijf) hadden hem eens ingehuurd voor een mega mega mega bedrag. Krijg je niet eens een handtekening van meneer. Hij was toen nog fucking gewoon postbode waar ging het over. Nee ik gun hem niks.
Voor je werk weer? Ierse mensen zijn wel leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vlieg zo naar Ierland, daar regent het wel
Nee, dit keer voor de lol. Zaterdag ga ik naar een concert van Oasis. Op Slane Castle, muzikale heilige grond!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Voor je werk weer? Ierse mensen zijn wel leuk
mazzelaar, en ik maar hard werken hier .....pfffquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ga vandaag op scheveningen liggen
Nog zo'n mazzelaar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Marvelous het volgende:
Ik ben ook lekker vrij vandaag.... misschien zo ff skaten in de duinen (doe ik ook eens wat actiefs) en daarna snel een biertje in de zon doen!
kun je mijn schutting ook niet doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:40 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben altijd vrij op donderdag en vrijdag dus voor mij is het maar gewoon, ik denk dat ik de schutting van onze tuin ga verven , staat wat netter bij de tuinmeubeltjes ... schutting ziet er niet uit qua kleur nu (geen kleur) . Iedereen veel plezier!
en hoe lang staat hij nu te koop?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef becky27 het volgende:
ik ben en vandaag en morgen niet vrij :-(
Ga vandaag wel naar de Parade in R'dam! En ik heb morgen de eerste kijker voor mijn huis![]()
Nou ik ga ook nergens meer heen zonder mondkapje hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:04 schreef zeemonster het volgende:
Whoei Becky das snel! Ik lig dubbel trouwens van de panische reacties van sommige mensen over die griep .. tuurlijk moet je het serieus nemen maar sommige lijken te denken dat ze in de horrorfilm 28 Weeks later zijn beland
Dat moet je in het Tacohoest topic schrijven , Gia en haar clan worden dan een beetje boosquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Iedereen met een kuchje preventief ruimen en het probleem is opgelost
Het waatehoesttopic?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat moet je in het Tacohoest topic schrijven , Gia en haar clan worden dan een beetje boos![]()
want het einde is nabij..
dat worden ze al als je er te luchtig over denkt zoals monster hier
Thanksquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef zeemonster het volgende:
H1N1 Flu Worldwide Outbreak #14 alhier.
Volgens mij is het gewoon een zware griep en al zou het wel dood en verderf zaaien (volgens de paniekzaaiers daarzo) , tja dan hoort dat gewoon bij het leven .
Dat was die van 1968 ook niet. En de spaanse griep ook niet. En de mensheid bestaat nog steeds... (niet alsof dat een grote goed is ofzo...)quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Atreidez het volgende:
Het gevaar zit m in het "onbekende" van t virus, en de eigenschappen van een virus op zich (mutatie, verspreiding, gevolgen). Niet dat ik loop te peeuwen, maar het is volgens mij niet 'zomaar' een griepje
Met veel geproest erbij natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Toch denk ik dat ik voor de lol morgen met een wit mondkapje door de albert heijn ga lopen.. of ik stook mijn broertje op om het te doen
Doe jij maar, dan ben je veel beter herkenbaar... Dan zoek je de drukste rij uit en dan ga je vervolgens heel hard hoesten. Ben benieuwd hoe snel je aan de beurt bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef zeemonster het volgende:
Toch denk ik dat ik voor de lol morgen met een wit mondkapje door de albert heijn ga lopen.. of ik stook mijn broertje op om het te doen
Of hoe snel ik eruit gezet wordtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij maar, dan ben je veel beter herkenbaar... Dan zoek je de drukste rij uit en dan ga je vervolgens heel hard hoesten. Ben benieuwd hoe snel je aan de beurt bent.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef zeemonster het volgende:
Of hoe snel ik eruit gezet wordt. Ik ga eerst mijn broertje over proberen te halen , ik zal vast in de buurt rondlopen , proestend inderdaad..
Ik heb weleens mijn moeder de stuipen op het lijf gejaagd door in een scream pak voor haar raam te staanIk kan mij soms zo verschrikkelijk kinderachtig gedragen..
of lekker hard "Ik ben Megamindy" in de auto aanzetten , dan willen mensen ook weleens raar kijken
Geen leuker vermaak dan leedvermaak...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef zeemonster het volgende:
Heuj met dat scream pak was wel al heel lang geleden.. daar schaam ik mij echt voor , al heb ik het toen wel bijna in mijn broek gedaan van het lachen .
Is er weer een GIA discussie?? Waarom vertelt niemand mij iets ......:(quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat moet je in het Tacohoest topic schrijven , Gia en haar clan worden dan een beetje boos![]()
want het einde is nabij..
dat worden ze al als je er te luchtig over denkt zoals monster hier
Wie of wat is Gia?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is er weer een GIA discussie?? Waarom vertelt niemand mij iets ......:(
Heb ik vanmiddag ook weer iets te doen:)
Een ietwat naïeve, niet al te slimme dame met een uitgesproken mening. En dan zeg ik het netjes.quote:
Ik ben mij dan ook dansend aan het aankleden op de foute cd van Qmusicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb mij zonet in de zaterdagdrukte van de supermarkt gewaagd maar geen hoestende dame met mondkapje gezien.
Dat zie ik toch liever denk ik...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben mij dan ook dansend aan het aankleden op de foute cd van Qmusic
Dat doe ik liever dan op zaterdag mij ergeren in de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik denk dat je dan toch echt in een deuk ligt, overigens luister ik nu naar YMCA , dies oud!
Becky waar heb je al je spullen gelaten in de woonkamer ?????? zo netjes en opgerumt, waar zijn je boeken en de boekenrek ed???? zien er leuk uit die fotos , vooral de badkamer !quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef becky27 het volgende:
Sinds zaterdag op het internet, dus het valt me nog mee.
Ben er net ook geweest en ik stap weer in de kapotte liftquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik liever dan op zaterdag mij ergeren in de Albert Heijn.
De lift!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef zeemonster het volgende:
Ben er net ook geweest en ik stap weer in de kapotte lift
Tsss als er 1 vrouwelijk uitziet dan ben ik dat wel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lift!Echte mannen doen dat gewoond lopend. Maar goed, jij bent dan weer geen echte man vermoed ik.
Ik ken ook genoeg mannen waar dat voor geldt. Dat was dan een mooie bijkomstigheid geweest om je dansend te zien aankleden. Als ik er vroeg genoeg bij zou zijn geweest, had ik daarvoor de bewijsvoering met eigen ogen kunnen zien...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:22 schreef zeemonster het volgende:
Tsss als er 1 vrouwelijk uitziet dan ben ik dat wel!![]()
.
Ja sorry, het denken aan dansende naakte vrouwen gaat ten koste van mijn vermogen om korte zinnen te typen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat een lange zin Airwin! hahaha .
Ik lag te denken op de bank terwijl jij boodschappen aan het doen was!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb nog rondgekeken of ik een vrouw met lang donker haar zou zien en een Airwin maar ook ik zag niks .
Ik heb nog steeds wat boodschappen nodig. Als je die voor mij haalt, krijg je een bakkie thee van mij bij het afleveren...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:46 schreef zeemonster het volgende:
Slaapdenken zeker! Ik verveel meMijn kind speelt bij een vriendinnetje , huis is aan kant .
Linkje?quote:
Welnee, ik kan vanaf hier zien dat er plek is op de parkeerplaats beneden. Dan kan het nooit superdruk zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef zeemonster het volgende:
Hahahah , weet je wel hoe druk het is nu ... het is nu spitsuur in de AH
Dat is tenminste wel eerlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef zeemonster het volgende:
*Mompelt iets met liever lui als moe...
Ja whehehe koud hequote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef zeemonster het volgende:
nee dat mag niet van mijn vriendjelief , krijg er geen toestemming voor ... Maar net wezen zwemmen in het zwembad in Zoetermeer.. Wat is dat zwembad koud zeg!
Nah...wat gek zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef zeemonster het volgende:
nee dat mag niet van mijn vriendjelief , krijg er geen toestemming voor ...
Als je het niet vraagt, heeft hij technisch gezien niet gezegd dat het niet mag...quote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef zeemonster het volgende:
nee dat mag niet van mijn vriendjelief , krijg er geen toestemming voor ...
westland is goed man! hoge bomen in naaldwijk......?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja whehehe koud hekan je beter naar de boetzelaer in Monster, dies wel lekker warm
Zuiderpark kan ook maar daar lopen mij teveel allochtonen rond die problemen veroorzaken
ehm bij mijn ouders op de hooizolderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Charisma het volgende:
[..]
Becky waar heb je al je spullen gelaten in de woonkamer ?????? zo netjes en opgerumt, waar zijn je boeken en de boekenrek ed???? zien er leuk uit die fotos , vooral de badkamer !
Ik heb een buitenzwembad heel dicht bij, en die is altijd openquote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Hoge Bomen ga ik bijna elke zondag heenmaar dat werd een beetje saai .. straks als het buitenzwembad met mooi weer open is gaan we wel weer
.
tss wie niet kan je beter vragenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie gaat er allemaal naar parkpop??
Ik loop er wel naartoequote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Atreidez het volgende:
A.s. weekend? Wordt iig goed weer verwacht, dus misschien fiets ik ook even aan
Meet?
Ik ga met haar mee!quote:
IK!quote:
Als er voldoende begeleiders als jij rondlopen wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:00 schreef becky27 het volgende:
oh echt, babyborrel en tenniskamp voor kinderen... heb je er zin an????
Grappig, ik wilde nét gaan bevestigen dat je idd te druk bent de laatste tijd. Zelfs te druk om te MSN-en.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
trouwens LC, ik héb msn geinstalleerd maar vervolgens nog niet echt naar omgekeken.....;(, ik is slecht.
Als het goed is komt dat op korte termijn helemaal goedquote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Grappig, ik wilde nét gaan bevestigen dat je idd te druk bent de laatste tijd. Zelfs te druk om te MSN-en.
hmm ben de enige vrouw (als begeleiding op het tenniskamp dan he, tijdens die babyborrel zullen er zat rondlopen).quote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er voldoende begeleiders als jij rondlopen wel!
Ik wacht vol spanning geduldig af.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het goed is komt dat op korte termijn helemaal goed:)
Slapen is zo 1990quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:38 schreef Foxy-lady het volgende:
Parkpop![]()
(Ja ik weet het is al veel te laat, maar ken verdomme niet slapen)
Hopelijk wel! lekker op kijkduin liggen... heerlijk!! en jij kan gewoon niet slapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:08 schreef Foxy-lady het volgende:
Lekker hoor!
Nu maar hopen dat het weer ook een beetje mee zit, dan heb je tenminste ook nog wat aan je vrije dagen.
Wat ben ik blij dat ik daar allemaal nog geen last van heb! woon heerlijk alleen... mijn eigen paleis, mijn eigen tijden! vrijheid, blijheid!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:15 schreef Foxy-lady het volgende:
Nee het slapen wil niet lukken.
Hoef gelukkig ook niet te werken, maar heb wel een kleintje die over een aantal uurtjes weer aandacht van me wil
gluren mag toch! ik ben bijna 26... het gaat mij allemaal te snel... volgens mij is het leven zo voorbij in dit tempo!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:23 schreef Foxy-lady het volgende:
Heb ff in je fobo gegluurd, zie dat je nog hardstikke jong bent!
Je hebt nog tijd zat om te nestelen.
(jij zat ook te gluren)
In dit geval gaat t over mn kleine broertje...dus ja, dan vind ik t ook wel jongquote:
Over 39 jaar zoek ik een vrouw van 28, dus mocht je over 11 jaar een dochter krijgen, houd ik mij aanbevolen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Lovechild het volgende:
Nou Marvelous, je kunt rustig tot je 65e vrijgezel blijven en dan alsnog papa worden hoor
Dat bevalt hardstikke goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Foxy, hoe bevalt het mamaschap eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat bevalt hardstikke goed
Celine is een wereldkind
21 xDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd mag je jezelf nog jong noemen dan, volgens jou?
Een betere vader kan een kind zich niet wensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geloof ik best, foto's zijn in ieder geval erg cute
En om Arma als papa te zien?
DAT KLOPT!quote:
Ai, over 11 jaar ben ik bijna 46 (over oud gesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Over 39 jaar zoek ik een vrouw van 28, dus mocht je over 11 jaar een dochter krijgen, houd ik mij aanbevolen!
Nee, jij bent de enige volwassene,...dat is wat andersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:22 schreef Lovechild het volgende:
Ah, dus ik ben de bejaarde van dit topic als ik jullie zo lees.
De enige volwassene die de schijn ophoudt volwassen te zijn bedoel je...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee, jij bent de enige volwassene,...dat is wat anders.
ach, je zou niet de eerste zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ai, over 11 jaar ben ik bijna 46 (over oud gesproken), denk niet dat ik dat nog zie zitten dan.
Dat is niet aardig.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige volwassene die de schijn ophoudt volwassen te zijn bedoel je...
Nope, gelukkig beledig ik mijzelf daar net zo goed mee, dus dan mag 't!quote:
Nou zeg, waar heb ik dát nou weer aan te danken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige volwassene die de schijn ophoudt volwassen te zijn bedoel je...
Het is juist een compliment. Van de anderen volwassenen hier kun je met zekerheid zeggen dat ze zich niet als zodanig gedragen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:46 schreef Lovechild het volgende:
Nou zeg, waar heb ik dát nou weer aan te danken?
Schuldigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is juist een compliment. Van de anderen volwassenen hier kun je met zekerheid zeggen dat ze zich niet als zodanig gedragen...
Ik ben er nog steeds niet zeker van of ik blij ben met wat dit dan over mij zegtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is juist een compliment. Van de anderen volwassenen hier kun je met zekerheid zeggen dat ze zich niet als zodanig gedragen...
Vooral dat je mij wantrouwt, maar dat staat dan weer los van je volwassenheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben er nog steeds niet zeker van of ik blij ben met wat dit dan over mij zegt
Ik mag morgen weer...quote:
Ik vind mijzelf gewoon een ontzettend lekker ding! Dat is nog niet alles,...ik ben ook nog eens heel bescheidenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Ach uiterlijk is nog steeds een kwestie van smaak.Ik ken genoeg oudere mensen die ik heel mooi vind, maar geen fotomodel looks hebben en genoeg mensen die er uitzien als een fotomodel maar niet mooi zijn (in mijn ogen) .
We hopen allemaal oud te worden tochdus niks tegen op oud hier
Euh nee, ik koppel "echt volwassen zijn" snel aan "saai zijn".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral dat je mij wantrouwt, maar dat staat dan weer los van je volwassenheid.
Noem es drie dingen waarom jij vindt dat jij allesbehalve saai bent...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef Lovechild het volgende:
Euh nee, ik koppel "echt volwassen zijn" snel aan "saai zijn".
Ik dacht je nog een kans te geven om het tegendeel te bewijzen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben juist wél saai, tracht ik te zeggen.
Saai hoor...quote:
Ik heb dan weer geen zin om je postgeschiedenis door te spitten. Daar ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Lovechild het volgende:
Weet je wat het is, natuurlijk kan ik wel dingen noemen, maar, al zijn ze in mijn postgeschiedenis ongetwijfeld te vinden, het zijn geen dingen die ik zomaar in dit topic wil plempen/
Jaaaa, mij natuurlijkquote:
Dat kan mij morgen lekker niet schelen , ik ga drankjes doen op het plein en mensen kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef RATMEN het volgende:
Das denk ik nog erger dan een gemiddelde zaterdag.
Ha, fijn zo'n paps die betrokken is bij kind en kleinkind. Veel plezier!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat kan mij morgen lekker niet schelen , ik ga drankjes doen op het plein en mensen kijken. En ik heb veel centjes van mijn paps gekregen om leuke dingetjes voor uk te halen
Volgens mijn vriendin tot middernacht. We gaan vanaaf ook de stad in ...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
buiten koopavond, is het dan tot later open? "shoppingnight" doet mij denken aan nacht...
Kheb bijna al ze LP's en cd's en zelfs cassettebandjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Welkom terug JillIk zal t weekend is rondkijken of ik een mooi gebruinde dame met een keffertje zie rondlopen in Scheveningen!
Ik heb een originele LP van Thriller, zou die nu eindelijk iets waard worden
Ik niet sorrie.quote:
Remmie heeft mijn nummer evenals Hoi_piepeloi als het goed isquote:Op zondag 28 juni 2009 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga je spotten!
Hebben wij jouw nummer, of jij die van ons?
We hebben jouw nummer niet, dan moeten we maar uitkijken naar de mooiste baby van parkpopquote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Remmie heeft mijn nummer evenals Hoi_piepeloi als het goed is
Ff me telnr via pm gestuurdquote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben jouw nummer niet, dan moeten we maar uitkijken naar de mooiste baby van parkpop
Ik baal er nog van dat ik echt geen vrij kon krijgen... wat een kut baan heb ik zeg! had er graag bij willen zijn om met de bier lucht te helpen...... !!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:37 schreef Flappekz het volgende:
Parkpop was best okee gisteren, maar dat kwam dan met name door het weer....Kan me niet herinneren dat ik het daar ooit zo druk heb meegemaakt zeg
Ik moet toch echt tussen mn werk en repetitie door even omkleden en eten ... en dat doe ik nu maar even snel thuisquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:48 schreef Marvelous het volgende:
je moet ook niet in huis zitten! maar op het strand..... was weer heerlijk vanmiddag!
Have fun he! Ik beman het fort welquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef zeemonster het volgende:
Ik ga naar de franse stokbroodjes toetot maandag!
nee! Ik hoop ook niet dat dat waar is..quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef knnth het volgende:
Ik hoor dat Fiddler failliet is?
Laat het niet waar zijn![]()
Het is goed mogelijk. Ik weet niet hoe 2008 was maar 2006 was er een dik verlies, 2007 dik verlies en een negatief eigen vermogen van 110.000,--. De uitstaande leningen zijn tweemaal zo hoog dus het is goed mogelijk dat de stekker eruit gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee! Ik hoop ook niet dat dat waar is..
He gats.. Broertjelief en ik hebben nog wel zo ons best gedaan om de omzet wat op te krikken! Per wanneer zou het dicht gaan? Over twee weken komt broertjelief met twee vrienden, wie weet kunnen we nog wat reddenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is goed mogelijk. Ik weet niet hoe 2008 was maar 2006 was er een dik verlies, 2007 dik verlies en een negatief eigen vermogen van 110.000,--. De uitstaande leningen zijn tweemaal zo hoog dus het is goed mogelijk dat de stekker eruit gaat.
Ik weet verder niet hoe of wat , kan best zijn dat ze nog even openblijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He gats.. Broertjelief en ik hebben nog wel zo ons best gedaan om de omzet wat op te krikken! Per wanneer zou het dicht gaan? Over twee weken komt broertjelief met twee vrienden, wie weet kunnen we nog wat redden
Laten we het hopen, in de Fiddler kan ik me wel vertonen met 3 boerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet verder niet hoe of wat , kan best zijn dat ze nog even openblijven.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef knnth het volgende:
Ze waren donderdagavond al niet meer open![]()
Bah. Kwam er vaak en graag.
Jij kent mijn broertje duidelijk nietquote:
Pfieuwquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij kent mijn broertje duidelijk nietDat is zo'n ontzettende boer dat dit best een hele fijne kroeg was om te zitten met 'm.
Bovendien, het is natuurlijk maar een kroeg, maar wel een leuke. Ik zal er geen slapeloze nachten van krijgen hoor, als je dat gerust stelt
Ik wist dat je het even moest horenquote:
Nee psies! Das met dit weer al zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wist dat je het even moest horenIk wil natuurlijk ook niet op mijn geweten hebben dat jij niet kan slapen
Vermaak je je toch met andere dingen?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee psies! Das met dit weer al zo moeilijk.
Maar slaap heb ik stiekem zo hard nodig ....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vermaak je je toch met andere dingen?!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |