heej jij hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
BlaBla: dat kun je dus zelf op de wiki aanpassen. Linkje naar de wiki staat in de OP
GB![]()
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil een beetje ophemelen, maar ik heb gezien hoe BB eruit zag..![]()
Ze is werkelijk een plaaaatje van een bruidje, haar man was ook geweldig mooi ..
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
maar, mag ik nog in de op?
22-07-2010?
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef bigbird het volgende:
Even mijn verslag wat ik ook ergens anders al ongeveer zo heb gebruikt:
<verslag>
ow.. ging het daar mis dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ging duderella niet dit jaar al trouwen op 'mijn' datum?
2009! Over een paar weekjes!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. ging het daar mis dan?Ik dacht al dat jullie elkaar gingen huwen
@Dude: is t nou 2009 of 2010
ik haat OP's![]()
had ik het kunnen betalen, hadden we dat ook gedaan..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
2009! Over een paar weekjes!
Ik ga er echt niet een jaar op zitten wachten heur. Je moet het ijzer smeden als het heet is!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gaan al over 18 dagen, 30 minuten en 8 seconden trouwen
nog niets van de BABS gehoord trouwens..vanmiddag maar eens een belletje aan wagen
Wij trouwen gewoon gratis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:06 schreef avotar het volgende:
[..]
had ik het kunnen betalen, hadden we dat ook gedaan..![]()
Maar goed.... wat in het vat zit... verzuurt niet
Wij gaan op maandagmiddag, dan is het hier gratis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij trouwen gewoon gratis.
Je moet er even voor dag en dauw je bed voor uit, maar dan heb je ook wat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto door mijn schoonpa gemaakt, maar ben er weg van
)
Ik dacht altijd dat wij in de zelfde stad woonden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij gaan op maandagmiddag, dan is het hier gratis.
Neuj, ik woon in een klein rotgehucht vlakbij die stad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wij in de zelfde stad woonden!
Ja tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neuj, ik woon in een klein rotgehucht vlakbij die stad.![]()
Hier is het maandagmiddag en donderdagochtend gratis. En laat de datum die wij wilden hebben nu net op maandag vallen.![]()
Ik heb alleen geen idee of en hoe lang van tevoren je zoiets moet bespreken en of dat überhaupt wel kan voor maandagmiddagbruiloften.
Ondertrouw kan later. Ik geloof maximaal zes weken voor het trouwen of zo. En dan moet je inderdaad even kopietjes meenemen. Maar daar maak je een aparte afspraak voor. De datum vastleggen is gewoon even een belletje plegen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Hmm dan moeten we dat binnenkort allemaal maar eens echt regelen.
Moet je dan ook gelijk in ondertrouw of is bespreken genoeg? Anders moeten we ook nog regelen dat we kopieën krijgen van de identiteitsbewijzen van de getuigen.
wow! mooie foto!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef bigbird het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto door mijn schoonpa gemaakt, maar ben er weg van
)
Jazekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wow! mooie foto!
Ik neem dat dat je vader is ?
Ik zou af en toe wat 'subtiele' hints in die richting geven, gewoon om hem op te naaien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Duderella het volgende:
Mijn vriend zei vanavond verontrust: "Je post toch niet in dat Trouwen-topic hè?"
Hij is als de dood dat ik straks in witte jurk verschijn en een lied voor hem wil zingen.
Wat ik soms al doe is vanuit een donker hoekje van de gang op hem afspringen en dan roepen: BRUIDEGOM WLAAAAAA!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou af en toe wat 'subtiele' hints in die richting geven, gewoon om hem op te naaien.
Dat klinkt erg gaaf! Moet gewoon enorm leuk en gezellig wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Ik mag er 10 juli ook aan geloven, echt zin in inmiddels!
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit![]()
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
Dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ben ik het topic helemaal uit het oog verloren, mis ik ook meteen de bruiloft van bigbird
(en meerdere)
Maar zo te lezen en aan de foto's te zien hebben jullie een mooie dag gehad!
en nog gefeliciteerd!
Klinkt leuk, dat feest!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Plechtigheid is in de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben (en ook onze stamkroeg), vonden we een stuk leuker als in het gemeentehuis.. Hierna foto's maken en daarna uitgebreid eten bij het Italiaanse restaurant, direct naast de kroeg! 's Avonds hebben we 2 grote tenten in het weiland van een vriend van ons. 2 barretjes, toiletwagen, live-band, kampvuur, alles erop en eraan! Wordt supermooi versierd ook allemaal.. Geen eindtijd, mogelijkheid tot kamperen... Hopen op mooi weer, maargoed, daar gaan we gemakshalve maar gewoon van uit![]()
Ben echt benieuwd, komt nu wel erg dichtbij na dik een half jaar voorbereiden...
Je brengt mij op hele wrede ideeën.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe je ook al geheimzinnig in de keuken? Dat hij plotseling weg moet omdat hij het geheime ingrediënt in de stamppot andijvie niet mag weten terwijl hij er al jaren met zijn neus bovenop stond als je stond te koken?
En dan heel snel en onopvallend de borden verwisselen als hij per ongeluk aan de verkeerde kant van de tafel gaat zitten?
Praten over later, als je als weduwe Artyshock alleen een cruise gaat maken van het verzekeringsgeld naar tropische oorden en dat het misschien wel een leuk idee is voor je 35e verjaardag, euh, je 85e bedoelde je natuurlijk? En dat je hem dan best wel zal missen?
Dat klinkt echt helemaal goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
geweldig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
Vraag het als huwelijkscadeau!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hadden het plan opgevat om het in het weiland achter het huis van mijn schoonouders te doen maar die zien dat niet zitten.
Echt een hele verandering he!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Bigbird!
Wat was je mooooooi!![]()
Heul anders dan die Bigbird die vorig jaar bij de asielactie was![]()
Mister Bird zag er ook goed uit!
Hebben we gedaan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vraag het als huwelijkscadeau!
Of is dat chantage?
Dat is exact zoals het gegaan isquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
Biggiequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nu duimen voor mooi weer voor Rijstebuiltje! Die gaat dinsdag de dag van dr leven hebben
dat klinkt ook super tof!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Ethereal het volgende:
ik was gewoon met mn haar zo gaan slapenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gaaf he!
En dan de volgende dag weer in je spijkerbroekie en haar in een staart aan het ontbijt verschijnen
dank je wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef draculettetje het volgende:
en motorbloempje, wat zie ik nu! gefeliciteerd!
Ik heb deze jurk een tijdje geleden al eens gezien en ik was gelijk verliefd.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:26 schreef Lishe het volgende:
Bla_Bla_, wat op tijd al! Haha! Ben je niet bang dat je nog mooiers ziet bij *kuch* de nieuwe collectie *kuch* ik ben nu zelfs thuis in de collecties. Wil de echte bridezilla opstaan?![]()
Ik heb De jurk eigenlijk ook al gezien. Maar ik ga echt pas eind oktober ofzo. En dan hoop ik dat hij er nog is, of anders iets wat ik net zo mooi vind.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Lishe het volgende:
Dat geloof ik dan meteen. In dat geval: Joehoe!
Zou je dat niet andersom doen? Straks zijn je nagels nog niet helemaal droog en moet je gaan trouwen met zaagsel op je nagels.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik moet er zo weer vandoor, mijn nagels worden gezet!
Daarna moet de cavia nog verschoont worden, tja je moet wat
Wat leuk gedaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Ethereal het volgende:
Heb trouwens het ontwerp voor het kaartje ook online gezet. Was een DVD-hoesje (zo'n kartonnen ding), met daarin een DVD. Als je deze in je DVD-speler legt krijg je een menuutje met daarop menukeuzes als "Wie?", "Waar?" "Wanneer?", "Kadotip" etc. Wel erg mooi gelukt, en alleen maar enthousiaste reacties gehad. Hoesje en DVD-menu zelf ontworpen!
[ afbeelding ]
Je vergeet het kind nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, fijn!! En al snel, het kan maar gebeurt zijn! (ik vind het zo leuk, van latten naar jullie huis en trouwen!)
Wouw leuk! Wat een werkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:11 schreef Ethereal het volgende:
Rijstebuiltje, een hele mooie dag toegewenst! Het weer zit in ieder geval mee
Heb trouwens het ontwerp voor het kaartje ook online gezet. Was een DVD-hoesje (zo'n kartonnen ding), met daarin een DVD. Als je deze in je DVD-speler legt krijg je een menuutje met daarop menukeuzes als "Wie?", "Waar?" "Wanneer?", "Kadotip" etc. Wel erg mooi gelukt, en alleen maar enthousiaste reacties gehad. Hoesje en DVD-menu zelf ontworpen!
[afbeelding]
Gefeliquote:
Eh nou nee, alleen even reserveren voor het etenquote:
Oeh, dat gaat al snel nu zeg!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n jurk donderdag opgehaaldMoest vet worden ingenomen
nu mag ik alleen niets meer afvallen anders past hij niet netjes meer
Vanmorgen m`n proefkapsel gehad, supertof
Gisteren m`n dochtertje de bruidsmeisjesjurkje aangepast, vet janken natuurlijk
En nu aftellen, nog 11 nachtjes slapen
heb ik hier voor 3 van de kids van mn zus laten doen, kwam de ambtenaar zelf mee, weet natuurlijk niet hoe ze daar bij jou over denken!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nou nee, alleen even reserveren voor het eten
En even overleggen met de ambtenaar omdat we Christan ook mee willen laten delen, we denken aan een soort oorkonde die hij ondertekent of zoiets
komt vast wel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Rewimo het volgende:
TF, dat schiet al op joh! Ik denk dat ik ook flink zou moeten slikken van zo'n ukkie in haar jurkje hoor
We moeten inderdaad nog even overleggen met de ambtenaar, geen idee wat ze ervan vinden hier in DLD
Ik doe niet an stressquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Straks ga je nu van de stress heel erg afvallen en moet je op een vreetdieet omdat je anders niet meer in je jurk past.
da's de goede instelling!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik doe niet an stressMaar zou zo`n vreetdieet niet erg vinden hoor
Maar serieus, heb geen stress of paniek om de bruiloft, alles is geregeld en verder kan ik er toch ook niets aan doenHet zou erg fijn zijn als het weer mee zou zitten maar zelfs als dat niet zo is, is het geen ramp
ben daar niet echt zo creatief inquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Rewimo het volgende:
Klopt, maar ik wil wat inspiratie. En geen kromme rijmpjes
wij hebben ze gewoon uitgepakt geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen
Hoe werkt dat eigenlijk met het uitpakken van cadeautjes? We hebben dan wel om enveloppen gevraagd maar ik weet dat er ook een aantal mensen zijn die graag een cadeau geven. Pak je dat meteen uit, of zet je dat apart en pak je `s avonds alles uit?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:51 schreef Vicky het volgende:wij gaan ook trouwen
8 september 2009!!
Alleen geen feest, geen jurk, geen uitnodigingen. We trouwen voor de formaliteit en omdat er twee kindjes zijn... Maar toch... We gaan trouwen
Wat 'n goed nieuws!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Morgause het volgende:
Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen. Mijn lever en lymfeklieren waren schoon. Ze haden wel 1 maar, waar gesneden is zit liitekenweefsel en daar zit een verdikking in. Dat gaan ze onderzoeken door een dagopname krijg dan een echo en een punctie. Maar waarschijnlijk is die verdikking omdat ik daar een ontsteking heb gehad. Heb dus hoop weer hoop in de toekomst![]()
Dus vriendlief vraag mij maar gauw dan kan het regelen beginnen
Oeps ik vergat Vicky te feliciteren, dus bij deze![]()
Dank je wel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed nieuws Morgause![]()
![]()
KJ sterkte, ik hoop dat het bestralen nog zin heeft en dat hij volop gaat genieten van jullie bruiloft
Draculettetje gefeliciteerd!!
Wij hebben gister de ringen al besteldwe wisten al welke ringen we wilde en toevallig was er nu een mooie aanbieding waarbij de herenring gratis was. Dus daar hebben we maar even gebruik van gemaakt
![]()
Ben er helemaal blij mee, ze zijn zo mooi
In afwachting van foto's van TF kwam ik dit tegen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat 'n goed nieuws!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier minder goed nieuws![]()
Het is bij mijn schoonvader inderdaad longkanker, met uitzaaiingen in de longen en de lymfeklieren. Chemo en bestralingen....
Lief en ik hebben nu afgesproken dat we wachten tot half augustus met beslissen over de bruiloft. Dan zijn de eerste chemo's achter de rug en wordt er verder gekeken of bestralen nog zin heeft. Een ding is in ieder geval zeker: mijn schoonvader moet erbij zijn.
Vast net zo mooi als die van Taartjesfee!quote:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
![]()
Zojuist de datum vastgesteld, nog genoeg tijd om dingen te regelen (hoop ik). Het heeft al heel wat geregel gekost, aangezien mijn aanstaande uit de Filippijnen komt. In 2007 ontmoet toen ze hier zat als au-pair bij vrienden van een neef van me...op een feestje viel ik als een blok voor deze oosterse schoonheid (en zij natuurlijk voor mij)
In totaal een half jaar zonder haar moeten leven om alles rond te krijgen zodat ze hier kon komen, maar dat is nu gelukkig voorbij! Nu kunnen we de 'leuke' dingen gaan regelen!
Getuigen zijn al geritseld, maar verder nog niets.
Ondertrouw: 30 juli 2009
Trouwdag: 2 oktober 2009
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef aiemkoel het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
![]()
Zojuist de datum vastgesteld, nog genoeg tijd om dingen te regelen (hoop ik). Het heeft al heel wat geregel gekost, aangezien mijn aanstaande uit de Filippijnen komt. In 2007 ontmoet toen ze hier zat als au-pair bij vrienden van een neef van me...op een feestje viel ik als een blok voor deze oosterse schoonheid (en zij natuurlijk voor mij)
In totaal een half jaar zonder haar moeten leven om alles rond te krijgen zodat ze hier kon komen, maar dat is nu gelukkig voorbij! Nu kunnen we de 'leuke' dingen gaan regelen!
Getuigen zijn al geritseld, maar verder nog niets.
Ondertrouw: 30 juli 2009
Trouwdag: 2 oktober 2009
Wij houden het ook exclusief. 30 man zijn uitgenodigd. Beste vrienden en een gedeelte van de familie, ouders, oma's, peet-tante's en ooms. We willen geen massa mensen. Veels te druk. Dus dan viel het wel te doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
meneer chansadres, gefeliciteerd! ook meteen met de ondertrouw vandaag!
Efteling is mooi! (kwam bij ons te veel op het kostenplaatje drukken anders hadden wij dat ook gedaan!)
mooi tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wij houden het ook exclusief. 30 man zijn uitgenodigd. Beste vrienden en een gedeelte van de familie, ouders, oma's, peet-tante's en ooms. We willen geen massa mensen. Veels te druk. Dus dan viel het wel te doen!
Anderhalf al weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook bijna een jaar geleden![]()
toch?
Wij gaan gewoon trouwen op onze verkeringdatum.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben vandaag vijf jaar dikke verkering!
En over anderhalve week trouwen we. Ik denk dat we onze verkeringsdatum gewoon aanhouden als champagnemoment en niet de trouwdag. Hoe doen jullie dat?
O dat is handig ja!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon trouwen op onze verkeringdatum.We hebben al moeite genoeg om die te onthouden (lees:we vergeten het ieder jaar
) dus we houden het mooi bij die datum.
Oei, wat een naar bericht, sterkte joh! Ik hoop dat je nog iets kan regelen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier minder nieuws. Er is slechter nieuws bij gekomen. Mijn schoonvader heeft naast een tumor in de longen, uitzaaaiingen in de longen en lymfeklieren ook nog twee tumoren in de hersenen. De behandeling gaat uitgebreid worden, het doel is verlengen en niet meer redden.![]()
9 december gaat 'm dan ook niet worden. De kans is klein dat hij er dan nog bij kan zijn. En als er 1 ding belangrijk is, is dat hij er bij is. Hij is tenslotte mijn getuige!
Ik ben nu aan het rondbellen en aan het kijken wanneer het kan. Denk nu aan week 37 of 38. Dan kan ik vakantie krijgen op mijn werk, Ook mijn vriend zou dan vakantie kunnen krijgen. Het goede nieuws is, is dat we hier in Zwolle overal kunnen trouwen. Dus mocht de trouwzaal vol zijn kunnen we alsnog trouwen. Desnoods bij ons thuis.
Mag ik uit het lijstje in de OP? Ik zal de definitieve datum laten weten zodra we die hebben...
dat is echt ronduit klotequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier minder nieuws. Er is slechter nieuws bij gekomen. Mijn schoonvader heeft naast een tumor in de longen, uitzaaaiingen in de longen en lymfeklieren ook nog twee tumoren in de hersenen. De behandeling gaat uitgebreid worden, het doel is verlengen en niet meer redden.![]()
9 december gaat 'm dan ook niet worden. De kans is klein dat hij er dan nog bij kan zijn. En als er 1 ding belangrijk is, is dat hij er bij is. Hij is tenslotte mijn getuige!
Ik ben nu aan het rondbellen en aan het kijken wanneer het kan. Denk nu aan week 37 of 38. Dan kan ik vakantie krijgen op mijn werk, Ook mijn vriend zou dan vakantie kunnen krijgen. Het goede nieuws is, is dat we hier in Zwolle overal kunnen trouwen. Dus mocht de trouwzaal vol zijn kunnen we alsnog trouwen. Desnoods bij ons thuis.
Mag ik uit het lijstje in de OP? Ik zal de definitieve datum laten weten zodra we die hebben...
omgeving den haag, is dat ook rotterdam?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuke foto`s
Is er iemand hier uit omgeving Den Haag die interesse heeft in een grote stapel trouwtijdschriften? Ik heb ze niet meer nodig nu
hmm westland in de zin van naaldwijk/sgravenzande? misschien dat ik dan wel interesse heb maar dan komt het na mn vakantie, als je dat niet erg vind (we vertrekken maandag en dan voor 10 dagenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Westland, tegen Den Haag aan. Half uurtje van Rotterdam zo`n beetje. Het is te veel om op te sturen iig
gooi er dan maar een pmetje tegen aan als je het niet erg vind om er nog een week of 2/3 tegen aan te kijken en dat ze daarna worden opgehaald.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vond het al zo rustig in m`n inboxIk ga ff ruimte maken
dat is fijn nieuws voor jullie!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Tis gelukt.. As donderdag om 13.30 trouwen we. Nu nog een boel regelen maar ben zo enorm blij...![]()
![]()
Het was sowieso al de bedoeling dat ik in iets feestelijks zou trouwen. Ik zag mezelf niet echt in een trouwjurk. Het scheelt dat ik nu gewoon in iets zomers kan trouwen. Het wordt donderdag nog best lekker weer!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ohh moet je nu nog je trouwjurk kopen? Of ga je in 'gewone' kleding?
Wel tof dat het gelukt is allemaal, het regelen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Kaatjejannie, ik krijg gewoon helemaal kippenvel en traanoogjes van je posts! Zomaar de datum en alles wat erbij hoort verzet, zomaar ploep ineens nú trouwen! Geweldig, in wat een achtbaan zullen jullie nu zitten! Maar wel een heel fijne, mooie, passende.![]()
Veel succes en plezier vandaag met het kiezen van je kleding!!
kom jij wat vertellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:38 schreef Natalie het volgende:
Zucht
Wat een heerlijk romantisch topic is dit toch!
I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!quote:
hmmm jammer, maar geef nooit op hequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef Natalie het volgende:
KJ, een fantastische dag gewenst morgen
[..]
I wish. Als dat ooit het geval is (waar ik vurig op hoop) dan gil ik het zeker weten uit hier. Hahaha!
altijd fijn zulke lieve burenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren spraken we onze buren, we nodigden ze uit voor de bbq 's avonds. Ze vroegen wat we wilden hebben (maar aangezien wij 2 jaar terug vanuit 2 huizen zijn gaan samenwonen hebben we alles dubbel en bovendien vinden we het helemaal niet belangrijk om wat te krijgen). Wij zeiden dus dat we niets wilden, alleen maar dat ze zouden komen en dat we gewoon een leuke dag wilden met de mensen om ons heen.
En nu heeft de buurvrouw vanmorgen aan qltel aangeboden om in plaats van een cadeau salade te maken voor bij de bbq. Zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |