Wouw BB, Wat een mooie jurk en boeket trouwens ook zeg... ziet er super uit.
Zelf even tijdje hier afwezig geweest. druk druk druk. Ondertussen alle officiele stukken geregeld en opgestuurd naar Italië. Nog 3 maanden en 3 dagen.. tja, het aftellen is nu echt begonnen. Ondertussen de vakantie/huwelijksreis geboekt. We gaan ook dat natuurlijk weer anders doen dan wat de meeste doen. 12 september rijden we naar Milaan/Monza om daar de Formule 1 bij te gaan wonen en is onder pre-huwelijksreis dus begonnen. De 14e rijden we door naar Cinque Terre, een prachtig natuurgebied waar we een appartement hebben met balkon dat uitzicht heeft over de zee midden in de bergen. De 16e rijden we dan door naar San Gimignano waar we onze vrienden en getuigen opvangen. De 18e dan in ondertrouw zoals wij dat in Nederland noemen waarna we op zondag de 20e om 12 uur gaan trouwen. De 21e en 22e zwaaien we onze getuigen en vrienden uit en vertrekken we voor de rest van onze huwelijksreis naar Spoleto om daar de natuur in te trekken. Er schijnt een geweldige waterval te zijn in de buurt. De 24e vertekken we dan naar Perugia waar we druipsteengrotten in gaan en wat andere steden gaan bezoeken. De 28e gaan we doorreizen naar Rimini en bezoeken op de 29e San Marino. De 30e gaan we dan weer op doorreis maar ditmaal een klein stukje richting huis en stranden dan vlakbij Venetië. 1, 2 en 3 oktober gaan we dan Venetië doortoeren. Er is zoveel te zien daar dat je er aan 1 dag echt niet genoeg hebt. op 4 oktober gaan we dan weer naar huis waar mijn schoonmamma met onze kids (Poezels dus) op ons zullen wachten.
Jullie begrijpen vast wel dat we inmiddels bijna niet meer kunnen wachten tot het zover is, maar er moeten nog wel 2 zaken geregeld worden. Voor deze reis bij de notaris langs om de huwelijkse voorwaarden vast te leggen wat we samen hebben besloten te doen en na de reis dienen we ons huwelijk nog in Den Haag rechtgeldig te maken. Tja.. al met al dus een mega spannende tijd.. Ook een jurkje moet ik nog kopen... dat past bij het pak wat mijn AS al heeft... ga ik met m'n vriendin 4 juli uitzoeken... mag m'n lieffie natuurlijk niet zien
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben