Als ik een goede kleur vind ws wel ja.. maar als ik iets anders tegenkom ook goed hoor..quote:
Thanks..moet wel even melden dat de badkamer tekening niet helemaal meer klopt..quote:
Jaa onze keukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zo, hier moet ik natuurlijk weer bij zijn. Zie net die foto van onze keuken (hihi, ons heeft hier een dubbele betekenis), die had ik nog helemaal niet gezien in die variant.
Heb je de Boretti overigens al besteld? Je zou eens kunnen mailen met dit bedrijf: http://link.marktplaats.nl/254561521. Ze hebben jouw fornuis bijvoorbeeld nog in 100cm breed en antracietgrijs voor 2497,50. En hij heeft er nog veel meer staan. Helaas niet degene die wij zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef styliste het volgende:
ik heb die wasbakken (of look-a-likes) volgens mij op ebay duitsland zien staan. Ik ben al mijn linkjes kwijt want die staan op mijn oude pc, die heb ik als het goed is zondag weer. Je kan ook eventueel zoeken op waschbecken of waschtisch(e).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou uitgespuid! Ga
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Jeetjequote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Gisteren het sanitair uitgezocht
Althans op de waskommen en radiator voor badkamer na wel.
En ik hou ruim over op mijn budget![]()
![]()
(zal vast wel ergens aan gordijnrails, vensterbanken enz verdwijnen maar vooruit
voor nu een heel fijn gevoel om gewoon 7000-10.000 euro "over" te hebben).
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef styliste het volgende:
Eh, beschrijf je nou jullie verbouwing of de onze? Want dat is exact wat wij gaan doen
edit ik zie het al, je hebt een stukje uit mijn OP gekopieerd....
Nee het is niet hetzelfde maar hoe dan ook een krap budget. Lijkt me heerlijk als je ruimte over hebt!
Past zoiets niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
De Villeroy waskommen doen we maar niet...beetje té kolossaal helaas.
Ga dus opzoek naar natuursteen
En een very designyradiator.
Nu nog het aaaallllerkleinste wasbakje vinden die missss in het toilet komt
Zo'n wasbak hebben wij ook voor het toilet. Alleen niet in natuursteen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Past zoiets niet?
[ afbeelding ]
Wat zul je inmiddels staan te trappelen om te beginnen. Alles zit nu in je hoofd en nu wil je het ook wel eens in het echt zien natuurlijk!
Solly vind hem echt heel lelijk en hij past ook niet bij de zwarte castello tegels..(die ik overigens nog moet halen).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Past zoiets niet?
[ afbeelding ]
Wat zul je inmiddels staan te trappelen om te beginnen. Alles zit nu in je hoofd en nu wil je het ook wel eens in het echt zien natuurlijk!
quote:
We zijn nu ook heel erg aan het relaxen (lees ons huis verslonst).quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef zwemmer431 het volgende:
nog een deel van de hete zomer te gaan
blijf het met interesse volgen..
neem je rust op tijd ( ahum)
Welk materiaal en hoe verwijder je ze dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:11 schreef styliste het volgende:
Stickers zijn makkelijk te verwijderen mits juiste materiaal en op een vlakke ondergrond. Stuur me anders even een pm voor meer info. (na de verbouwing ga ik ze zelf produceren)
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef styliste het volgende:
Nee de stickers worden gemaakt van plakvinyl. Dus even goed controleren voordat je besteld.
Je hebt inderdaad ook plotters waar je mee kan printen maar het is niet automatisch beiden. Wel leuk als het zo is, dan kan je je eigen stickers maken!
Aha ja wij hebben keuken en hal hetzelfde nu dat was zijn compromis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:05 schreef Rallydame het volgende:
Oeps.... Goed lezen is ook een kunst...![]()
![]()
![]()
Ik zie het al
Wat moet ik me voorstellen bij deze tegel? Hoe groot is zoiets en waar kun je het voor gebruiken? Echt een vloertegel of ook voor muren? Ben nu echt een klusn00b, maar daar komt over een maand verandering in..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Ml-etje het volgende:]
Gaan we bestellen. 1 cirkel voor de toiletpot (zie OP) en dan de sierrand met cirkels die erbij past.
Neigde erg naar een kleurtje en weet dat ik dan wil veranderen dus dan maar gekleurde accesoires en zw-witte tegels. Naast de sierstrip en de 1e cirkel zwarte tegels ipv wit zoals in OP.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja daar ben ik voorzichitg mee met direct betalen.
15% vooraf (is gedekt mocht een bedrijf failliet gaan) is het max.
Het is een portugese cementtegel. Niet de makkelijkste tegel om schoon te maken en te onderhouden maar ok dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef heartwork het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij deze tegel? Hoe groot is zoiets en waar kun je het voor gebruiken? Echt een vloertegel of ook voor muren? Ben nu echt een klusn00b, maar daar komt over een maand verandering in..
maar die tegel.. echt, ben er gek op, heel leuk design.
Tsja een houten vloer, de tegels enz. bestellen ze niet zonder die 15% heb ik ook niet zoveel problemen mee overigens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik betaal pas als het af is.
Niks aanbetalen.![]()
Maar dan betaal ik direct in huis op de laptop, ze staan erbij en kijken ernaar.
Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Lamelvloer, Europees rustiek eiken 20 cm breedte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb niks hoeven aan te betalen op onze houten vloer...![]()
Ondanks dat het ook nog eens 10 weken verschoven is.
Wat voor vloer hebben jullie?
ja hout, maar wat voor?
klinkt goed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lamelvloer, Europees rustiek eiken 20 cm breedte.
quote:
wat vlotsquote:
Oeh bedankt..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een portugese cementtegel. Niet de makkelijkste tegel om schoon te maken en te onderhouden maar ok dan heb je ook wat.
Je hebt ze in vloer en wandtegels. 10x10, 15x15 en 20x20 volgens mij.
Zie in de OP voor wat wij in het toilet ermee gaan doen (alleen hebben wij voor die wandtegels in de plek zwarte).
Graag gedaan hoor. Vond de prijs wel meevallen maar had er dan ook niet op gerekend dat wandtegels goedkoper zijn dan vloertegels en was van 90 euro per vierkante meter uit gegaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oeh bedankt..
De tegels zijn erg verleidelijk ondanks hun kosten.
En ja, dat toilet ziet er zeker prachtig uit.
Na wat maagpijn verder weer puf om te posten, zo dan nog de zon in..quote:
Doe ik graag voor je!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dan ben je een schat, ben je nog steeds n beetje ziekjes thuis?
Of gaat het inmiddels al wat beter (als ik zie hoe vaak je online bent terwijl ik illegaal bezig ben @work vraag ik me dat wel eens af)
F&B is helemaal super maarja vriendlief wordt er niet blij van als ik weer off budget ga (wanneer niet).
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef styliste het volgende:
Tsja, ik denk dat ik gewoon niet zo geschikt ben voor kantoorwerk.. Ik moet echt fysiek ook een beetje bezig kunnen zijn.
En ja, waarom ik daar weg wil? Ik kan zo wel honderd dingen opnoemen maar het voornaamste is denk ik wel dat ik merk dat ik door het werken daar mijn zelfvertrouwen aan het verliezen ben. Dat zegt wel genoeg denk ik he?![]()
Wat ik elders verwacht? Het hoeft niet zo heel veel te zijn om al beter te kunnen zijn dan dit. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om pas weg te gaan als ik iets heb gevonden wat ik echt leuk vind.
Begrijp ik het dan goed dat je toch naar Farrow&Ball gaat kijken? Ik heb eventueel nog wel een kleurenkaart liggen die ik je op kan sturen als je wilt?
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is nu niet het geval. Ik ben er al een paar jaar mee bezig. Ik hoef ook niet buiten aan de gang als ik maar in de creatievere sector aan de slag kan (mijn naam is niet voor niks natuurlijk).quote:Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wel opletten dat dat geen zomeropmerking i hé, niet lullig bedoeld, veel mensen vinden hun baan in de zomer niet leuk omdat ze dan liever buiten iets met hun handen doen.
Als je gedurende de zoektocht die soms best frustrerend kan zijn het doel iets leukers te vinden maar niet uit het oog verliest en bij iedere baan je de vraag stelt doe ik dit om weg te komen of is dit wat ik wil gaat het goed.ga voorlopig alleen kijken vrijdag gaat
bij zijn vriend de schilder langs en dan weet ik wat ik kan bestellen bij hem en wat winkelwerk wordt.
heb ooit aan het grafisch lyceum gestudeerd maar bij gebrek aan tekenskills ben ik daar gestopt. Nu ga ik mijn opleiding voor interieurstyliste afronden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Wat voor opleiding heb je dan?
Zodra ik meer weet hoor je het van me maar zou het zonde (jaja zuuuuuunig) vinden als ik hem voor niks laat opsturen, snap je?
[ afbeelding ]
Over zuunig gesproken, 30 euro MPkeurig ding en scheelt minimaal 50 euro (oh nee meer tis n ford).
Dat betekend dat de basis verf van histor van dezelfde fabriek komt. Ik zou even voor de zekerheid bij je schilder navragen of hij onder sigma ook histor verstaat. Sigma is volgens mij van een net wat ander kaliber (en prijs) als histor. Sigma is zeg maar maar voor de professional en Histor voor de particulier. Het kan trouwens best zijn dat als je naar een winkel als bijv dekocay gaat dat ze bereid zijn om een histor kleur in sigma verf te mengen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Sigma Coatings Nederland B.V., onderdeel van PPG Architectual Coatings Northern Europe B.V., is actief in Nederland op het gebied van decoratieve coatings en pleisters. Haar afnemers zijn professionele verwerkers en particulieren. Bekende merken zijn: Sigma Coatings, Boonstoppel Verf, Histor en Rambo.
Ehmm dan zou dat dus betekenen dat histor wel kan?
Heb helemaal geen tijd meer gehad om het staaltje erbij te zoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef styliste het volgende:
mooie kleuren Rallydame!Pergola zit alleen niet in mijn waaier. Wel een groene die Polder heet...
Mooi dat het een meevaller isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
Het klussen komt nu echt dichtbij meis! Hou je het nog? :-)
Ik moet ook echt eens een beslissing gaan nemen voor wat betreft de kleuren die op de muren, kozijnen en plafonds moeten. Plafonds wil ik wit laten, muren een kleur en kozijnen en deuren een basiskleur. Maar welke... Vandaag de offerte voor het schilderwerk binnen gehad, en dat was echt een enorme meevaller. De eerste meevaller in een tijdje
.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:53 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Heb helemaal geen tijd meer gehad om het staaltje erbij te zoeken![]()
Was blij dat ik mijn bed zag..
Ik heb geen waaier. Iedere keer als ik bij een bouwmarkt kom dan duik ik even de verfhoek ik en neem weer van allerlei staaltjes mee. Volgens mij heb ik ondertussen alle staaltjes wel die ik mooi vind.... Toch moet ik nog steeds even kijken...![]()
De definitieve kleuren kiezen vind ik ook nog best wel lastig. Al hebben we deze 3 kleuren voor de strepen al een tijd zo liggen en die blijven mooi dus daar zal wel niets meer aan wijzigen (denk ik)
Dat de muren een kleur als Basterd moeten worden dat was ook wel zeker maar de rest..... Nog geen idee.. Wel weer ideetje voor de slaapkamer gekregen gistermiddag (je moet ergens aan denken in de pauze van je werk)... Eens kijken wat daar uitvoerbaar van is...
31 juli gaan we tekenen (als er niet weer wat geks gebeurd met die leuke makelaar weet je het nooit).quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef styliste het volgende:
Goh ML-etje, volgens mij gaan wij bijna tegelijk beginnen! Jij net wat eerder denk ik of niet? Spannend he?
Ondanks dat ik weet dat ik niet heel veel kan doen straks heb ik er heel veel zin in, geef mij maar een moker of een breekijzer en een half uurtje en dan ben niet alleen ik gesloopt! Errrrrrrrruit met die plafonds!
Ik hoop ook dat ik van mijn keuken af komquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
31 juli gaan we tekenen (als er niet weer wat geks gebeurd met die leuke makelaar weet je het nooit).
Hihi ja dat slopen gaan wij 1 augustus ook doen
Hoop dat ik die keuekn wel kwijtraak dat scheelt weer slopen.
Tikte al bij Styliste heb je dan ook n nieuw huis?? Maar denk het dus welquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Treasa het volgende:
Ik heb ook een onderhandelingsgeest van een wc-eend![]()
Nooit aan gedacht om die oude keuken te verkopen.
Hij is eruit gesloopt en dag erna naar de stort gebracht. Hoppa! Weg ermee.
Blad is nog gebruikt voor elders met kruiwagens aarde in een container te mikken.
Was een beste blad.
Vind het zelf best lasig hoor, kleuren van die kleine staaltjes kiezen.
Ben benieuwd wat de keuze gaat worden.
Hier houd ik het zelf in de huiskamer en eetkamer voorlopig op wit met accenten donkerpaars.
Nog maar 2 weken voor jullie
(Let niet op het typen... lekker dagje gehad op de zaak...)
En je stucadoor?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@ Styliste, onze schilder is gratuit
Voor de prijs die hij er zelf ook voor betaald...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef styliste het volgende:
ik lees trouwens net dat materiaalkosten er ook onder vallen, is wel even handig om te weten want ik neem aan dat je die wel gewoon moet betalen?
\\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Treasa het volgende:
Waarom schamen??? Relaxt toch? (Wel een tikkie stiekem jaloers is...![]()
)
Ik wil nog eens (ooit) een eigen topic openen.
Vorige week in Eindhoven geweest bij een adviseuse van een niet nader te noemen meubelmerk en die heeft mooie 3D plaatsjes gemaakt van mijn huisje met hun meubels en met de kleuren die ik zo ongeveer wil. Dan krijg je een leuk beeld hoe dat eruit komt te zien. Ik moet ze alleen nog inscannen.
Zoals ik het in mijn hoofd heb, wordt het heel leuk.
Maar eerst sparen, sparen en nog een sparen... zucht...
Kan het hier niet zien maar vanavond even spiekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:41 schreef Rallydame het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa....![]()
Zoals ik al zei... de kleuren zijn pas definitief als ik ze koop en warempel.... change of plans... Nou ja meer change of Basterd... Oceaan en Pergola (ja het staat echt zo op het staaltje) zijn gebleven maar Basterd is vervangen voor..... Rendier...
en ik wilden voor de woonkamer en keuken al een donkerdere bruin dan de Basterd maar wilden in eerste instantie de Basterd boven wel proberen.. Maar in de auto naar de bouwmarkt veranderde
al van Basterd naar Neushoorn en daarna weer naar Haas (allemaal zelfde staaltje...) Ben dus maar even in de staaltjes gekozen en pakte Rendier eruit..
meteen enthousiast en ik heb mijn donkerdere kleur om alvast te proberen op de muur. Is het te heftig voor een woonkamer en keuken dan kan ik altijd nog een lichtere nemen.. Maar de strepen zijn mooi als test...
![]()
[ afbeelding ]
Zo... nu even de rest lezen
Het zit bij ons heel erg mee inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:48 schreef Rallydame het volgende:
Het is toch juist handig dat je zulke handige mensen kent![]()
Dat voordeel hebben wij ook naast dat we zelf ook niet geheel onhandig zijn... Niets om je voor te schamen hoor...
Er waren dingen bij ons die we gewoon niet alleen aandurfden. Daar hebben we dan Winand de aannemer voor.heeft overal mee meegeholpen en er zijn dingen bij die we achteraf misschien zelf wel hadden kunnen doen, tjah... dat weten we dan weer voor bij een ander
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:18 schreef Rallydame het volgende:
Vervelend om vervelende / jaloerse reacties te krijgen. Zeker als het gaat om onhandigheid...![]()
Kijk ik ben ook af en toe jaloers op de spullen die jullie kopen waar ik misschien geen budget voor heb... maar ja... mijn prioriteiten liggen misschien dan weer anders dan bij jullie.. Ach... het gras is bij de buren altijd groener...
Nou ik geniet net zo hard van mijn eigen graspolletjes en geniet dan via het net wel mee bij jullie
Jeeee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
De keuken is wegvoor 75 wordt hij 1 augustus afgebroken en opgehaald.
Hebben de klussers iig een keertje chinees oid.
http://www.bva-auctions.com/auction/index/1291, hopen dat deze werktquote:Online veiling wegens bedrijfsbeëindiging, o.a.: DESIGN MARMEREN WASBAKKEN, MOZAÏEK MARMEREN VLOEREN, MARMEREN GEVELBEKLEDING, TERRAZZO WASBAKKEN, LIJM- EN MORTELMATERIALEN, GRUTTERSKASTEN, BOEKENKASTEN.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Denk wit of met histor white wash (schemert de donkere onderlaag nog n beetje door).quote:Op maandag 20 juli 2009 09:01 schreef Rallydame het volgende:
Leuke foto's!!
En zeker een leuk kastje. Ga je hem schuren, schilderen (een kleur of wit?) of beitsen?
(en ja ik ben nu eenmaal nieuwsgierig)
of 'wassen' (colourwax of kalkwax):quote:Op maandag 20 juli 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk wit of met histor white wash (schemert de donkere onderlaag nog n beetje door).
En ook 40 euro overgemaakt gekregen als aanbetalingquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een mobiel nummer dus ga er even vanuit dat het goed komt
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mezelf vandaag maar een landelijk leven aangeschaft om de avond mee door te brengen naast nog een ris klusjes.
Probeer adreswijzigingen door te geven alleen het probleem is dat veel bedrijven via het GBA werken en wij ons voorlopig daar niet inschrijven ondanks dat we er zodra dat mogelijk is (lees badkamer, keuken en slaapkamer af zijn) gaan wonen of elders gaan logeren maar ons in overleg pas inschrijven wanneer het af is.
Beetjediscussie met Zilveren Kruis dus
Fijn he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Updeet! Badkamer wordt er gratis door iemand uitgehaaldNog even en het huis is geheel kaal haha.
Ik ga donderdag eens bellen met dat achterop mijn tong haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kan)
[..]
Fijn he?wat reminds me.. Ik zal de mensen voor onze badkamer ook eens even gaan contacten..
Je doelt op deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Hardrebel het volgende:
De badkamer doet mij denken aan de kale betonnen badkamers uit de jaren 70. Ik had zelf liever de badkamer wat gezelliger.
Oh da's een goeie! Van die lekker kijk-mij-eens-even-stoer-staan-doen-fquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef heartwork het volgende:
Stoer ding, wil je aub een foto maken als je dat apparaat gebruikt.
Ik vind dat altijd zo'n pipi langkous (stoer dus) effect hebben haha
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben ook een afkortzaag gekocht (van Ferm) om schrootjes en balkjes enzo mee te zagen, is wel makkelijk. Maar wat een pleuresherrie maakt dat ding zeg!
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te etenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen Rudolph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs![]()
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
[ Bericht 12% gewijzigd door BBQ-kip op 27-07-2009 00:46:02 ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Genoeg met de Rudolph spam nu héquote:Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen Rudolph
Thanks!!Bewaren kan geen kwaad, ik heb ze ook een jaar lang gesprokkeld.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:08 schreef Kwameisje het volgende:
*Spuit Elf berichtje van forumlurker*
Over die verf voor muur en hout en kozijn en zo: we hebben hier waar verschillende kleuren wit en netnietwit naast elkaar zitten de ene glans en de andere mat gemaakt; dat ziet er prima uit.
Jullie huis-, klus- en shop-plannen en foto's zien er ook prima uit trouwens - en ik seef het ene na het andere linkje, dankjewel! Niet dat ik wat te klussen of te kopen heb voorlopig...
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
Aarrgghhh wat lelijk sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
![]()
Hihi heb ooit ook een Ot en Sien bord gehad met het aap, noot ,mies alfabet erop...die is wel heel leuk ook een kerstpakket. Maarja bij's werk hebben ze dan ook een interieurshop
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
Rudolph!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen![]()
![]()
Wat hebben jullie tegen rudy?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Dan ken ik nog iemand die heel graag voor kerst over wilquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens7 maanden
maar volgens zijn planning december enne wil wel heeeel graag met kerst over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik zie op de forum over het algemeen veel natuurkleuren en grijs voorbijkomen.quote:Hoe bedoel je andere smaak qua verf??
Ik ook maar volgens mij is dat ook te zienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben ook wel van de felle kleuren maar niet van het overschilderen dus dan liever leuke accenten/muurstickers enz
Hihi heb inderdaad mooie felle kleuren voorbij zien komen in je leeghaalfoto'squote:Ik ook maar volgens mij is dat ook te zien
en hoe lang gaat dat nog durenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
Moet ze nog uploaden even mijn bordje leegeten voordenkt dat het de zijne is
Oh joh toe nou maak er nou één!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef Treasa het volgende:
Uiteindelijk vind iedereen keihard slopen gewoon leuk
Nou ja, maandag lekker sjouwen dus.
Als je mooie gladde muren heb, is dat inderdaad mooi.
Hier heeft de verkoper latex met korrel tegen de muur geplakt... dan wordt dat een stuk minder mooi lijk me.
Wel heb ik vandaag een hele mooie zevenluik Boeddhahoofd in het zilver gescoord vandaag!
Die blijft voorlopig nog in de winkel hangen, zij wil hem niet 1 2 3 kwijt, gaat stoppen dus alles moet weg, maar niet gelijk op dag 2 al
Maar ik zal daar hier niet verder over gaan praktiseren, moet ik maar een eigen topic gaan maken
[..]
Hihi heb inderdaad mooie felle kleuren voorbij zien komen in je leeghaalfoto's![]()
Alleen over nieuwe kleuren kan ik me niet herinneren...
Ut zit echt tegen de muren, dus geen behang tussen ofzo...quote:Latex met korrel vliegt er wel heel rapido af (als in behang toch??).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |