Tikte al bij Styliste heb je dan ook n nieuw huis?? Maar denk het dus welquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Treasa het volgende:
Ik heb ook een onderhandelingsgeest van een wc-eend![]()
Nooit aan gedacht om die oude keuken te verkopen.
Hij is eruit gesloopt en dag erna naar de stort gebracht. Hoppa! Weg ermee.
Blad is nog gebruikt voor elders met kruiwagens aarde in een container te mikken.
Was een beste blad.
Vind het zelf best lasig hoor, kleuren van die kleine staaltjes kiezen.
Ben benieuwd wat de keuze gaat worden.
Hier houd ik het zelf in de huiskamer en eetkamer voorlopig op wit met accenten donkerpaars.
Nog maar 2 weken voor jullie
(Let niet op het typen... lekker dagje gehad op de zaak...)
En je stucadoor?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@ Styliste, onze schilder is gratuit
Voor de prijs die hij er zelf ook voor betaald...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef styliste het volgende:
ik lees trouwens net dat materiaalkosten er ook onder vallen, is wel even handig om te weten want ik neem aan dat je die wel gewoon moet betalen?
\\quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Treasa het volgende:
Waarom schamen??? Relaxt toch? (Wel een tikkie stiekem jaloers is...![]()
)
Ik wil nog eens (ooit) een eigen topic openen.
Vorige week in Eindhoven geweest bij een adviseuse van een niet nader te noemen meubelmerk en die heeft mooie 3D plaatsjes gemaakt van mijn huisje met hun meubels en met de kleuren die ik zo ongeveer wil. Dan krijg je een leuk beeld hoe dat eruit komt te zien. Ik moet ze alleen nog inscannen.
Zoals ik het in mijn hoofd heb, wordt het heel leuk.
Maar eerst sparen, sparen en nog een sparen... zucht...
Kan het hier niet zien maar vanavond even spiekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:41 schreef Rallydame het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa....![]()
Zoals ik al zei... de kleuren zijn pas definitief als ik ze koop en warempel.... change of plans... Nou ja meer change of Basterd... Oceaan en Pergola (ja het staat echt zo op het staaltje) zijn gebleven maar Basterd is vervangen voor..... Rendier...
en ik wilden voor de woonkamer en keuken al een donkerdere bruin dan de Basterd maar wilden in eerste instantie de Basterd boven wel proberen.. Maar in de auto naar de bouwmarkt veranderde
al van Basterd naar Neushoorn en daarna weer naar Haas (allemaal zelfde staaltje...) Ben dus maar even in de staaltjes gekozen en pakte Rendier eruit..
meteen enthousiast en ik heb mijn donkerdere kleur om alvast te proberen op de muur. Is het te heftig voor een woonkamer en keuken dan kan ik altijd nog een lichtere nemen.. Maar de strepen zijn mooi als test...
![]()
[ afbeelding ]
Zo... nu even de rest lezen
Het zit bij ons heel erg mee inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:48 schreef Rallydame het volgende:
Het is toch juist handig dat je zulke handige mensen kent![]()
Dat voordeel hebben wij ook naast dat we zelf ook niet geheel onhandig zijn... Niets om je voor te schamen hoor...
Er waren dingen bij ons die we gewoon niet alleen aandurfden. Daar hebben we dan Winand de aannemer voor.heeft overal mee meegeholpen en er zijn dingen bij die we achteraf misschien zelf wel hadden kunnen doen, tjah... dat weten we dan weer voor bij een ander
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:18 schreef Rallydame het volgende:
Vervelend om vervelende / jaloerse reacties te krijgen. Zeker als het gaat om onhandigheid...![]()
Kijk ik ben ook af en toe jaloers op de spullen die jullie kopen waar ik misschien geen budget voor heb... maar ja... mijn prioriteiten liggen misschien dan weer anders dan bij jullie.. Ach... het gras is bij de buren altijd groener...
Nou ik geniet net zo hard van mijn eigen graspolletjes en geniet dan via het net wel mee bij jullie
Jeeee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
De keuken is wegvoor 75 wordt hij 1 augustus afgebroken en opgehaald.
Hebben de klussers iig een keertje chinees oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |