Thanks!!Bewaren kan geen kwaad, ik heb ze ook een jaar lang gesprokkeld.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:08 schreef Kwameisje het volgende:
*Spuit Elf berichtje van forumlurker*
Over die verf voor muur en hout en kozijn en zo: we hebben hier waar verschillende kleuren wit en netnietwit naast elkaar zitten de ene glans en de andere mat gemaakt; dat ziet er prima uit.
Jullie huis-, klus- en shop-plannen en foto's zien er ook prima uit trouwens - en ik seef het ene na het andere linkje, dankjewel! Niet dat ik wat te klussen of te kopen heb voorlopig...
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
Aarrgghhh wat lelijk sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
![]()
Hihi heb ooit ook een Ot en Sien bord gehad met het aap, noot ,mies alfabet erop...die is wel heel leuk ook een kerstpakket. Maarja bij's werk hebben ze dan ook een interieurshop
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
Rudolph!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen![]()
![]()
Wat hebben jullie tegen rudy?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |