abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71361044
*Spuit Elf berichtje van forumlurker*
Over die verf voor muur en hout en kozijn en zo: we hebben hier waar verschillende kleuren wit en netnietwit naast elkaar zitten de ene glans en de andere mat gemaakt; dat ziet er prima uit.

Jullie huis-, klus- en shop-plannen en foto's zien er ook prima uit trouwens - en ik seef het ene na het andere linkje, dankjewel! Niet dat ik wat te klussen of te kopen heb voorlopig...
pi_71370283
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:08 schreef Kwameisje het volgende:
*Spuit Elf berichtje van forumlurker*
Over die verf voor muur en hout en kozijn en zo: we hebben hier waar verschillende kleuren wit en netnietwit naast elkaar zitten de ene glans en de andere mat gemaakt; dat ziet er prima uit.

Jullie huis-, klus- en shop-plannen en foto's zien er ook prima uit trouwens - en ik seef het ene na het andere linkje, dankjewel! Niet dat ik wat te klussen of te kopen heb voorlopig...
Thanks!!Bewaren kan geen kwaad, ik heb ze ook een jaar lang gesprokkeld.

Heb je nog ral-codes oid of een fotootje??

Goed nieuws overigens, de notaris heeft netjes de teveel berekende kosten (twijfelgeval hoor hij had vast ook nee kunnen zeggen) netjes van de rekening afgehaald. Scheelt weer 230 euro
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71370329
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tadaaaaaa

Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
Aarrgghhh wat lelijk sorry
Hihi heb ooit ook een Ot en Sien bord gehad met het aap, noot ,mies alfabet erop...die is wel heel leuk ook een kerstpakket. Maarja bij 's werk hebben ze dan ook een interieurshop
pi_71370360
Vanavond het hekje voor dogje zetten en meteen wat klusspullen verhuizen
pi_71410327
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tadaaaaaa

Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
Rudolph!

Wat hebben jullie tegen rudy?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71410342
Nog maar een paar daagjes!
Spannend!
pi_71410488
Had ik niet gezegd geen rudy meer
Hihi jaaaaa al smokkelen we stiekem wel hoor, die lieve bewoners laten ons gewoon gaan :D
Heb wel de rib uit mijn lijf inmiddels lang leve de notaris..zelfs de waterschapslasten kwamen op de rekening langs.
pi_71411640
Jah, breek me de bek niet open over de kosten die gepaard zijn met het kopen van een huis.
Ergens is het allemaal een beetje to much.
pi_71411833
Ja te gek voor woorden, 3 standaard documenten, 2 uitdraaien uit bestand en hup weer een heleboel centjes.
pi_71412097
Zo wilde ik op huwelijkse voorwaarden trouwen, of ik even 1250 gld wilde dokken voor een document waarin staat dat je eerst langs de mediator voordat je definitief scheidt, dat soort onzin...
Ze hebben vanaf de eerste regel exact erin mogen zetten wat ik graag wilde wat erin kwam te staan.
Niks standaard en niks uitdraai.
Vonden ze niet loik...
Maar het was opeens in uren wel 2500 gld waard...

If you can't beat them, join them...
pi_71412173
gohh ergens klinkt dit bekend;
- goh testa en samenleving binnen ...gaat stift pakken
- goh mooi roze..schaaat jij nog wat??
- vragenlijst op de mail
- antw
- aanpassen

dinsdag 28 juli 2009 @ 23:26:39 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71413055
Ik vind die Rudolph-bordjes ook lelijk hoor maar ben ook weer niet zo dat ik ze weg gooi ofzo.

Notarissen verdienen echt bakken met geld... is niet leuk meer, maar ja, je kunt ook niet zonder ze als je een huis wilt kopen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71420197
Over join them gesproken, notarieel recht..hmmm

Nee ik gooi eigenlijk ook niets weg en vind de helft van wat op zolder ligt overbodig en weigert het ook mee te nemen
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:20:57 #264
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71436976
Mijn zusje heeft notarieel recht gedaan en gaat nu nog even een master fiscaal recht erbij doen
Wel makkelijk straks, mocht ik ooit nog eens een huis kopen of andere zaken van een nataris nodig hebben

In een kantoor waar ze stage liep hadden ze een kantoor waar dhr. K. Roeg in zat
Vette bar daarzo, achter een standaard kantoordeur weggewerkt.
Elke dag lekker relaxed een uurtje op kosten van de baas lunchen etc etc etc.
Niet verkeerd, dat wereldje. Ikzelf werk in de gezondheidszorg, dus tsja....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71443966
Nee is niet verkeerd tenzij ze de mix prive-zakelijk verwachten.. (lees 60 uur werken).
Heb zelf rechten niet afgerond en degenen die ik daar van ken leunen allemaal tegen een burn out aan, maarja daar is de zorg ook een goede voor.
Enne ik mag ook lunchen op kosten vd baas

Maar ze doet het wel goed dan
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:11:02 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71444511
Wat betreft de 60 uur werken zit ik daar ook ongeveer aan, alleen is het salaris iets anders...
Maar goed, life's a bitch etc etc.
Het notariaat heeft veel last van de recessie nu, dus is een kandidaats-plekkie nu moeilijk te vinden. Ze gaat daarom nog de fiscale master doen, dan is ze weer een jaartje verder (is nu ook nog heel jong) en dan moet het vast gaan lukken een leuke werkplek te vinden.
Komt allemaal wel goed, als het geld overal weer lekker gaat rollen

Wij stellen alleen de aankoop van het bankstel even uit, niet vanwege de recessie, maar omdat we gewoon geen keuze kunnen maken
Maar verder gooien we er nog genoeg geld tegenaan, dus da's weer goed voor de economie he
pi_71444915
doet ze goed! Hoe oud is ze dan?
Ik ben gewoon n luie, draai niet meer dan ik uitbetaald krijg..heb lange tijd meer gewerkt en het levert weinig op helaas. Dat wil niet zeggen dat ik niet wil helpen maar dan pak ik een andere keer een uurtje vrij oid.

Wij kopen ook nog geen meubelen, weet ook nog niet wat/en hoe groot plus ben ik benieuwd wat ervoor over blijft.
  woensdag 29 juli 2009 @ 23:54:12 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71445885
Ze is 24 maar oogt een stuk jonger. Ze is wel lekker aan het werk hoor, maar niet in haar vakgebied nu. Geen probleem denk ik, lekker wat meer ervaring opdoen en "tougher" worden. Gaat goed komen

Ik werk toch wel altijd meer dan ik wil... en merk inderdaad al tijden dat het toch eigenlijk voor mij niets oplevert. Maar ik vind het lastig het te doorbreken, omdat ik toch wel stiekem een "pleaser" ben en ik niet de enige ben die zo werkt. Ik wil het altijd af maken en alles zo goed mogelijk regelen voor mijn patiënten. Maar ja, zo nu en dan ben ik het ook goed zat hoor, want als je met mensen werkt is het per definitie nooit af. Zit nu ook op het punt dat ik af en toe nadenk over een carriereswitch of toch nog een opleiding doen.
Ach ja, de pre-30 issues duiken op he denk ik (ben nu 26)

Wat voor soort werk doe jij nu?
pi_71448858
Aha ja 24 en jonger ogen kan leuk zijn maar kan je ook tegen werken. Beetje steviger in je schoenen komen te staan helpt dan wel (zegt iemand die 1 jaar ouder is ).

Meer werken doe ik ook wel maar tegenwoordig probeer ik gewoon half 4 mijn bureau leeg te maken.
Kan in mijn werk ook wel iets beter, als jij dan echt iemand moet teleurstellen ga je met een rot gevoel weg (althans dat zou ik doen).
Werk btw op personeelszaken, als jongste dus doe echt van alles. Ga na onze verbouwing en als het stof neergedaald is ook weer aan de studie .
Pre-30 issues zou dat het zijn? Merk het wel steeds meer om me heen dat mensen die met hun handen werken toch verder willen leren.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:03:13 #270
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71463183
Hou je het nog uit meis?
pi_71463651
Jaaaa vanavond mogen we weer
Spullen mogen de garage in dus we gaan onze schaftkeet inrichten eindelijk weer 1 leefbaar huis (nu heb ik avn die uitpuilende kamers plus schuur)
En morgen krabbelen en helemaal lossss

Begin nu ook uit de afwachtende houding te geraken maar mijn god wat heb ik vandaag weinig gewerkt en meer gegoogled/geslapen schaam me gewoon echt, dus morgen extra hard ertegen aan.
pi_71463840
Idd en dan van die collega's jamaar je hebt toch wel een fles champagne gehaald..nee lust ik niet en ik heb een sloophamer...
We gaan wel de 1e avond lekker even chinees halen maar dan wel in onze eigenste echste schaftkeet opeten
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:27:00 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71463995
Dan mag je ein-de-lijk! Na zoveel voorpret! Hoe lang dachten jullie er ook alweer over te gaan doen?
pi_71465119
Volgens 7 maanden maar volgens zijn planning december enne wil wel heeeel graag met kerst over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')