abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71257535
Vriendje kwam met afkortzaag thuis..ik dacht een handzaam aparaat uit te pakken en vond de doos al erg groot...

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71258346
ideaal lijkt me dat! Nou hoeven wij dus de vloer beneden niet meer zelf te leggen dus heeft liever een decoupeerzaag met laser (hij noemt het een dikkeperenzaag met lichtje).
Gister wel een mooie schuurmachine gescoord! (kan ik aan de slag met mn wasbakken....)
pi_71258582
Hij is bij ons ook niet voor de vloer die komen ze incl plinten leggen gelukkig
Mja hier heeft bakken met gereedschap pfff. Kan de schuur niet eens meer normaal in.
Hij is bij ons voor de plafondbalkjes die zichtbaar moeten blijven in oa de keuken.
Ga die met de hand ook rond schuren voor de oude look.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:48:27 #229
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_71260733
Stoer ding, wil je aub een foto maken als je dat apparaat gebruikt.
Ik vind dat altijd zo'n pipi langkous (stoer dus) effect hebben haha
Big mouth strikes again
pi_71260754
Ik denk dat ik er niet bij in de buurt mag komen
pi_71260818
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef heartwork het volgende:
Stoer ding, wil je aub een foto maken als je dat apparaat gebruikt.
Ik vind dat altijd zo'n pipi langkous (stoer dus) effect hebben haha
Oh da's een goeie! Van die lekker kijk-mij-eens-even-stoer-staan-doen-f to's. Hmmmmm idee!
pi_71260984

vrijdag 24 juli 2009 @ 10:01:17 #233
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71277010
Hij kijkt er nu al vrij serieus bij terwijl hij het alleen nog maar vast heeft..
Kun je na gaan wat voor stoere kijk-mij-eens-hard-werken-schat foto's dat straks worden
pi_71278519
Hihi ja idd, moest wel lachen het is wel een einde werkdag haar in de war foto.
pi_71286847
inderdaad, dat moeten wel hele stoere kijk-mij-dat-eens-even-goed-aanpakken foto's worden!

edit, dat beest ernaast ook
pi_71294472
bij ons is het nog kerst

Pff net de afrekening van de notaris binnen gehad, opeens staan er extra werkzaamheden op a 239,- ok het is het geld niet op de rest van de megabedragen maar gaat om het principe.
All-in prijs a 1800,- en dan ineens op de eindafrekening naar transport/levering plus hypotheek het honorarium registratie koopovereenkomst en kadastraal recht overeenkomst los vermelden..ja toedeledoki...
gaat maandag dus bellen daar we een overeenkomst met daarop een ander bedrag hebben liggen.
pi_71308185
Zo ben de slaap na een hele late bedtijd nog uit mijn ogen aan het boenen en is de laatste verbouwingsboodschappen aan het doen.

Straks nog even afgesproken met de bewoners, die hebben het huisje nu grotendeels leeg dus de camera gaat ook weer mee.
wil ook even de lekkage die ze hebben gehad met ze bespreken (plafond is nat geworden) om te bepalen of de verzekering nog ingeschakeld moet worden.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:49:34 #238
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71308255
Hier ook nog wat zand in de ogen .

Gisteravond lekker tapas wezen eten en daarna een filmpje gepakt. Even samen weg . Nu is meneer alweer een uur aan het klussen en ga ik zo eens eerst de boodschappen doen, huis poetsen, nieuwe brievenbus en deurknop voor de voordeur scoren en wat kadootjes halen. Vanmiddag moeten we al op tijd richting vrienden.

Maandag ga ik verder met de trap naar de eerste verdieping, mon amour is bezig met de plafonds in de slaapkamer en bijkeuken. Straks eens even kijken hoe het daar is.

En... ik moet nu ook echt eens heel hard na gaan denken over verfkleuren (muren) en behang of verf voor de slaapkamers...

Have a nice day!
pi_71308377
Fijn hoor er even tussenuit!
Hier gaan we elkaar een beetje beknorren haha duidelijk tijd om te gaan beginnen.
Heb wel besloten dat verfkleuren al een uitdaging op zich is dus dat we na de echte verhuizing op ons gemak meubelen gaan vernieuwen (bank en keukenstoelen enz.).
Wat we niet hebben (kasten) komt natuurlijk wel zsm.

Shopse!
pi_71323120
Vandaag 80 cm tuin kado gehad (de buren hebben het in gebruik). Altijd lekker!
De kleurenwaaier is ook binnen, mooie kleuren iig 1 grijs die ik op de achterwand in de slaapkamer ga smeren.
Helaas geen spierwit kalkwit dat moet de schilder dus maar adhv onze spierwit beschriving doen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:10:42 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71323532
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef styliste het volgende:
........... dat beest ernaast ook
Rudolph the red nose reindeer

Die rechter dan he
pi_71323999
Haha wilde het al gaan doorgeven aan .. ja inderdaad kon het niet over mijn hart verkrijgen hem in een doos te stoppen (jaja stom).
pi_71343523
Kwamen er gisteren achter dat hout kleurige plinten niet staan bij een wit houten gang..dus dinsdag bellen voor witte plinten voor de gang a 7 meter. Nu nog bekijken welke, met of zonder sierrand.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:14:05 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71344256
Rudolph al in de doos gestopt
pi_71344499
Nee die blijft leuk hangen deze deur blijft of hier als de nieuwe bewoners hem willen overnemen en anders wordt het ipv een schuifdeur een "gewone" deur in de keuken dus dan krijgt Rudolph een ander plekje.
  zondag 26 juli 2009 @ 23:51:08 #246
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71353706
Wij hebben ook een afkortzaag gekocht (van Ferm ) om schrootjes en balkjes enzo mee te zagen, is wel makkelijk. Maar wat een pleuresherrie maakt dat ding zeg!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 27 juli 2009 @ 00:07:07 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71354104
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben ook een afkortzaag gekocht (van Ferm ) om schrootjes en balkjes enzo mee te zagen, is wel makkelijk. Maar wat een pleuresherrie maakt dat ding zeg!
Maar jullie hebben geen Rudolph
  maandag 27 juli 2009 @ 00:21:07 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71354349
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te eten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs

Tadaaaaaa

Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen

[ Bericht 12% gewijzigd door BBQ-kip op 27-07-2009 00:46:02 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_71356909
Ow heb de onze nog niet gehoord..we proberen onze huidige buren niet te laten merken dat we gaan wieberen want dan houden ze helemaal nergens meer rekening mee.

Rudolph bordjes...hmm de foto doet het hier niet hihi maar heb een levendige fantasie
pi_71356916
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Genoeg met de Rudolph spam nu hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')