of 'wassen' (colourwax of kalkwax):quote:Op maandag 20 juli 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk wit of met histor white wash (schemert de donkere onderlaag nog n beetje door).
En ook 40 euro overgemaakt gekregen als aanbetalingquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een mobiel nummer dus ga er even vanuit dat het goed komt
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mezelf vandaag maar een landelijk leven aangeschaft om de avond mee door te brengen naast nog een ris klusjes.
Probeer adreswijzigingen door te geven alleen het probleem is dat veel bedrijven via het GBA werken en wij ons voorlopig daar niet inschrijven ondanks dat we er zodra dat mogelijk is (lees badkamer, keuken en slaapkamer af zijn) gaan wonen of elders gaan logeren maar ons in overleg pas inschrijven wanneer het af is.
Beetjediscussie met Zilveren Kruis dus
Fijn he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Updeet! Badkamer wordt er gratis door iemand uitgehaaldNog even en het huis is geheel kaal haha.
Ik ga donderdag eens bellen met dat achterop mijn tong haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kan)
[..]
Fijn he?wat reminds me.. Ik zal de mensen voor onze badkamer ook eens even gaan contacten..
Je doelt op deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Hardrebel het volgende:
De badkamer doet mij denken aan de kale betonnen badkamers uit de jaren 70. Ik had zelf liever de badkamer wat gezelliger.
Oh da's een goeie! Van die lekker kijk-mij-eens-even-stoer-staan-doen-fquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef heartwork het volgende:
Stoer ding, wil je aub een foto maken als je dat apparaat gebruikt.
Ik vind dat altijd zo'n pipi langkous (stoer dus) effect hebben haha
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hebben ook een afkortzaag gekocht (van Ferm) om schrootjes en balkjes enzo mee te zagen, is wel makkelijk. Maar wat een pleuresherrie maakt dat ding zeg!
Ik heb wel een paar Rudolph-bordjes om van te etenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen Rudolph
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Even fotootjes gemaakt als bewijs![]()
Tadaaaaaa
Was een onderdeel van een kerstpakket by the way, no way dat ik dit ooit zou kopen
[ Bericht 12% gewijzigd door BBQ-kip op 27-07-2009 00:46:02 ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Genoeg met de Rudolph spam nu héquote:Op maandag 27 juli 2009 00:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen Rudolph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |