abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71150562
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk wit of met histor white wash (schemert de donkere onderlaag nog n beetje door).
of 'wassen' (colourwax of kalkwax):

http://www.cant-en-klaer.nl

(ff kijken bij wax)
pi_71156012
Oef dacht even neeeeee nog n keus erbij hihi maar sorry ik vind het niet echt mooi
Eerste keuze is wit, tweede white wash.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71156134
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een mobiel nummer dus ga er even vanuit dat het goed komt
En ook 40 euro overgemaakt gekregen als aanbetaling
Die keuken gaat dus zeker te weten eruit gehaald worden
pi_71161456
Om nog maar eens heel erg mijn vreugde te uiten; vanavond een lekkere bloemkool op vd huidige bewoners gehad...ik kan ze volgend jaar zelf kweken
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:25:07 #205
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71169752
Dat is wel heel erg leuk

Ik zou voor het kastje ook in eerste instantie voor wit gaan . Ben wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet.
pi_71169787
Ja ga er lekker mee aan de slag tzt, eerst maar even verbouwen. Heb nu wel een flink terras plus garage dus moet lukken!
pi_71187894
Mezelf vandaag maar een landelijk leven aangeschaft om de avond mee door te brengen naast nog een ris klusjes.
Probeer adreswijzigingen door te geven alleen het probleem is dat veel bedrijven via het GBA werken en wij ons voorlopig daar niet inschrijven ondanks dat we er zodra dat mogelijk is (lees badkamer, keuken en slaapkamer af zijn) gaan wonen of elders gaan logeren maar ons in overleg pas inschrijven wanneer het af is.
Beetje discussie met Zilveren Kruis dus
pi_71192448
Updeet! Badkamer wordt er gratis door iemand uitgehaald Nog even en het huis is geheel kaal haha.
pi_71192531
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mezelf vandaag maar een landelijk leven aangeschaft om de avond mee door te brengen naast nog een ris klusjes.
Probeer adreswijzigingen door te geven alleen het probleem is dat veel bedrijven via het GBA werken en wij ons voorlopig daar niet inschrijven ondanks dat we er zodra dat mogelijk is (lees badkamer, keuken en slaapkamer af zijn) gaan wonen of elders gaan logeren maar ons in overleg pas inschrijven wanneer het af is.
Beetje discussie met Zilveren Kruis dus
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kan )
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Updeet! Badkamer wordt er gratis door iemand uitgehaald Nog even en het huis is geheel kaal haha.
Fijn he? wat reminds me.. Ik zal de mensen voor onze badkamer ook eens even gaan contacten..
pi_71193019
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef styliste het volgende:

[..]

gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kan )
[..]

Fijn he? wat reminds me.. Ik zal de mensen voor onze badkamer ook eens even gaan contacten..
Ik ga donderdag eens bellen met dat achterop mijn tong haha.
En anders toch geen post ook geen rekeningen betalen
Ja gaat super en dan te bedenken dat je er mensen met n low budget mee helpt!
Mijn dag is 1 augustus als ze allemaal netjes komen helemaal goed.
pi_71194880

woensdag 22 juli 2009 @ 09:07:38 #212
248562 Rallydame
pi_71205099
Wat fijn dat je zo ook de badkamer "kwijt" bent

Adres wijzigen kan soms echt een crime zijn. Zo kan de Rabobank maar niet onthouden welke afschriften naar welk adres moeten.. Mijn rekening naar adres in Eindhoven, mijn ex zijn rekening naar zijn adres en onze oude gezamelijke rekening ook naar hem... Ene maand vallen de afschriften bij hem binnen en de andere maand bij mij. Heb het bellen naar de Rabo maar even opgegeven en nog wisselt het per maand.. Straks... als ik tijd heb maar even allemaal weer rechtzetten.. Al kan de ING er ook wat van.. Jeetje daar is nog niets goed gegaan met mijn rekening..
Ben benieuwd hoe het moet gaan met een adres wijziging (al houd ik mijn hart er voor vast)

Leuk sleutelkastje
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:23:54 #213
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71205404
Das een goeie, laat ik me ook maar eens weer met adreswijzigingen bezig gaan houden . Het is immers nog maar OMG 5 1/2 week voor we verhuisd zijn. Ik denk elke keer dat het nog 7 of 8 weken is .
pi_71206248
ik dacht laat ik nu maar beginnen dan kan ik ze wijzen op de fouten die tussendoor nog bij het verkeerde huis op de mat vallen.
Hebben ze tenslotte 7 maanden om te regelen.
Ja die banken zijn wel drama, heb ze braaf een ingescande brief met onzer beider krabbels gezonden.
Ga wel onze vrienden en fam straks trakteren op een sjieke kaart natuurlijk

Ja sleutelkastje is grappig hé, had zoiets van zet er meteen een pijl boven sleutels hier
pi_71212806
De badkamer doet mij denken aan de kale betonnen badkamers uit de jaren 70. Ik had zelf liever de badkamer wat gezelliger.
pi_71213740
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Hardrebel het volgende:
De badkamer doet mij denken aan de kale betonnen badkamers uit de jaren 70. Ik had zelf liever de badkamer wat gezelliger.
Je doelt op deze?

Die is over een week en drie dagen foetsie

Hij is 40 jaar oud dus ehmm kan aardig kloppen
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:46:17 #217
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71215248
Ik vrees dattie je mooie grijze tegels bedoelt meis .
pi_71218601
Hmm ben ineens stokdoof
Haha maar moet hem gelijk geven een hele muur van die tegels lijkt me ook niets..wait and see!
pi_71221652
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:36:16 #220
248562 Rallydame
pi_71232703
Nou deze waaier is dus na te mengen, sterker nog er zit een handleiding bij als ik het uit "landleven" goed begrepen heb.
Dat dure tijdschrift heeft in ieder geval iets opgeleverd. Het zijn echt heule mooie coleurtjes .
Fotootjes volgen natuurlijk.
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:06:54 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71235919
Als die 'na-menginstructie' er bij zit dan ga ik 'm ook bestellen, dus ik houd me aanbevolen voor nadere informatie!
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:06:47 #223
248562 Rallydame
pi_71239371
Als ik zo naar de waaier kijk dan zijn de bruine kleuren heul mooi
Maar ik doe het niet.... nee echt niet... maakt het alleen maar moeilijker met kiezen (en nu weten we eindelijk een beetje wat we willen )
pi_71239607
Ik ga vandaag omake erop afsturen..en die komt echt niet zonder meng instructie thuis
Ja het zijn erg mooie kleuren inderdaad en ja het kiezen wordt er niet simpeler op.
Maar heb nog 2 maanden , vrienden van ons willen misschien voor zichzelf beginnen in de verfwereld dus daar proberen we op te wachten. Zijn graag hun eerste klant
pi_71240683
Even een belletje gepleegd en ze sturen hem gratis op, er staan kleurnummers op die gewoon bekend/na te maken zijn. Acceptgiro van 17,50 volgt natuurlijk wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')