of 'wassen' (colourwax of kalkwax):quote:Op maandag 20 juli 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk wit of met histor white wash (schemert de donkere onderlaag nog n beetje door).
En ook 40 euro overgemaakt gekregen als aanbetalingquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een mobiel nummer dus ga er even vanuit dat het goed komt
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mezelf vandaag maar een landelijk leven aangeschaft om de avond mee door te brengen naast nog een ris klusjes.
Probeer adreswijzigingen door te geven alleen het probleem is dat veel bedrijven via het GBA werken en wij ons voorlopig daar niet inschrijven ondanks dat we er zodra dat mogelijk is (lees badkamer, keuken en slaapkamer af zijn) gaan wonen of elders gaan logeren maar ons in overleg pas inschrijven wanneer het af is.
Beetjediscussie met Zilveren Kruis dus
Fijn he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Updeet! Badkamer wordt er gratis door iemand uitgehaaldNog even en het huis is geheel kaal haha.
Ik ga donderdag eens bellen met dat achterop mijn tong haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze je postadres kunnen aanpassen (ik heb met hun systeem gewerkt, ik weet dat het kan)
[..]
Fijn he?wat reminds me.. Ik zal de mensen voor onze badkamer ook eens even gaan contacten..
Je doelt op deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Hardrebel het volgende:
De badkamer doet mij denken aan de kale betonnen badkamers uit de jaren 70. Ik had zelf liever de badkamer wat gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |