Als ik een goede kleur vind ws wel ja.. maar als ik iets anders tegenkom ook goed hoor..quote:
Thanks..moet wel even melden dat de badkamer tekening niet helemaal meer klopt..quote:
Jaa onze keukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zo, hier moet ik natuurlijk weer bij zijn. Zie net die foto van onze keuken (hihi, ons heeft hier een dubbele betekenis), die had ik nog helemaal niet gezien in die variant.
Heb je de Boretti overigens al besteld? Je zou eens kunnen mailen met dit bedrijf: http://link.marktplaats.nl/254561521. Ze hebben jouw fornuis bijvoorbeeld nog in 100cm breed en antracietgrijs voor 2497,50. En hij heeft er nog veel meer staan. Helaas niet degene die wij zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef styliste het volgende:
ik heb die wasbakken (of look-a-likes) volgens mij op ebay duitsland zien staan. Ik ben al mijn linkjes kwijt want die staan op mijn oude pc, die heb ik als het goed is zondag weer. Je kan ook eventueel zoeken op waschbecken of waschtisch(e).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou uitgespuid! Ga
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jeetjequote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Gisteren het sanitair uitgezocht
Althans op de waskommen en radiator voor badkamer na wel.
En ik hou ruim over op mijn budget![]()
![]()
(zal vast wel ergens aan gordijnrails, vensterbanken enz verdwijnen maar vooruit
voor nu een heel fijn gevoel om gewoon 7000-10.000 euro "over" te hebben).
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef styliste het volgende:
Eh, beschrijf je nou jullie verbouwing of de onze? Want dat is exact wat wij gaan doen
edit ik zie het al, je hebt een stukje uit mijn OP gekopieerd....
Nee het is niet hetzelfde maar hoe dan ook een krap budget. Lijkt me heerlijk als je ruimte over hebt!
Past zoiets niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
De Villeroy waskommen doen we maar niet...beetje té kolossaal helaas.
Ga dus opzoek naar natuursteen
En een very designyradiator.
Nu nog het aaaallllerkleinste wasbakje vinden die missss in het toilet komt
Zo'n wasbak hebben wij ook voor het toilet. Alleen niet in natuursteen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Past zoiets niet?
[ afbeelding ]
Wat zul je inmiddels staan te trappelen om te beginnen. Alles zit nu in je hoofd en nu wil je het ook wel eens in het echt zien natuurlijk!
Solly vind hem echt heel lelijk en hij past ook niet bij de zwarte castello tegels..(die ik overigens nog moet halen).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Past zoiets niet?
[ afbeelding ]
Wat zul je inmiddels staan te trappelen om te beginnen. Alles zit nu in je hoofd en nu wil je het ook wel eens in het echt zien natuurlijk!
quote:
We zijn nu ook heel erg aan het relaxen (lees ons huis verslonst).quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef zwemmer431 het volgende:
nog een deel van de hete zomer te gaan
blijf het met interesse volgen..
neem je rust op tijd ( ahum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |