Als ik een goede kleur vind ws wel ja.. maar als ik iets anders tegenkom ook goed hoor..quote:

Thanks..moet wel even melden dat de badkamer tekening niet helemaal meer klopt..quote:

Jaa onze keukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zo, hier moet ik natuurlijk weer bij zijn. Zie net die foto van onze keuken (hihi, ons heeft hier een dubbele betekenis), die had ik nog helemaal niet gezien in die variant.
Heb je de Boretti overigens al besteld? Je zou eens kunnen mailen met dit bedrijf: http://link.marktplaats.nl/254561521. Ze hebben jouw fornuis bijvoorbeeld nog in 100cm breed en antracietgrijs voor 2497,50. En hij heeft er nog veel meer staan. Helaas niet degene die wij zoeken.

wanneer komt de jouwe nu? Heb ik al honderd keer gevraagd volgens mij...
  wanneer komt de jouwe nu? Heb ik al honderd keer gevraagd volgens mij... .
 . 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....

quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef styliste het volgende:
ik heb die wasbakken (of look-a-likes) volgens mij op ebay duitsland zien staan. Ik ben al mijn linkjes kwijt want die staan op mijn oude pc, die heb ik als het goed is zondag weer. Je kan ook eventueel zoeken op waschbecken of waschtisch(e).

.
. 

moet eigenlijk nodig hier wat soppen maar ben druk doende mijn budget te belichten en te kijken of ik me die villeroy en boch rommeltjes (riep ik nu ooit dat ik het belachelijk vond dat mensen zoveel geld uitgaven voor sanitair??) kan veroorloven...
 moet eigenlijk nodig hier wat soppen maar ben druk doende mijn budget te belichten en te kijken of ik me die villeroy en boch rommeltjes (riep ik nu ooit dat ik het belachelijk vond dat mensen zoveel geld uitgaven voor sanitair??) kan veroorloven... 

verklaard waarom we er nu zo achteraan zitten.
 verklaard waarom we er nu zo achteraan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou uitgespuid! Ga Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....

mijn eigen project
 mijn eigen project   

maar nu wel klaar met het papierwerk
  maar nu wel klaar met het papierwerk   
  )
 )

(zal vast wel ergens aan gordijnrails, vensterbanken enz verdwijnen maar vooruit
  (zal vast wel ergens aan gordijnrails, vensterbanken enz verdwijnen maar vooruit  voor nu een heel fijn gevoel om gewoon 7000-10.000 euro "over" te hebben).
 voor nu een heel fijn gevoel om gewoon 7000-10.000 euro "over" te hebben).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |