Dat betekend dat de basis verf van histor van dezelfde fabriek komt. Ik zou even voor de zekerheid bij je schilder navragen of hij onder sigma ook histor verstaat. Sigma is volgens mij van een net wat ander kaliber (en prijs) als histor. Sigma is zeg maar maar voor de professional en Histor voor de particulier. Het kan trouwens best zijn dat als je naar een winkel als bijv dekocay gaat dat ze bereid zijn om een histor kleur in sigma verf te mengen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Sigma Coatings Nederland B.V., onderdeel van PPG Architectual Coatings Northern Europe B.V., is actief in Nederland op het gebied van decoratieve coatings en pleisters. Haar afnemers zijn professionele verwerkers en particulieren. Bekende merken zijn: Sigma Coatings, Boonstoppel Verf, Histor en Rambo.
Ehmm dan zou dat dus betekenen dat histor wel kan?
Heb helemaal geen tijd meer gehad om het staaltje erbij te zoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef styliste het volgende:
mooie kleuren Rallydame!Pergola zit alleen niet in mijn waaier. Wel een groene die Polder heet...
Mooi dat het een meevaller isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
Het klussen komt nu echt dichtbij meis! Hou je het nog? :-)
Ik moet ook echt eens een beslissing gaan nemen voor wat betreft de kleuren die op de muren, kozijnen en plafonds moeten. Plafonds wil ik wit laten, muren een kleur en kozijnen en deuren een basiskleur. Maar welke... Vandaag de offerte voor het schilderwerk binnen gehad, en dat was echt een enorme meevaller. De eerste meevaller in een tijdje
.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:53 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Heb helemaal geen tijd meer gehad om het staaltje erbij te zoeken![]()
Was blij dat ik mijn bed zag..
Ik heb geen waaier. Iedere keer als ik bij een bouwmarkt kom dan duik ik even de verfhoek ik en neem weer van allerlei staaltjes mee. Volgens mij heb ik ondertussen alle staaltjes wel die ik mooi vind.... Toch moet ik nog steeds even kijken...![]()
De definitieve kleuren kiezen vind ik ook nog best wel lastig. Al hebben we deze 3 kleuren voor de strepen al een tijd zo liggen en die blijven mooi dus daar zal wel niets meer aan wijzigen (denk ik)
Dat de muren een kleur als Basterd moeten worden dat was ook wel zeker maar de rest..... Nog geen idee.. Wel weer ideetje voor de slaapkamer gekregen gistermiddag (je moet ergens aan denken in de pauze van je werk)... Eens kijken wat daar uitvoerbaar van is...
31 juli gaan we tekenen (als er niet weer wat geks gebeurd met die leuke makelaar weet je het nooit).quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef styliste het volgende:
Goh ML-etje, volgens mij gaan wij bijna tegelijk beginnen! Jij net wat eerder denk ik of niet? Spannend he?
Ondanks dat ik weet dat ik niet heel veel kan doen straks heb ik er heel veel zin in, geef mij maar een moker of een breekijzer en een half uurtje en dan ben niet alleen ik gesloopt! Errrrrrrrruit met die plafonds!
Ik hoop ook dat ik van mijn keuken af komquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
31 juli gaan we tekenen (als er niet weer wat geks gebeurd met die leuke makelaar weet je het nooit).
Hihi ja dat slopen gaan wij 1 augustus ook doen
Hoop dat ik die keuekn wel kwijtraak dat scheelt weer slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |