abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70691082
Nog 25 daagjes!!
Dit weekend de verfkleuren bekeken.
Onze schilder werkt met flexa dus keuze genoeg, alleen afwasbare verfsoorten.

Keuken; wit-wit met een gekleurd vlak daar waar het blok tegenaan komt (met als nadeel dat de vuilnisbak dus naast een witte muur staat). Balkjes plafond nog geen idee.
Gang eveneens wit net als het niet getegelde deel in toilet (moet dan wel bij het wit in motieftegels passen).
Woonkamer off-white/creme.
Slaapkamer kleine achterwand lichtgrijs en rest ws ook wit (lijkt alles groter), balkjes grijs?
Logeerkamer een kleurtje pastel ws.
Trap wit, deuren ook.
Studeerkamer eveneens wit.

Wil vooral met decoratiestickers/schilderijen enz werken.
Het is ook niet erg groot allemaal dus is dat handiger, en hou erg van wisselen.

Weet niet of je die stickers ook makkelijk kunt verwijderen??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70691776
Stickers zijn makkelijk te verwijderen mits juiste materiaal en op een vlakke ondergrond. Stuur me anders even een pm voor meer info. (na de verbouwing ga ik ze zelf produceren)
pi_70692115
reclame maken mag in mijn topic dus vertel! Spam ik het door naar onze schilder
pi_70692876
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:11 schreef styliste het volgende:
Stickers zijn makkelijk te verwijderen mits juiste materiaal en op een vlakke ondergrond. Stuur me anders even een pm voor meer info. (na de verbouwing ga ik ze zelf produceren)
Welk materiaal en hoe verwijder je ze dan?
pi_70693331
Je gebruikt het best plak vinyl. Dat is heel makkelijk van een glad oppervlak te verwijderen (glad stucwerk, geen sierpleister of structuurverf). Mocht het vast zitten kan je er de fohn op zetten, dan is het zo los. Het vinyl wordt gesneden met een snijplotter. Ik kan zo'n beetje alles snijden wat je wil straks. De maximale breedte waarop ik kan snijden is 60 cm geloof ik, de lengte vrijwel onbeperkt. Stickers bestaand uit delen is helemaal geen probleem.
pi_70698101
Aha zo'n snijplotter heeft volgens mij op het werk (voor de tekeningen).
Plakvinyl dus onder de sticker? Want ga die stickers wel bestellen via een site.
Ze komen op een vers gestucte muur waar afwasbare muurverf op komt.
pi_70698517

Gaan we bestellen. 1 cirkel voor de toiletpot (zie OP) en dan de sierrand met cirkels die erbij past.
Neigde erg naar een kleurtje en weet dat ik dan wil veranderen dus dan maar gekleurde accesoires en zw-witte tegels. Naast de sierstrip en de 1e cirkel zwarte tegels ipv wit zoals in OP.
pi_70698571
Nee de stickers worden gemaakt van plakvinyl. Dus even goed controleren voordat je besteld.
Je hebt inderdaad ook plotters waar je mee kan printen maar het is niet automatisch beiden. Wel leuk als het zo is, dan kan je je eigen stickers maken!
pi_70698839
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef styliste het volgende:
Nee de stickers worden gemaakt van plakvinyl. Dus even goed controleren voordat je besteld.
Je hebt inderdaad ook plotters waar je mee kan printen maar het is niet automatisch beiden. Wel leuk als het zo is, dan kan je je eigen stickers maken!

Hmm zo crea ben ik niet, kies liever iets aparts wat ik mooi vind dat een ander al voor me in elkaar heeft gezet
Dat ga ik zeker checken wordt overigens wel december hoor dus als je opschiet
Vind de klok op cut it out bijv erg leuk staat ook op onze doordeweekse bedtijd en de bloemen designs ook.

Heb ze bij castelo zelf vandaan www.castelo.com Loenen a/d Vecht.
pi_70703046
ik kan niet zien hoe groot die klok is maar zo te zien doen zij ook alles van vinyl. En als ik de afmetingen bekijk denk ik dat ze eenzelfde plotter hebben staan (twijfel dus een beetje met die klok) als ik op het oog heb, die bloemen designs kan ik straks ook voor je maken als het goed is
Ik hoop m toch zeker voor december wel te hebben! Ik wil namelijk voor hier ook aan de slag met dat spul!
  maandag 6 juli 2009 @ 16:20:45 #63
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_70705655
gaan het zien styliste, zal iig aan je denken.

Thanks Rallydame!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 06:56:30 #65
248562 Rallydame
pi_70727972
Ik had ook wel zulke tegels gewild maar ik kreeg niet overtuigd.
Geniet ik maar stiekem even van de jouwe
pi_70728161
Ook niet alleeeeen maar in het toilet?
Hihi hier heeft mij m'n sierrand langs het keukenblok onder het mom van te druk laten inleveren maar kreeg er dan wel het toilet en het tussenstukje tussen huis en garage voor terug (voor de laatste moet ik nog iets bedenken).

Meeste mensen krijgen een verzakking van mijn zwarte toilet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:04:46 #67
248562 Rallydame
pi_70728333
Ook niet in het toilet
Daar komen nu van die grote grijze 60x60 (ik dacht 50x50 maar blijkbaar zijn ze nog groter ) cm tegels. Net zo'n kleur als die mozaiktegels die ik gepost had.
In de bijkeuken en in de hal komen ook van die grote tegels maar dan donkergrijs.. Misschien kan ik daar nog ergens een stukje voor elkaar krijgen...

Waar heb je de jouwe gevonden? Ga ik even spieken en "per ongeluk" overal briefjes laten slingeren met de site erop
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:05:42 #68
248562 Rallydame
pi_70728564
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:05 schreef Rallydame het volgende:
Oeps.... Goed lezen is ook een kunst...

Ik zie het al
Aha ja wij hebben keuken en hal hetzelfde nu dat was zijn compromis.
Je kan ene gratis folder op de site aanvragen
pi_70730520
Oooh, nog 3 weekjes!

Hou je het nog een beetje uit?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_70732440
Hmm beetje in een wat moet ik nu gaan doen dip.
Terwijl er genoeg ligt maar ga liever slopen
30 juli gaan we de heining zetten (voor ons hondje dat natuurlijk mee mag).

Vanavond ga ik alle rekeningen eens in een map stoppen en in een excelletje mikken wat wanneer aanbetaald en echt betaald moet worden. Heb nu gewoonweg geen idee, geeft ook een beetje slechte indruk als je al meteen niet betaald hé.
pi_70733399
Is heel verneukatief als je jezelf rijk rekent en een rekening van 3 mille nog niet hebt betaald...
Wij betalen ook altijd gelijk, weg ermee. Dat schept duidelijkheid.
pi_70733671
Hmm ja daar ben ik voorzichitg mee met direct betalen.
15% vooraf (is gedekt mocht een bedrijf failliet gaan) is het max.
Heb wel alle bedragen in tabel hoor en nog steeds geld over moet alleen exacy bepalen wie wanneer betaald moet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:54:22 #74
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70733731
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
]

Gaan we bestellen. 1 cirkel voor de toiletpot (zie OP) en dan de sierrand met cirkels die erbij past.
Neigde erg naar een kleurtje en weet dat ik dan wil veranderen dus dan maar gekleurde accesoires en zw-witte tegels. Naast de sierstrip en de 1e cirkel zwarte tegels ipv wit zoals in OP.
Wat moet ik me voorstellen bij deze tegel? Hoe groot is zoiets en waar kun je het voor gebruiken? Echt een vloertegel of ook voor muren? Ben nu echt een klusn00b, maar daar komt over een maand verandering in..

maar die tegel.. echt, ben er gek op, heel leuk design.
Big mouth strikes again
pi_70733869
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja daar ben ik voorzichitg mee met direct betalen.
15% vooraf (is gedekt mocht een bedrijf failliet gaan) is het max.

Nee, ik betaal pas als het af is.
Niks aanbetalen.
Maar dan betaal ik direct in huis op de laptop, ze staan erbij en kijken ernaar.
Zo bedoelde ik het eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')