Welk materiaal en hoe verwijder je ze dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:11 schreef styliste het volgende:
Stickers zijn makkelijk te verwijderen mits juiste materiaal en op een vlakke ondergrond. Stuur me anders even een pm voor meer info. (na de verbouwing ga ik ze zelf produceren)
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef styliste het volgende:
Nee de stickers worden gemaakt van plakvinyl. Dus even goed controleren voordat je besteld.
Je hebt inderdaad ook plotters waar je mee kan printen maar het is niet automatisch beiden. Wel leuk als het zo is, dan kan je je eigen stickers maken!
Aha ja wij hebben keuken en hal hetzelfde nu dat was zijn compromis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:05 schreef Rallydame het volgende:
Oeps.... Goed lezen is ook een kunst...![]()
![]()
![]()
Ik zie het al
Wat moet ik me voorstellen bij deze tegel? Hoe groot is zoiets en waar kun je het voor gebruiken? Echt een vloertegel of ook voor muren? Ben nu echt een klusn00b, maar daar komt over een maand verandering in..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Ml-etje het volgende:]
Gaan we bestellen. 1 cirkel voor de toiletpot (zie OP) en dan de sierrand met cirkels die erbij past.
Neigde erg naar een kleurtje en weet dat ik dan wil veranderen dus dan maar gekleurde accesoires en zw-witte tegels. Naast de sierstrip en de 1e cirkel zwarte tegels ipv wit zoals in OP.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja daar ben ik voorzichitg mee met direct betalen.
15% vooraf (is gedekt mocht een bedrijf failliet gaan) is het max.
Het is een portugese cementtegel. Niet de makkelijkste tegel om schoon te maken en te onderhouden maar ok dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef heartwork het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij deze tegel? Hoe groot is zoiets en waar kun je het voor gebruiken? Echt een vloertegel of ook voor muren? Ben nu echt een klusn00b, maar daar komt over een maand verandering in..
maar die tegel.. echt, ben er gek op, heel leuk design.
Tsja een houten vloer, de tegels enz. bestellen ze niet zonder die 15% heb ik ook niet zoveel problemen mee overigens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik betaal pas als het af is.
Niks aanbetalen.![]()
Maar dan betaal ik direct in huis op de laptop, ze staan erbij en kijken ernaar.
Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Lamelvloer, Europees rustiek eiken 20 cm breedte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb niks hoeven aan te betalen op onze houten vloer...![]()
Ondanks dat het ook nog eens 10 weken verschoven is.
Wat voor vloer hebben jullie?
ja hout, maar wat voor?
klinkt goed!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lamelvloer, Europees rustiek eiken 20 cm breedte.
quote:
wat vlotsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |