Thnx Treasa&Rallydame, slopen is supermakkelijk vooral als op de gang na zo'n beetje alles eruit moet

Hoe bedoel je andere smaak qua verf??
Hihi die zaag zit nog keurig in zijn doos te wachten op de opbouw.
De aannemer had volgens de leverancier van de twee puinbakken het adres niet juist opgegeven en ons telefoonnummer niet doorgeven dus die man heeft zich suf gezocht en kwam toen verderop de dijk bij iemand die dezelfde aannemer heeft en die graag een nieuwe container wilde hebben dus hebben ze hem daar neer gezet. Wij niet blij en bleek ook nog dat aan ons verteld is dat hij er op zijn vroegst om 13h was maar hij stond er al om 12h...tsja..
Het puin laten we nu dus maar liggen waar het valt op wat veegwerk na.
Vandaag gedaan:
- bad eruit laten halen (marktplaats)
- keuken eruit laten halen (mp)
- tegeltjes keuken eruit gebikt door moi
- vloerbedekking beneden weg
- muur tussen keuken en badkamer weg
- plafond keuken en badkamer weg
- trap en twee slaapkamers van vloerbedekking en platen ontdaan
- aantal verwarmingen leeg gemaakt en buiten leeg laten lopen
- trap deels van de krammetjes ontdaan (wil hem wit lakken dus dat heb ik geweten), trapleuning van het geweld gered.
- uit pure verveling tussendoor wat behang getrokken en hoezee vier lagen behang
- speciale machine gehaald voor om een deel van de vloer eraf te bikken en toen...
hadden we ineens een hoop zand ipv een vloer...hij blijkt dus maar 10 cm dik en dat is niet genoeg om een stukje af te bikken en vloerverwarming op te plaatsen. Plus dat hij overal scheurt en

zei ik bel de aannemer wel want dit gaat hem niet worden..

overgebleven centjes

Vraag van

;
Wat te doen als je je huidige betonnen vloer weghakt en je komt zand tegen, hoe maak je hierop een stevige betonnen zand-cement vloer? (incl vloerverwarming). => gooi ik even in een nieuw topic ook.
En natuurlijk foto's gemaakt
zal zo na nog een roerbeweging in de shoarma eens het kabeltje opsnorren.
Lekker zo'n schoon huis om in te crashen!