abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70901191
Wil dus wel in het hele huis alle kozijnen en deuren dezelfde kleur.
Dus het moet bij spierwitte muren (deel keuken) staan maar ook bij creme (woonkamer).9003 is inderdaad mooier.
9001 komt meer in de richting van wat ik op de woonkamermuur ga smeren.
Zal zo mijn deels houtenwand probleem eens posten .
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 12 juli 2009 @ 18:08:28 #103
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70907974
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is een portugese cementtegel. Niet de makkelijkste tegel om schoon te maken en te onderhouden maar ok dan heb je ook wat.
Je hebt ze in vloer en wandtegels. 10x10, 15x15 en 20x20 volgens mij.
Zie in de OP voor wat wij in het toilet ermee gaan doen (alleen hebben wij voor die wandtegels in de plek zwarte).
Oeh bedankt..
De tegels zijn erg verleidelijk ondanks hun kosten.

En ja, dat toilet ziet er zeker prachtig uit.
Big mouth strikes again
pi_70909073
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef heartwork het volgende:

[..]

Oeh bedankt..
De tegels zijn erg verleidelijk ondanks hun kosten.

En ja, dat toilet ziet er zeker prachtig uit.
Graag gedaan hoor. Vond de prijs wel meevallen maar had er dan ook niet op gerekend dat wandtegels goedkoper zijn dan vloertegels en was van 90 euro per vierkante meter uit gegaan.
pi_70909149
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:07 schreef styliste het volgende:
kom maar op met je houtenwand probleem
Na wat maagpijn verder weer puf om te posten, zo dan nog de zon in..

Dit zit in de gang sommige stukken geheel zoals hier onder de trap met trapkast.
Sommige stukken half.
Omdat je het hout en de wand niet makkelijk in 1 kleur krijgt (hout zit boven en dan tot 1,50 geen hout) en het denk ik ook niet mooi is ben ik aan het dubben over de ral-kleuren voor de muur en het hout erboven.
Zal straks de combi's 1s opzoeken. 9003 voor de kozijnen staat genoteerd, je hebt helemaal gelijk .
pi_70913626
Je/jullie gaan toch verbouwen?
Hupsakee, strippen die handel en stucen in RAL 9010. = offwhite.
Doet even au misschien...?

Vraag daarbij is: wat voegt het toe om het hout te handhaven?
Is het authentiek? vrag ik mij af.
Mogelijk gebruikt om iets achter te verbergen.
Nou dat kun je dat maar beter weten.
Bruut hé ?

been there done that.
pi_70913869
Heeeeel bruut maar we willen het houden het is authentiek en er zit dus niets achter.
Het staat ook wel heel mooi bij het huis.
Dus helaas het moet gekwast.
pi_70914895
Hoe gewaagd wil je het hebben?
Ik zou als je het rustig wil houden het houtwerk 9003 doen en de muur 9001 of 9010.
Als je wat gewaagder wilt het hout als dat tenminste onder zit, een contrasterende kleur geven t.o.v. de muur. Het deel dat een kleur krijgt moet onder zitten om de ruimte groter te laten lijken.
Voor rustig maar dan de landelijke variant zou ik naar de kleuren van farrow&ball kijken
pi_70915629
het hout zit op sommige stukken helemaal en anders boven (als het onder had gezeten had ik het dus wel gesloopt).
Farrow&Ball zit er niet in.
Onze schilder werkt met flexa/Prisma dus dat is mijn keuze, alles dat daarbuiten valt mag wel maar moet ik zelf gaan inkopen (en ja dat gaat in de keuken gebeuren).
Zat al te kijken naar krijtverf voor de keuken (de 3 witte wanden).
pi_70916185
Hmm heb helaas geen flexa waaier maar ik zal morgen eens een vergelijkend waren onderzoekje doen met f&b en ral. Misschien kan ik je wat ral nummers doorgeven
pi_70916269
Dan ben je een schat, ben je nog steeds n beetje ziekjes thuis?
Of gaat het inmiddels al wat beter (als ik zie hoe vaak je online bent terwijl ik illegaal bezig ben @work vraag ik me dat wel eens af )
F&B is helemaal super maarja vriendlief wordt er niet blij van als ik weer off budget ga (wanneer niet).
pi_70916601
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dan ben je een schat, ben je nog steeds n beetje ziekjes thuis?
Of gaat het inmiddels al wat beter (als ik zie hoe vaak je online bent terwijl ik illegaal bezig ben @work vraag ik me dat wel eens af )
F&B is helemaal super maarja vriendlief wordt er niet blij van als ik weer off budget ga (wanneer niet).
Doe ik graag voor je!
Het gaat nog niet echt tof helaas. Mijn baas stelt hele hoge eisen. Het ging heel goed maar ik moet nu zo snel opbouwen dat ik weer terug bij af ben helaas. En ik heb internet op mijn mobiel. Zo af en toe check ik fok even en het duurt dan weer een paar uur voordat fok offline aangeeft. Schijn bedriegt dus ook een beetje
pi_70916950
Wat voor werk doe je dan?
Tijd om te checken of je op offline staat heb ik niet hoor het is in mijn kamer net de zoete inval.
Geen reintegratieplan opgesteld met de arbo-arts?
pi_70917295
Ik werk bij een school op de administratie. Dus in mijn pauzemomentjes check ik mobiel even mijn mail en fok of er nog leuke reacties zijn. Bij ons is het nu ook erg druk maar de sfeer is echt verschrikkelijk. Er wordt heel veel geroddeld enzo dus af en toe moet ik even iets voor mezelf doen. Er is wel een plan opgesteld met de bedrijfsarts maar daar was ik ib overleg met mijn leidinggevende al van ag geweken. Ten gunste van mij. Nu moet ik alleen in 3 weken tijd van 5.5 uur naar 8 uur per dag. Dat gaat dus niet lukken..
Doe jij leuk werk?
pi_70924578
Aha ik was mijn bedje al ingedoken.
Het is dus ook de sfeer die het hem doet.. mobiel internet is wel handig dan ja.
Van 5,5 naar 8 in 3 weken is wel erg snel ja.Misschien even een tussenafspraak maken bij de arbo?
Ik werk op de afdeling personeelszaken van een vrij groot bedrijf.
Leuk werk en leuke collega's gelukkig en heel veel vrijheid.
pi_70925251
Ik heb deze week weer een afspraak bij de arbo dus ik zie wel wat daar uit komt.
Personeelszaken klinkt altijd wel leuk. Lekker divers of niet?

Ik moet echt op zoek naar een nieuwe baan...
pi_70927620
eerst even herstellen joh en dan op je gemakje zoeken.
Personeelszaken is heel divers de ene dag kan rustig zijn de andere dag kunnen er tien medewerkers van alles en nog wat hebben. Erg leuk!
pi_70938255
klinkt erg leuk!
Ik ga inderdaad eerst maar herstellen en daarna iets leuks zoeken.

Wat zijn nou dingen die je op een dag tegenkomt bij PZ?

Ik heb nog even gekeken naar die F&B en RAL maar de ral kleuren zijn net wat donkerder. Ik vind het heel moeilijk beoordelen omdat ik natuurlijk niet kan zien hoe het hout zit enzo maar ik zou denk ik gaan voor een ral 9010 met bijvoorbeeld 7032 maar dan een tintje lichter. Dus zeg maar als je een blik van 3 liter zou halen het laten kleuren voor 1,5 liter. F&B is heel mooi vergrijsd en in mijn K5 waaier zitten niet zo heel veel vergrijsde tinten. Ik weet niet of flexa die heeft. Ik heb eventueel ook nog een histor waaier liggen maar daar heb jij niks aan he?
pi_70939147
Ga eens navragen wat ik allemaal kan bestellen en anders is het pech moet er nog lang tegenaan kijken.

P&O is erg leuk hoor tsja kort samengevat van indienst tot uitdienst en alles wat ertussen speelt maak je mee.
Vrolijke en minder leuke dingen, zeurpieten en lieve mensen die je graag verder wilt helpen.
Jij zou bijvoorbeeld als "zieke" ook voorbij komen.

Ervaring leert dat een nieuwe baan altijd even stressvol is dus wanneer je je oude baan weer volledig aan kunt is verder zoeken pas verstandig. En natuurlijk is zoeken ondertussen wel handig naast dat er nu niet veel te vinden is helaas is een vooruitzicht altijd iets wat je sneller doet herstellen.
Vraag 1 die je je moet stellen is waarom wil ik daar weg en wat verwacht ik elders.
pi_70939371
Tsja, ik denk dat ik gewoon niet zo geschikt ben voor kantoorwerk.. Ik moet echt fysiek ook een beetje bezig kunnen zijn.
En ja, waarom ik daar weg wil? Ik kan zo wel honderd dingen opnoemen maar het voornaamste is denk ik wel dat ik merk dat ik door het werken daar mijn zelfvertrouwen aan het verliezen ben. Dat zegt wel genoeg denk ik he?
Wat ik elders verwacht? Het hoeft niet zo heel veel te zijn om al beter te kunnen zijn dan dit. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om pas weg te gaan als ik iets heb gevonden wat ik echt leuk vind.

Begrijp ik het dan goed dat je toch naar Farrow&Ball gaat kijken? Ik heb eventueel nog wel een kleurenkaart liggen die ik je op kan sturen als je wilt?
pi_70943134
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef styliste het volgende:
Tsja, ik denk dat ik gewoon niet zo geschikt ben voor kantoorwerk.. Ik moet echt fysiek ook een beetje bezig kunnen zijn.
En ja, waarom ik daar weg wil? Ik kan zo wel honderd dingen opnoemen maar het voornaamste is denk ik wel dat ik merk dat ik door het werken daar mijn zelfvertrouwen aan het verliezen ben. Dat zegt wel genoeg denk ik he?
Wat ik elders verwacht? Het hoeft niet zo heel veel te zijn om al beter te kunnen zijn dan dit. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om pas weg te gaan als ik iets heb gevonden wat ik echt leuk vind.

Begrijp ik het dan goed dat je toch naar Farrow&Ball gaat kijken? Ik heb eventueel nog wel een kleurenkaart liggen die ik je op kan sturen als je wilt?
wel opletten dat dat geen zomeropmerking i hé, niet lullig bedoeld, veel mensen vinden hun baan in de zomer niet leuk omdat ze dan liever buiten iets met hun handen doen.
Als je gedurende de zoektocht die soms best frustrerend kan zijn het doel iets leukers te vinden maar niet uit het oog verliest en bij iedere baan je de vraag stelt doe ik dit om weg te komen of is dit wat ik wil gaat het goed.

ga voorlopig alleen kijken vrijdag gaat bij zijn vriend de schilder langs en dan weet ik wat ik kan bestellen bij hem en wat winkelwerk wordt.
pi_70943716
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wel opletten dat dat geen zomeropmerking i hé, niet lullig bedoeld, veel mensen vinden hun baan in de zomer niet leuk omdat ze dan liever buiten iets met hun handen doen.
Als je gedurende de zoektocht die soms best frustrerend kan zijn het doel iets leukers te vinden maar niet uit het oog verliest en bij iedere baan je de vraag stelt doe ik dit om weg te komen of is dit wat ik wil gaat het goed.

ga voorlopig alleen kijken vrijdag gaat bij zijn vriend de schilder langs en dan weet ik wat ik kan bestellen bij hem en wat winkelwerk wordt.
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is nu niet het geval. Ik ben er al een paar jaar mee bezig. Ik hoef ook niet buiten aan de gang als ik maar in de creatievere sector aan de slag kan (mijn naam is niet voor niks natuurlijk).
Ik kijk ook niet meer op administratieve banen tenzij het in de sector is waar ik in wil werken. komt goed!

Als ik je die kleurenkaart op moet sturen moet je het maar even laten weten. Ik heb er 2 dus je mag er sowieso 1 hebben.
pi_70943895
Wat voor opleiding heb je dan?
Zodra ik meer weet hoor je het van me maar zou het zonde (jaja zuuuuuunig ) vinden als ik hem voor niks laat opsturen, snap je?

Over zuunig gesproken, 30 euro MP keurig ding en scheelt minimaal 50 euro (oh nee meer tis n ford).
pi_70944068
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Wat voor opleiding heb je dan?
Zodra ik meer weet hoor je het van me maar zou het zonde (jaja zuuuuuunig ) vinden als ik hem voor niks laat opsturen, snap je?

[ afbeelding ]

Over zuunig gesproken, 30 euro MP keurig ding en scheelt minimaal 50 euro (oh nee meer tis n ford).
heb ooit aan het grafisch lyceum gestudeerd maar bij gebrek aan tekenskills ben ik daar gestopt. Nu ga ik mijn opleiding voor interieurstyliste afronden.

kijk! das een kruiwagen!
pi_70944673
Hoe lang moet je nog? Want met een diploma en misschien een stage oid kom je een eind..

Kijken wat er van dat nu nog sjieke ding over blijft na wat sloopwerk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')