Oeh bedankt..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een portugese cementtegel. Niet de makkelijkste tegel om schoon te maken en te onderhouden maar ok dan heb je ook wat.
Je hebt ze in vloer en wandtegels. 10x10, 15x15 en 20x20 volgens mij.
Zie in de OP voor wat wij in het toilet ermee gaan doen (alleen hebben wij voor die wandtegels in de plek zwarte).
Graag gedaan hoor. Vond de prijs wel meevallen maar had er dan ook niet op gerekend dat wandtegels goedkoper zijn dan vloertegels en was van 90 euro per vierkante meter uit gegaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oeh bedankt..
De tegels zijn erg verleidelijk ondanks hun kosten.
En ja, dat toilet ziet er zeker prachtig uit.
Na wat maagpijn verder weer puf om te posten, zo dan nog de zon in..quote:
Doe ik graag voor je!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Dan ben je een schat, ben je nog steeds n beetje ziekjes thuis?
Of gaat het inmiddels al wat beter (als ik zie hoe vaak je online bent terwijl ik illegaal bezig ben @work vraag ik me dat wel eens af)
F&B is helemaal super maarja vriendlief wordt er niet blij van als ik weer off budget ga (wanneer niet).
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef styliste het volgende:
Tsja, ik denk dat ik gewoon niet zo geschikt ben voor kantoorwerk.. Ik moet echt fysiek ook een beetje bezig kunnen zijn.
En ja, waarom ik daar weg wil? Ik kan zo wel honderd dingen opnoemen maar het voornaamste is denk ik wel dat ik merk dat ik door het werken daar mijn zelfvertrouwen aan het verliezen ben. Dat zegt wel genoeg denk ik he?![]()
Wat ik elders verwacht? Het hoeft niet zo heel veel te zijn om al beter te kunnen zijn dan dit. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om pas weg te gaan als ik iets heb gevonden wat ik echt leuk vind.
Begrijp ik het dan goed dat je toch naar Farrow&Ball gaat kijken? Ik heb eventueel nog wel een kleurenkaart liggen die ik je op kan sturen als je wilt?
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is nu niet het geval. Ik ben er al een paar jaar mee bezig. Ik hoef ook niet buiten aan de gang als ik maar in de creatievere sector aan de slag kan (mijn naam is niet voor niks natuurlijk).quote:Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wel opletten dat dat geen zomeropmerking i hé, niet lullig bedoeld, veel mensen vinden hun baan in de zomer niet leuk omdat ze dan liever buiten iets met hun handen doen.
Als je gedurende de zoektocht die soms best frustrerend kan zijn het doel iets leukers te vinden maar niet uit het oog verliest en bij iedere baan je de vraag stelt doe ik dit om weg te komen of is dit wat ik wil gaat het goed.ga voorlopig alleen kijken vrijdag gaat
bij zijn vriend de schilder langs en dan weet ik wat ik kan bestellen bij hem en wat winkelwerk wordt.
heb ooit aan het grafisch lyceum gestudeerd maar bij gebrek aan tekenskills ben ik daar gestopt. Nu ga ik mijn opleiding voor interieurstyliste afronden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Wat voor opleiding heb je dan?
Zodra ik meer weet hoor je het van me maar zou het zonde (jaja zuuuuuunig) vinden als ik hem voor niks laat opsturen, snap je?
[ afbeelding ]
Over zuunig gesproken, 30 euro MPkeurig ding en scheelt minimaal 50 euro (oh nee meer tis n ford).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |