quote:quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zag in het krantje van de creche een estafette staan waarin 1 ouder een aantal vragen krijgt voorgeschoteld en deze kan dan de estafette door spelen aan een andere ouder, een die je zelf kiest.
Het leek mij een leuk idee om hier op FOK ook zo een estafette te beginnen.
Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc
en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Hee, dat was mijn tvpquote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef mijsje het volgende:
is het er trouwens per ongeluk ingeslopen in het lijstje in de OP dat Maffemuts, Tan en _Bar_ er twee keer instaan?
(tevens mijn manier van tvp...)
(Ticootje, misschien een hele verse mama of juist iemand die heel graag mama zou willen worden?)
Ik heb het even gewijzigdquote:Op maandag 8 juni 2009 00:42 schreef mijsje het volgende:
is het er trouwens per ongeluk ingeslopen in het lijstje in de OP dat Maffemuts, Tan en _Bar_ er twee keer instaan?
(tevens mijn manier van tvp...)
(Ticootje, misschien een hele verse mama of juist iemand die heel graag mama zou willen worden?)
quote:
Ik weet het niet. Het lijkt me dat dat ook weer allemaal vragen op kan roepen waar die personen niet op zitten te wachten zeg maar. Hoe zeg ik dat... er ligt dan zo de nadruk op dat iemand niet wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:52 schreef MamsX het volgende:
misschien een idee om een nee lijstje te maken?
Anders vraagt iedereen straks de neezeggers weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |