Dat dus!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Chell het volgende:
Saffier, wat een mooi verhaal!En dat je meets zo eng vind joh, dat wist ik helemaal niet! Fijn dat je er was zaterdag
Jullie zijn een mooi gezinnetje vind ik. Je hebt een schat van een kind, volgens mij ook een hele lieve man (ik vond 'm zo vertederend met de kindjes op de meet) en van jou wist ik al dat je leuk en lief bent
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, mooi verhaal ook!
Hoewel ik een groot deel ervan al wel kende.
Amber kijkt nog regelmatig naar de film die we gemaakt hebben en steeds vraagt ze weer, mama, wanneer gaan we weer naar Disney?quote:En de hormonen vieren hier hoogtij hoor! Ik kan echt helemaal volschieten bij Memmel's verhaal over hoe leuk het leven toch was toen je 18 was en bij Vicky's opmerking over Amber's reactie op Disneyland.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Saffier het volgende:
De tijd van mijn leven heb ik er gehad in Schoonhoven, leuke klassen, leuke leraren en een geweldige opleiding; ik ben goudsmidmooiste vak wat er is.
Het eerste jaar kon je nog meerdere kanten op zoals de uurwerktechniek in, leuk me ook leuk maar het creatieve van het goudsmeden vond ik een stuk leuker. Ik heb nog een klok gemaakt in de 1e die helaas niet loopt, wie weet kan ik een keer meeten met Swets en kan dat ding na 10 jaar eindelijk eens de tijd aan gaan geven![]()
Dit stukje raakt me, zo voel(de) ik het ook vaak.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Saffier het volgende:
Het heeft me wel getekend. Ben onzeker en vreemden privé ontmoeten vind ik een crime. Naar een meet, groot of klein blijft elke keer weer een overwinning, ben altijd bang dat er over me gekletst wordt of dat ik raar aangekeken word of er toch eigenlijk helemaal niet bij hoor, het buitenbeentje ben. Moet altijd knokken voor een plekje 'erbij' en heb snel het idee dat ik me opdring bij anderen. Heb ik wel de juiste kleding aan, praat ik niet te hard enz, enz.
Jammer dat je niet naar de meet durft. Al kan ik het me ook wel voorstellen. Ben wel heel benieuwd naar je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Wauw Saffier!! Wat herken ik veel in jouw stukjes over anderen niet gauw vertrouwen en heel erg de kat uit de boom kijken.
Ben ook gepest
"zeg ik geen rare dingen?!" enz.
Wil zo graag naar een meet maar ik durf het echt niet en ben echt een schijterd daarmee al zal je het dan niet zien.
Mijn man is ook de enige die mij echt kent.
En zo zijn er meer dingen die ik erg herkenbaar vind. heel apart en ook fijn om te lezen dat een ander dat ook heeft.
Ben beetje emo nu
Op het kdv bij Sara zit zo'n klein etterbakje. Slaan, bijten, krabben en schelden. Ik kan dat kind wel wat doen gewoon, maar aan de andere kant bedenk ik me dan maar dat dat jochie het vast ook ergens leert en er dus op deze leeftijd zelf weinig aan kan doen. Maar die ouders, daar zou ik wel eens mee willen praten ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Lenaatje het volgende:
Jeetje wat herkenbaar allemaal zeg! Belangst enzo en angst voor meets. Ik ben 1x in 2006 naar een meet geweest, doodeng en daarna durfde ik niet meer, terwijl ik iedereen heel aardig vond. Gek is dat he?
Iemand zei het hier ook al ik hoop echt dat Mahre nooit gepest zal worden en ook niet zal gaan pesten, vreselijk wat laat dat toch zijn sporen naar.
Ik heb hier niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik ook wel het mooie aan al deze verhalen: het kan veel los maken. Ieder verhaal heeft wel wat herkenning, of juist totaal niet, maar juist het roept het bewondering op, of vragen. Het laat je naar jezelf kijken ook, nu en vroeger, of naar later.
Ik vind het echt een heel mooie, waardevolle reeks.
dat lijkt mij ook leuk! ik hoop op weer een meeting in utrecht in het park, met mooi weer, dat vind ik altijd fijn! ook vanwege het feit dat je daar een beetje je eigen gang kunt gaan, een beetje babbelen hier en daar, maar niet zo op elkaars lip, daar ben ik dus ook niet zo'n held inquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef Saffier het volgende:
Jemig wat heb ik toch veel losgemaakt met mijn peststukjeen wat zijn er veel mensen gepest en ook zoveel onzeker
Fijn om de herkenning te zien, maar wat is dat toch bij veel!
meet? waar? wanneer? ik wil wel heel graag Moonah en Belana oa weer meeten en nog zoveel meer mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wil zelf ook ooit nog een boek schrijven. Had overigens pas geleden wel een goed idee voor een kort verhaal. Misschien moet ik het eens uitwerken.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn hier ook nog mensen MET zelfvertrouwen??
pas op reinhilde, hij gaat er met je idee vandoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, ik wil zelf ook ooit nog een boek schrijven.
Moet je zeker doen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ik wil zelf ook ooit nog een boek schrijven. Had overigens pas geleden wel een goed idee voor een kort verhaal. Misschien moet ik het eens uitwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |