abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66460880
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zag in het krantje van de creche een estafette staan waarin 1 ouder een aantal vragen krijgt voorgeschoteld en deze kan dan de estafette door spelen aan een andere ouder, een die je zelf kiest.

Het leek mij een leuk idee om hier op FOK ook zo een estafette te beginnen.

Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc

en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.

Het OUD Estafette topic
Het OUD Estafettetopic deel 2
Het OUD Estafette Topic deel 3

Faja-lobi [updated op 23-02-2009]
Maneki.neko [updated op 22-02-2009]
Spuug
bix
Sugar
Marie
Rewimo
pinquit
Huup
Swets
Lois
Macka
PM-girl
KP
Troel
p_iglet
Belana
livelink
MeNicole
Kersjes
Sjak
Moussy
Stout
Brighteyes
just me
Yvonne
shmoopy
Moonah
Vivi
Slaapmeisje
Rockabella
Poppejans
Bass-Miss
Icicle
Lishe
debuurvrouw
ET
dutchie
phluphy
snoopy
Oxymoron
Miss_Sly
Texelonia
Dakota
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Lois het volgende:
Even een kleine huishoudelijke mededeling, wellicht ten overvloede.
als je het stokje gaat doorgeven, is het wel zo netjes als je even een PM stuurt aan de betreffende user om diegene in te lichten en/of te vragen of ze dat wel leuk vinden. Zo voorkom je dat het topic stil komt te liggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RockabeIIa op 10-03-2009 22:24:43 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:47:14 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66460956
Ik kreeg het stokje en wilde antwoorden:
oe!
Ik ga daar eens over nadenken.. Morgenavond kom ik er op terug (Saskia heeft vakantie dus druk en morgen gaan we naar de dierentuin.. en nu ligt er nog wat huishouden (een achterstallige hoeveelheid ongevouwen was) te wachten..)

Lishe ga ik morgen ook op m'n gemak lezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:48:41 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66461010
Ja, voel je niet opgejut hoor! Anders ga ik me nog schuldig voelen ook.
Ben heel benieuwd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66461046
Lishe en debuurvrouw, wat een bijzondere verhalen. Mooi om te lezen.
pi_66461129
hihi ET 't zou wel geheel on-question zijn als je antwoord was: sorry, maar hier heb ik ECHT geen tijd voor. (maar ik hoop dat je er toch tijd voor kunt maken/vinden, want ik ben ook benieuwd!)
pi_66461209
Mooi om te lezen dames
Fake it till you make it...
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:00:42 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66461423
Ik lees weer mee
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:02:19 #8
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66461476
Jij was wel supersnel, buuf! Leuk wat meer over je te weten
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:09:04 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66461724
Lishe, ik vind het ongelooflijk knap dat jij en je moeder zo'n moeilijke periode zo goed hebben doorstaan. Ik heb zelf een persoon met regelmatige psychoses in mijn omgeving en vind het heel moeilijk om me nog vergevingsgezind op te stellen in haar niet-psychotische tijden. Ik denk dat praten wel het toverwoord is in deze. Heel knap van jullie
Verder ook een indrukwekkend verhaal.

Buurvrouw, ik hoop dat je toch nog wel blijft Fokken als je aan het werk bent, al is het dan niet meer om het huishouden te vermijden . Leuk om je weer wat beter te leren kennen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66462885
wederom erg mooi om te lezen hoe mensen hun leven in een kort stukje omvatten.

en Lishe wat prachtig geschreven over je moeder ik ben blij voor je dat jullie er goed met elkaar over kunnen spreken.
Mama van Isa en Ties
pi_66462947
Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn stukje! Hoe graag ik dat ook zou willen, mijn stukje is niet zo open-en-bloot als dat van veel van mijn voorgangers. Heb dan ook maar de helft laten staan van mijn oorspronkelijke kladje ik houd altijd in mijn achterhoofd dat dit internet is en er mensen mee lezen waarvan ik geen weet heb. Voor mensen die ik persoonlijk ken, of spreek op meetings, heb ik geen geheimen en ik zal op elke vraag antwoord geven. Ik ben een (soms te?) eerlijk mens, maar hier op internet voelt dat toch anders en houdt íets me tegen..

Pinquit, tot april 2005 ging ik naar de Fotovakschool en in september was ik zwanger

Moonah, ik moest bij de eerste scene met Emily Watson al janken! Wat een prachtig mens en wat een perfecte rol voor haar.. Heb je Hillary and Jacky ook gezien?
Het gesprek met de gastouder is eigenlijk nog niet verder gekomen als: goh, dus jij bent gastouder? Het is een vriendin van ons aan wie ik de kinderen volledig zou toevertrouwen, dus voor mijn gevoel zit dat nu al goed.

DIGGER, ja, dat mag

Macka, jouw zinnetje raakte me op 1 of andere manier..

Slaapmeisje, je liet me glimlachen! hihi

Ik ben even ongegeneerd over de stukjes van Lishe en debuurvrouw gewalst. Daar ga ik eens lekker voor zitten!

[ Bericht 17% gewijzigd door lcicle op 25-02-2009 22:47:00 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_66463147
-quote ipv edit-
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:51:27 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66463325
Prachtige verhalen, weer!

Zo leuk om al die verschiallende achtergronden en beroepen en levensstijlen en vragen te zien.

Keep up the good work!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:01:43 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66463695
Icicle, ik kan dat volkomen begrijpen, dat je op meets wel open durft te zijn en zo op het net minder. Ik heb het echter niet zo gelezen, het zegt wel degelijk een aantal dingen over je.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66464146
Ja maar jij leest mijn PMekes ook altijd

Voor mijn gevoel stond er niets nieuws in mijn stukje, ik had het enkel allemaal even bij elkaar gezet. 'Allemaal' in de zin dat er niets staat wat ik nog nooit online verteld heb (denk ik).
Ik lees elke dag op Fok, wat jullie allemaal meemaken, wat de lopende discussies zijn. Zelf heb ik echter niet de behoefte om te vertellen wat ik allemaal mee maak, hoeveel poepluiers ik heb verschoond en dat soort zaken. Daardoor voel ik me ook niet in de positie overal op te reageren. Met als gevolg minder reacties áls ik eens iets post Voelt soms een beetje vervelend omdat ik het gevoel heb dat ik veel mensen heel goed ken, zonder dat zij mij kennen.
Maargoed, het is verslavend, dat Fok. Ik heb er inmiddels hele leuke contacten opgedaan! Wat al met al toch een verrijking is.
pi_66464265
Dit is echt het mooiste topic wat ik ken, denk ik
Saartje
pi_66465319
ik vind 't ook volstrekt logisch hoor icicle, en heb 't zelf ook een beetje. over mezelf is nog tot daaraantoe, maar over m'n ouders of G vind ik 't alweer een stuk lastiger om persoonlijke dingen te schrijven. over de kinderen is weer een verhaal apart, maar ook daarbij probeer ik me wel altijd voor te stellen hoe 't voor hen zal zijn om dit ooit terug te lezen/te vinden.
pi_66465937
Grappig dat ik echt een compleet ander beeld had bij debuurvrouw.
Vraag nou niet wat voor beeld, want geen idee, maar niet dit beeld dus.
Leuk!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_66469748
Lishe en De Buurvrouw wat leuk om ook jullie iets nader te leren kennen. Mooie stukken en ik vind jullie beide hele sterke vrouwen.
In de vraag van de Buurvrouw herken ik wel eea..ik heb mezelf weg gecijferd en moet nu echt leren dat het niet erg is om tijd voor mezelf te nemen. (ook hier zitten de kids dicht op elkaar, 18 mnd verschil)
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:41:22 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66470117
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:09 schreef shmoopy het volgende:
Grappig dat ik echt een compleet ander beeld had bij debuurvrouw.
Vraag nou niet wat voor beeld, want geen idee, maar niet dit beeld dus.
Leuk!
ja, nou ben ik nieuwsgierig.

Oh en Rocka, ja, snel. Maar dat is alleen maar omdat ik én tijd had én weet dat ik anders zo ga zitten strepen en "verbeteren" dat ik er onzeker van word. Nu staat het er gewoon. En misschien wel iets teveel info. Kweetiniet. Ga het niet meer lezen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:54:59 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66470359
* Brighteyes leest ook weer mee...
Ben benieuwd naar het stukje van E.T.
pi_66470570
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes leest ook weer mee...
Ben benieuwd naar het stukje van E.T.
* Vicky ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 26 februari 2009 @ 09:15:10 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66470681
* Lois is er ook weer.

Bijzondere laatste verhalen in het vorige topic, ontroerend openhartig weer en weer lees ik dingen die ik niet wist of had verwacht. Mooie stukjes dames
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66470745
Icicle en debuurvrouw, ik heb jullie stukken met veel plezier en interesse gelezen. Ken jullie nauwelijks, misschien daarom wel des te leuker om zo'n stuk te mogen lezen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66470996
Wat een mooie verhalen allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')