Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn stukje! Hoe graag ik dat ook zou willen, mijn stukje is niet zo open-en-bloot als dat van veel van mijn voorgangers. Heb dan ook maar de helft laten staan van mijn oorspronkelijke kladje

ik houd altijd in mijn achterhoofd dat dit internet is en er mensen mee lezen waarvan ik geen weet heb. Voor mensen die ik persoonlijk ken, of spreek op meetings, heb ik geen geheimen en ik zal op elke vraag antwoord geven. Ik ben een (soms te?) eerlijk mens, maar hier op internet voelt dat toch anders en houdt íets me tegen..
Pinquit, tot april 2005 ging ik naar de Fotovakschool en in september was ik zwanger

Moonah, ik moest bij de eerste scene met Emily Watson al janken!

Wat een prachtig mens en wat een perfecte rol voor haar.. Heb je Hillary and Jacky ook gezien?
Het gesprek met de gastouder is eigenlijk nog niet verder gekomen als: goh, dus jij bent gastouder?

Het is een vriendin van ons aan wie ik de kinderen volledig zou toevertrouwen, dus voor mijn gevoel zit dat nu al goed.
DIGGER, ja, dat mag

Macka, jouw zinnetje raakte me op 1 of andere manier..

Slaapmeisje, je liet me glimlachen! hihi
Ik ben even ongegeneerd over de stukjes van Lishe en debuurvrouw gewalst. Daar ga ik eens lekker voor zitten![ Bericht 17% gewijzigd door lcicle op 25-02-2009 22:47:00 ]