Fajaquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zag in het krantje van de creche een estafette staan waarin 1 ouder een aantal vragen krijgt voorgeschoteld en deze kan dan de estafette door spelen aan een andere ouder, een die je zelf kiest.
Het leek mij een leuk idee om hier op FOK ook zo een estafette te beginnen.
Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc
en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Zal ik maar zelf beginnen, mijn naam is dus niet Faja in het echt, maar begint met de letter P. Ik kom uit het westelijk gebied, in het dagelijks leven zit ik 3 dagen per week op kantoor, de andere dagen ben ik thuis en doe ik voornamelijk huishoudelijke taken. Ik ben natuurlijk ook mama, alle dagen van de week. Mijn hobbies, zijn fotograferen, een boek lezen, uit eten gaan, een goede film kijken, bij familie en vrienden langs gaan. Ik ben momenteel bezig in het boek Ciske de Rat en Salamina's dochter. Het mooiste boek blijft voor mij toch echt Nevelen van Avalon. De beste film tot nu toe is voor mij toch echt Kill Bill (1 en 2), ben een echte Tarantino fan. Je kan me 's nachts wakker maken voor een broodje pom, dat is een zoet-zuur Surinaams gerecht wat onwijs lekker is met wat zuur en peper. Leukste uitspraak die ik voorbij zag komen de laatste tijd is die van de dochter van Luchtbel over een paarse hamster.
Ik wil graag het stokje door geven aan Maneki. Hoe vind je het om na je zoons een dochter te hebben? Is het een wereld van verschil? En wat maakt FOK voor jou zo bijzonder?
Ow er zijn er weer eens vijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:00 schreef Belana het volgende:
Nou, ik ben Belana, ook wel B’tje voor sommigen, in het echte leven Brenda. Getrouwd sinds 5,5 jaar met Nick, die ik heb leren kennen op het werk; dezelfde effectenbank als waar Lois werkt, moeder van 2 prachtige zoons!
Lois is ook degene die mij hier gebracht heeft, als oermoeder van OUD en mijn beste vriendin sinds mijn 9e. Ik woonde in Amsterdam naast haar tante en toen die tante een kindje kreeg kwam Lois logeren en leerden wij elkaar kennen. Lois jatte mijn adres uit een barbapappa boekje wat ik aan het bewuste nichtje had gegeven en zo ontstond er een liefde voor het leven
Sinds ruim 24 jaar woon ik in Hoorn en daar ga ik nooit meer weg denk ik. Een prachtig oud stadje aan het IJsselmeer, komt het zien!
Vaak al verteld her en der, laatst nog eens foto’s van geplaatst, mijn glory days zijn mijn dagen als punker, zo tussen mijn 16e en 22e. Hanekam, zwarte make-up, studs, veel panty’s met gaten, harde muziek, veel uit gaan naar bandjes, jongerencentra, kraakpanden en daarnaast de KVS.
De Kinder Vakantie Spelen
11 jaar lang heb ik me zomers vermaakt in het Dijkgatsbos, met de kinderen, met de andere vrijwilligers, als coördinator, als kok, als administratieve kracht, als bestuurslid.
Tot ik te oud werd voor die shit
Ik lees veel en graag. Net “ duizend schitterende zonnen” uit gelezen en gehuild. Eigenlijk een uitstapje, want ik lees vooral “ literaire thrillers” en dan vooral van Scandinavische schrijvers als Kjell Ola Dahl, Arnaldur Indridason, Henning Mankell. Boeken zijn een passie! Je kunnen verliezen in het verhaal, geweldig!
Een van de mooiste films vind ik om die reden “ The shawshank redemption” , een bijzonder letterlijke vertaling van het gelijknamige boek, ik moest huilen toen de laatste zinnen in de film, exact de laatste zinnen van het boek waren.
Verder zijn mijn vriendschappen mijn passie. Ik ken een flink aantal mensen al heel lang en dat vind ik een geschenk. Ik ga graag bij vrienden langs, of samen uit eten. Samen zijn en die band voelen met mensen, goeie gesprekken voeren of soms gewoon over niks praten. Dat is mooi! Soms moeilijk te combineren met kleine kinderen en daar heb ik het best wel eens moeilijk mee, maar het hoort erbij en ik heb het inmiddels aardig leren combineren.
Wat ik zou doen met al mijn tijd als ik niet meer zou fokken?
Ik denk dat ik niet meer zoveel Fok! als in de tijd dat ik zwanger was van Ezra en hier de meeste posts had in dat jaarIk heb het idee dat het tegenwoordig wel mee valt, ik kan zelfs alle dingen die ik zou willen volgen niet meer volgen, juist omdat ik meer buiten Fok! Om doe zeg maar
Ik luister vooral naar Prince, maar ook Acda en de Munnik, Damien Rice, Leonard Cohen, Nick Cave, Rage, Korn, Mozart.
Mijn vraag is voor Livelink. Livelink, zou je, als je het overnieuw kon doen, weer aan kinderen beginnen? Ik vraag dit omdat ik bij jou wel vaak dezelfde dingen terug zie als bij mezelf en ik mezelf de vraag ook wel eens gesteld heb. En ik vraag jou, omdat ik benieuwd naar je ben, ik vind je namelijk een bijzondere, bijzonder lieve vrouw!
Wederom een hele lap tekst, maar heej, dat komt er van
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
I hope I will make it across the border,
I hope to see my friend and shake his hand,
I hope the pacific is as blue as it has been in my dreams,
I hope...
Jij bent er een stuk verder in gekomen. Dat dat mij niet gelukt is, vind ik op zich niet heel erg, maar soms toch nog wel jammer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef bixister het volgende:
knap stuk livelink.ik wist helemaal niet dat je ook ontwikkelingspsychologie gestudeerd hebt trouwens, en zelfs ook de onderzoekskant!
Mee eens!quote:
Toen ik het wilde melden was het topic ook al dicht (en had mrien ook al het uitzoekwerk gedaan).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had geen linkjes, want dat zou nog gedaan worden...maakt verder niet uit hoor, maar zeg dat dan even in het topic dat je daarmee bezig bent, Troel. Dan steek ik er de volgende keer geen moeite in.
Ja, laat maar joh. Vanochtend was ik geirriteerd en nu zie ik niet eens meer waarom dat zo was. Gooi het maar op de hormonen ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik het wilde melden was het topic ook al dicht (en had mrien ook al het uitzoekwerk gedaan).
ach, ik ben nu ook niet bepaald een toonbeeld van succes in de onderzoekswereld hoor!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:13 schreef livelink het volgende:
Jij bent er een stuk verder in gekomen. Dat dat mij niet gelukt is, vind ik op zich niet heel erg, maar soms toch nog wel jammer.
Ik denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begin ik me langzamerhand wel een underachiever te voelen in dit topic van wo geschoolden.
schat, ik heb ook alleen maar MBO hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begin ik me langzamerhand wel een underachiever te voelen in dit topic van wo geschoolden.
Hier nog zo een die aan een wo begonnen is maar het einde niet nog niet eens in zicht heeft gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoorNiet iedereen die zegt dat iets gestudeerd heeft, heeft ook daadwerkelijk zijn studie afgemaakt (en dan heb ik het niet alleen over mezelf
)
Precies.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoorNiet iedereen die zegt dat iets gestudeerd heeft, heeft ook daadwerkelijk zijn studie afgemaakt (en dan heb ik het niet alleen over mezelf
)
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier nog zo een die aan een wo begonnen is maar het einde niet nog niet eens in zicht heeft gehadMaar ik heb er wél een leuke beker aan over gehouden
En iedere maand een acceptgiro van de IB-Groep.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef JortK het volgende:
[
Top 50 posters in OUD
Plaats / aantal / gebruiker
001. 6194 Brighteyes
002. 4211 bixister
003. 3496 snoopy
004. 3486 Ticootje
005. 3339 RockabeIIa
006. 3232 Troel
007. 3211 Maneki.Neko
008. 2842 Ynske
009. 2542 PM-girl
010. 2497 miss_sly
011. 2439 Reinhilde
012. 2328 Vivi
013. 2265 Webkim
014. 2224 Lois
015. 2150 Belana
016. 2137 owlet
017. 2134 huuphuup
018. 2095 E.T.
019. 2085 Nijna
020. 1864 Stiemie
021. 1841 Moonah
021. 1841 moussy
023. 1723 YPPY
024. 1718 _Ingrid_
025. 1685 freecell
026. 1666 p_iglet
027. 1656 k_i_m
028. 1625 Vicky
029. 1609 cattie
030. 1595 Fuente
031. 1569 Diaan73
032. 1522 Kersjes
033. 1520 texelonia
034. 1494 Jelief
035. 1458 DJMO
036. 1452 chacama
037. 1410 Lishe
038. 1408 debuurvrouw
039. 1370 Macka66
040. 1330 Sugar
041. 1263 sjak
042. 1254 DaviniaHR
043. 1253 _Bar_
044. 1230 Rewimo
045. 1211 pinquit
046. 1198 Deepfreeze
047. 1178 XXXKarinXXX
048. 1133 Bla_Bla_Bla
049. 1106 vamperotica
050. 1071 Memmel
Nee, dan heb je geen gemiddelde van 3,5 post per dag of meer!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ksta der nie eens in
Ja tis eigenlijk wel een wonder. Al is het moeilijk zo te zien omdat we nog niet eens er echt echt voor gingen zeg maar. We waren meer bezigmet de gedachten als het komt dan komt het, komt het niet dan is het ook prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:40 schreef livelink het volgende:
Dus jouw zwangerschap was ook eigenlijk een soortement wonder, MeNicole? Leuk om je iets beter te leren kennen.
Ik maak me wel meer zorgen dan bij Mikael. Maar dat is niet omdat dit een wonder is. Maar gewoon omdat ik nu weet wat ik kan gaan missen als er iets gigantisch fout gaat!!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een bijzonder stuk MeNicole, en wat een wondertjeKan je nu ook extra genieten van de zwangerschap of maak je je een hoop zorgen omdat het juist een wonder is?
Mwah, het CIV had vast wel eind jaren 80 een camera op je staan in Vak-Squote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig zijn er geen foto's van mij bewaard gebeleven in m'n groene bomber met een matje tot halverwege m'n rug en een goudkleurig Rayban
de foto's bestaan ook wel, maar ik weiger ze in te scannenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah, het CIV had vast wel eind jaren 80 een camera op je staan in Vak-S
Nee je bent idd niet in de war. We hadden die maand dat ik zwanger werd zelf ovulatitietesten gebruikt. Maar ik had daar ook al geregeld gepost dat het er waarschijnlijk toch niet in zat maar wel graag daar widle blijven omdat we toch wel wachtende waren.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Maar MeNicole... jullie waren toch wel echt bewust bezig? Althans, je postte toch wel al een tijdje mee in het 2e streepjestopic? Of ben ik nou in de war?
Nee, ik ben niet in de war dus.![]()
ik heb er ook geen foto's van helaasquote:Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Aaaah E.T. toeeeee?![]()
doe es als Swets weg is?
waarom heb ik die nog nooit gezien dan????quote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de foto's bestaan ook wel, maar ik weiger ze in te scannen
Wanneer kwamen we ook al weer naar jou toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
waarom heb ik die nog nooit gezien dan????
Heeft ma je nog nooit het bakkie laten zien??quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
waarom heb ik die nog nooit gezien dan????
Hetzelfde hier. Sjak ik vind je een hele moedige vrouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, ik wist ook niet dat het nu nog steeds zo'n enorme impact heeft zeg...
Mooi geschreven.
Ik bedenk me net dat ik dat de kinderen ook nog meegeef, als voorbeeld heb ik Cas met zijn roze hanekam, de jongetjes uit de klas hebben lang haar, of een tondeuse koppie, Cas wilde persé een hanekam en ook al kreeg hij de eerste dag commentaar, hij heeft er schijt aan, want hij vind het mooi. En ik vind het weer mooi dat hij die houding heeft. René wat minder, maar Cas heeft dat dus heel sterk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi beschreven Moussy!
En die 'fuck de wereld, wij leven ons leven' is heel goed te merken vind ik. Niet dat je echt als dag en nacht veranderd bent, maar zelfs hier is dat idd wel te merken geweest.![]()
Inderdaad! Al vind ik wel dat je de laatste tijd weer wat softer wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
En die 'fuck de wereld, wij leven ons leven' is heel goed te merken vind ik. Niet dat je echt als dag en nacht veranderd bent, maar zelfs hier is dat idd wel te merken geweest.![]()
Ik ben uiteindelijk opgenomen met het Toxic Shock Syndroom. Dit wordt veroorzaakt door de vleesetende bacterie (om het even spannend te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje sjak, ik had wel een beetje opgepikt dat je 'een beetje ziek' was na de bevalling, maar niet dat je zo ziek was. Mag ik vragen wat er dan precies was en wat het voor bacterie is die zo'n invloed op je lichaam heeft?
Het hoeft toch niet volgende week af te zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Memmel het volgende:
BE, maar er moeten nog een hoop mensen he! Niet te lang wachten dus.
Ik vind het ook allemaal mooie en zeker ook ontroerende verhalen. Soms lees ik ze met een brok in mijn keel!
Had je me als getroubleerde tiener moeten zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:42 schreef Belana het volgende:
achter jou had ik ook geen grunger gezocht die ene keer dat we elkaar gezien hebben![]()
Nog meer sappige details verzwegen Belaan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven)
ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nog meer sappige details verzwegen Belaan?
We krijgen binnenkort een sappige verhalen meetquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaalmaar dat laten we maar even zo
fotoboeken mee, vooral die van Swetsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef sjak het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een sappige verhalen meet
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
fotoboeken mee, vooral die van Swets
En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
Je zou bijna denken dat ze geinstrueerd is....quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..
Dan ben ik de komende 6 jaar foto's aan het bekijken en 30 keer dezelfde verhalen aanhoren
dat matje dat doet het um!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mijn tekst!
Een kennis van F. draagt ze nog steeds. Inclusief fout Danny Christian kapsel. Ik kan altijd meteen zien wat voor dag het is, rechts of links.
Helemaal mee eens! Ik heb gisteren pas dit topic gevonden dus ik moet nog een hoop lezen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef cattie het volgende:
Ik vind het zo mooi om eens het hele verhaal te lezen. Vaak pak je toch overal wel stukjes op van iemand, maar nu staat het bij elkaar en is het plaatje duidelijker en completer. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die nog gaan volgen!
Je haar is niet veranderdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag die extra 50 kilo met stijl
9 jaar geleden was ik 14quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
er gebeurt een hoop in 9 jaar he
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?![]()
Ha! Zo leerde ik je kennen inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog wel een foto van 9 jaar geleden gevonden
Ik ben een 50 kilo lichter dan toen. Minstensquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
er gebeurt een hoop in 9 jaar he
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?![]()
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Had je me als getroubleerde tiener moeten zien![]()
3 jaar terug hebben M. en ik ons een hele druilerige zondag op Youtube uitstekend vermaakt met oude filmpjes en clips van Alice in Chains, Soundgarden, Nirvana, Pearl Jam... Ik kon alle teksten nog letterlijk meebleren![]()
Sjak, bedankt voor je openhartige antwoord. Ik kreeg er helemaal de bibbers van![]()
Wat een supervrouw, sterker dan de dood![]()
En om je vraag te beantwoorden:
Ik weet niet of ik het nu anders zou doen. Misschien wel de familie inlichten van te voren, maar ik had ze er niet bij gehoeven. De dag voor het trouwen werd ik (toch nog!) ontslagen uit het ziekenhuis, was nog helemaal groggy, duizelig en zat onder de blauwe plekken. Een grote bruiloft met jurk, taart, VEEL champagne, feest... had me ergens wel fantastsich geleken, maar niet haalbaar. Op mijn ouders+zusje na heb ik verder geen familie in NL en om nou 2x te trouwenMisschien ooit, als we eindelijk die verdomde jackpot nou eens winnen
![]()
Moussy, ik ken je niet zo, kom je hier in OUD haast nooit tegen, maar je verhaal heeft me diep geraakt. Wat een heftige dingen heb je allemaal mee moeten maken![]()
Stout, jou "ken" ik eigenlijk ook niet, maar na je stukje gelezen te hebben heb ik toch het gevoel van wel! Een beetje dan...
Daar vind ik jou ook echt een type voor als die foto's van jou zie, Dakota. positief bedoeld hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
Jeetje, heftig allemaal. Dat moet echt een zware tijd voor jullie hele gezin zijn geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk opgenomen met het Toxic Shock Syndroom. Dit wordt veroorzaakt door de vleesetende bacterie (om het even spannend te maken) de streptokok A. Het is wel een bekende na de zwangerschap (vroeger stond het bekend als Kraamvrouwenkoorts). Maar 10 weken na een bevalling is wat vreemder.
Ik heb Pearl Jam pas een jaar of 4 geleden ontdektquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
Nirvana en Pearl Jam, toen was ik een jaar of 21, was voor mij alweer een beetje einde punktijd, maar ik kwam toen wel veel in de kroeg met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven) maar "alive" en " smells like teen spirit" zitten goed in het geheugen gegrifd
woeiiiii!!
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
Jezus christus ik word oudquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef beefcake het volgende:
Ah ja, 9 jaar geleden...
Ik was (bijna) 17
Die hoop ik nog wel een keer live te zien!quote:
quote:
Nou, inderdaad, niks nieuws gelezenquote:Zoals mijn trouwe raadgeefster gisteren tegen me zei: Geef ze gewoon het linkje naar je postgeschiedenis joh, alles staat er toch al?
Doe je ook X-factor kijken nu dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef yvonne het volgende:
Oei, jemig, ben vereerd, hier moet ik even voor gaan zitten.
Morgen na m'n werk kan dat?
Dan komt er nu een "Kip en het ei" verhaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef just me het volgende:
Dan zou ik nu graag het stokje willen doorgeven aan Yvonne
Ik ken weinig positieve scheidings verhalen, maar jij bent de uitzondering welke ik kenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef just me het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat het anders zou moeten!
Er gaat geen moederdag of songfestival voorbij of ik herinner me de dag en het moment als de dag van gisteren.quote:De ontploffing in Enschede waarbij Digger ongeveer life verslag gaf, ik kan er nog rillingen van krijgen.
Dat laatste dus ja. En rond de jaarwisseling loop ik ook altijd met kriebels.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ken weinig positieve scheidings verhalen, maar jij bent de uitzondering welke ik ken
Respect darvoor hoor.
[..]
Er gaat geen moederdag of songfestival voorbij of ik herinner me de dag en het moment als de dag van gisteren.
Nee geen fokker Bixie, het is iemand die ik vanuit mijn voetbalclub ken, sterker nog, in de tijd dat ik me nog eenzaam en verdrietig voelde heeft Merel gezegd "geen zorgen mam, je leert wel iemand op Concordia kennen" ik heb even moeten wachten maar ja dan krijg je ook watquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik vind 't ook leuk om te lezen dat je weer een nieuwe relatie hebt justme. dat wist ik niet, en al 2 jaar samenwonend zelfs! is 't een fok!ker??
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Merel het volgende:
Mag ik ook nog wat zeggen?
Ik ben dolblij dat m'n ouders gescheiden zijn en vooral dat ze nu weer gelukkig zijn met nieuwe partners. De periode van de scheiding was natuurlijk wel vervelend, misschien ook juist wel omdat m'n broertje en ik oud genoeg waren om alles heel bewust mee te krijgen. Uit huis gaan is ook moeilijk als je weet dat je een verdrietige moeder achterlaat. Maar uiteindelijk is iedereen er alleen maar beter van geworden
precies dát wat jij zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef lcicle het volgende:
Just me, je bent me nooit zo opgevallen op het forum (en op zich is dat een goed teken), maar wat een bijzonder verhaal schrijf je hier
Zoveel liefde voor je kinderen.. en dan lees ik ook nog zoveel liefde van hen terug! Mooi!
Ik hoop zó dat mijn kinderen later ook zulke fijne mensen zijn!
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de nick van je broertje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Leah het volgende:
Ik heb me ook pas laat geregistreerd, maar ik woonde in de tijd van jullie chatperiode bij mijn broertje in huis, dus het is voor mij wel een beetje alsof ik ook bij was.
En nu niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 09:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Demn nu voel ik me echt een n00b
Ja dat weet ik nu ook inmiddels weer, want ik wist het al, was het gewoon helemaal vergetenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Het is geen geheim toch, Leahs broertje is Havoc.
Ik wist het niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Het is geen geheim toch, Leahs broertje is Havoc.
Met ik denk je langste post ooit (zonder enige vorm van copy/paste) denk ik een bewijs van de inhoud van je hart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
M’n zinnen zullen wel rammelen her en der, maar ik heb dit in een ruk getikt en zet het zo neer, als ik ga nalezen ga ik dingen schrappen en nu, dit, komt recht uit mn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |