abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66009830
Leuke en mooie verhalen allemaal
pi_66013216
Ah ja, 9 jaar geleden...
Ik was (bijna) 17 en verliefd op ShaoliN en hij bleek ook verliefd op mij en toen zoenden we op koninginnedag

Brighteyes ben je er al uit?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_66013531
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
Hier precies hetzelfde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66013972
Ik ga binnenkort even weer alle verhalen doorlezen
Zijn ineens zoveel erbij gekomen.
pi_66014155
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde
vooral pearl jam
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 februari 2009 @ 11:24:35 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66014674
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef beefcake het volgende:
Ah ja, 9 jaar geleden...
Ik was (bijna) 17
Jezus christus ik word oud
pi_66014743
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jezus christus ik word oud
Maar ook wijs toch?
Of weegt dat niet tegen elkaar op?
pi_66015214
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:08 schreef Dakota het volgende:

[..]

vooral pearl jam
Die hoop ik nog wel een keer live te zien!
Maar eerst ws dit jaar weer naar Rock am Ring
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:01:29 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66017839
Hier ben ik Beefcake, eerst moest Sasha slapen. Zie ook het antwoord op de vraag van Stout verderop.

Goed, ik ben dus BE. Veel van jullie kennen mijn echte naam wel, wie hem wil weten PM't maar. Ik zet hem liever niet open en bloot online wegens een veel te hoge vindbaarheid op google dan.
Ik ben getrouwd met F. (stinkie voor de FOK!kers), mama van Sasha en zwanger van ons tweede kindje.
We wonen in Zuid-Holland en ik werk in Den Haag. Al bijna 11 jaar bij dezelfde organisatie waar ik me bezig hou met het jaarlijkse congress. Elk jaar in een ander land, dus ik zie vrij veel van de wereld.

In de zomer doe ik aan softbal, in de winter hou ik het bij baantjes zwemmen. Verder lees ik graag, maar op dit moment komt daar niet veel van terecht, alleen in de trein en in bed, maar vaak slaap ik dan al na een halve bladzijde. Bij vlagen zit ik non-stop achter de naaimachine, maar nu staat hij al een hele tijd stof te happen. Ooit was ik gek op beeldhouwen en boetseren, maar ook dat komt er niet meer van. En ik mag natuurlijk mijn saxofoon niet vergeten. Hij hangt inmiddels al weer 3 jaar aan de muur geschroefd en afgezien van mss nog eens een reunie avondje van de band denk ik niet dat hij er nog vanaf komt.

Mooi bruggetje naar muziek op deze manier. Ik heb dus 5 jaar in een ska-band gespeeld en het is dus ook niet verwonderlijk dat ik een groot ska-fan ben. Mijn favoriete band is toch wel Save Ferris. Verder gaat mijn collectie van Mr. Review tot de Beatbusters en van Madness tot de Bouncers.
Op dit moment luister ik overigens voornamelijk naar de radio, en dan, vast heel erg in de ogen van sommigen, gewoon heerlijk makkelijk radio 538, en op momenten dat ik dat niet trek schakel ik over naar Radio Veronica, heerlijk 80's en 90's muziek.

Ik ben niet een superfilmliefhebber. Ik heb een lijstje met van die favorieten waar je me altijd voor kan bellen en daar vallen dan onder Pretty Woman, Dirty Dancing, Love Actually etc. etc. maar even zo goed vond ik Antonia bijvoorbeeld prachtig.
Ik ben ook niet superverslaafd aan tv-series hoewel... tijdens ER mag F. zelfs niet ademhalen en bijv. de Carnivale heb ik ook absoluut in trance gekeken. Verder kan ik iedereen Six feet under aanraden.

Je mag me 's nachts wakker maken voor vers witbrood met oude kaas. Of pure hageslag. Mag ook.

Een van mijn favoriete quotes is van een collega die op een gegeven moment, toen zijn PC weer eens aan het bokken was, verzuchtte: Sometimes I hate anything that cannot be made out of wood.

De vraag van Stout:
Ja, straks 2 kindjes! Ik kan me er nog helemaal geen voorstelling van maken en herken nu, achteraf, de verhalen van anderen die zich afvroegen of nummer 1 dan niet ondergesneeuwd gaat raken. Ik kijk er wel naar uit. Zo'n klein frummelke. Zien hoe Sasha op hem of haar gaat reageren etc. etc.
Vwb mijn werk verandert er op zich niet veel, ik blijf de 2,5 dag werken die ik nu werk, dat zou gewoon moeten kunnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iig Sasha met een gerust hart achterlaat op de creche, het is zo'n allemansvriendje. Hopelijk is de baby dat straks ook weer.
Lastig is het wel als ik echt weg moet op reis. Naast enig regelwerk om de kindjes onder de pannen te krijgen is er voornameljik het missen. De eerste keer dat ik weg moest vorig jaar heb ik echt tranen met tuiten gehuild op Schiphol. Hoe mooi het land ook, hoe tof de ervaring, ik kijk erg uit naar een tijd waarin ik niet meer weg zal hoeven, hoe gek dat ook voor anderen mss zal klinken.

En ja, dan is er nog het hele grote dillemma mocht de baby echt middenin augustus geboren worden... dan is er een goede kans dat ik er bijv. op de eerste verjaardag niet bij ben, omdat ik dan voor mijn werk weg ben... *slik*

En over de toekomst met 2 kindjes. Ik hoop nog steeds echt dat het me gaat lukken om in de uitvaart aan de slag te gaan, maar dat zal wel het eea aan aanpassing in ons gezin betekenen. Het is een 24 uurs beroep met flink wat onzekerheden. Als er om half 5 een familie belt kan ik niet zomaar zeggen 'ik kan niet hoor, ik moet mijn kinderen halen' maar tegelijkertijd kan ik ze ook niet zomaar op de chreche laten dan.
Part time werk is vrijwel niet te vinden in de branche, dus dit is echt pas voor als ze allebei op de lagere school zitten. Nog een jaartje of 4-5 blijven zitten waar ik zit dus.

Oh, en dan vergeet ik het nog. Tegenwoordig ben ik het meest online als ik op mijn werk zit of 's avonds, want de pc staat in principe uit als Sasha wakker is. .Want staat hij aan, dan zit ik erachter.
En ik ben hier echt al veel te veel. Hij ligt nu lekker te slapen, wat mij de tijd gaf om dit stuk te schrijven.

En dan nu (want ik heb al weer veel te veel geschreven) de volgende: Just Me
Jouw kinderen zijn al een flink stuk ouder dan de gemiddelde OUD-kindjes. Jij loopt dus een stukkie op ons voor. Sommigen van ons zijn er al iets verder in, anderen zijn letterlijk nog met hun kindjes vergroeid.
Hoe was voor jou de overgang van afhankelijk naar onafhankelijk?
Ik snap wel dat dat niet van het ene op het andere moment is gegaan, maar heb je het er moeilijk mee gehad? Heb je je 'rol' in hun leven echt moeten herdefinieren? En mss je eigen rol in het dagelijks leven ook wel?
Zijn er dingen waarvan je denkt 'als ik het over mocht doen, zou ik dát anders doen?'

Het is wel heel lang geworden. Maar ik had ook nog wel 2 keer zo uitgebreid zijn. Zoals mijn trouwe raadgeefster gisteren tegen me zei: Geef ze gewoon het linkje naar je postgeschiedenis joh, alles staat er toch al?

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 13-02-2009 13:21:26 ]
pi_66017859
Poeh zo leer je een hoop over de mensen achter de nickname, de meeste verhalen ken ik niet, gewoon omdat het voor mijn actieve tijd op FOK! was. Ik wist dus niets van Mink en het verhaal van Sjak, maar die hakken er wel in zeg. Ben er best wel ff stil van moet ik zeggen.

Swets je ziet er goed uit hoor op beide foto´s en 9 jaar terug... toen was ik 20, de jaren gaan te snel.
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2009 @ 13:26:57 #213
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_66018631
En bedankt hè BE

* just me gaat er eens heel rustig zitten denken en komt er later in de middag op terug
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_66023989
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:

*knip*
*slik*

Goeie samenvatting, BE!
quote:
Zoals mijn trouwe raadgeefster gisteren tegen me zei: Geef ze gewoon het linkje naar je postgeschiedenis joh, alles staat er toch al?
Nou, inderdaad, niks nieuws gelezen
Eeuwig vijfentwintig
pi_66024100
leuk BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66025962
Leuk stuk BE!
En Save Ferris is tof.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2009 @ 19:42:21 #217
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_66031987
Heeft u even

Ik ben dus just me, en loop op fok rond sinds november 1999, in het echte leven loop ik heel wat langer rond!

Ik werk sinds 8 jaar als administratief medewerker op een basisschool en het werk bevalt me uitstekend omdat ik eigenlijk de spin in het web ben, ik van veel zaken op de hoogte ben en op een andere manier met de kinderen om kan gaan dan de leerkrachten. Het is een part time baan omdat er binnen het onderwijs te weinig geld is om aan administratieve krachten uit te geven. Veel van mijn werk wordt op andere scholen door een adjunct directeur gedaan en dat is eigenlijk zonde van hun (duurdere tijd). Voordeel van deze baan is veel vakanties, nadeel van deze baan is weinig salaris zodat je niet echt veel op vakantie kunt gaan!

In mijn vrije tijd ben ik veel op het voetbalveld te vinden en heb ik binnen dat voetbalwereldje diverse functies bekleed, van secretaris jeugd tot elftalbegeleider van het 1e en nu ben ik secretaris van de senioren. Ik heb 8 jeugdkampen voor onze eigen jeugd georganiseerd en dat heeft me behalve veel slapeloze nachten ook bijzondere vriendschappen opgeleverd. Het werk als secretaris kost ook veel tijd en meestal besteed ik mijn "vrije"vrijdag aan voetbalzaken en ik heb ook nog een huis schoon te maken, de was te doen etc. etc. Het huishoudelijke werk komt voor het allergrootste gedeelte op mijn schouders neer omdat mijn vriend bezig is met een voetbaltrainersopleiding en dat kan in een slechte week betekenen dat hij daar 5 avonden voor van huis is. 3 avonden cursus, 2 avonden stage lopen en dan nog op zondag weer stagelopen! Het is erg veel, ook voor mij maar als hij zijn diploma TC2 heeft gehaald gaat het, zegt hij, rustiger worden.

Ik ben zo'n 22 jaar getrouwd geweest met F. de vader van mijn kinderen, Langzaam maar zeker was mijn liefde voor hem op aan het raken en we zijn samen (na een weg van proberen, praten, therapie e.d. ) tot de conclusie gekomen dat het beter was om uit elkaar te gaan. Het is geen makkelijke tijd geweest, eerst kom je erachter dat hij toch niet de ware is en dat de pijnlijke taak om het samen aan de kinderen te vertellen. Zij hadden niet in de gaten wat er speelde en zij hadden er niet om gevraagd dat hun ouders zouden gaan scheiden. Het is goed gekomen, de kinderen hebben gelukkig nog regelmatig contact met hun vader en als er iets met de kinderen is hebben wij daar telefonisch contact over en als het nodig is mag Merel (haar naam hier op fok) mijn auto lenen om naar haar vader te gaan. Ik denk dat hij en ik mogen zeggen dat we dat in ieder geval goed hebben gedaan

De kinderen hebben nooit hoeven te kiezen tussen papa en mama, de kinderen konden gewoon zeggen we gaan naar papa toe en bij het afstuderen van onze dochter was hij er ook met zijn huidige vrouw en ook dat ging goed. Ik moet er niet aan denken dat het anders zou moeten!

Tijdens mijn scheiding is fok een belangrijke plaats voor mij geworden, er waren mensen waar ik bij terecht kon, waar ik mocht komen logeren en waar ik of niets hoefde te zeggen of lekker kon ouwehoeren. Grappig dat het mensen waren die toch vele jaren jonger waren dan ik ben en ik koester die tijd met veel warme herinneringen en wil die mensen nogmaals bedanken!! Eigenlijk heel apart dat op een forum vaak leeftijden vervagen maar.. ik ben altijd heel eerlijk over mijn leeftijd geweest! Ik heb uren zitten chatten en kan me nog herinneren dat sommige fokkers net bij elkaar kwamen en dat werd dan vaak even in een privé kanaal gezegd, Swets die verliefd werd op ET, Jarno die verliefd werd op Yppy, Digger en Tara met hun nachtelijke gesprekken en Gao die dan 's nachts ook vaak om een hoekje op de chat kwam kijken. De ontploffing in Enschede waarbij Digger ongeveer life verslag gaf, ik kan er nog rillingen van krijgen. Het was een warme hechte groep.

Mijn kinderen, Merel nu 27, Just Junior nu 24, kinderen waar ik waanzinnig trots op ben, gewoon omdat het de mooie (ook van binnen dus) kinderen zijn zoals ze zijn. Ze staan met beide benen stevig op de grond, Merel die haar studie heeft afgerond en een hele andere weg is ingeslagen, die een tijd met Armageddon heeft samengewoond en toen de stap heeft durven te nemen om toch weer zelfstandig te gaan wonen en per 1 maart aan een uitdagende nieuwe baan gaat beginnen. Een dochter waar ik trots op ben omdat zij is zoals ze is! Een dochter die regelmatig met haar moeder samen naar het voetballen staat te kijken, gewoon voor de gezelligheid, of die langs komt om een hapje te eten en wat te kletsen, een dochter die nog steeds contact heeft met vriendinnen uit de brugklas., een dochter die is ingesprongen toen ik op jeugdkamp opeens leiding tekort kwam !

JustJunior die een jaar met zijn studie is gestopt om in de El Cid commissie te gaan om de ontvangstweek van de nieuwe 1e jaars in Leiden voor te bereiden, hoe trots was ik om hem daar te zien staan om al die nieuwe studenten toe te spreken, was dat mijn zoon, dat mannetje dat vroeger zo'n gesloten mannetje was? Wat is hij uitgegroeid tot een volwassen man, een kerel om trots op te zijn, maar ook een zoon die zorgzaam is, een zoon die regelmatig thuis komt eten en dan toch even een knuffel geeft of even bij me komt liggen op de bank, een zoon die hier komt logeren als er een verstandskies getrokken is, een zoon met wie je gesprekken hebt over zijn studie en zijn toekomstplannen en hoe hij tzt van plan is om aan de vader van zijn vriendin haar hand te vragen!

De overgang van het afhankelijke naar het onafhankelijke is geleidelijk gegaan, Merel was de eerste die op kamers ging wonen en ik vind dat niet leuk, helemaal niet leuk, het was net na de scheiding en ik wilde "bij elkaar blijven"; maar zij heeft recht op haar eigen leven en ze bouwde in Leiden een nieuw eigen leven op maar het contact met thuis is gebleven, wel minder, anders, maar is was wel goed contact. Ik denk dat het maar goed is dat ik niet alles weet!

JustJunior ging ooit op een 2e kerstdag verhuizen, ook naar Leiden, en wat hebben we een ruzie gemaakt omdat die stomme Billy kast niet goed in elkaar te zetten was maar daar ging het natuurlijk niet om. Mijn laatste vloog uit en dat wilde ik niet, ik wilde niet alleen zijn maar, maar zoals hij zei mama ik ben er aan toe om op mezelf te gaan wonen en natuurlijk wilde ik dat niet begrijpen maar natuurlijk had hij wel gelijk, ook hij had, net zoals Merel, recht op een eigen leven. Kinderen zijn je kinderen en ik heb me, zeker tijdens en na de scheiding, voorgehouden dat het niet mijn vrienden zijn, dat ik ze niet moest lastig vallen met mijn "grote mensen" problemen. Ik denk, eigenlijk weet ik het zeker, dat dat voor ons goed is geweest.

En dan zit je thuis en dan heb je niemand meer om voor te koken, om samen mee te eten, om die voetbalwas voor te doen, niemand meer om voor te zorgen en dan moet je toch voor jezelf zorgen en ervoor zorgen dat je wel eet, dat je goed eet en dat soort dingen. En dan zit je op 1e kerstdag alleen thuis omdat de kinderen die keer naar hun vader gingen om daar met kerstmis te eten.. wat voelde ik me ontzettend alleen en eenzaam ondanks het feit dat er mensen waren die zeiden dat ik bij hun mocht komen eten.

En dan nu, vrijdag 13 februari 2009, zit ik dit hele verhaal op te schrijven en kan ik terugkijken naar een stukje van mijn leven en kan ik zeggen dat ik als ik iets over mocht doen dat zou ik ik tijdens mijn huwelijk meer voor mezelf zijn opgekomen, dat ik meer had moeten zeggen wat me dwarszat, dat ik meer mijn eigen dingen had moeten blijven doen dat ik me minder afhankelijk had moeten opstellen maar dat ik in mijn huidige relatie, waar ik nu 2 jaar mee samenwoon, wel durf te zeggen wat me dwarszit, dat ik het wel durf te zeggen dat ik dingen liever anders zou willen hebben.

Een mens is dus nooit te oud om te leren!!

Dan zou ik nu graag het stokje willen doorgeven aan Yvonne en haar vragen hoe haar leven eruit gezien zou hebben zonder FOK, of ze het gevoel heeft haar gezin "te kort"; gedaan te hebben omdat ze erg veel tijd in dit forum gestoken heeft of dat haar leven en haar gezin op de een of andere manier verrijkt heeft door de vele contacten die ze op fok heeft opgedaan. Ook zou ik graag willen weten of zij nog wel eens terugdenkt aan de wilde feesten die ter gelegenheid van de verjaardag van Mr Orange en Iteejer waarna er weer eens massaal geband moest worden en of er hoeveel mensen het ontgroenen (eieren gooien midden in de nacht en kerstversiering jatten) meegemaakt hebben,en dan een misschien wel té persoonlijke vraag hoe het is om zo'n bijzonder kind als Detlev te hebben.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 februari 2009 @ 19:47:14 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66032178
Wat een onroerend varhaal Justme....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 februari 2009 @ 19:48:28 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66032231
En wat een verrassende opvolger. Yvonne staat natuurlijk niet bekend als een fervent OUD poster (maar wel als ouder )
  Jubileum moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 19:49:59 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66032277
Prachtig Just Me enne...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66032353
Wat schrijf je mooi over je kinderen Justme
En je hebt ook een Merel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66032515
just me

Ik hoop dat ik met mijn zoon net zo'n band hou als jij met jouw kinderen hebt!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:56:46 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66032531
Mooi Just Me!
  Jubileum moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 20:03:34 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66032794
Even een kleine huishoudelijke mededeling, wellicht ten overvloede.
als je het stokje gaat doorgeven, is het wel zo netjes als je even een PM stuurt aan de betreffende user om diegene in te lichten en/of te vragen of ze dat wel leuk vinden. Zo voorkom je dat het topic stil komt te liggen.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:07:16 #225
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66032929
Net als EG kan ik alleen maar hopen dat mijn kinderen later net zo graag thuiskomen als jouw kinderen, Just me

en tja.. die oude tijd.. Wat hadden we het leuk

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 13-02-2009 20:12:52 (;)) ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:09:18 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66032985
Just Me is dan ook, en Bluezz trouwens ook, een van de mensen die ik als voorbeeld heb van hoe ik graag met mijn kinderen om zou willen gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2009 @ 20:39:07 #227
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_66034149

zo zie ik het hoor maar misschien dat Merel en JustJunior er anders over denken
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Admin vrijdag 13 februari 2009 @ 20:45:42 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_66034444
Oei, jemig, ben vereerd, hier moet ik even voor gaan zitten.
Morgen na m'n werk kan dat?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:50:22 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66034657
Wow, just me, wat een prachtig verhaal!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:54:28 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_66034848
Wow

*krijgt nog meer respect voor justme*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:55:37 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66034907
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef yvonne het volgende:
Oei, jemig, ben vereerd, hier moet ik even voor gaan zitten.
Morgen na m'n werk kan dat?
Doe je ook X-factor kijken nu dan?

Just me, ik ga dingen van je onthouden en in praktijk brengen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:05:31 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66035403
Geen probleem Yvonne! Tof dat je mee doet!
pi_66036021
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef just me het volgende:

Dan zou ik nu graag het stokje willen doorgeven aan Yvonne
Dan komt er nu een "Kip en het ei" verhaal.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_66036177
Trouwens, las zojuist pas Sjak haar verhaal, destijds helemaal gemist.

Hoop dat je jezelf niet te veel bekritiseert ivm je zoals je het zelf omschrijft "niet altijd de even meest gezelige echtgenote te zijn." want de andere partij in deze heeft altijd nog meer begrip dan dat je jezelf kunt voorstellen. En bovendien, wat had hij zonder je gemoeten?

Denk dat als je er over een jaar of 2 op terug kijkt het je band onderling en ook je eigen wil en doorzettingsvermogen alleen maar gesterkt zal hebben.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:32:06 #235
331 Merel
Be here now.
pi_66036588
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66036937
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:42 schreef just me het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat het anders zou moeten!
Ik ken weinig positieve scheidings verhalen, maar jij bent de uitzondering welke ik ken
Respect darvoor hoor.
quote:
De ontploffing in Enschede waarbij Digger ongeveer life verslag gaf, ik kan er nog rillingen van krijgen.
Er gaat geen moederdag of songfestival voorbij of ik herinner me de dag en het moment als de dag van gisteren.
pi_66037263
Mooi Just Me!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:49:17 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66037425
Wat een prachtige, openhartige verhalen zijn er weer bij gekomen.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:54:19 #239
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66037655
Als ik die verhalen van JustMe en Brighteyes lees, dan baal ik altijd weer dat ik me pas zo laat heb durven registreren op Fok. Ik las in die begintijd mee, maar had er eigenlijk wel bij willen zijn.

Brighteyes, ik vind jou echt een geweldige moeder. Zo relaxed en ook al je aandacht voor Sasha als hij wakker is. Echt, ik word altijd blij als ik jou over Sasha hoor.

JustMe, het lijkt me ook erg leuk om je kinderen hun weg te zien zoeken en vinden in de maatschappij. Toch weer een hele nieuwe fase, waar ik me best op kan verheugen, ook al duurt het dan nog heel lang. En fijn dat je nu zo goed voor jezelf kunt kiezen in je nieuwe relatie. Leuk om meer van je te weten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66037657
justmiepje!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:54:27 #241
331 Merel
Be here now.
pi_66037662
Mag ik ook nog wat zeggen?

Ik ben dolblij dat m'n ouders gescheiden zijn en vooral dat ze nu weer gelukkig zijn met nieuwe partners. De periode van de scheiding was natuurlijk wel vervelend, misschien ook juist wel omdat m'n broertje en ik oud genoeg waren om alles heel bewust mee te krijgen. Uit huis gaan is ook moeilijk als je weet dat je een verdrietige moeder achterlaat. Maar uiteindelijk is iedereen er alleen maar beter van geworden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66037783
ik vind 't ook leuk om te lezen dat je weer een nieuwe relatie hebt justme. dat wist ik niet, en al 2 jaar samenwonend zelfs! is 't een fok!ker??
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:58:58 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66037860
Merel!

Livelink, lief! Ik moet ervan blozen.

Wat jij trouwens zegt over eerder willen registreren, ik lees vanaf het begin mee, heb me later geregistreerd, nog wel vroeg, maar toen postte ik nog niet veel mee en ik denk dus ook bij de post van JM 'wat jammer dat ik toen nog niet zo actief was, dat moet zo'n toffe tijd geweest zijn met kleinschalige meets enzo. '
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 februari 2009 @ 22:00:21 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66037939
Die kleinschalige meets op Scheveningen bijvoorbeeld waren inderdaad erg leuk
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:01:30 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_66037995
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik ken weinig positieve scheidings verhalen, maar jij bent de uitzondering welke ik ken
Respect darvoor hoor.
[..]

Er gaat geen moederdag of songfestival voorbij of ik herinner me de dag en het moment als de dag van gisteren.
Dat laatste dus ja. En rond de jaarwisseling loop ik ook altijd met kriebels.

En zo vroeg als Bert zijn jullie lekker allemaal toch niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66038001
dat waren inderdaad leuke meets! maar al héél snel niet meer kleinschalig hoor.

BE ook een mooi verhaal! ik wist 't meeste al wel maar toch leuk om alles zo bij elkaar te lezen.
pi_66038017
Ik hoop dat mijn moeder net zo trots op mij is
wat een mooi ontroerend verhaal JustMe
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator vrijdag 13 februari 2009 @ 22:10:07 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66038372
Juist door die kleine meets zijn vriendschappen en liefdes voor het leven ontstaan
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 februari 2009 @ 22:14:27 #249
3011 E.T.
pi_66038542
En al ben ik nooit op de eerste meets geweest.. Die eerste tijd had wel iets 'magisch' en die vriendschappen en liefdes kan ik ook over meepraten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66039063
Die eerste tijd was zo leuk. Vooral op de chat, wat Just Me zegt. Dat heeft me echt door mijn stage en afstuderen heen geholpen. En dat E.T. zich verklapte dat ze met Swets ging daten en dat J. en ik op de chat waren tijdens ons eerste afspraakje en dat Emel lekker lomp vroeg of we al hadden gezoend. En een dag later felicitaties en J. die in eerste instantie niet werd geloofd.

Later reageer ik nog wel op de rest, maar dat was zo'n leuke en fijne tijd. Bedankt voor het herinneren JM.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66039231
BE Mooi geschreven ! Leuk om je een beetje beter te leren kennen !

just me : respect voor je beslissing, gelukkig vliegen mijn kids nog niet uit maar kan me goed voorstellen dat je daar nog helemaal niet aan toe was/bent !
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2009 @ 22:52:31 #252
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_66040070
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik vind 't ook leuk om te lezen dat je weer een nieuwe relatie hebt justme. dat wist ik niet, en al 2 jaar samenwonend zelfs! is 't een fok!ker??
Nee geen fokker Bixie, het is iemand die ik vanuit mijn voetbalclub ken, sterker nog, in de tijd dat ik me nog eenzaam en verdrietig voelde heeft Merel gezegd "geen zorgen mam, je leert wel iemand op Concordia kennen" ik heb even moeten wachten maar ja dan krijg je ook wat Maar het samenwonen en het weer "samen zijn" is heerlijk!!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Merel het volgende:
Mag ik ook nog wat zeggen?

Ik ben dolblij dat m'n ouders gescheiden zijn en vooral dat ze nu weer gelukkig zijn met nieuwe partners. De periode van de scheiding was natuurlijk wel vervelend, misschien ook juist wel omdat m'n broertje en ik oud genoeg waren om alles heel bewust mee te krijgen. Uit huis gaan is ook moeilijk als je weet dat je een verdrietige moeder achterlaat. Maar uiteindelijk is iedereen er alleen maar beter van geworden
lief meis

Ik had je broer ook een mailtje gestuurd over dit topic en kreeg dit als antwoord van hem:

Wow, mooi hoor :-) Nee, je hebt niets verkeerd gezegd. Vond het heel leuk om te lezen!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:48:55 #253
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_66042717
Wat een prachtige en openhartige verhalen!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_66043276
mooie verhalen
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:05:06 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_66049098
Justme, wat een prachtig ontroerend verhaal
en zo leuk zoals het voor velen hier weer herinneringen boven haalt ook Ik ben er alleen zijdelings " bij geweest" door de verhalen van Lois destijds, ik kan me heel goed voorstellen hoe bijzonder dat was

en de reacties van merel en justjunior zijn ook fijn om zo'n goeie band met je kinderen te hebben, dat hoop ik ook voor later!

en ik ben benieuwd naar yvonne's verhaal
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:25:53 #256
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_66049433
Ik geloof dat dit echt mijn favoriete topic is
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 februari 2009 @ 12:47:49 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66051131
BE en Just me, mooie verhalen

Mijn ouders zijn ook "positief gescheiden" en daar ben ik ook blij om, geen geruzie en zo. Het kan ook héél anders...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66051324
Just me, je bent me nooit zo opgevallen op het forum (en op zich is dat een goed teken ), maar wat een bijzonder verhaal schrijf je hier Zoveel liefde voor je kinderen.. en dan lees ik ook nog zoveel liefde van hen terug! Mooi!
Ik hoop zó dat mijn kinderen later ook zulke fijne mensen zijn!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_66053041
Ik ben ook benieuwd naar yvonne's verhaal
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:01:15 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66054759
Ik ben na het bijlezen even stil, zoveel verhalen! Echt erg leuk om zo mensen te leren kennen! Zeker voor mij als 'newbie'
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:28:03 #261
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66057031
Hoi Justme, Sjak e.v.a. die hier al geschreven.
Mooie verhalen en bijzonder om hier te lezen...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_66057837
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef lcicle het volgende:
Just me, je bent me nooit zo opgevallen op het forum (en op zich is dat een goed teken ), maar wat een bijzonder verhaal schrijf je hier Zoveel liefde voor je kinderen.. en dan lees ik ook nog zoveel liefde van hen terug! Mooi!
Ik hoop zó dat mijn kinderen later ook zulke fijne mensen zijn!
precies dát wat jij zegt
Saartje
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:43:53 #263
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66061042
wat een verhaal yvonne. Ook een behoorlijk bewogen leven gehad zo te lezen.

respect hoor !!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 18:57:59 #264
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_66061473
Yvonne, dank je wel

en dat meen ik zo ontzettend oprecht!!!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:06:13 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_66061702
indrukwekkend yvonne, enorm respect voor je gevecht voor je gezin, voor detlev. dat zijn toch dingen die ik uiteraard niet van je wist.

[ Bericht 38% gewijzigd door Lois op 14-02-2009 20:07:49 ]
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 19:12:49 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66061897
Yv ik heb je weer van een andere kant leren kennen, dat ik jullie allebei grandioos bewonder wist je waarschijnlijk al maar de liefde waarmee jij over Detlev schrijft, de strijd die je hebt gevoerd voor hem, raakt me diep in mijn hart.
Dank je wel voor je openhartigheid
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 februari 2009 @ 19:16:01 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66061984
t zijn echt allemaal bijzondere verhalen stuk voor stuk!
meiden dank je wel voor het kijkje in jullie leven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66062575
Ik zat alweer met waterige oogjes, Yvonne, zoals bij meer verhalen hier.

[ Bericht 65% gewijzigd door Lois op 14-02-2009 20:08:23 ]
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 februari 2009 @ 19:52:15 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66063214
Mooi verhaal Vonnuh, en nee... geen bitchfight in dit topic
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:54:34 #270
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66063284
Bedankt voor je openhartige en lange verhaal Yvonne, ik vond het erg boeiend om te lezen.
En ik ben benieuwd naar je verhaal shmoopy!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:21:14 #271
3011 E.T.
pi_66064387
Wat gaaf dat Detlev MBO-3 doet!

Boeiend om je verhaal en leven zo eens in een verhaal te lezen
pi_66065889
Yvonne, wat mooi en liefdevol beschreven. Erg boeiend idd.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:19:45 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_66066388
Mooi verhaal yv!

Ben trouwens blij dat je zo uitgebreid over Detlev spreekt, had daar al een tijd niets meer over gehoord/gelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Boks-Chick zaterdag 14 februari 2009 @ 21:25:29 #274
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_66066603
Intrigerend verhaal.
Respect voor jou en het gegeven dat je bent blijven geloven in dat wat jij dacht en vond wat goed en het beste was.
lolwut
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:50:57 #275
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66067424
Phoe, Yvonne.... Wat mooi zo 'recht uit je hart' geschreven. En heel bijzonder, zoals je het hele gedoe met/om/over Detlev beschrijft. Om boos en verdietig om te worden.

JustMe, mooi om over je te lezen. Voor mij ben je geen onbekende naam, ik vind het altijd leuk als je weer eens iets in OUD post. Een beetje 'een oude rot in het vak'.

BE, hehe, eindelijk weten we wat meer over jou.

Ik ben benieuwd naar Shmoopjes verhaal. Ook al zijn we elkaar 'uit het oog verloren', ge bent nog steeds een goei vrouwke hoor. Toch .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66067464
Heel interessant verhaal, Yvonne. Ik vind je overkomen als zo'n warm, mooi mens
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 februari 2009 @ 21:53:34 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66067486
Ik ben ook benieuwd naar Shmoops verhaal, want dat vind ik iemand die op de een of andere manier altijd haar irl leven (in ieder geval voor mij ) niet erg uitgebreid op FOK heeft gegooid.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 februari 2009 @ 21:57:51 #278
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66067628
Ik kende dit topic niet, maar Ingrid wees me erop. Mooi verhaal Yvonne, de eerste FOK!-jaren waren echt geweldig, en keren nimmer meer terug. Op de chat hangen tot het weer licht werd buiten, en de fijne meets. Mooi omschreven!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66068423
Wat is dit een mooi topic geworden .

Ik vind het echt heel speciaal om zulke openhartige, mooie, verdrietige, lieve dingen te lezen. Wow.
pi_66068541
Leuk om de verhalen te lezen van voor mij ''onbekende'' users, ik kende justme bijvoorbeeld echt helemaal niet, nooit geweten dat die hier wel eens post.
Maakt het erg afwisselend en leuk hier
pi_66068735
ha yvonne! mooi verhaal, OUDje! ik wist ook nog veel niet van je zeg.
en vanwaar toch die angst om voor een slechte moeder uitgemaakt te worden? ik vind je een kei van een moeder! (en ook al laaang voor ik dit stuk las hoor. ).
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:23:55 #282
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66070117
Yvonne, ik ben onder de indruk...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 februari 2009 @ 23:47:28 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66070915
Yv... heb je verhaal net zo gelezen als het is opgeschreven, ineen ruk. Morgen ga ik er nog eens goed voor zitten. En ook voor de rest van de verhalen in het topic. Zo mooi om te lezen allemaal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:49:56 #284
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_66070983
Ook hier onder de indruk.. zowel van het verhaal van JustMe ( ) als van Yvonne. Godallemachtig wat heb jij moeten vechten voor je kind. Goed gedaan, en herkenbaar.

Ik heb me ook pas laat geregistreerd, maar ik woonde in de tijd van jullie chatperiode bij mijn broertje in huis, dus het is voor mij wel een beetje alsof ik ook bij was .

En ook ik ben in mijn bv tijd er door JustMe doorheen gesleept, Livelink .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_66076013
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Leah het volgende:
Ik heb me ook pas laat geregistreerd, maar ik woonde in de tijd van jullie chatperiode bij mijn broertje in huis, dus het is voor mij wel een beetje alsof ik ook bij was .
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de nick van je broertje!

Ik heb ook weer genoten van de verhalen, allemaal indrukwekkend op hun eigen manier
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 februari 2009 @ 09:16:34 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66076035
Hij is redelijk berucht beefcake
pi_66076076
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Demn nu voel ik me echt een n00b
  zondag 15 februari 2009 @ 09:27:18 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66076088
Mooi Yvonne!
  zondag 15 februari 2009 @ 09:51:03 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_66076247
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk, dat wist ik dan ook wel weer ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66076354
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:24 schreef beefcake het volgende:

[..]

Demn nu voel ik me echt een n00b
En nu niet meer
  Jubileum moderator zondag 15 februari 2009 @ 10:06:16 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66076356
Het is geen geheim toch, Leahs broertje is Havoc.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66076402
quote:
Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Ja dat weet ik nu ook inmiddels weer, want ik wist het al, was het gewoon helemaal vergeten .
pi_66077929
quote:
Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Ik wist het niet.

Vinden jullie het goed als mijn verhaaltje morgen komt, het is vandaag een beetje een drukke zondag.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator zondag 15 februari 2009 @ 11:56:36 #294
5428 crew  miss_sly
pi_66077996
Ik wist het ook niet. Ik heb Havoc nog wel eens gemeet, met Tink en de hond.

shmoopy, tuurlijk. wij wachten geduldig af

Ook weer hele bijzondere verhalen van just me en Yvonne. Wat is dit toch een geweldig topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 februari 2009 @ 12:03:40 #295
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_66078196
wow Yvonne
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_66078661
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
M’n zinnen zullen wel rammelen her en der, maar ik heb dit in een ruk getikt en zet het zo neer, als ik ga nalezen ga ik dingen schrappen en nu, dit, komt recht uit mn hart.
Met ik denk je langste post ooit (zonder enige vorm van copy/paste) denk ik een bewijs van de inhoud van je hart.

Het verhaal van voor 99 kende ik niet, maar getuigt wel van een echte "hands on" mentaliteit en ik denk dat dat ook het grondbeginsel is waarom je iedereen zo in zijn/haar waarde kunt laten, ongeacht afkomst/sociale status etc.
pi_66081056
Dit topic wordt steeds indrukwekkender!

Wat een openhartige levensverhalen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 15 februari 2009 @ 17:44:11 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66090120
Wat een geweldige verhalen, en wat onwijs leuk om verhalen te lezen van mensen met oudere kinderen. En echt, ik hoop zo dat ook ik later zo'n goede band kan hebben met mijn jongens.
En ook om justme (volgens mij "ken"ik jou van de verschillende BB's) en Yvonne beter te leren kennen.

Echt een geweldig topic vind ik dit!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 19:30:16 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66130804
Zo Yvonne !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66149219
Shmoopy, je maakt me wel heel nieuwsgierig naar de persoon achter het icoontje van de vrouw van Roger Rabbit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')