Nee geen fokker Bixie, het is iemand die ik vanuit mijn voetbalclub ken, sterker nog, in de tijd dat ik me nog eenzaam en verdrietig voelde heeft Merel gezegd "geen zorgen mam, je leert wel iemand op Concordia kennen" ik heb even moeten wachten maar ja dan krijg je ook watquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef bixister het volgende:
ik vind 't ook leuk om te lezen dat je weer een nieuwe relatie hebt justme. dat wist ik niet, en al 2 jaar samenwonend zelfs! is 't een fok!ker??
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Merel het volgende:
Mag ik ook nog wat zeggen?
Ik ben dolblij dat m'n ouders gescheiden zijn en vooral dat ze nu weer gelukkig zijn met nieuwe partners. De periode van de scheiding was natuurlijk wel vervelend, misschien ook juist wel omdat m'n broertje en ik oud genoeg waren om alles heel bewust mee te krijgen. Uit huis gaan is ook moeilijk als je weet dat je een verdrietige moeder achterlaat. Maar uiteindelijk is iedereen er alleen maar beter van geworden
precies dát wat jij zegtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef lcicle het volgende:
Just me, je bent me nooit zo opgevallen op het forum (en op zich is dat een goed teken), maar wat een bijzonder verhaal schrijf je hier
Zoveel liefde voor je kinderen.. en dan lees ik ook nog zoveel liefde van hen terug! Mooi!
Ik hoop zó dat mijn kinderen later ook zulke fijne mensen zijn!
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de nick van je broertje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef Leah het volgende:
Ik heb me ook pas laat geregistreerd, maar ik woonde in de tijd van jullie chatperiode bij mijn broertje in huis, dus het is voor mij wel een beetje alsof ik ook bij was.
En nu niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 09:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Demn nu voel ik me echt een n00b
Ja dat weet ik nu ook inmiddels weer, want ik wist het al, was het gewoon helemaal vergetenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Het is geen geheim toch, Leahs broertje is Havoc.
Ik wist het niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Lois het volgende:
Het is geen geheim toch, Leahs broertje is Havoc.
Met ik denk je langste post ooit (zonder enige vorm van copy/paste) denk ik een bewijs van de inhoud van je hart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:38 schreef yvonne het volgende:
M’n zinnen zullen wel rammelen her en der, maar ik heb dit in een ruk getikt en zet het zo neer, als ik ga nalezen ga ik dingen schrappen en nu, dit, komt recht uit mn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |