Mee eens!quote:
Toen ik het wilde melden was het topic ook al dicht (en had mrien ook al het uitzoekwerk gedaan).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had geen linkjes, want dat zou nog gedaan worden...maakt verder niet uit hoor, maar zeg dat dan even in het topic dat je daarmee bezig bent, Troel. Dan steek ik er de volgende keer geen moeite in.
Ja, laat maar joh. Vanochtend was ik geirriteerd en nu zie ik niet eens meer waarom dat zo was. Gooi het maar op de hormonen ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik het wilde melden was het topic ook al dicht (en had mrien ook al het uitzoekwerk gedaan).
ach, ik ben nu ook niet bepaald een toonbeeld van succes in de onderzoekswereld hoor!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:13 schreef livelink het volgende:
Jij bent er een stuk verder in gekomen. Dat dat mij niet gelukt is, vind ik op zich niet heel erg, maar soms toch nog wel jammer.
Ik denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begin ik me langzamerhand wel een underachiever te voelen in dit topic van wo geschoolden.
schat, ik heb ook alleen maar MBO hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begin ik me langzamerhand wel een underachiever te voelen in dit topic van wo geschoolden.
Hier nog zo een die aan een wo begonnen is maar het einde niet nog niet eens in zicht heeft gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoorNiet iedereen die zegt dat iets gestudeerd heeft, heeft ook daadwerkelijk zijn studie afgemaakt (en dan heb ik het niet alleen over mezelf
)
Precies.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoorNiet iedereen die zegt dat iets gestudeerd heeft, heeft ook daadwerkelijk zijn studie afgemaakt (en dan heb ik het niet alleen over mezelf
)
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier nog zo een die aan een wo begonnen is maar het einde niet nog niet eens in zicht heeft gehadMaar ik heb er wél een leuke beker aan over gehouden
En iedere maand een acceptgiro van de IB-Groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |