Had je me als getroubleerde tiener moeten zienquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:42 schreef Belana het volgende:
achter jou had ik ook geen grunger gezocht die ene keer dat we elkaar gezien hebben![]()
Nog meer sappige details verzwegen Belaan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven)
ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nog meer sappige details verzwegen Belaan?
We krijgen binnenkort een sappige verhalen meetquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaalmaar dat laten we maar even zo
fotoboeken mee, vooral die van Swetsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef sjak het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een sappige verhalen meet
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matjequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
fotoboeken mee, vooral die van Swets
En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
Je zou bijna denken dat ze geinstrueerd is....quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..
Dan ben ik de komende 6 jaar foto's aan het bekijken en 30 keer dezelfde verhalen aanhoren
dat matje dat doet het um!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mijn tekst!
Een kennis van F. draagt ze nog steeds. Inclusief fout Danny Christian kapsel. Ik kan altijd meteen zien wat voor dag het is, rechts of links.
Helemaal mee eens! Ik heb gisteren pas dit topic gevonden dus ik moet nog een hoop lezen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef cattie het volgende:
Ik vind het zo mooi om eens het hele verhaal te lezen. Vaak pak je toch overal wel stukjes op van iemand, maar nu staat het bij elkaar en is het plaatje duidelijker en completer. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die nog gaan volgen!
Je haar is niet veranderdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag die extra 50 kilo met stijl
9 jaar geleden was ik 14quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
er gebeurt een hoop in 9 jaar he
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?![]()
Ha! Zo leerde ik je kennen inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog wel een foto van 9 jaar geleden gevonden
Ik ben een 50 kilo lichter dan toen. Minstensquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
er gebeurt een hoop in 9 jaar he
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?![]()
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Had je me als getroubleerde tiener moeten zien![]()
3 jaar terug hebben M. en ik ons een hele druilerige zondag op Youtube uitstekend vermaakt met oude filmpjes en clips van Alice in Chains, Soundgarden, Nirvana, Pearl Jam... Ik kon alle teksten nog letterlijk meebleren![]()
Sjak, bedankt voor je openhartige antwoord. Ik kreeg er helemaal de bibbers van![]()
Wat een supervrouw, sterker dan de dood![]()
En om je vraag te beantwoorden:
Ik weet niet of ik het nu anders zou doen. Misschien wel de familie inlichten van te voren, maar ik had ze er niet bij gehoeven. De dag voor het trouwen werd ik (toch nog!) ontslagen uit het ziekenhuis, was nog helemaal groggy, duizelig en zat onder de blauwe plekken. Een grote bruiloft met jurk, taart, VEEL champagne, feest... had me ergens wel fantastsich geleken, maar niet haalbaar. Op mijn ouders+zusje na heb ik verder geen familie in NL en om nou 2x te trouwenMisschien ooit, als we eindelijk die verdomde jackpot nou eens winnen
![]()
Moussy, ik ken je niet zo, kom je hier in OUD haast nooit tegen, maar je verhaal heeft me diep geraakt. Wat een heftige dingen heb je allemaal mee moeten maken![]()
Stout, jou "ken" ik eigenlijk ook niet, maar na je stukje gelezen te hebben heb ik toch het gevoel van wel! Een beetje dan...
Daar vind ik jou ook echt een type voor als die foto's van jou zie, Dakota. positief bedoeld hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |