abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:33:08 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65970116
Sjak, ik schrik iedere keer weer als jij over je ziekte schrijft. De heftigheid, de pijn, de angst voor jullie allen.

En dan nu toch alweer zo hard bezig. Ik vind het echt knap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:23:39 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_65971877
pff, heftig hoor, maar wel mooi verwoord.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_65974266
Wat een heftig verhaal, Sjak ik heb de hele nasleep gemist geloof ik, maar wat een verhaal zeg... brrr. Ben je dan niet te bitter geworden om in een ziekenhuis te werken, nadat men er zo met jou om is gegaan? Kan me voorstellen dat de hele omgeving meteen een stuk minder prettig voelt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65974595
Jeetje sjak, ik had wel een beetje opgepikt dat je 'een beetje ziek' was na de bevalling, maar niet dat je zo ziek was. Mag ik vragen wat er dan precies was en wat het voor bacterie is die zo'n invloed op je lichaam heeft?

Ik vond het een ontzettend mooi, open stukje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65974796
Wow sjak, wat een verhaal en schitterd geschreven ! En wat een leuke baan ! Ik hoop dat je snel je oude werk weer kunt doen en vooral blijft genieten van je prachtige kids !
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:38:27 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65974917
Jeetje, ik wist ook niet dat het nu nog steeds zo'n enorme impact heeft zeg...
Mooi geschreven.
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 08:44:04 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65975004
Sjak wat indrukwekkend. Wat heb je dit openhartig en "rauw" opgeschreven. Onvoorstelbaar heftig en wat fijn dat je ook deze keer weer gewonnen hebt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65975137
Sjak wow..ik kan niet anders zeggen. Wat een heftig verhaal en wow dat je je leven weer op deze manier op de rit hebt.
Saartje
pi_65975252
Wauw Sjak wat een heftig verhaal zo! Ik weet nog dat ik toen wel flink gelurkt heb en geprobeerd te volgen hoe het met je ging maar dat het zó heftig was en zo'n nasleep had pfoe.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 09:05:58 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65975387
Ik had het eigenlijk niet zo meegekregen allemaal, Sjak. Ik kan me de radeloosheid bij jullie goed voorstellen
pi_65975514
Sjak, wat heftig, wat een toch duidelijke bewoording
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65975628
Oooooh lieve Sjakkiesjak!
De keren dat ik je heb ontmoet vond ik je al zo'n bijzondere en sterke vrouw. Gevoelig, maar ook nuchter. Wijs en bedachtzaam (nou ja, weet niet zo goed hoe het te zeggen, maar ik bedoel iig niet-impulsief). Nu ik dit stuk van je heb gelezen is mijn respect voor je alleen maar gegroeid.
Zó knap hoe je en jullie je er doorheen slaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:23:23 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_65975726
Sjak, ik begrijp al je emoties heel goed. Nogmaals sterkte met het verwerken van alles. Het komt goed! Je bent een kanjer.
pi_65975856
Sjak wat een ontroerend en heftig verhaal.

Andere dames en heer, erg leuk om te lezen allemaal. Zo leer ik iedereen iets beter kennen dan het oppervlakkige wat je al gauw hebt met een online clubje.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:32:03 #116
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65975914
Sjak, Schanulleke, Jetske en Stijn een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en wat heb je het mooi beschreven...
pi_65976106
Sjak, wat ben ik blij dat je er nog bent
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:42:32 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65976188
Ik heb het destijds wel gelezen maar de impact die je stukje nu weergeeft zou ik er niet achter hebben gezocht, sjak. Heel heftig... en ook heel erg goed voor te stellen hoe je je gevoeld hebt. Machteloos, radeloos...
Ik ben zo blij voor jullie dat het goed komt op den duur.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:10:25 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65977026
Jee Sjak, wat vreselijk eng als je het zo leest. Ik ben ook blij dat je er nog bent!
Ik raakte helemaal ontroerd bij je gevoelens de rest van je gezin, wat een impact.....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65977164
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje, ik wist ook niet dat het nu nog steeds zo'n enorme impact heeft zeg...
Mooi geschreven.
Hetzelfde hier. Sjak ik vind je een hele moedige vrouw
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_65977439
Jeetje Sjak, wat heftig allemaal! Maar uit je stuk begrijp ik dat je het allemaal erg positief ziet en dat is al heel erg knap natuurlijk. Respect
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 10:41:49 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_65977936
Mijn beurt, ik had eerlijk gezegd verwacht ergens achter aan de rij aan te sluiten, ik ben natuurlijk ook best wel OUD en heb een heel zwaar deel uit mijn leven met fok! gedeeld, maar daar kom ik op het eind op terug, de vraag van Sjak. Goed, ik ben Moussy, eigenlijk gewoon Vera, maar toen ik op fok! kwam was dat al bezet en begon ik met mijn bijnamen. Moussy is vanuit fok! ook mijn nick geworden op andere dingen binnen internet, dus als je hem tegenkomt, grote kans dat ik dat ben

Door een vader bij de marine heb ik in mijn kindertijd in meerdere plaatsen gewoond maar ik ben geboren op Wieringen, in Den Oever en diep in mijn hart wil ik daar naar terug, ook al heb ik er maar tot mijn 4de gewoond. Nu woon ik al heel wat jaartjes in een klein dorp onder Den Helder, de marinestad waar we uiteindelijk geland zijn. Als puber heb ik behoorlijk moeten survivalen, maar eigenlijk ben ik er toch nog wel goed uitgekomen. Met een diploma voor de verzorging op zak ging ik aan het werk, het gekke alleen is dat ik niet zo heel erg lang in de verzorging heb gewerkt. En nu, nu werk ik in een gevangenis, en daar vermaak ik me prima! In de tussentijd ben ik getrouwd met Peter en hebben we nog wat kindertjes gebouwd.

Je moet me niet ’s nachts wakker maken, zelfs niet voor een stevige horrorfilm waar ik alles voor opzij zet en al helemaal niet voor eten! Ik ben iemand met een flink ochtendhumeur en die start zodra ik mijn ogen open doe van uit een diepe slaap.

Een passie heb ik niet echt, ik kan me ergens volledig op storten en als dat klaar is, dan is dat ook klaar. Nu ben ik bezig met een aantal cursussen te gelijk en als ik straks helemaal klaar ben mag ik me inzetten als (toneel)grimeur. Daarom zit ik nu ook voornamelijk met mijn neus in de grime boeken dan wat anders. Toevallig heb ik de eerste opdracht al binnen en heb ik een tweede af moeten slaan, omdat ik echt niet kon, jammer wel, maar mijn kinderen gaan voor, zoals met alles.

Ik had nooit gedacht dat ik kinderen wilde, ik zag mezelf niet als moeder, ik ben altijd een flierefluiter geweest tot dus de eerste kwam. René, de oudste van 9, kwam als een gelukje aanwaaien en als dat niet was geweest denk ik niet dat ik nu al kinderen had gehad. En moet je nu zien, ik ben 32 en heb kinderen rondlopen waarvoor ik door het vuur ga, nooit verwacht, vooral niet omdat ik zelf niet zo’n zorgeloze jeugd heb gehad, mede daarom had ik het idee geen moeder te willen of kunnen zijn. Na René wilde we nog heel graag een kindje er bij, helaas ging dat niet helemaal zoals het de bedoeling was. De eerste zwangerschap liep uit op een Molazwangerschap en daarna mocht ik ruim een jaar lang niet zwanger worden. Toen we door mochten voor een volgend kindje was ik redelijk snel zwanger, maar ook dat verliep niet zo goed, dat liep uit op een klassieke miskraam.. en toen.. snel zwanger daarna, toen kwam er een Mink. Een gehandicapt jongetje wat ons leven volledig op zijn kop heeft gezet. Of zoals er mensen zijn, wij hebben het op ons kop láten zetten, doordat wij er bewust voor hadden gekozen om het kindje op de wereld te zetten. Tijdens de zwangerschap werd ontdekt dat het jongetje een open ruggetje had, maar hoe groot en hoe ernstig heeft nooit iemand mij kunnen vertellen. Wij konden daar mee leven en we hadden het idee dat we ook een gehandicapt kind een leuk leven konden geven. Helaas hebben we de kans nooit gehad om dat te ‘proberen’ omdat Mink 20 uur na zijn geboorte is overleden. Uiteindelijk heeft zijn overlijden niets met zijn open rug te maken gehad, maar met een klepje in de urineleider waardoor zijn longen niet goed konden ontwikkelen. Kort uitgelegd, een baby laat vruchtwater door de longen stromen om deze te kunnen ontwikkelen en bij ons ging dat niet, omdat ik weinig vruchtwater aanmaakte en hij het niet meer uit kon plassen.

Daarna waren we de weg kwijt op het gebied van kinderen, nog 1 of niet, we besloten het zo te laten. Peter zou voor knippies gaan en in de tussentijd zou ik aan de pil gaan.. alleen ik werd maar niet ongesteld.. en daar kwam ons 2de ‘gelukje’ Cas. Dood en dood eng vond ik het, maar toch waren we er ook blij mee. Gelukkig bleek bij hem alles goed te zijn en hebben we nu een gezonde knul van 5.

Maar de vraag van Sjak, de situatie met Mink heeft mij harder gemaakt. Maar het harder geworden vind ik erg lastig om uit te leggen, ik ben niet hard voor kinderen, juist een softie, maar voor volwassenen, vrienden, familie, staat mijn kop je niet aan, of hoe ik leef en mijn dingen doe?! Jammer dan, jouw probleem en maak niet van jouw probleem mijn probleem. Voorheen wilde ik er nog moeite voor doen, nu niet meer. Wij hebben heel veel commentaar gehad op het doorzetten van de zwangerschap, zelfs van een vriend waar ik al 12 jaar bevriend mee was en die hoefde en wilde ik absoluut niet meer zien, op die manier dus. Ik wil gewoon in mijn waarde gelaten worden, net zoals ik dat bij ieder ander probeer te doen. Ik weet wat missen is en zulke mensen mis ik echt niet. Zo vind ik Kerst echt ronduit kut, of familieaangelegenheden, ik mis iemand, zal me nooit compleet voelen, misschien ooit, maar nu 6 jaar verder nog steeds niet. Ik verdrink niet in het gemis van Mink, maar het knabbelt, borrelt gewoon, of ik nou wil of niet. En anders helpen de kinderen ons wel herinneren

Wij gaan er heel open mee om, beide weten bijvoorbeeld ook dat hij gecremeerd is, ik heb dus ook uitgelegd wat cremeren is en dat kon Cas van de week ook op een aparte manier aan de schoolarts vertellen. Zij vroeg of er nog andere broertjes en zusjes waren, dus Cas vertelt; René en die zit nu ook in de klas, en Mink, maar die is in de fik gestoken! Even lastig, maar achteraf moet ik er wel om lachen. René vraagt nog veel, ze was 3, ze kan zich er ook dingen van herinneren en op alles wat ze vraagt krijgt ze gewoon een eerlijk antwoord en zo weet Cas er dus ook van, eigenlijk weet hij niet beter denk ik. Mink komt dus nog bijna iedere dag in een gesprekje voor, op zich is dat wel fijn, dat hij ondanks zijn 20 uurtjes niet vergeten wordt. Onbewust heb ik René in ieder geval meegegeven dat een kindje niet altijd zonder slag of stoot ter wereld komt, als ze hoort dat er een babietje geboren is vraagt ze of het gezond is. Er zijn ook momenten dat ik bang ben dat ze er een soort van trauma aan opgelopen heeft, een kind van 9 hoort dat helemaal niet te vragen, maar zou eigenlijk meteen aan flesjes en tuttelen moeten denken. Maar ja, soms heb je het niet voor het kiezen het overkwam ons drietjes gewoon. Ik probeer dus vooral mee te geven dat ze met al hun problemen bij ons terecht kunnen, vooral met verdrietjes, groot of klein, dat ze álles aan me kunnen vragen, en dat ik overal een antwoord op zal geven en ik zal ze vooral proberen mee te geven dat ze iedereen in hun waarden moeten laten, ook al denken ze er zelf ergens anders over, een mening mag je hebben, maar hoef je niet altijd te uiten en zeker niet op te leggen, omdat het echt verschrikkelijk veel pijn kan doen.

Ik hoop dat ik zo je vragen beantwoord heb..

Mijn vraag is voor Stout... ik weet dat jij en je man gewisseld hebben van fulltime huisvrouw zijn naar fulltime werken in het onderwijs en je man is fulltime huisman geworden. Hoe zijn jullie tot deze toch wel aparte beslissing gekomen en bevalt het jullie nog?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65978202
Ohh Moussy ! Mooi geschreven en nu moet ik aan de bak, wat een eer !!
pi_65978418
Oh nou zit ik bijna te huilen Wat een verdrietig verhaal... Ik vind het heel mooi hoe je Mink weet te 'integreren' in je gezin, dat ie nog zo vaak genoemd wordt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:02:20 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65978549
Mooi beschreven Moussy!
En die 'fuck de wereld, wij leven ons leven' is heel goed te merken vind ik. Niet dat je echt als dag en nacht veranderd bent, maar zelfs hier is dat idd wel te merken geweest.
pi_65978639
Dank jullie wel, voor die onwijze openheid en eerlijkheid!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 11:08:37 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_65978743
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi beschreven Moussy!
En die 'fuck de wereld, wij leven ons leven' is heel goed te merken vind ik. Niet dat je echt als dag en nacht veranderd bent, maar zelfs hier is dat idd wel te merken geweest.
Ik bedenk me net dat ik dat de kinderen ook nog meegeef, als voorbeeld heb ik Cas met zijn roze hanekam, de jongetjes uit de klas hebben lang haar, of een tondeuse koppie, Cas wilde persé een hanekam en ook al kreeg hij de eerste dag commentaar, hij heeft er schijt aan, want hij vind het mooi. En ik vind het weer mooi dat hij die houding heeft. René wat minder, maar Cas heeft dat dus heel sterk.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:10:55 #128
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65978806
Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve reacties!

Ik heb het stokje goed overgedragen, zie ik. Wat een prachtig en open verhaal heb je opgeschreven moussy!
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Inderdaad! Al vind ik wel dat je de laatste tijd weer wat softer wordt Je komt wat rustiger over, dat vind ik ook wel fijn om te zien.
Lekker douchen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 11:12:02 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65978846
Mous je bent veel jonger dan ik dacht
pi_65978892
Moussy, ik heb echt tranen in m'n ogen.. Wat mooi en eerlijk beschreven, en wat een gemis...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:16:06 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65978979
Moussy, wat kun je ook goed merken dat jullie een hecht gezin zijn. Dat dingen zo gaan als ze gaan daar kun je niets aan doen maar wat je er verder mee doet en gedaan hebt is heel erg 'eigen'. Ik vind dat heel knap!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65979231
Ik kwam volgens mij net op FOK kijken ten tijde van je zwangerschap van Mink (ik had toen nog een andere nickname). Het heeft in ieder geval heel veel indruk op mij gemaakt toen en nu nog. Misschien juist nu meer omdat ik nu weet hoe veel en onvoorwaardelijk je van je kind kan houden, ongeacht wat het zou mankeren. Mooi geschreven en erg mooi ook dat je je kinderen lekker hun zelf laat zijn. Cas met zijn roze hanekam! Geweldig, houden zo. Kinderen zijn zo puur.
pi_65979247
moussy, wat een mooi, oprecht en open stuk. Ik heb er ook tranen van in mijn ogen. NIet omdat het een triest stukje is, maar omdat het zo echt en vol gevoel is. Ik denk dat je kinderen het alledrie heel erg getroffen hebben met hun moeder.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:23:15 #134
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65979252
Ik ben inmiddels zo goed als helemaal bijgelezen....Pfff wat een mooie en ontroerende verhalen hier zeg...
Make love, not war ☮
pi_65979264
Sjak, in tegenstelling tot de meesten hier schijnbaar, had ik meteen al het gevoel dat het een enorme impact op jou en je gezin had, jouw 'toestand' na de geboorte van Stijn. Vreselijk, je bent toen vaak in mijn gedachten geweest.
Mooi hoe je alles omschreven hebt.. Bij het stukje waar je schrijft over Jetske, die haar moeder weg zag rijden, brak mijn moederhart een beetje. Wat een naar gevoel moet je gehad hebben op dat moment!

En Moussy, ik vind je echt een tof wijf! Wat een mooie levensinstelling heb je toch! Soms zou ik willen dat ik daar een beetje van had..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:25:16 #136
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65979338
Moussy, wat een open verhaal. Je 'hardheid' vind ik juist ook je kracht altijd hier. Gewoon jullie eigen ding, en van de rest van de wereld niets te vrezen. Fijn en ontroerend dat Mink zo'n plaats heeft binnen jullie gezin. En knap van je kinderen hoe ze hem die rol met jullie geven.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65979466
Moussy had me, in het kader van hoe krijgen we Stout niet nog verder overspannen, al even ingelicht dat ik de volgende was : dus hierbij mijn verhaal

Wow, ik mag ! Wat een eer !
Op Fok kom ik al heel wat jaren, de een keer meer dan de andere maar dat heeft alles te maken met de vraag van Moussy, dus daarop later antwoord.
In real life heet ik Suus, ben ik alweer 39 jaar en gelukkig gescheiden en mama van 2 heerlijk mannen van 11 en bijna 13
Mijn nick Stout is geboren nadat Suus en Suuss al vol waren en ik gewoon ballorig was. Ach ik doe het er mee..
In het dagelijks leven woon ik in de kop van Noord-Holland al ben ik een geboren en getogen Emmeloorder.

Werk : Al weer heel wat jaren werk ik als docent in het VMBO, Ik geef les aan pubers van 14-17 jaar, de leukste groep dus ! Het is behoorlijk vermoeiend en je moet echt bij de les blijven. Voordeel is wel dat ik alvast voorbereid ben op mijn eigen kids. Ik geef trouwens Zorg en Welzijn, voor wie zelf op de huishoudschool heeft gezeten : huishoudkunde en gezondheidskunde in een nieuw jasje. Het waarom kun je lezen bij het beantwoorden van de vraag van Moussy

Hobbies : ooh ik wil zo veel maar lang niet alles kan en lukt. Ik lees graag, kook graag (en dat kon je aan mij zien) vind breien en borduren leuk maar ik hou ook van computeren (met name chatten, spelletjes en Fok-ken) en vind schrijven leuk en zou daar nog wel eens wat mee willen doen. Helaas heb ik daar de tijd nog niet voor gevonden. (hoewel ik die nu optimaal heb, maar me niet kan concentreren) Ook mijn kids horen tot mijn hobbies, lekker van ze genieten is geweldig ! Lekker wandelen, fietsen, in de tuin rommelen of gewoon samen thee drinken, dat is genieten ! Mamma zijn zit in mijn bloed. Met de komst van de kinderen is mijn liefste wens vervult. Kletsen met vriendinnen vind ik heerlijk, al mis ik mijn beste vriendin vreselijk (ze is in 2005 overleden)

Muziek : ik ben gek op MWS of te wel Michael W Smith, een Amerikaanse gospel zanger die echt met zijn nummers mij hart raakt. Wie heel diep in mijn hart zit is SYB... hij is al sinds 1992 aanwezig in mijn cd-speler en ik geniet van zijn stem, teksten, muziek (en ook zijn koppie) Wat hij doet beluister ik, maar zijn project Spanner vond ik niets... Motel Westcoast is wel weer gaaf ! En zijn nieuwe CD super ! En nu BOB, ook dat is genieten en natuurlijk de KAST
Maar andere Nederlands talige muziek vind ik ook leuk, de 3Js toch wel het meest en dan vooral het nummer Watermensen vind ik erg mooi (zal wel komen omdat ik 3,5 meter onder de zeespiegel geboren ben) Samen met mijn jongste zoon luister ik naar Koormuziek, vooral DeKor en Lacorda.

Het boek dat al sinds sinterklaas op mijn nachtkastje ligt is 'de levensgevaarlijke reis van het Bedendict genootschap ' Ongetwijfeld een prachtig boek maar lezen lukt even niet en wie mij kent weet ook dat lezen en Susan bij elkaar horen (dus ook dat er nu iets goed fout is) Normaal gesproken lees ik alles wat los en vast zit, maar nu dus ff niet (ja, de krant) (edit inmiddels wel uit, een keer of 4)

Mijn grootste passies zitten nu op school : de kids. Voor hen ga ik net als elke andere moeder door het vuur en je moet het niet wagen aan ze te komen. Beide heren hebben een ontwikkelingsvoorsprong wat opvoeden niet altijd even makkelijk maakt, maar zeker een uitdaging die wij van harte aangaan met de kids, onszelf en de scholen. De toekomst ? Die komt vanzelf !
Een andere passie is de EHBO, ik vind het erg leuk om andere daarin les te geven en te leren hoe je een ander kunt helpen zonder het leed te verergeren of iemand te kort te doen.

Me 'snachts wakker maken ? Dat mag, ik slaap bere slecht dus de kans is groot dat me me al ds-end in bed aantreft. Doe me dan maar een lekker bak nasi (van mijn moeder) of een flink bord stamppot. Ach ik eet vrijwel alles dus als je me toch wakker maakt...

Dan nu de vraag van Moussy :
Het klopte inderdaad, mijn man was huisman en ik werk fulltime, sinds 2003 zijn de rollen op deze manier verdeeld. Het waarom is een te lang verhaal voor hier maar kort gezegd konden we kiezen tussen en man die elke dag van 4,30-19,30 weg zou zijn en een vrouw die werkt van 7,30-16,00 en ook nog eens om de hoek. Die keus was dus niet zo moeilijk, maar wel een zware. We doen het nu alweer heel wat jaren zo maar het zal wel gaan veranderen, ik merk namelijk dat het fulltime werken me vreselijk veel energie kost en dan met name de (onzinnige) vergaderingen, het vele voorbereiden en de pubers die er ook niet makkelijker op worden. Het lijkt wel alsof elke puber van tegenwoordig problemen heeft die onoplosbaar blijken te zijn. Waarom het onderwijs is eigenlijk ook de vraag : dat wilde ik als kind al. Het overbrengen van informatie naar anderen vind ik zo wie zo erg leuk en als je er dan ook nog je beroep van kunt maken is het helemaal leuk. Helaas vind ik het onderwijs in de loop van de jaren (nu 12 jaar) flink verandert en niet altijd even leuk. Ik zou bijv graag mijn EHBO passie (oja nog ff toevoegen) wat meer ruimte geven en daarin part-time aan de slag willen. Ach, ik ben pas 39, als het goed is heb ik nog heel wat jaren voor me om de dromen die ik droom te verwezelijken.

En dan nu mijn vraag aan BRIGHTEYES: Jij bent een van de actiefste (zwangere) fokkers. Straks een 2e kindje...ik ben benieuwd hoe je leven er uit gaat zien als nummer 2 er is... Hoe past Fok daarin ? Hoe zie je je toekomst als mama van 2 pukkies ? En hoe ga je dit combineren met je werk ? Ik weet dat je het moeilijk vind dat je er niet altijd voor je kids kunt zijn, dat herken ik wel (zie boven) en ben heel benieuwd hoe jij er mee omgaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lois op 06-05-2012 23:16:20 ]
pi_65979613
Stout, wat een mooi verhaal!
Ik vergeet nooit meer de tijd dat je vriendin overleed. Het was de week waarin Sara geboren werd, en het heeft me destijds enorm geraakt.
Wat een fijne rolverdeling hebben jullie! Ik kan me wel indenken dat het voor jou zo best pittig is. Als jullie het gaat veranderen, gaat je man dan weer werken? En jij dan parttime ofzo?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:35:24 #139
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65979680
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:09 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje sjak, ik had wel een beetje opgepikt dat je 'een beetje ziek' was na de bevalling, maar niet dat je zo ziek was. Mag ik vragen wat er dan precies was en wat het voor bacterie is die zo'n invloed op je lichaam heeft?
Ik ben uiteindelijk opgenomen met het Toxic Shock Syndroom. Dit wordt veroorzaakt door de vleesetende bacterie (om het even spannend te maken ) de streptokok A. Het is wel een bekende na de zwangerschap (vroeger stond het bekend als Kraamvrouwenkoorts). Maar 10 weken na een bevalling is wat vreemder.
Lekker douchen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:39:36 #140
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65979842
Stout, wat een leuk verhaal. Wat zit je in een heftige periode. Is het trouwens geen idee om wat als zelfstandige met je EHBO te gaan doen? Bijvoorbeeld lessen geven aan kinderen op de lagere school, maar dan op freelance basis. Dus wel de lusten, niet de lasten (van het vergaderen etc).
Lekker douchen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:46:13 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65980095
Duidelijk verhaal Stout, lekker nuchter geschreven. .
Jammer van je overspannen zijn, maar het lijkt me dan ook echt een hele pittige groep waar je voor staat.
Ik bedoel, alle vooroordelen ten spijt, ik kan niet goed inschatten of ze nou echt allemaal kloppen, maar het lijkt me toch wel aardig 'bewezen' dat een groep VMBO'ers net even wat meer energie vergen dan een groep VWO'ers. Of althans, mss zeg ik het niet goed, een ander soort energie dan zeg maar.
Anyway... mooi verhaal.

En nu ikzelf het stokje heb gekregen kan ik er mooi ook weer even wat vertraging in werken. Ik ga dus niet al vandaag reageren, wrsch morgen of overmorgen.
Ik vind alle verhalen zo prachtig dat ik het eigenlijk bijna zonde vind dat ze elkaar zo snel opvolgen. Zo krijgt het bij mij iig nauwelijks de kans om in te zinken. Ik lees sommige verhalen soms nog wel een 2e of 3e keer en dan blijkt dat ik alsnog dingen gemist heb.
Knoop in mijn maag van het idee alleen al. Ik vind iedereen zo mooi uitgebreid schrijven, volgens mij heb ik niet zoveel te vertellen, ondanks mijn oeverloze gelul altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-02-2009 11:51:34 ]
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 12:23:01 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65981412
o dan durf ik ook eindelijk te bekennen dat ik heel veel verhalen nog een keer lees. Regelmatig open ik het vorige topic nog even, om het toch nog een keer te lezen allemaal, ik vind het zo'n bijzondere reeks geworden dit
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 12:25:54 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_65981521
Mooi stuk heb je er van gemaakt Stout Peet zou gillend gek worden als huisvader

Swets!! Ik heb gewoon 60 jaar levenservaring

Ik voel me denk ik de laatste anderhalf, twee jaar ook wel rustiger, Cas naar school, ik kan wat meer mijn eigen ding doen dan voornamelijk moederen, wat ik ook heerlijk vind hoor, maar als ik de deur uit stap naar cursus of werk vind ik ook toch wel héél erg fijn. Ik heb mn draai eindelijk gevonden na alle ellende
pi_65982111
Ik vind het ook een mooi, open topic. Echt leuk alle verhalen te lezen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:48:30 #145
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65982385
BE, maar er moeten nog een hoop mensen he! Niet te lang wachten dus.

Ik vind het ook allemaal mooie en zeker ook ontroerende verhalen. Soms lees ik ze met een brok in mijn keel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65982684
Het is inderdaad zo bijzonder om ieders verhaal hier te lezen...
de Nickname's veranderen in echte mensen... Heel mooi!
pi_65983361
blijft een prachtig topic
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65983587
Moussy.... lekker ding! Geweldig dat je niet zo'n pleaser bent!

Stout, ook leuk om over jou te lezen, ik kende je eigenlijk alleen maar van nick. Bij ons ook een huisman en een kostwinnende vrouw.
Sterkte met je herstel.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:21:59 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65983653
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Memmel het volgende:
BE, maar er moeten nog een hoop mensen he! Niet te lang wachten dus.

Ik vind het ook allemaal mooie en zeker ook ontroerende verhalen. Soms lees ik ze met een brok in mijn keel!
Het hoeft toch niet volgende week af te zijn?
En ik weet nog niet aan wie ik het stokje door moet geven en wat ik die dan moet vragen. Dat maakt het ook lastig.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:24:34 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_65983750
Ik vind het zo mooi om eens het hele verhaal te lezen. Vaak pak je toch overal wel stukjes op van iemand, maar nu staat het bij elkaar en is het plaatje duidelijker en completer. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die nog gaan volgen!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:32:41 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_65984054
sjak, wat vreselijk heftig is dat toch geweest allemaal, och meid... en wat een kracht heb je! mooi mens vind ik je

moussy ik heb je verhaal toentertijd mee gelezen. ik postte nog niet, of misschien heel soms, maar het is iets wat me altijd bij blijft. van mijn moeder weet ik dat je kindje altijd bij je blijft en het verdriet ook, hoewel het misschien een plekje krijgt. Mooi zoals je ermee om gaat naar de kinderen

stout, leuk ook, want ik kende jou nog niet zo goed. je nickname ken ik wel al heel lang, nu weet ik waarom je er even zo veel bent. sterkte joh! denk aan jezelf!

[ Bericht 32% gewijzigd door Belana op 12-02-2009 13:49:01 ]
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:36:59 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65984231
Oh, ik was dit topic een beetje kwijt. Maar gelukkig weer helemaal bijgelezen. Sjak, je verhaal raakt me diep. Jij verwoordt wat mijn kind heeft gevoeld en waar hij de woorden niet voor had omdat hij te klein was. Als ik al merk wat voor impact het op mij heeft (gehad) kan ik me haast niet voorstellen hoe dat voor jullie moet zijn geweest. Maar je klinkt echt sterk en nuchter.

Moussy en Stout ook al van die mooie openhartige verhalen. Ook ik ga ze nog een keer doorlezen. Ik vind het echt prachtige verhalen en een mooi kijkje naar de persoon achter de nick!

Uhm, oh ik vergeet Kers helemaal! Verrassend dat je Grunge-te en wat een gedoe is het toch met je zwangerschappen. Ik vind je echt sterk klinken. Knap hoor, ik zou er denk ik de moed niet voor hebben. Al moet je waarschijnlijk wel.
Echt een gaaf topic dit.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65984813
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 06:42 schreef Belana het volgende:
achter jou had ik ook geen grunger gezocht die ene keer dat we elkaar gezien hebben
Had je me als getroubleerde tiener moeten zien
3 jaar terug hebben M. en ik ons een hele druilerige zondag op Youtube uitstekend vermaakt met oude filmpjes en clips van Alice in Chains, Soundgarden, Nirvana, Pearl Jam... Ik kon alle teksten nog letterlijk meebleren

Sjak, bedankt voor je openhartige antwoord. Ik kreeg er helemaal de bibbers van
Wat een supervrouw, sterker dan de dood
En om je vraag te beantwoorden:
Ik weet niet of ik het nu anders zou doen. Misschien wel de familie inlichten van te voren, maar ik had ze er niet bij gehoeven. De dag voor het trouwen werd ik (toch nog!) ontslagen uit het ziekenhuis, was nog helemaal groggy, duizelig en zat onder de blauwe plekken. Een grote bruiloft met jurk, taart, VEEL champagne, feest... had me ergens wel fantastsich geleken, maar niet haalbaar. Op mijn ouders+zusje na heb ik verder geen familie in NL en om nou 2x te trouwen Misschien ooit, als we eindelijk die verdomde jackpot nou eens winnen

Moussy, ik ken je niet zo, kom je hier in OUD haast nooit tegen, maar je verhaal heeft me diep geraakt. Wat een heftige dingen heb je allemaal mee moeten maken

Stout, jou "ken" ik eigenlijk ook niet, maar na je stukje gelezen te hebben heb ik toch het gevoel van wel! Een beetje dan...
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:04:42 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_65985221
Nirvana en Pearl Jam, toen was ik een jaar of 21, was voor mij alweer een beetje einde punktijd, maar ik kwam toen wel veel in de kroeg met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven ) maar "alive" en " smells like teen spirit" zitten goed in het geheugen gegrifd woeiiiii!!
stormy waters...
sailin'
pi_65985422
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven )
Nog meer sappige details verzwegen Belaan?
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:13:26 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_65985496
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nog meer sappige details verzwegen Belaan?
ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaal maar dat laten we maar even zo
stormy waters...
sailin'
pi_65985527
Wow, wat is iedereen openhartig, en wat een indrukwekkende verhalen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:38:03 #158
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65986297
Wauw, mooie verhalen. Wat beleeft iedereen toch veel, in een mensenleven . Ik hou daarvan, van al die dingen . Mooi!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:01:43 #159
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65987019
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Belana het volgende:

[..]

ow geloof me, dat is een heeeeeel sappig verhaal maar dat laten we maar even zo
We krijgen binnenkort een sappige verhalen meet
Lekker douchen!
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 15:08:07 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_65987230
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef sjak het volgende:

[..]

We krijgen binnenkort een sappige verhalen meet
fotoboeken mee, vooral die van Swets
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:08:59 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_65987262
stormy waters...
sailin'
pi_65987427
Ik vind het echt super om al die verhalen te lezen! Ga zo door
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 15:50:42 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65988980
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef moussy het volgende:

[..]

fotoboeken mee, vooral die van Swets
Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:54:01 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65989122
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zelfs mijn vrouw weet niet van het bestaan van foto's met bomberjack, rayban, strakke spijkerbroek en matje
En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..

Dan ben ik de komende 6 jaar foto's aan het bekijken en 30 keer dezelfde verhalen aanhoren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 15:55:02 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65989161
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef E.T. het volgende:

[..]

En nee, je gaat je moeder niet op het lumineuze idee brengen om ze te laten zien..

Dan ben ik de komende 6 jaar foto's aan het bekijken en 30 keer dezelfde verhalen aanhoren
Je zou bijna denken dat ze geinstrueerd is....
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 15:55:03 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_65989163
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

dat matje dat doet het um!
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:01:23 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_65989394
nee, die strakke spijkerbroek
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:03:34 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65989482
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Belana het volgende:
nee, die strakke spijkerbroek
Mijn tekst!
Een kennis van F. draagt ze nog steeds. Inclusief fout Danny Christian kapsel. Ik kan altijd meteen zien wat voor dag het is, rechts of links.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 16:05:17 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65989554
Ik was toen wel slank
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:05:51 #170
3011 E.T.
pi_65989581
Bij Swets is het natuurlijk ook nog de vraag of die strakke spijkerbroek met of zonder pluskilo's was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65989644
Mous, Sjak en Stout, mooie stukjes!
Sjak, ik moest een traantje laten bij het stukje dat ze je voor Jetske's ogen wegreden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:07:34 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_65989659
slank maakt niet uit, een strakke spijkerbroek....oeiiiii.....

stormy waters...
sailin'
pi_65989739
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn tekst!
Een kennis van F. draagt ze nog steeds. Inclusief fout Danny Christian kapsel. Ik kan altijd meteen zien wat voor dag het is, rechts of links.

Brrrr
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 16:12:23 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65989890
Ik heb nog wel een foto van 9 jaar geleden gevonden

telefoonfoto van bestaande foto
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:13:40 #175
3011 E.T.
pi_65989947
dat overhemd heb ik gekocht

Saskia zit naast me en ik vraag of ze weet wie dat is, maar ze ziet echt niet dat het papa is
pi_65989969
jeetje Swets, jij bent echt veranderd!! En dat bedoel ik positief.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:14:58 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_65989999
dan wil ik er wel een foto van nu naast deze is wel heel braaf hoor
stormy waters...
sailin'
pi_65990022
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef cattie het volgende:
Ik vind het zo mooi om eens het hele verhaal te lezen. Vaak pak je toch overal wel stukjes op van iemand, maar nu staat het bij elkaar en is het plaatje duidelijker en completer. Ik ben benieuwd naar alle verhalen die nog gaan volgen!
Helemaal mee eens! Ik heb gisteren pas dit topic gevonden dus ik moet nog een hoop lezen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 16:15:56 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65990027

Ik draag die extra 50 kilo met stijl
pi_65990084
Je ziet er nu wel beter uit hoor. (Maar ik hou wel van mannen met vlees)
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:18:33 #181
3011 E.T.
pi_65990120
9 jaar geleden had ie ook een brilletje hoor.. alleen was ie toen te ijdel en zette 'm alleen in de auto op
pi_65990138
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]

Ik draag die extra 50 kilo met stijl
Je haar is niet veranderd

Gaaf man! Zo'n foto van vroegah!
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:18:58 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_65990145
er gebeurt een hoop in 9 jaar he
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?
stormy waters...
sailin'
pi_65990265
Voor mij niet ik ben 20 kilo lichter dan 10 jaar geleden

Swets, hoe gaat het afvallen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65990271
op foto's schrik ik altijd hoeveel ik op mn moeder lijk. Als ik in de spiegel kijk zie ik dat niet, maar op foto's is het zo overduidelijk. (niet dat dat negatief is)
pi_65990275
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
geloof me, dat geldt voor bijna iedereen, ik ben ook 10 kilo zwaarder, nick zeker ook wel. we worden oud, maar we zijn gelukkig toch?
9 jaar geleden was ik 14

* Vlindur is nu minstens 20 kilo zwaarder
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 februari 2009 @ 16:24:45 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65990405
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef snoopy het volgende:

Swets, hoe gaat het afvallen?
*vingers in oren* NANAAAAAAAAAAANANAAAAAAAAANA
pi_65990508
Wat een leuke foto's Swets!
Sara
Merel
Ukje
pi_65993369
Ik vind allebei de foto's leuk
pi_65993620
Swets, je lijkt op mijn zwager ! (alleen heeft die geen drie kinderen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 februari 2009 @ 18:35:02 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65994950
Even niet gekeken en alweer een aantal mooie verhalen erbij. Hier nog eentje die Sjaks verhaal had gemist, heftig zeg

Bij moussy's verhaal zie ik weer de foto van René en Mink voor me, die vergeet ik echt nooit meer en toch ook

Stout, wij doen ook tijdelijk huisman hier dus leuk om te lezen!

Dit is echt een topic met een gouden randje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65995582
Haha! Die Swets! Wat een heertje! Wél een leuke kop zeg.
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 19:25:55 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65996605
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog wel een foto van 9 jaar geleden gevonden
Ha! Zo leerde ik je kennen inderdaad!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:30:24 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_65996755
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Belana het volgende:
Ik ben een 50 kilo lichter dan toen. Minstens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65998118
Ik vind het zo leuk om de beelden die ik van sommigen heb hier bevestigd te zien worden. En ook dit topic laat maar weer eens zien dat er meer achter OUD zit dan een paar topics vol met geneuzel.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65998171
Wow wat een mooie verhalen hier. Sjak ik kreeg kippevel en tranen in mijn ogen van je verhaal. Jemig wat heftig. Ik wens echt dat je er snel helemaal bovenop bent, maar dat gaat je vast lukken!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 februari 2009 @ 20:17:55 #197
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65998719
Wat een bijzondere verzameling verhalen wordt dit zeg! Prachtig en heel ontroerend!

Echt een hele goede zet dit topic
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:42:22 #198
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66002249
Wat is dit toch een mooi Topic. Morgen ga ik de laatste nieuwe verhalen op mijn gemak lezen, ze verdienen het stuk voor stuk om met aandacht gelezen te worden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66002705
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Had je me als getroubleerde tiener moeten zien
3 jaar terug hebben M. en ik ons een hele druilerige zondag op Youtube uitstekend vermaakt met oude filmpjes en clips van Alice in Chains, Soundgarden, Nirvana, Pearl Jam... Ik kon alle teksten nog letterlijk meebleren

Sjak, bedankt voor je openhartige antwoord. Ik kreeg er helemaal de bibbers van
Wat een supervrouw, sterker dan de dood
En om je vraag te beantwoorden:
Ik weet niet of ik het nu anders zou doen. Misschien wel de familie inlichten van te voren, maar ik had ze er niet bij gehoeven. De dag voor het trouwen werd ik (toch nog!) ontslagen uit het ziekenhuis, was nog helemaal groggy, duizelig en zat onder de blauwe plekken. Een grote bruiloft met jurk, taart, VEEL champagne, feest... had me ergens wel fantastsich geleken, maar niet haalbaar. Op mijn ouders+zusje na heb ik verder geen familie in NL en om nou 2x te trouwen Misschien ooit, als we eindelijk die verdomde jackpot nou eens winnen

Moussy, ik ken je niet zo, kom je hier in OUD haast nooit tegen, maar je verhaal heeft me diep geraakt. Wat een heftige dingen heb je allemaal mee moeten maken

Stout, jou "ken" ik eigenlijk ook niet, maar na je stukje gelezen te hebben heb ik toch het gevoel van wel! Een beetje dan...
die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66003087
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

die muziek komt hier nog elke dag voorij en ik ben 25
Daar vind ik jou ook echt een type voor als die foto's van jou zie, Dakota. positief bedoeld hoor
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_66003118
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik ben uiteindelijk opgenomen met het Toxic Shock Syndroom. Dit wordt veroorzaakt door de vleesetende bacterie (om het even spannend te maken ) de streptokok A. Het is wel een bekende na de zwangerschap (vroeger stond het bekend als Kraamvrouwenkoorts). Maar 10 weken na een bevalling is wat vreemder.
Jeetje, heftig allemaal. Dat moet echt een zware tijd voor jullie hele gezin zijn geweest.
pi_66003185
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
Nirvana en Pearl Jam, toen was ik een jaar of 21, was voor mij alweer een beetje einde punktijd, maar ik kwam toen wel veel in de kroeg met mijn 1e man (ja ben nog een keer getrouwd geweest, je kunt niet alles opschrijven ) maar "alive" en " smells like teen spirit" zitten goed in het geheugen gegrifd woeiiiii!!
Ik heb Pearl Jam pas een jaar of 4 geleden ontdekt En toen was ik ook zo hooked dat ik op vakantie aan de Oostkust van de VS en Canada kaartjes had geregeld voor een concert van Pearl Jam in Toronto. Dat was zo een tof concert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')